Şimdi Ara

NİSSAN TERRANO - OPEL FRONTERA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
4.559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben şu anda 1998-1999 model nissan terrano yada 1998-1999 almayı düşünüyorum hangisi daha avantajlıdır kullanan varsa yardımcı olabilirmi????????????



  • opel alma..difransiyeli alüminyum çabuk dağılıyor üstelik benzinli..lpg taksan lpg nin nasıl bittiğini anlamıyorsun en iyisi terrano almak
  • sorulurmu üstad tabii ki opel frontera ama ille de 3.2 motor ve otomatik şanzımanlı opel frontera.yaklaşık 2 sene opel frontera 2.2 benzinli araç sahibiydim.bağa dağa çayıra bayıra vuruyordum.konfor pek yoktu ama çok ekonomikti 2.2 motor ve o kadar ağırlığa rağman opel frontera 3.2 1999 yılından sonra çıktı.2.2 lere nazaran daha konforlu ama parça sıkıntısı var biraz.2.2lerde ben hiç parça sıkıntısı çekmedim.google'dan her iki modeli iyice araştırmanı tavsiye ederim.nissan 2.7 motor dizel ve yanılmıyorsam hepsi otomatik vites ve hiç olumlu şeyler okumadım hakkında.
  • olumsuz şeyler? nedir biraz açarmısın...
  • aradan 4 saat geçmiş cevap yok , çamur at izi kalsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darktreys

    aradan 4 saat geçmiş cevap yok , çamur at izi kalsın


    diyene bak! bu ne?

    difransiyeli alüminyum çabuk dağılıyor

    zayıf japon nissan kullanmadan opel'e çamur atmana şaşırmamalı.. görende frontera'nın undan yapıldığını sanacak..

    seninkisi kedi-ciğer meselesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maestro_34 -- 18 Aralık 2010; 22:34:56 >




  • arkadaşın navarradan önceki zayıf Japon aracını bilseydin sanırım
    son cümleni kullanmazdın sayın darktreys'ın tecrübesi olmus ki
    söylemiş düşüncesini..
    Konuyu acan arkadasım için bence hangisini temizini hatta öncelikle
    sorunsuzunu bulabiliyorsanız onu alın
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    honda crv -toyota rav4
    14 yıl önce açıldı
    NİSSAN Qashqai
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    arkadaşın navarradan önceki zayıf Japon aracını bilseydin sanırım
    son cümleni kullanmazdın sayın darktreys'ın tecrübesi olmus ki
    söylemiş düşüncesini..


    öyle mi dersin? benimde navarra ile ilgili tecrübem var, diferansiyeli hemen dağılıyor.. çamur at izi kalsın ne güzel di mi arkadaşın yaptığı gibi?
  • aradan 1 saat geçmiş cevap yok, çamur at izi kalsın




    adamın mantık bu işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro_34


    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    arkadaşın navarradan önceki zayıf Japon aracını bilseydin sanırım
    son cümleni kullanmazdın sayın darktreys'ın tecrübesi olmus ki
    söylemiş düşüncesini..


    öyle mi dersin? benimde navarra ile ilgili tecrübem var, diferansiyeli hemen dağılıyor.. çamur at izi kalsın ne güzel di mi arkadaşın yaptığı gibi?

    konuyu hortlatmak istemem.Kızmayın lütfen
    sadece ben darktreys'ın yorumlarını okurum,ne dediğine bakarım
    forumlarda..öyle kullandıgı markaların esaretine giren,dillerine pelesenk olan
    ''benim aldıgım x markayı al süper''diyenlerden degildir.
    Nissan navarra konusunda ki tecrübelerinizi pm den atarsanız sevirim zira Allah kısmet ederse
    suanki pick-up mından
    sonra navarra almayı planlıyorum..Şimdiden teşekkürler




  • arkadaşım bende navarra tecrübesi falan yok, demek istediğim bu darktreys denen kişininde frontera ile ilgili bir tecrübesi olduğuna inanmıyorum. olsa diferansiyeli hemen dağılıyor gibi komik bir yoruma imza atmazdı. onun yanlış mantığını göstermek için bende öyle yapsam nasıl olur anlamında yazdım
  • Ya aklıma geldi söyleyim bari.
    Bi zamanlar Terrano muz vardı.Bildiğiniz sevimsiz japon arabası işte.
    Bu japonu ben çamurlu engebeli vs. yolda arazi vitesine takıyım dedim ve taktımda.Ama normal vites P de olduğunda arazi vitesine aldığım için bu yaptığım yanlışmış.Neyse ben çamurun içinde aşağı yukarı gezdikten sonra o andan itibaren 100 km sonra arabanın krank mili arızalandı.Yolda giderken beyaz duman çıktı motordan ve yolda kaldık.
    Sanırım o zaman 5000 TL gibi para da ödemiştik tamiri için.
    Benim burda hoşuma gitmeyen olay bu kadar mantıksız,akılsızca arazi vitesi kombinasyonu yapılması.Yani vites P de iken aracı arazi vitesine alırsanız motoruda elinize alıyorsunuz.
    Bu japonlara hala kızıyorum...Detaylarda ve işin pratiklik kısmında resmen sıfırlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.