Şimdi Ara

Numara Taşınabilirliğinde SIk Sorulan Sorular ve Merak Ettikleriniz? (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
702
Cevap
4
Favori
339.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan_duman

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkan_duman

    Arkadaşlar bir sorum var ben turkcell hattımı 1 hafta önce kurumsaldan bireysele geçirdim, vodafone geçmek için 90 gün beklemem gerekiyormu?

    yokmu bilen biri

    Erkan Bey,

    abone ismi aynıysa beklemeniz gerekmiyor. Ama mesela Erkan Duman AŞ'ye ait hattı Erkan Duman'a devrettiyseniz beklemeniz gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan1351

    quote:

    Orijinalden alıntı: NisanSert

    Arkadaşlar acil birşey sorucam size ben Avea'ya geçmek istiyorum ama geçen sene yaşım tutmadığı için babamın üstüne aldık ben numarayı taşırken kendi üstüme alma şansım yok mu? Yoksa direk hat mı almam gerekiyo :)

    Geçiş yapmadan hattı üstüne almanı tavsiye ederim.Hat sahibi değiştirme-devir işlemi ancak hattın alındığı operatörden yapılabiliyor.

    Anladım teşkür ederim..
  • Arkadaşlar,
    Vodafone dan Avea ya geçmek istiyorum, faturalı hat sahibiyim ve avea ya geçtikten sonra kontratlı cihaz kampanyadan yararlanabilir miyim? yeniden bir 8 aylık bekleme süresi olacak mı? yok sa sadece k.kartı ile 12 ay ödeyip kalanını faturama mı yansıtırlar.. bu konuda bilgilendirebilir misiniz? teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c_e_m22

    Arkadaşlar,
    Vodafone dan Avea ya geçmek istiyorum, faturalı hat sahibiyim ve avea ya geçtikten sonra kontratlı cihaz kampanyadan yararlanabilir miyim? yeniden bir 8 aylık bekleme süresi olacak mı? yok sa sadece k.kartı ile 12 ay ödeyip kalanını faturama mı yansıtırlar.. bu konuda bilgilendirebilir misiniz? teşekkürler.

    Direk olarak cihaz kampanyasından yararlanamazsın. 8 ay avea lı olman ve son 8 ayda da faturalarının düzenli olması şartı var. Ama ilk 12 ayını kredi kartından ödeyerek alabilirsin.
  • Vodafone Faturalı kullanıyorum. Fatura kabarık gelmesin diye vodafone faturasıza geçip, oradan da başka operatör düşünüyorum. İnterneti içinde tarifeler henüz vodafone da uygun değil diye düşünüyorum.

    Geçiş işlemi:

    1. Vodafone Faturalı ----} 2. Vodafone Faturasız -----} 3. Başka operatör Faturalı

    Şimdi bu 2. işlemden 3. ye geçiş işlemi için, 90 gün şartı var mı? 9 aylık vodafone faturalı kullanıcısıyım. Normalde 90 gün şartı operatör değişimi için. Tarife değişi etkilememeli.

    3. işlemde faturalı hat kullanım vergisi tekrar gelir mi? Zaten vodafone da ödedik.

    Bilgisi olan arkadaşlar cevap yazarlarsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urfabirecik

    Vodafone Faturalı kullanıyorum. Fatura kabarık gelmesin diye vodafone faturasıza geçip, oradan da başka operatör düşünüyorum. İnterneti içinde tarifeler henüz vodafone da uygun değil diye düşünüyorum.

    Geçiş işlemi:

    1. Vodafone Faturalı ----} 2. Vodafone Faturasız -----} 3. Başka operatör Faturalı

    Şimdi bu 2. işlemden 3. ye geçiş işlemi için, 90 gün şartı var mı? 9 aylık vodafone faturalı kullanıcısıyım. Normalde 90 gün şartı operatör değişimi için. Tarife değişi etkilememeli.

    3. işlemde faturalı hat kullanım vergisi tekrar gelir mi? Zaten vodafone da ödedik.

    Bilgisi olan arkadaşlar cevap yazarlarsa sevinirim.

    2. işlemden 3. işleme geçişte 90 gün kuralı yok

    ancak 2den 3e geçişte vodafone size ekstra ücret yansıtabilir (yani kalan kontörünüz varsa ordan (yılbaşına kadar kalan ay sayısı) x 1.21 TL kadar kesebilir, ama kontörünüz olmazsa kesemez, aklınızda olsun)

    3. işlemden itibaren yeni operatörde aylık 1.21TL vergi ödersiniz (şu an vodafone faturalıdaki durum da bu) bunun dışında vergi anlamında ekstra hiç bir şey ödemezsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selocan5

    quote:

    Orijinalden alıntı: urfabirecik

    Vodafone Faturalı kullanıyorum. Fatura kabarık gelmesin diye vodafone faturasıza geçip, oradan da başka operatör düşünüyorum. İnterneti içinde tarifeler henüz vodafone da uygun değil diye düşünüyorum.

