Şimdi Ara

Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi? (65. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.826
Cevap
29
Favori
220.982
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i_brahi_m İ kullanıcısına yanıt
    Evet bazen kopmalar oluyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ttnet 8mbps için ilk 12 ay 63 son 12 73 tl teklif etti alsam mı bilemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paetzold

    Bölgeden bölgeye değişiyor hocam sanırım. Ben Bursa'dayım şubat ayında bağlatmıştım 1 sene olmak üzere çok büyük sıkıntı yaşamadım. Umarım böylede devam eder.

    Alıntıları Göster
    bende bursadayım ttnet taahütüm 23unde bitiyor 35 mb alo250 dk ve tivibu dahil 73 tl oduyodum iptal birimine gittim 35 mb için alo konustukça ode dahil 115 tl fiyat çekti netsppeed bursada nasıl nerede oturuyorsun ben akpınarda oturuyorum ttnetten memnunum hiç sorun yasamadım yasadıgımdada hemen teknik ekipler gelip baktı. netspeedin teknik altyapısı nasıl teknik elamanları hemen cozum buluyormu sorunlara.iptv çok izlerim gerisi nette takılma ve youtube




  • Hocam istanbul avrupa yakasında yoğunluktan mıdır nedir bir türlü netspeedden düzgün internet alamıyordum. Pingplotter testinde en az %1.2 paket kaybı çıkıyordu. Bu yoğunluktan kaynaklanıyordu sanırım. Beni sinir eden sorunu umursamamaları. Umarım hiçbir sorun yaşamazsınız, teknik destek yok gibi birşey. Bu firmaların hepsi kanser, şimdi turknete geçtim hızımı yükseltmek istiyorum ama yükseltemiyorum. Niye diye sorduğumda telefon numarası tahsis etmeleri gerekiyormuş. Yemin ederim beni verem ettiler, ısrarla istemiyorum diyorum ama sanki düz duvara konuşuyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurkolik

    bende bursadayım ttnet taahütüm 23unde bitiyor 35 mb alo250 dk ve tivibu dahil 73 tl oduyodum iptal birimine gittim 35 mb için alo konustukça ode dahil 115 tl fiyat çekti netsppeed bursada nasıl nerede oturuyorsun ben akpınarda oturuyorum ttnetten memnunum hiç sorun yasamadım yasadıgımdada hemen teknik ekipler gelip baktı. netspeedin teknik altyapısı nasıl teknik elamanları hemen cozum buluyormu sorunlara.iptv çok izlerim gerisi nette takılma ve youtube

    Alıntıları Göster
    Hiç sorun yaşamadım şuana kadar haliyle teknik ekiple işim olmadı henüz. Terminal taraflarındayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JacobHughes

    Hocam istanbul avrupa yakasında yoğunluktan mıdır nedir bir türlü netspeedden düzgün internet alamıyordum. Pingplotter testinde en az %1.2 paket kaybı çıkıyordu. Bu yoğunluktan kaynaklanıyordu sanırım. Beni sinir eden sorunu umursamamaları. Umarım hiçbir sorun yaşamazsınız, teknik destek yok gibi birşey. Bu firmaların hepsi kanser, şimdi turknete geçtim hızımı yükseltmek istiyorum ama yükseltemiyorum. Niye diye sorduğumda telefon numarası tahsis etmeleri gerekiyormuş. Yemin ederim beni verem ettiler, ısrarla istemiyorum diyorum ama sanki düz duvara konuşuyorum.
    İnsanın gerçekten sabrı taşıyor bu durumlarda. Ben daha önce TT ve Vodafone kullandım. 1 senedirde Netspeed kullanıyorum. Cs go oynuyorum ping genel olarak iyi netspeed ile. En iyi ping oranını vodafone veriyordu oda paket fiyatlarını uçurunca netspeed'e geçtik.




