Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Öğrenci iken çalışmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
24
Cevap
2
Favori
645
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı Özel >> Öğrenci iken çalışmak
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    79 Mesaj
    Sevgili dh konu dışı ekibi sizlere takıldığım bir konu hakkında bir kaç şey soracağım. Ben makine mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim ve balıkesirin iyi restoranlarından birinde garson olarak çalışıyorum, fakat okula fazla vakit ayıramadığımdan bu işi bırakmayı planlıyorum. Öğrencilik hayatında belli başlı işlerde çalışmış arkadaşlar bana önerebilceğiniz bişey varmı ben artık okula daha fazla önem verip bir an önce mesleğimi yapmak istiyorum. Benim artık derdim para değil mesleğimi öğrenip zevk alacağım işi yapmak. Paraya ihtiyacımdan dolayı da hem işimi yapıp hem okumak istiyorum. Var mı bana güzel önerisi olan git lan şunu yap diyen. Çözüm bulamadığım tıkanıp kaldığım yerdeğim.

    Öneri verirken Balıkesir'in küçük bir il olduğunu ve iş imkanlarının sıkıntılı olduğunu göz önünde bulundurup daha çok internet üzerinden yada hafta sonları Bursa-İzmir gibi yerlerde yapabileceğim bişeyler önerirseniz sevinirim.

    İyi geceler hoş forumlar olsun.



    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    1043 Mesaj
    Balıkesir için birşey diyemeyeceğim ama fabrikada yarı staj yarı iş olarak çalışılabilir.Hem mesleğinizi yapmış olur hemde para kazanmış olursunuz.

    Fabrika yok mu oralarda ?
    _____________________________
    Herşeyin birşeyini , birşeyin herşeyini bileceksiniz..
  • Çavuş
    79 Mesaj

    Fabrika var hocam ama işin açıkcası bugüne kadar cesaret edip gidip başvurmadım bana hep almayacaklarmış gibi geldiğinden hiç uğraşmadım bile. Ama artık işimi yapmak istediğimden gerekirse tek tek kapı kapı dolaşacağım. Ve elime gene bir şey geçmeyecek :)
    |
    |
    pi10 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    79 Mesaj
    Yok mu beyler birşeyler önerecek ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Simit sat hazır zam gelmişken
    _____________________________
    Derdi veren derdin çözümünü unutur mu hiç..
  • Çavuş
    79 Mesaj

    Eyvallah hocam öneri öneridir ama benim yapabileceğim iş değil :)
    |
    |
    ANDRİO kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1005 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Casey Jones


    quote:

    Orijinalden alıntı: drmb1

    Eyvallah hocam öneri öneridir ama benim yapabileceğim iş değil :)

    Ben çalışmıyorum ancak sınıfımdan bir kız arkadaşım cafede çalışıyor. Örgün öğretim olduğu için 5'ten sonra işe gidiyor. Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadı. Tabi bizim dersler sizin bölüme göre kolay olduğu için olabilir. Bu yazdığımın sana bir faydası olur mu biliyorum. Yazmak istedim sadece.
    _____________________________
  • Çavuş
    79 Mesaj

    iyi yaptın hocam olsun. Hayatta her zaman istediklerini yapamıyosun yapabileceklerine de engel olma. Dersler konusunda herkese göre değişir kolaydır zordur onun muhabbetini sevmem bana zor geliyor birde çalışınca daha da zor ama para da tatlı tabi. Sıkıntı büyük şahıs şirketi açıp ithalat yapasım var o derece boşluktayım :)
    |
    |
    Üni Güç - Gooner kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1005 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Casey Jones


    quote:

    Orijinalden alıntı: drmb1

    iyi yaptın hocam olsun. Hayatta her zaman istediklerini yapamıyosun yapabileceklerine de engel olma. Dersler konusunda herkese göre değişir kolaydır zordur onun muhabbetini sevmem bana zor geliyor birde çalışınca daha da zor ama para da tatlı tabi. Sıkıntı büyük şahıs şirketi açıp ithalat yapasım var o derece boşluktayım :)

    İki oda arkadaşım da seninle aynı bölümde oldukları için biliyorum, benim için gerçekten zor. Bizim dersler yorum ağırlıklı olduğu için halledilebiliyor bir şekilde.