    Geçiş işlemi:

    1. Vodafone Faturalı ----} 2. Vodafone Faturasız -----} 3. Başka operatör Faturalı

    Şimdi bu 2. işlemden 3. ye geçiş işlemi için, 90 gün şartı var mı? 9 aylık vodafone faturalı kullanıcısıyım. Normalde 90 gün şartı operatör değişimi için. Tarife değişi etkilememeli.

    3. işlemde faturalı hat kullanım vergisi tekrar gelir mi? Zaten vodafone da ödedik.

    Bilgisi olan arkadaşlar cevap yazarlarsa sevinirim.

    2. işlemden 3. işleme geçişte 90 gün kuralı yok

    ancak 2den 3e geçişte vodafone size ekstra ücret yansıtabilir (yani kalan kontörünüz varsa ordan (yılbaşına kadar kalan ay sayısı) x 1.21 TL kadar kesebilir, ama kontörünüz olmazsa kesemez, aklınızda olsun)

    3. işlemden itibaren yeni operatörde aylık 1.21TL vergi ödersiniz (şu an vodafone faturalıdaki durum da bu) bunun dışında vergi anlamında ekstra hiç bir şey ödemezsiniz.


    Cevabınız için teşekkür ederim. Vodafona daha önce benzer soru sormuştum, jeton sayenizde daha şimdi düştü. Yılbaşına kadarki telsiz kullanımı faturasıza geçerken faturama yansıtacakmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: urfabirecik

    quote:

    Orijinalden alıntı: selocan5

    quote:

    Orijinalden alıntı: urfabirecik

    Vodafone Faturalı kullanıyorum. Fatura kabarık gelmesin diye vodafone faturasıza geçip, oradan da başka operatör düşünüyorum. İnterneti içinde tarifeler henüz vodafone da uygun değil diye düşünüyorum.

    Geçiş işlemi:

    1. Vodafone Faturalı ----} 2. Vodafone Faturasız -----} 3. Başka operatör Faturalı

    Şimdi bu 2. işlemden 3. ye geçiş işlemi için, 90 gün şartı var mı? 9 aylık vodafone faturalı kullanıcısıyım. Normalde 90 gün şartı operatör değişimi için. Tarife değişi etkilememeli.

    3. işlemde faturalı hat kullanım vergisi tekrar gelir mi? Zaten vodafone da ödedik.

    Bilgisi olan arkadaşlar cevap yazarlarsa sevinirim.

    2. işlemden 3. işleme geçişte 90 gün kuralı yok

    ancak 2den 3e geçişte vodafone size ekstra ücret yansıtabilir (yani kalan kontörünüz varsa ordan (yılbaşına kadar kalan ay sayısı) x 1.21 TL kadar kesebilir, ama kontörünüz olmazsa kesemez, aklınızda olsun)

    3. işlemden itibaren yeni operatörde aylık 1.21TL vergi ödersiniz (şu an vodafone faturalıdaki durum da bu) bunun dışında vergi anlamında ekstra hiç bir şey ödemezsiniz.


    Cevabınız için teşekkür ederim. Vodafona daha önce benzer soru sormuştum, jeton sayenizde daha şimdi düştü. Yılbaşına kadarki telsiz kullanımı faturasıza geçerken faturama yansıtacakmış.

    estagfurullah, yardımcı olabildiysem ne mutlu

    demekki benim numara taşınırken yansıtabilir dediğimi faturasıza geçerken yansıtıyorlar. eskiden böyle değildi, faturasızlara hissettirmiyorlardı bu vergiyi, ordan oraya geçerken de ekstradan yansıtmıyorlardı.