  • i_brahi_m İ kullanıcısına yanıt
    turknete bakabilirsiniz, netspeed alın olmadı. Deneyin 3 ay sonra degistirirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netspeed ile 2 yıllık maceram;

    Forumdaki netgalaksi başlığını bir iki defa görmüş ancak ilgilenmemiştim. Perşembe günü sitelerine girdim baktım. Bazı bölgelerde kendi altyapılarının olduğu yazıyordu. Merak ettim aradım kimsiniz nesiniz diye. Daha konuşmaya başlamadan adres bilgilerini soruyor altyapı sorgulamak için. Benim için netspeed bu aşamada öldü. Neden mi? Açıklıyorum;

    19 ay önce daha netspeed yeniyken abonesi oldum. Evde ahım şahım internete ihtiyacımız yok. Anca sosyal medya, film falan. O sebeple netspeed in 16 mbps ADSL hizmetine abone olmuştum. Fiber, vdsl vs gerek görmedim. İlk aylar bağlantım sürekli kopuyordu. Ama öyle böyle değil. 10 dakikada bir, 15 dakikada bir. Keyif ve kafa dağıtma amaçlı izlediğim film eziyet haline geliyordu.

    Defalarca müşteri hizmetleri ile görüştüm. Her seferinde yaptırdığı ve yaptığı kontroller ardından benim ankastremde sıkıntı olduğunu elektrikçi çağırmam gerektiğini söyledi. Ki bina yeni bina. Eve 3 kere elektrikçi çağırdım. Apartmana yeni taşındığımız için ankastrede sıkıntı olup olmadığını bilmiyordum. Ama beni ikna ettiler. 2 sefer aynı elektrikçiyi çağırdım. 2 gelişinde de sorun yok dedi. Ondan şüphe ettim 1 sefer de farklı elektrikçi çağırdım. O da sorun olmadığını söyledi. Hattın iki ucuna cihaz bağlayıp değer okuyor elektrikçiler.

    Daha sonra netspeed ne kadar bana inanmasa da telekomdan ekip talep edip kontrol ettireceklerini söyledi. Lütfettiler yani. Daha sonra telekom gelmiş sıkıntı yok demiş netspeede. Netspeed sonra suçu modemime attı. Gittim tanıdıktan boşta duran modemini aldım. Yine kopuyor internet. Beni öyle bir ikna ettiler ki ankastremde sıkıntı olduğuna, en sonunda internet hızımı 10 mbps ye sabitlediler. Yinede yoğun günlerde kopmalar oluyordu ve yıllardır bu şekilde kullandım. Kopa kopa. Film açıyordum bekliyordum dolsun da beni deli etmesin sorna izleyim diye.

    Başa dönüyorum, netgalaksiyi aradığımda direk altyapı sorguladılar beni dinlemeden. İlk başta hoşuma gitmedi. Sadece siz kimsiniz demek için aramıştım sadece. Ama altyapı sorgulaması sonucuna şok oldum. "Binanızda fiber hizmeti yok. Adsl de de alt yapınız 8 mbps ye kadar destekler. 8 den sonra kopmalar olur değerleriniz çok düşük. Size vdsl tarifelerinde 80 mbps ye kadar sıkıntısız sunabiliriz." dediler. Bir dakika. Şimdi sen oturduğun yerden benim 2 yılımı mı özetledin? Hemen geçiş evraklarını istedim ve kargo ile yolladım.

    Cuma evraklar ellerinde oldu. Bugün salı. Sabah netgalaksi aradı. Netspeed onaylamıyor geçişinizi diye. Arayıp onaylatırsanız geçişinizi sağlayabiliriz dediler. Hatta ilk talepleri 48 saat ardından iptal olmuş, tekrar yollamışlar. Ona da onay vermemişler. Aradım onay vermemek için onlarca çaba, en son benim yetkim yok saçmalığı, aktarılan kişiye dil dökme.... illallah ettirdi. En sonunda onaylattım.

    Bugün netgalaksiye geçiyorum. Netgalaksi nedir ne değildir bilmiyorum. Belki netspeed i aratır onu da bilmiyorum. Ama netspeed e bir daha bedava internet verse dönmem onu biliyorum.