    Yukarıda bir arkadaş yazmış yarı staj gibi çalışabilirsin diye. Bu bana da mantıklı geldi. Hem işi öğrenirsin hem de maddi açıdan rahatlarsın.Ben en azından şansını denemeni öneririm. Sana bol şans
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4249 Mesaj

    Şimdi kış vakti belki personel ihtiyaçları yoktur ama baharda filan zeytincilerde çalışabilirsin merkezi bilmem ama Akçayda Ayvalıkta bulabilirsin



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    drmb1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    79 Mesaj

    Aynen şimdi pek vakti değildir onun.

    @gooner hocam aynen yarı staj gibi mantıklı fakat fabrika sayısı az ve nerden başkayacağım bilmiyorum. Sağol sana da bol şans.
    |
    |
    Bahsedilenler: Üni Güç - Gooner , emre_fan_club kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    536 Mesaj
    bende makine müh okuyorum bursada. aynı sekilde düşündüm ama hç pratğe dökemedim. dökenler var ama. burda her yerde sanayi bölgesi var. gitmek zor gelliyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    liberté, égalité, fraternité.
    liberty, equality, fraternity.
    özgürlük, eşitlik, kardeşlik.
  • Çavuş
    79 Mesaj
    Gitmek zor gelmemeli aslında bursa daha gelişmiş bir yer şansın çok olacaktır :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    burger king burda çalışmanın temeliiini kap diğer işler sana daha basit gelir
    |
    |
    drmb1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    donanımhaber + paylaşım = kardeşlik
  • Binbaşı
    1507 Mesaj

    Hocam işin ile ilgili bir yerde çalışma fırsatın olursa daha iyi olur ben öyle yapmıştım.. Okul etkileniyor tabi son dönem nümerikten kalmıştım mesela derslere gitmediğim için
    |
    |
    drmb1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    112 Mesaj
    Bende Balikesirde makine okuyorum daha hazirliktayim.Aslinda okulda calisilabiliyor 250 tl mis ben basvurucaktim ama okulun basinda basvurmak gerekliymiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi &ROİD -- 12 Aralık 2013; 11:45:31 >
    _____________________________
  • Çavuş
    79 Mesaj

    Ondan uzak dur kardeşim benden demesi sabah akşam söversin rektorlukte.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    &ROİD kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1045 Mesaj

    Hocam cidden zor oluyor mu ? Seneye benimde ünide okurken arta kalan vakitlerimde part time iş aramayı düşünüyorumda , yazın full time olarak LCW'da filan çalışmıştım gerçekten çok yorucuydu.Başarabilirsem seneye sizin gibi yapmayı düşünüyorum maksat harçlığımız çıksın ..
    |
    |
    Bahsedilenler: drmb1
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    1043 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: drmb1

    Fabrika var hocam ama işin açıkcası bugüne kadar cesaret edip gidip başvurmadım bana hep almayacaklarmış gibi geldiğinden hiç uğraşmadım bile. Ama artık işimi yapmak istediğimden gerekirse tek tek kapı kapı dolaşacağım. Ve elime gene bir şey geçmeyecek :)

    Git görüş hocam sormazsan kimse sana gel burda çalış demez. Hem iş ilanlarına bakarsanız herkes en az 2-3 yıl tecrübe istiyor, bu tecrübeyi karın tokluğuna çalışarak öğrenmektense okurken öğrenmek daha ideal.
    Ben ailemi ikna edemedim işte bulmuştum aslında benim bölümle alakası olmasada harçlığım çıkardı matbaacıda çalışacaktım.Ondan önce günü birlik iş buldum helyum balonu şişirdik kendi kazandığın para çok tatlı geliyor.
    |
    |
    _____________________________
    Herşeyin birşeyini , birşeyin herşeyini bileceksiniz..




  • Teğmen
    170 Mesaj
    Milli kuvvetlerdeki yada yayladadaki giyim mağazalarına baktınız mı part-time çalıştıran vardır heralde aralarında , normal cafelere yada ps cafelere bakabilirsiniz balıkesir de fabrika olarak işbir var best var kastamonu entegre var süt peynir fabrikaları var buralara başvurun diğer fabrikalar aklıma gelmedi şimdi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
google reklamları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,341
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.