Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Netspeed FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
8.254
Cevap
143
Favori
322.352
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> NetSpeed >> Netspeed FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1777 Mesaj

    Hocam packet loss oldugunu nasil anliyorsunuz bende olup olmadigini nasil anlarim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    M_aTRa_X kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ...
  • Yarbay
    3853 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hamikisi

    Hocam packet loss oldugunu nasil anliyorsunuz bende olup olmadigini nasil anlarim
    ping plotter uygulamasını indirip test edebilirsiniz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2583 Mesaj
    arkadaşlar netspeed geçtik geçmesine fakat türk telekomdan ayrıldım ve yeniden yani sıfırdan netspeed e abone oldum .... türk telekom bina ankastresine gelip bana bağlantı açmış ve kart bırakmış ... tüm kabloları denememe rağmen dsl sinyali alamadım ... netspeed arıyorum türk telekom gelecek arızaya bakacak diyor , genel arıza varmış diyor halbuki alt komşunun interneti var ve çalışıyor hatta onun kablosunu çıkardım bakalım ne olcak diye interneti gitti sonra geri bağladım .... velhasıl 7 gün oldu abone bilgilerim geleli ama internet yok
    _____________________________
    Katılım zamanı: 25 Haziran 2009

    ----------bu profildeki kişi veya kişiler hayal ürünüdür ----------
  • Yüzbaşı
    816 Mesaj

    Bilen birini çağırmanız gerekli hocam ev içine bağlantı için. Bizimde ankastreye kadar getirmişlerdi ama net gelmiyordu. Tanıdık telekom çalışanı çağırdık, çorba parası verdik iki kişiye.
    |
    |
    heyysanadiyom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    858 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 10 Numara

    Bu arıza durumlarını nereden öğreniyorsunuz?
    netspeed müşteri hizmetleri sistemleri üzerinde turktelekom tarafından düşülen notu söylüyor (arıza varsa arıza, bakımsa bakım)
    benim kesinti 02.01.2019 14:00 gibi çözüldü. şu an sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. (normalde 18:00 a kadar arıza çalışması gözüküyordu ama erken bitirdiler heralde)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2583 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GasiOr

    Bilen birini çağırmanız gerekli hocam ev içine bağlantı için. Bizimde ankastreye kadar getirmişlerdi ama net gelmiyordu. Tanıdık telekom çalışanı çağırdık, çorba parası verdik iki kişiye.
    evden ankastreye kablo gidiyor onda sıkıntı yok , var olan boştaki kablolardan hangisi benim ise ( hepsini denedim boşta olanlardan ) bağlantısını yapmam gerekiyor hepsi bu , bu işlemi yaptım ama yine olmadı genel arıza veya port bazlı arıza varmış deniliyor bana
    _____________________________
    Katılım zamanı: 25 Haziran 2009

    ----------bu profildeki kişi veya kişiler hayal ürünüdür ----------
  • Yüzbaşı
    858 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: heyysanadiyom

    arkadaşlar netspeed geçtik geçmesine fakat türk telekomdan ayrıldım ve yeniden yani sıfırdan netspeed e abone oldum .... türk telekom bina ankastresine gelip bana bağlantı açmış ve kart bırakmış ... tüm kabloları denememe rağmen dsl sinyali alamadım ... netspeed arıyorum türk telekom gelecek arızaya bakacak diyor , genel arıza varmış diyor halbuki alt komşunun interneti var ve çalışıyor hatta onun kablosunu çıkardım bakalım ne olcak diye interneti gitti sonra geri bağladım .... velhasıl 7 gün oldu abone bilgilerim geleli ama internet yok
    netspeed in kendi ekibi gelmiyor, turk telekomcular geliyor

    ben ankara kolejdeyim turk telekom bağlamaya geldiğinde santralden bina içindeki kutuya kadar getirdiler
    bazen rica edince iyi niyetli turktelekomculara denk gelirseniz bağlıyorlarmış
    bina içi bağlantıyı da yaparmısınız rica etsem dedim kusura bakmayın dediler ona mudahale edemiyoruz (elektrikçi çağırın dediler)
    işaretlediğiniz kabloyu bana bi gosterir misiniz dedim gosterdiler (kendiniz de çok rahat yaparsınız dediler)


