Şimdi Ara

Nissan GTR Neden Dodge Charger'dan Pahalı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amerikan arabaları genelde japonlardan daha güçlü ve yüksek motor hacmine sahiptir ama ağırlığından mı nedir japon,avrupa arabaları draglarda,pistlerde daha iyi süreler yapar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • National Geographic belgeselini hazırladı. Araç Japonya da tamamen el yapımı imal ediliyor, sürtünme katsayısı çok düşük, o gövdeye rağmen hızlanma ve pist değerleri çok iyi. Ayrıca herşey beygir gücü demek değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amerikanlar son 20-30 yılda çakıldığından dolayı üstüne bir de japonların büyük yükselişi olunca haliyle GTR daha ileri seviye bir araç halini aldı ki zaten de öyle, ayrıca şöyle de bir gerçek varki elinde bu arabaları alabilecek parası olan adam eğer performans arıyorsa ilk bakacağı araç GTR olur, hiç bakmayacağı araç da charger
  • GT-R salt gücüyle değil, jilet gibi rijit şasisi ve mükemmel aktarmasıyla efsaneleşmiş bir araç. SRT HELLCAT ise bijonuna kadar "Amerikan kası" felsefesiyle vücut bulmuş bir makine. Yüksek hacim, muhteşem bir akustik ses, maksimum eğlenceli bir sürüş ve hayvani güç Muscle Car felsefesinin ana sütunlarıdır. GT-R ise AWD'nin Dünya'daki en iyi örneklerinden biri, SRT ise iki çeker bir otomobil. Şanzımanın geçiş hızı, Launch Control gibi alanlarda GT-R daha başarılı işler çıkartıyor. Ama Hellcat'in hatırı sayılır gücünün hiçbir zaman avantaj olmayacağını kimse iddia edemez. Elbet 250 Km/s+ hızlarda, top speed te ve ara hızlanmalarda bu fark ortaya çıkacaktır. Pist kullanımında da GT-R daha iyi bir ortak olacaktır. Ama ben tüm bunlara karşılık seçimimi HELLCAT'tan yana kullanırdım. Zira Muscle Car ruhu, fabrika verileri ve pist derecelerinden öte bir kavram. ANLAYAMAZSINIZ.







    Saygılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • BlackGhost12 kullanıcısına yanıt
    Forumdan herkesten para 💰 toplasak alabilirmiyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taylor Gang kullanıcısına yanıt
    Senin matematik iş yapmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Charger/challanger ikilisi Güçlü motor takılmış yapımı ve teknik alt yapısı basit araçlar.GT-R Her noktasıyla Mühendislik harikası bir araç.Charger Helcat felan GT-R'dan çok daha güçlü olmasına rağmen Drag-Roll farketmeksizin ya geride kalıyor yada burun,buruna gidebiliyor.

    Biraz abartı olacak ama charger felan Turbo şahin'in Amerika versiyonu gibi..
  • Taylor Gang kullanıcısına yanıt
    Her sey guc degil gtr 4 ceker ve galiba 2 tane vites kutusu var ve vites gecisleri daha kisa

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nissan GTR sahip olduğu beygiri yola daha iyi yansitiyor bence. Tasarimi carti curtu hizlanmaya daha müsait ve iki anahtar vursan 1000hp oluyor Doç çarcırın kaputu cımalayan sesi mikemmel Ama bence en iyi ses mitsubişi evonun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hamdolsun charger 458 ve 911e kafa tutmuş bugünlük bu kadar forum yeter hayırlı akşamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mücahit_

    GT-R salt gücüyle değil, jilet gibi rijit şasisi ve mükemmel aktarmasıyla efsaneleşmiş bir araç. SRT HELLCAT ise bijonuna kadar "Amerikan kası" felsefesiyle vücut bulmuş bir makine. Yüksek hacim, muhteşem bir akustik ses, maksimum eğlenceli bir sürüş ve hayvani güç Muscle Car felsefesinin ana sütunlarıdır. GT-R ise AWD'nin Dünya'daki en iyi örneklerinden biri, SRT ise iki çeker bir otomobil. Şanzımanın geçiş hızı, Launch Control gibi alanlarda GT-R daha başarılı işler çıkartıyor. Ama Hellcat'in hatırı sayılır gücünün hiçbir zaman avantaj olmayacağını kimse iddia edemez. Elbet 250 Km/s+ hızlarda, top speed te ve ara hızlanmalarda bu fark ortaya çıkacaktır. Pist kullanımında da GT-R daha iyi bir ortak olacaktır. Ama ben tüm bunlara karşılık seçimimi HELLCAT'tan yana kullanırdım. Zira Muscle Car ruhu, fabrika verileri ve pist derecelerinden öte bir kavram. ANLAYAMAZSINIZ.