    fiyat rekabeti nedeniyle sineğin kanadındaki yağı hesaplar oldular




  • Arkadaşlar cevabını acilen merak ettiğim bir sorum var

    Avea hattımı 2 gün önce Vodafone'a taşımak için talimat verdim, ancak şu anda Turkcell'in bluetooth kulaklık hediye kampanyası olduğundan Turkcell'e geçmek istiyorum, yarın Turkcell'e başvursam, kulaklığı da alsam, ne olur?
  • illa yeni konu açmak gerekiyor sanırım... neyse geçti artık
  • yakın zamanda aveadan vodafone'a geçtim.. aveaya geri dönme gibi bir düşüncem var.. geri dönebilir miyim? 90 gün sınır var deniyor.. sıkıntı çıkarırlar mı bana bu konuda? bu arada numaram 9. yılını doldurmak üzere.. eski bir hat yani..
  • arkadaşlar türkcellden aveaya geçtim ama türkcell hattımda bir miktar para var avea hattıma nasıl geçirebilirim daha yeni başvuru yaptım 6 gün içinde geçicem ?
  • Numaramı Turkcell'e taşırsam beni her arayan herkes ömür boyu ''aranan kişinin operatörünü değiştirdiği’ uyarısını dinleyecek mi ?
  • Merhaba arkadaşlar 1 hafta önce turkcell hattımı aveaya taşıdım ve şuanda tekrar turkcelle geçmek istiyorum acaba hemen geri gecebilir miyim yoksa birkaç ay kullanmam mı gerekiyor ? Konturlu hat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L[e]gi0n -- 29 Eylül 2012; 18:20:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L[e]gi0n

    Merhaba arkadaşlar 1 hafta önce turkcell hattımı aveaya taşıdım ve şuanda tekrar turkcelle geçmek istiyorum acaba hemen geri gecebilir miyim yoksa birkaç ay kullanmam mı gerekiyor ? Konturlu hat.

    beklemene gerek yok hemen taşıyabilirsin.
  • Annemin üzerine olan bir hattım var.Başka operatöre taşmak istiyorum.İlla annemi de mi götürmem lazım abone merkezine ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KediTartaklayanBodyciFare

    Annemin üzerine olan bir hattım var.Başka operatöre taşmak istiyorum.İlla annemi de mi götürmem lazım abone merkezine ?

    bence biraz daha sabret ve linkteki konuyu takip et.

    http://forum.donanimhaber.com/m_66727194/mpage_1/f_/key_/tm.htm

    uygulama başladığı zaman hattı ücretsiz bir şekilde kendi üzerine alırsın.

    sonra istediğin operatöre taşır kullanırsın. anneni uğraştırmazsın bu işlerle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    quote:

    Orijinalden alıntı: KediTartaklayanBodyciFare

    Annemin üzerine olan bir hattım var.Başka operatöre taşmak istiyorum.İlla annemi de mi götürmem lazım abone merkezine ?

    bence biraz daha sabret ve linkteki konuyu takip et.

    http://forum.donanimhaber.com/m_66727194/mpage_1/f_/key_/tm.htm

    uygulama başladığı zaman hattı ücretsiz bir şekilde kendi üzerine alırsın.

    sonra istediğin operatöre taşır kullanırsın. anneni uğraştırmazsın bu işlerle

    Hocam verdiğiniz linkteki geçiş işlemi hattı alırken sözleşme imzalamayanlar yani açık hatlar için değil mi ? Turkcell bayiinden bana öyle bilgi verildi.Ben hattı alırken annemle gidip sözleşmeli aldım annemin imzasıyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KediTartaklayanBodyciFare -- 17 Ekim 2012; 7:59:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KediTartaklayanBodyciFare

    quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    quote:

    Orijinalden alıntı: KediTartaklayanBodyciFare

    Annemin üzerine olan bir hattım var.Başka operatöre taşmak istiyorum.İlla annemi de mi götürmem lazım abone merkezine ?

    bence biraz daha sabret ve linkteki konuyu takip et.

    http://forum.donanimhaber.com/m_66727194/mpage_1/f_/key_/tm.htm

    uygulama başladığı zaman hattı ücretsiz bir şekilde kendi üzerine alırsın.

    sonra istediğin operatöre taşır kullanırsın. anneni uğraştırmazsın bu işlerle

    Hocam verdiğiniz linkteki geçiş işlemi hattı alırken sözleşme imzalamayanlar yani açık hatlar için değil mi ? Turkcell bayiinden bana öyle bilgi verildi.Ben hattı alırken annemle gidip sözleşmeli aldım annemin imzasıyla.

    açık hatta da sözleşme var. mesela bir telefoncu prim kazanmak için bir kimlik fotokopisi ve sahte imzayla hat açıp satıyordu.

    uygulama başladığında hattını üzerine alabilirsin.




  • Arkadaşlar öncelikler merhaba
    Foruma yeni üyeyim ve birazda yabancısıyım açıkcası. Sizlere hat taşıma maceramdan bahsetmek istiyorum.Forum donanım etkili bir forum olduğu için buradan konunun yayılabileceği düşüncesindeyim.Neyse konuyu fazla uzatmadan aşağıya vodafone' a gönderdiğim yazıyı koyuyorum ve takdiri size bırakıyorum.