    bunun uzerin ben kendim bina içi kutu tesisatındaki daireme atanan kısma göre kablo uçlarını hafif soyup bi bıçakla kanallar içine ittirerek bağladım.
    sorunsuz bi şekilde kullandım 2 hafta kadar bunun ardından. sonra netten şunlardan aldım https://urun.n11.com/pense/class-krone-bicagi-kep-kep-krone-cakma-pensesi-telefon-krone-bica-P227645092
    bununla daha sağlam bir şekilde çaktım kabloları 1 buçuk yıldır falan sorunsuz kullanıyorum.
    kabloyu bu bıçağın arasına tutturup yerine denk getirip bastırıyorsunuz tak diye ses geliyor zaten
    elektrikçiye vereceğim paraya krone çakma pensem oldu :D

    not : mesajınızın detayını şimdi okudum , eğer kabloları doğru yere bağladığınıza eminseniz başka bir sorun vardır.
    kutuda direk bağlantı yapmayı deneyin deneyebiliyorsanız ama biraz zor iş kutu zor ulaşılabilir bir yerdeyse.
    ya da bi ölçü aleti ile doğru kablo uçlarını bağladığınıza emin olun kısa devre testi ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kucukti -- 3 Ocak 2019; 1:50:29 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    816 Mesaj

    Bizimki baya eski kutuydu , denedik ama bulamadık. Onlar halletti. Yani genel arıza yoktur bence :)
    |
    |
    heyysanadiyom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1120 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    NeviSahsiMunhasir


    quote:

    Orijinalden alıntı: runorunoruno

    Forumda okuduğum kadarıyla bu ping-kopma sorunu sadece Ankara'da oluyor, ya Ankara kapasiteleri gerçekten çok düşük ya da Ulus çıkışı cortlamış.
    Alakası yok ben Denizli'deyim başka ilde olan tanıdıklarda var ki onlarada ben tavsiye ettim, hepimizde ping-kopma-data loss ne ararsan var, tek kelime ile rezalet durumda. En az 1,5 yıldır nerdeyse tek bir sorun bile yoktu hep bu kotasız olacağı için sanırım 2 aydır ne yaptılarsa rezil ettiler sistemlerini.
    _____________________________
  • Yarbay
    6570 Mesaj
    Normalde netspeed den çok memnundum ancak 1 haftadır internetim yok. Arıza kaydı oluşturuyorum binadaki kutuya kadar hiç bir sorun yok deyip gidiyorlar. Elektrikçi çağırıyorum iç tesisat modem vs hepsi sağlam deniyor. Ben ne yapacağımı şaşırdım bir muattap yok. Desinler bana sorun şurda ona göre yol çizelim. Durup dururken insanın interneti gider mi? İç tesisatta sorun varmış. Kardeşim ben 1 ay öncesine kadar 35 mbitlik tarifede 30 mbit hız alıyodum nasıl bir sorunlu tesisat bu düzeyde hız verir pakete yakın?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BF3
    Steam
    ESL FIFA 16 (PC) 1on1 Community Cup #24 Europe 1.si
    TSC V. Fifa 15 Online Turnuva 1.si
    TSC IV. Fifa 15 Online Turnuva Finalisti
    TSC III. Fifa 15 Online Turnuva 1.si
  • Yarbay
    2583 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kucukti

    netspeed in kendi ekibi gelmiyor, turk telekomcular geliyor

    ben ankara kolejdeyim turk telekom bağlamaya geldiğinde santralden bina içindeki kutuya kadar getirdiler
    bazen rica edince iyi niyetli turktelekomculara denk gelirseniz bağlıyorlarmış
    bina içi bağlantıyı da yaparmısınız rica etsem dedim kusura bakmayın dediler ona mudahale edemiyoruz (elektrikçi çağırın dediler)
    işaretlediğiniz kabloyu bana bi gosterir misiniz dedim gosterdiler (kendiniz de çok rahat yaparsınız dediler)


    bunun uzerin ben kendim bina içi kutu tesisatındaki daireme atanan kısma göre kablo uçlarını hafif soyup bi bıçakla kanallar içine ittirerek bağladım.
    sorunsuz bi şekilde kullandım 2 hafta kadar bunun ardından. sonra netten şunlardan aldım https://urun.n11.com/pense/class-krone-bicagi-kep-kep-krone-cakma-pensesi-telefon-krone-bica-P227645092
    bununla daha sağlam bir şekilde çaktım kabloları 1 buçuk yıldır falan sorunsuz kullanıyorum.
    kabloyu bu bıçağın arasına tutturup yerine denk getirip bastırıyorsunuz tak diye ses geliyor zaten
    elektrikçiye vereceğim paraya krone çakma pensem oldu :D

    not : mesajınızın detayını şimdi okudum , eğer kabloları doğru yere bağladığınıza eminseniz başka bir sorun vardır.
    kutuda direk bağlantı yapmayı deneyin deneyebiliyorsanız ama biraz zor iş kutu zor ulaşılabilir bir yerdeyse.
    ya da bi ölçü aleti ile doğru kablo uçlarını bağladığınıza emin olun kısa devre testi ile.