  • zero-man kullanıcısına yanıt
    Tanıdığım bi kaç kişi geçti hiç kullamadılar tukneti o yüzden kararsız kaldım yine ttnete mi devam etsem mi diye oda çok pahalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ofisi taşıdım ofiste vdsl vardı 75mbit civarı hızım vardı eski paket başka firmalar ile görüştüm arada çok fark yoktu yine netspeed den devam etmeyi uygun buldum.

    Yeni taşındığım yerde deliklikaya fiber alt yapısı mevcut türk telekomun mecburen fiber paketten devam ettik

    Öncelikle nakil sorunsuz ve hızlı oldu.Evrakları gönderdikten 1 gün sonra nakili yaptılar.
    Ücretsiz sıfır modem verdiler "ZXHN H298A V1.0 TTN.12T1_181219" yine iptal ederken modem iade edilecek bozulursa değişecekler ücretsiz

    Paketim : Fiber star 35mbit down - 3mbit up
    Devir için 140 TL civarı bir fatura çıkar dediler şuan henüz çıkan bir fatura yok


    Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi?


    Umarım bu kaliteyi bozmazlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 14 Ocak 2020; 16:35:44 >




  • İŞLETMECİ DEĞİŞİKLİK TALEP FORMU

    Bu formda belirtilen İnternet erişim hizmetinin yukarıda adı geçen Alıcı İşletmeciye taşınmasına ilişkin bilgilerin, Alıcı
    İşletmeci tarafından geçiş sürecinde gerekli birimlere verilmesine, abonesi olduğum Verici İşletmeciye ve/veya Türk
    Telekom’a*** karşı taahhüt, fatura borcu vb. mali yükümlülüklerim saklı kalmak kaydıyla Verici İşletmeci tarafından
    halihazırda sunulmakta olan internet erişim hizmetine ve Türk Telekom tarafından sunulmakta olan PSTN hizmetine**
    ilişkin abonelik sözleşmelerinin iptaline/feshine yönelik işlemlerin şahsım adına Alıcı İşletmeci tarafından yürütülmesine
    onay veriyorum.


    Arkadaşlar bu ne demek sıkıntı yaratır mı böyle şeylerden tırsıyorum da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i_brahi_m -- 14 Ocak 2020; 19:44:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba,
    Manisa da kullanan varmı acaba. smart tvde iptv netflix gibi uygulamalarda donma oluyormu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilatas

    merhaba,
    Manisa da kullanan varmı acaba. smart tvde iptv netflix gibi uygulamalarda donma oluyormu.
    Netflix Youtube ve diğer tüm video izleme sitelerinde mükkemmel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_brahi_m

    İŞLETMECİ DEĞİŞİKLİK TALEP FORMU

    Bu formda belirtilen İnternet erişim hizmetinin yukarıda adı geçen Alıcı İşletmeciye taşınmasına ilişkin bilgilerin, Alıcı
    İşletmeci tarafından geçiş sürecinde gerekli birimlere verilmesine, abonesi olduğum Verici İşletmeciye ve/veya Türk
    Telekom’a*** karşı taahhüt, fatura borcu vb. mali yükümlülüklerim saklı kalmak kaydıyla Verici İşletmeci tarafından
    halihazırda sunulmakta olan internet erişim hizmetine ve Türk Telekom tarafından sunulmakta olan PSTN hizmetine**
    ilişkin abonelik sözleşmelerinin iptaline/feshine yönelik işlemlerin şahsım adına Alıcı İşletmeci tarafından yürütülmesine
    onay veriyorum.


    Arkadaşlar bu ne demek sıkıntı yaratır mı böyle şeylerden tırsıyorum da.
    Bu yazı şu anlama geliyor Türk Telekoma varsa borcum borçtur o beni ilgilendirir onun dışında benim adıma telefon hattım ve internet hizmetim ile ilgili işlem yapmaya vekalet veriyorum yani hattımı kapatabilir ve internetimi taşıyabilir. Bu standart BTK formudur tüm işletmecilerde aynı bizde geçiş yaparken hep bunu kullandık.