    Saygılar.

    Gözle bakışta da anlaşılıyor aerodinamik. GTR jilet gibi duruken Charger duvar gibi duruyor. Acaba HEMI motor yüzünden mi daha güçsüz kalıyor. Bildiğim kadar ile 2500 devir altında 4 silindir çalışıyor geri kalanlar sonradan devreye giriyor. Bu arada Charger'da da AWD var olması lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende National geographic de izledim. Drag yarışlarında bugatti veyronun 410 metrede yaptığı 11 saniyelik dereceyi geçebilmek için Japonyadan 30 bin euroya gtr alıp motorunu egzozunu ve bi kaç yerini düzenlemeye çalışıyorlardı. Patronları çok güvenmesede mühendisler üzerinde baya çalışıp 980 hp ve 1240 nm torka ulaştırdılar. Sonuç 410 metreyi 9,7 saniyede geçerek veyronu geçmişti. Merak edenler izleyebilir ben baya beğendim gtr yi

    Zaten sadece beğenebiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entigin

    Seat Leon FR 1.4 ACT 150 hp DSG ikisinin de içinden zigzag çizerek geçer, hem de 5.2 litre yakıt ortalamasıyla



    Bu arada arkadaşlar fark arge'den kaynaklanıyor. Nissan arge'yi sonuna kadar kullanıyor dodge ise standart V8 kullanıyor atmosferik, turbo motora geçti mi bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki tane vites kutus yok hocam.

    Dual-clutch transmission yani çift-kavramalı bir şanzımanı var
  • Pistte atılan 20. turdan sonra GTR 21. turu atmaya devam edebilir, Charger'ın muhtemelen radyatörü patlar, fren balataları yanar gider....
  • GT-R ın 0-100 çıkışı 2,8 sndir ve birçok supersport arabalardan daha hızlıdır. Bunu sadece 575 bg ile yapıyor. Bunun sebebi ise aracın aerodinamiğidir. GT-R ın sürtünme katsayısı 0,28 dir ve bu deger ne kadar düşük olursa o kadar iyidir. Lamborghini ve Ferrari gibi markalarin bile o kadar yatay olmasina rağmen bu katsayi 0,40 larda kalmıştır.

    GT-R 1700 kg civarindadir ama nasil bu kadar hızlı kalkabilir sorusuna ise GT-R mühendisi şöyle yanıt vermiştir;
    Biz aracın kilosunu dört tekerleğe eşit bir şekilde dağıttık ve bu sayede kilosunu en az- indirgedik. Bunun sırrı tekerlerin ayni yükü taşıyor olması.

    Ve dipnot olarak geçiyim GT-R elle yapılmaz, tamamen makinalarla seri üretim bir araçtır ve günde 5 tane üretilir. Banttan geçen bütün Nissan arabalarinin 7 sinden 1i GT-R dır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amerika'da kendi arabaları bizdeki gibi obaaaa sekmentinde değil. para meselesi değil, tercih meselesi. Japon araçlarını da deniz aşırı olduğu için kargo parası yüksek indan pahalı diyorlar. adamların dertleri buymuş. bizim vergileri ve benzini anlatinca yok artık demişlerdi. lpg ye zaten hiç girmiyorum adını bile duymayan var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taylor Gang kullanıcısına yanıt
    Gtr duruma göre aktarma oranı sağlayabiliyor. Ayrıca Çift kavrama şanzımana sahip

    Charger hellcat gücü yere iletwmiyor kalkışta sarıyor fakat gtr daha az sarıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçem haftalarda bir belgesel kanalında Veyron u kısa mesafede geçicek araç olarak modlu GTR yaptıkar, çipli, modlu ve etanol yakıtlı, 0-400 e 9.7 sn çıktı, Veyron un eş gücündeki bir drag aracı 10.3 te falan bitirdi. Oradaki mühendisler bunun için özellikle GTR ı seçtiler, belki sebebi moda ve yüksek performansa uygun olmasıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gtr araba değil başka bir alet fakat ruhu yok Mustang Dodge his arabaları
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.