    Alıntıları Göster
    https://www.technopat.net/sosyal/konu/netspeed-ankastre-baglantisi-nasil-yapilir.637458/

    Burda benim açtığım konu var , fotoğraflar yüklü , sonrasında daha detaylı fotoğraflarda attım onlarıda gösteririm ...
    |
    |
    _____________________________
    Katılım zamanı: 25 Haziran 2009

    ----------bu profildeki kişi veya kişiler hayal ürünüdür ----------
  • Yarbay
    4807 Mesaj
    pazartesi geçiş işlemi başladı 48 saat oldu hala onay bekliyorlarmış bende telekom yönetimine email

    gönderdim acil işlemin onaylanmasını ve hızlandırılmasını istedim

    ttnetten kız beni aradı genel müdürlükten bilgi geldi işleminiz varmış dedi

    netspeed geçiş işlemi için onay bekliyor hızlandırır mısınız dedim müdürlüğe bilgi vereceğim bende takip

    edeceğim dedi telefonu kapattım 1 saat içinde internetim kesildi 10 dakika sonra netspeed sms gönderdi

    bilgileri modeme girdim internete bağlandım speedtest yaptım 71 ile 73 mb arası hız gördüm

    torrent testinde 8.5 idm testinde 9.4 indirme gördüm pingim ttnette 7 ile 14 arası idi şuanda aynı

    değişmedi genel olarak memnunum 12 ay sabit fiyat garantiside var ocak 2020 e kadar inşallah sorunsuz geçer
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    612 Mesaj
    benimde şubatta bitecekti zam gelir diye 66 tl 35 mb olana düşürdüm hızımı. sisteme girdiğimde 35 mbe kadar yazıyor. modemi aç kapat yapmama gerek yok dediler aç kapat yaptım modem içi hala 50 mb yazıyor bakalım ne zaman düşürecekler hızı zaten 35 gelebilmesi için 40 50 vermeleri lazım böyle kalırsa çok iyi olur hayırlısı

    edit modem içi 50 ama speedtest eskisi gibi 47 51 değil 35 36 : ) modem içi nasıl 50 ye 4 gözüküyor anlamadım belki güncellememişlerdir kaç kere aç kapat yaptım 50 e 4 yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Redtwister -- 3 Ocak 2019; 12:51:16 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    546 Mesaj

    Ankara'da bu sorun önceden de vardı, AKK'nın kalkmasıyla tüm şehirlere yayıldı bu sorun.
    |
    |
    NeviSahsiMunhasir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Celladına aşık olmuşsa bir millet, ister ezan ister çan dinlet, itiraz etmiyorsa sürü gibi millet, müstehaktır onlara her türlü zillet.
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    Netspeed pişmanlıktır, müşteri hizmetleri yarın dönüş yapacağız dedi her gün görüşüyorum 1 gün erteliyorlar yine dönmüyorlar. Adsl ve VDSL kullananlara kesinlikle önermem.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1120 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    NeviSahsiMunhasir



    Bizede devamlı aynı bu yazdıklarınızı söylüyorlar demek herkesi ayni bahane ile oyalıyorlar, iç tesisatta sorun olsa devamlı sorun olur yeri geliyor saatlerce canavar gibi son hız çalışıyor kopma felanda yok ping 7-10 arası, bazı saatlerki 7 den sonrası özellikle çok oluyor, hız düşüyor, SNR eksileri görüyor haliyle kopuyor, sonra tekrar geliyor, 64k da 1 saat boyunca sabitlendiği bile oluyor , mecbur telefondan hotspot açıyorum ki oda paralı olacak diyorlar, hasılı kelam çekilecek çile değil mevcut durum.
    |
    |
    ismailbbyigit kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    961 Mesaj
    Ankara Mamak'ta şuan internet yok 3 4 saattir bakım çalışması yapiyormus tt



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2048 Mesaj
    Arkadaşlar Facebookta kim varsa LoL ping ile ilgili ne yazarsanız yazın aynı mesajı bot gibi yollayıp duruyorlar. League of Legends support'dan gelen mesaja göre de sorun netspeed'de, başka internet sağlayıcılarında böyle bir sorun yok diyorlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1460 Mesaj

    Polatlıda da durum aynı, internet yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Destny kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1033 Mesaj
    saat 14:00 itibaren internet kesik
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
haberler
Mobilya Takımları
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,688
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.