  • YirmiDortUzeriiki Y kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu lanet firmaya geçiş yapmayın. Müsteri hizmetleri diye bir kurum yok bildigin merdiven altı iss.
  • Baxa kullanıcısına yanıt
    Hocam ucuz başka firma mı var hepsinden bir sürü şikayet var ttnette bile. Hangi firmaya geçeceğiz ttnet 16 mbps ye 90 tl diyor siz söyleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baxa

    Şu lanet firmaya geçiş yapmayın. Müsteri hizmetleri diye bir kurum yok bildigin merdiven altı iss.
    7/24 ne zaman arasam ulaşabiliyorum en iyi müşteri desteğine sahip firmadır kendileri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusobreak

    7/24 ne zaman arasam ulaşabiliyorum en iyi müşteri desteğine sahip firmadır kendileri.

    Alıntıları Göster
    Ulaşabilmek çözüm sundukları anlamına gelmiyor.
    İnternetim kesiliyor 1 saat sonra geri geliyor hızım 35 den 24 e düşmüş
    M.Hizmetlerini arayınca kullandıgım hıza yükseltmeye calısıyor 35 alamıyorum.
    Arıza kaydı acıyor kolpadan hiç bir zaman geri dönüş saglanmıyor
    Bu firmayı 2 senedir kullanıyorum zaten 75 Mbit hız kullanırken de sorun yasayınca 1 kişi bile sms ile dahi olsa dönüş yapmıyor.
    Peki arıza kaydı bırakıp 2 gün sonra yani bugun tekrar aradıgımda ne oluyor biliyormusun.
    Salak operatör 3 kere hız arttırma işlemi yaptıgınız için hızınızı yükseltemiyorum diyor.
    Şaka gibi degil mi hani aynı ay içinde belirli bir paket geçiş sınırı olur ya 2 gün önceki hattıma 35 mbit hız tanımlarken sözde bu hakkı kullanmısım yani 1 senedir 75, 1 senedir 35 kullanırken hattımın bir anda onlarca KM ötedeki bir operator tarafından sorunlu oldugu dile getiriliyor.

    Hatta utanmadan bana fatura kesim gününe kadar 24 mbit kullanacaksınız sonra tekrar deneriz diyor.
    Tabiki gene 3 hakkım var paket yükseltiyorumya sınırlı sanırım.

    Kısacası taahhutsuz çalısan her firma çakal kurnaz merdiven altı zihniyete sahip oldugu için istediği gibi at kosturuyor.

    Operatör okadar bilgisiz ki bakımı ne zaman ne sebeple yaptıgını dahi söylediğimde utanmadan kabul etmiyor.
    Akşamları cgnat ip olayı yuzuden mundar olan interneti utanmadan savunurken 75 mbit paketleri kaldırmalarını ise var olan müşterilerin deneyimini öne sürüyor.

    Yukarıda dediğim gibi bu yada bir başkası,alt yapıya önem vermeyen güçlendirmek yerine yüksek hızları kaldıran hangi iss olursa olsun merdiven altı şirkettir.
    2 senedir kullanıyor olmam bu gerçegi degiştirmiyor.
    İnternertin bir takım arıza sornuzu koptugu zamanlarda bu zavallı firmaya ulaşmak mümnkün degil.
    İstediğin netspeed kullanıcısına sor bölgesel bir sorun oldugunda bu zavallı insanlar arıza ver demekten bir acizler , yaptıkları şey ya aranmayı kapatmak yada 30 40 dk ya varan beklersen tabi seni bekletmek.

    Ucuz olması kullanıyor olamam savunacak oldugum anlamına gelmiyor.
    Şimdi hafta basındaki hız düşüşü ile bir 1 hafta daha beklemem ve fatura kesilince tekrar sansımı denemem gerekiyor.




  • yusobreak Y kullanıcısına yanıt
    9 dakika beklediğimi bilirim. Üstelik herkesin internetinin gittiği bir vakit, mh nin kitlendiği bir saat değil sadece port sorgulamak için aramıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.