Şimdi Ara

Octavia 1.8T 2001 Model

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
3.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi aksamlar arkadaşlar sanırım 1-2 gun içerisinde bu araçtan alacağım kullanıpta tecrübelerini paylaşmak isteyen arkadaşlar fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.



  • 2001 model L&K donanımlı aldım yardım eden etmeyen herkese teşekkürler...
  • hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanızı dilerim. octavia da 1.8turbo modeli olduğunu yeni öğrendim, sahibinden'e de baktım da az varmış gerçekten
  • Bu Passat'ta kullanılan motorla aynı sanırım ?
  • tam bir fiyat /performans aracıdır. vw grubunda çok yaygın kullanılan 1.8t 150 hp motor ile çok performanslı bir araç. passat 1.8 t ayarında bir performans ve yakıt tüketimi var. laurent&klement donanımda gerçekten zengindir. elektrikli-hafızalı- deri koltuklar,sunroof vs. mevcut hayırlı olsun diyelim. kaliteli bir lpg kiti ile hem ekonomik hem de performansıyla can yakan bir araç olur.
  • teşekkürler arkadaşlar araç 2001 model .motor 1.8 t 20v ve 150 hp passatla aynı motor. aldığım araç 119.000 km de koltuk ısıtması sunroof u kusursuz çalışıyor. biraz döşemelerinde kir vardı onuda sonax ta hallettim. yaklaşık olarak 18.000 tl ye geldi. üzerinde atiker lpg vardı. 90 tl lpg ile şehir içi şehirler arası hafif performanslı kullanımda 450 km gitti belki 10 - 20 daha gider iyi dilekleriniz için tekrar sağolun aklınıza takılan soruları cevaplayabilirim.
  • aynı model bora parasına daha iyi bir araç,mantıklı bir seçim olmuş.
    kazasız ve sorunsuz günlerde kullanmanız dileğiyle
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • saolun hocam aynı model passatlara da baktım hem ucuzunu bulamadım hemde temizini kısmette bu varmış demekki.
  • bu özelliklerde bir araç için fiyat uygun geldi hocam modelli bir fiesta yada punto parası sonuçta. F/p aracı aldım diye tahmin ediyorum.

    Saygılar..
  • quote:

    0-100 8.5


  • bu modelde bir passat'a nazaran yol konforunu karşılaştırma şansı buldunuz mu?
  • 150hp turbo beslemeli motor güzeldir.4 sene kullanmıştım.
  • Motorlar passatla teknik olarak aynı ama passatın motorunda güç kayıpları oluyor dik yerleştirildiği için ama bizim octilerde enlemesine olduğundan passatlara göre bir nebze daha performanslı

    Passat 1.8T

    http://www.volkswagenspares.com/UserFiles/Image/VW%20PASSA%20MK5%204%20(Custom)%20(2).JPG

    Octavia 1.8T

    http://img339.imageshack.us/img339/4278/29062009095.jpg

    Biz yaklaşık 10 senedir kullanıyoruz 2000 yılının onuncu ayından beri bizde 1 ay içindede 200 bin kutlaması yapıcam boya bakımı ile

    Gene olarak araç geniş hele 550 lt lik liftback bagaj sistemi ağar işlerdede işe yaraıyor motor gayet başarılı yakıtı makul seviyelerde istanbul içi lpg ile 200-210 kr civarında yakıyor uzun yolda çok farkediyor dahada aşağıya düşüyor . .

    Eğer araç hakkında soruların olursa pm atabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kdr_ -- 1 Mayıs 2010; 23:47:17 >




  • şu 1.8 T yi daha geniş anlatsanıza ara hızlanmalar kalkış vs..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdr_

    Motorlar passatla teknik olarak aynı ama passatın motorunda güç kayıpları oluyor dik yerleştirildiği için ama bizim octilerde enlemesine olduğundan passatlara göre bir nebze daha performanslı



    Passat'ta motorun dik konumlandırılmasının performansta kayba nasıl sebep olduğunu merak ettim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yotota Colorra

    şu 1.8 T yi daha geniş anlatsanıza ara hızlanmalar kalkış vs..


    Kalkış gayet güzel biraz devirli kullanmak lazım gücü hissedebilmek için ara hızlanmalardada 3000 devirin altına düşmedikten sonra her an dokunduğunda ani tepkiler çok güzel özellikle üst devirlerdeki motor sesi beni hasta ediyor.Octileri burunları yere bayağı yakın o yüzden pek önden hava almıyor virajlarda gayet başarılı ama eksi yönüde var kasislerde veya taşlık yollarda kartere dikkat etmek lazım taşlar felan hemen hallediyor allah korusun.

