Şimdi Ara

nissan qq 1.6 dci'deki otomatik vites hangi tur?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iyi gunler arkadaslar elimizden epey bir vites turu gecti ve kesin bir karara vardik ki tek ve cift kavramali sanzumanlar sorunlu.

    su an superb 1.6 tdi kullaniyoruz(manuel) arac buyuk oldugundan dolayi basliktaki araca gecmeyi dusunuyoruz ama sanzumani nedir tork konventorlu mudur? saglammidir? titreme yaparmi? 1. vitesten 2. ye gecerken sarsarmi?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: frood

    iyi gunler arkadaslar elimizden epey bir vites turu gecti ve kesin bir karara vardik ki tek ve cift kavramali sanzumanlar sorunlu.

    su an superb 1.6 tdi kullaniyoruz(manuel) arac buyuk oldugundan dolayi basliktaki araca gecmeyi dusunuyoruz ama sanzumani nedir tork konventorlu mudur? saglammidir? titreme yaparmi? 1. vitesten 2. ye gecerken sarsarmi?

    X-Tronic = CVT

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Giannizzero


    quote:

    Orijinalden alıntı: frood

    iyi gunler arkadaslar elimizden epey bir vites turu gecti ve kesin bir karara vardik ki tek ve cift kavramali sanzumanlar sorunlu.

    su an superb 1.6 tdi kullaniyoruz(manuel) arac buyuk oldugundan dolayi basliktaki araca gecmeyi dusunuyoruz ama sanzumani nedir tork konventorlu mudur? saglammidir? titreme yaparmi? 1. vitesten 2. ye gecerken sarsarmi?

    X-Tronic = CVT

    saglamlik olarak nasil?
    cunku genel anlamda basiretsiz bir aileyiz powershift'den dsg'ye kadar sorun cikarmayan sadece tork konventorlu oldu
  • frood F kullanıcısına yanıt
    Hocam cvt genel anlamda sorunsuz bir şanzıman kullananların yüzde 90 ı çok memnun benzinli cvt qq yu (güncel kasa) 4-5.000 km kullandım 70 le giderken neredeyse 1.000 devşr çeviriyor çok sessiz sarsıntısız vites geçişi diye birşey yok. Ama gaza abanınca çok bağırıyor.

    Dizel ve cvt şanzımanı focus 2 faz 1 lerde ve c max lerde kullanmıştı yüksek torkla arası iyi değildi soru. Yaşanmıştı sanırım.

    Bursa da Nissan Akademi diye Nissan servisinden ayrılıp kendi şahsi servisini açan qq konusumda uzman bir abimiz nissanın otomatik araçlarından uzak dur demişti cvt si bozuk bir Juke yatıyordu servisinde ve 16.000 lira gibi bir masraftan bahsetmişti, ayrıca Cvt si bozulan 19.000 lira masraf çıkan bir Micra konusu vardı forumda, daha sonra firmanın iyi niyeti ile 5.000 lirayamı ne hallolmuştu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=54316628&p=1#54316628

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pro-black

    Hocam cvt genel anlamda sorunsuz bir şanzıman kullananların yüzde 90 ı çok memnun benzinli cvt qq yu (güncel kasa) 4-5.000 km kullandım 70 le giderken neredeyse 1.000 devşr çeviriyor çok sessiz sarsıntısız vites geçişi diye birşey yok. Ama gaza abanınca çok bağırıyor.

    Dizel ve cvt şanzımanı focus 2 faz 1 lerde ve c max lerde kullanmıştı yüksek torkla arası iyi değildi soru. Yaşanmıştı sanırım.

    Bursa da Nissan Akademi diye Nissan servisinden ayrılıp kendi şahsi servisini açan qq konusumda uzman bir abimiz nissanın otomatik araçlarından uzak dur demişti cvt si bozuk bir Juke yatıyordu servisinde ve 16.000 lira gibi bir masraftan bahsetmişti, ayrıca Cvt si bozulan 19.000 lira masraf çıkan bir Micra konusu vardı forumda, daha sonra firmanın iyi niyeti ile 5.000 lirayamı ne hallolmuştu

    benim aklimada onlar takiliyor. cvt var tas gibi cikiyor cvt var araba parasina masraf cikartiyor




  • bir kaç ay bekleyebilirseniz, biraz da bütçeyi artırırsanız, honda cr-v 160 beygir dizel 9 otomatik gelecek. zf'nin tam otomatik aktarması olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • CVT şanzımanlar yüksek torka dayanıklı olmuyor genelde yapıları itibariyle. Benzinli motorların ürettiği torklar daha düşük olduğu için sorunsuz çalışıyorlar ama yüksek torklu motorlar için en iyisi tork konvertörlü klasik otomatikler.
  • CVT var CVT var, güçlü motorlara güçlü CVT'ler üretiliyor, Audi'nin dizel otomatiklerinde vardı, Subaru kullanıyor, ayrıca amerika'daki büyük hacimli benzinli motorlar içinde CVT'ler vs var...

    Teknoseyir'de bunun aynı motor ve CVT şanzıman ile olan büyük abisi X-trail'in incelemesi var yardımcı olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.