    "29/10/2012 tarihi itibari ile hattımı vodafone'a taşıma talebinde bulunarak blackberry 9320 cihazı almak istediğimi söyledim ve bana cihaz ücretinin yarısı olan 360 lirayı 1 senelik olarak kredi kartımdan çekeceklerini kalanını ise 1 sene sonunda telefon faturama yansıtacaklarını söylediler.Taşıma işleminin gerçekleşeceğine dair telefonuma mesaj geldikten sonra cep telefonunu teslim edebileceklerini söylediler.Anlaşarak Manisa Anafartalar Vodafone bayinden ayrıldım.Bugün yani 03/11/2012 tarihi ile hat geçişimin tamamlandığı mesajını aldım ve bunun üzerine hat geçiş talebinde bulunduğum vodafone bayine gittim.Kredi kartımdan 1 senelik cihaz bedeli olan 360 lira çekildikten sonra sistemsel kayıt alınamadığından dolayı blackbery 9320 model cihazı veremeyeceklerini söylediler ve sorunun ne zaman çözüleceği hakkında kesin bir bilgi vermeyeceklerini söyleyerek benden başka cihaz seçmem istendi fakat kabul etmedim.Daha sonra ise kredi kartımdan biranda çekilen 360 liranın iade edildiğini ve bankayı aradığım taktirde anında hesabıma geçeceğini söylediler.Bunun üzerine bankayı aradığımda bu işlemi bugün içerisinde göremediklerini yarın bir daha aramam gerektiği söylendi.Telefonum bozuk olduğundan dolayı böyle bir kampanyayı kullanmak istedim ve vodafone tarafından inanılmaz şekilde mağdur edildim.Yani amacı telefon edinmek olan bir kampanyadan yararlanmak isteyen ben elimde sadece vodafone hat,bozuk telefonum, bana cihaz verilme sözü ile kartımdan çekilen 360 lira ve daha yolun başındayken yıpratılmış sinirlerle başbaşa kaldım.Hattımı taşımak için başvurduğum bayideki çalışanların tavırlarını saymıyorum bile.Mağduriyet yaşadığımı ,açıklamalarının beni tatmin etmediğini bu yüzden daha yetkili biri ile görüşmek istediğimi söylediğimde ise içeride koltukta oturduğunu gördüğüm halde yetkili başka kimse olmadığını söyleyip üstüne üstlük umursamaz tavırlarla bugün git yarın müdür belki burada olur gibi cümlelerle sabrımı zorladılar.Vodafone'nin kalite yönetiminin esas yüzü olan bayilere inmediği gayet aşikar ve inanın bu işler maalesef cicili bicili reklam yapmakla olmuyor.Sorunun en kısa zamanda çözülerek talep ettiğim cihazın tarafıma verilmesini ve ilgili bayideki temsilcilerinize gerekli uyarıların ivedilikle yapılmasını talep ediyorum."

    Bu yazdıklarıma ek olarak bugün başka bir yazı daha yazdım

    "Dün vodafone bayi tarafından "kartınıza iade işlemini gerçekleştirdik,bankanızı aradığınızda 1 saat içerisinde para kartınıza iade edilecektir." telkinini aldıktan sonra bugün tekrar bankayı aradım fakat herhangi bir iade işleminin gerçekleşmediğini aksine 360 liranın 10 eşit taksitle çekilme işleminin geçerli olduğu söylendi.Bunun üzerine bugün tekrardan vodafone bayine gittiğim ve sonunda mağaza müdürü ile görüşme şansına nail oldum.Mağaza müdürü ise arkadaşlarının durumu yanlış aktardığını iade işlemin bankaya bağlı olarak 1 hafta sürebileceğinden bahsetti.Anlaşılan bozuk telefonla dolaşmaya devam.Yetersiz çalışan ve yönetim bilgisiyle anlaşılamayan, içi boş kampanyalar ile kandırıldığımı düşünüyorum.Hatta bayi çalışanlarınız bile kampanyayı düzgün anlayamadıklarını söylemektedir.Onlarda vodafone genel merkez tarafından hem kendilerinin hemde benim mağdur edildiğimi söylemekteler.Güvenmem gereken kim? biri bana söylerse onunla irtibata geçeyim."

    Benzer mağduriyet yaşayan arkadaşlar varsa lütfen paylaşsınlar ki bu operatörler müşteriyi mağdur etmemek için daha çok çaba harcasınlar




  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.