    Bazıları bu motora çok şüpheci yaklaşıyor çok yakar vs die çoğu zaman bu yakıt değerlerine inanmıyorlar ben vw yi kınıyorum şahsen sırf emisyon yüzünden bu motoru üretimden kaldırdılar lpg ile bu kadar sorunsuz bir motoru banttan kaldırmaları bence kötü oldu diye düşünüyorum




  • Bende ilk defa duyuyorum octavia'da da bu motorun kullanıldığı..
    Fiyatı çok güzel passatın ölüsünü anca o fiyata bulunuyor
    Acaba yol tutuşu ve ara hızlanmaları vs Passat'la aynı seviyede mi merak ediyorum
    18 milyar gerçekten çok iyi fiyat.. kazasız sürüşler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdr_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yotota Colorra

    şu 1.8 T yi daha geniş anlatsanıza ara hızlanmalar kalkış vs..


    Kalkış gayet güzel biraz devirli kullanmak lazım gücü hissedebilmek için ara hızlanmalardada 3000 devirin altına düşmedikten sonra her an dokunduğunda ani tepkiler çok güzel özellikle üst devirlerdeki motor sesi beni hasta ediyor.Octileri burunları yere bayağı yakın o yüzden pek önden hava almıyor virajlarda gayet başarılı ama eksi yönüde var kasislerde veya taşlık yollarda kartere dikkat etmek lazım taşlar felan hemen hallediyor allah korusun.

    Bazıları bu motora çok şüpheci yaklaşıyor çok yakar vs die çoğu zaman bu yakıt değerlerine inanmıyorlar ben vw yi kınıyorum şahsen sırf emisyon yüzünden bu motoru üretimden kaldırdılar lpg ile bu kadar sorunsuz bir motoru banttan kaldırmaları bence kötü oldu diye düşünüyorum



    vw'lerde 2004 de kaldırılmış ama audilerde kullanılmaya devam etmiş bu motor.2009 model 1.8T Audi bile var yanlış bilmiyorsam.neden ? bence Audi 1.8t satışlarını baltalamasın diye vw'den kaldırıldı.sizce ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K


    quote:

    Orijinalden alıntı: kdr_

    Motorlar passatla teknik olarak aynı ama passatın motorunda güç kayıpları oluyor dik yerleştirildiği için ama bizim octilerde enlemesine olduğundan passatlara göre bir nebze daha performanslı



    Passat'ta motorun dik konumlandırılmasının performansta kayba nasıl sebep olduğunu merak ettim?


    quote:

    Nedenini söyleyeyim arkadaşlar. Bahsettiğiniz araçlarda ön süspansiyonlar double wishbone yani çift salıncak tipine sahiptir. Bu süspansiyon tipi motor hacminden büyük oranda çalar. B5,B5.5 kasa passat ve superbI marka araçların ön süspansiyonları birebir aynıdır ve motor bölümünü açıp bakarsanız ön kulelerin oldukça içeride olduğunu göreceksiniz. Bu da enlemesine motor yerleşimini neredeyse imkansız hale getirmektedir. Fakat yeni kasa passat ve superb.lerde ön süspansiyonlar mc pherson tipine çevrildi çünkü güvenlik,iç mekan hacmi,performans gibi konularda enlemesine yerleşim dikine olandan daha üstündür,hem de daha az maliyetlidir.


    Bende bir yerde okumuştum alıntı yaptım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdr_

    quote:

    Nedenini söyleyeyim arkadaşlar. Bahsettiğiniz araçlarda ön süspansiyonlar double wishbone yani çift salıncak tipine sahiptir. Bu süspansiyon tipi motor hacminden büyük oranda çalar. B5,B5.5 kasa passat ve superbI marka araçların ön süspansiyonları birebir aynıdır ve motor bölümünü açıp bakarsanız ön kulelerin oldukça içeride olduğunu göreceksiniz. Bu da enlemesine motor yerleşimini neredeyse imkansız hale getirmektedir. Fakat yeni kasa passat ve superb.lerde ön süspansiyonlar mc pherson tipine çevrildi çünkü güvenlik,iç mekan hacmi,performans gibi konularda enlemesine yerleşim dikine olandan daha üstündür,hem de daha az maliyetlidir.


    Bende bir yerde okumuştum alıntı yaptım


    Hocam alıntı yaptığın arkadaş motor hacminden çalar derken motoru koyacak yeri kastetmiş. Doğrudur. B5 kasada motoru enlemesine koymak imkansızdır. Enine koymak maliyet açısından da iyidir. Fakat dikine koymak motor performansından çalmaz. Aksine dikine konumlandırmanın aktarmaya faydası vardır. Aktarma kaybı daha az olur.

    Ha şu var ki b5 kasa passat'ta motor dikine olduğundan ön aks üstünde ağırlık enine olana kıyasla az. Bu yüzden tutunma sorunları yaşanabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.B.K -- 2 Mayıs 2010; 0:05:49 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.