Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (50. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.804
Cevap
49
Favori
291.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MajörParite kullanıcısına yanıt
    Win 10 (Network) Troubleshooter çalıştırılınca çözemediği problem olarak verdiği mesaj. Bende de aynı çıkıyor.
  • İbo954 İ kullanıcısına yanıt
    Ya şu DNS numarasını bir 192.168.0.1 yapıp test etse biriniz. Çözüm buysa sorunun ne olduğuna dair de büyük bir yol almış oluruz. Birkaç arkadaşa bende işe yarayan bu çözümü söyledim, denemesini yapıp geri bildirim vermesini rica ettim ama hiçbir geri dönüş olmadı.

    Sen deneyip sonucu bildirir misin? DNS numarasını bu şekilde değiştirmek bende tüm sorunları giderdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MajörParite

    Ya şu DNS numarasını bir 192.168.0.1 yapıp test etse biriniz. Çözüm buysa sorunun ne olduğuna dair de büyük bir yol almış oluruz. Birkaç arkadaşa bende işe yarayan bu çözümü söyledim, denemesini yapıp geri bildirim vermesini rica ettim ama hiçbir geri dönüş olmadı.

    Sen deneyip sonucu bildirir misin? DNS numarasını bu şekilde değiştirmek bende tüm sorunları giderdi.
    Ben denedim. Aynı anda açılan modem+PC nin sıkıntısını çözmedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İbo954

    Ben denedim. Aynı anda açılan modem+PC nin sıkıntısını çözmedi.

    Alıntıları Göster
    Geri bildirim için teşekkürler.
  • MajörParite kullanıcısına yanıt
    Ben bridge mode sabitlemesiyle statik IP aldığım için Asus modemi router yaptım. IP’mi kaybetmemek için deneyemiyorum. Modem IP’sini DNS yapmak geçici çözüm olur ama, olsa bile doğru olan bu olmamalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Algenthor

    Ben bridge mode sabitlemesiyle statik IP aldığım için Asus modemi router yaptım. IP’mi kaybetmemek için deneyemiyorum. Modem IP’sini DNS yapmak geçici çözüm olur ama, olsa bile doğru olan bu olmamalı.
    Buna gerek kalmamalı elbette. Bu benim 3. 401 modemim ve ilk ikisinde bu durum yoktu. Muhtemelen firmware ile ilgili bir şey. İki firmware arasında ne fark varsa oradan yürüseler bulurlar.
  • bu modemde ps4 için port açamıyorum ben bir türlü guvenlik duvarını kapattım onu yaptım bunu yaptım portları açtım ama internetten sorguladığımda hep port closed diyor. gerek tco gerek udp olarak açıyorum genede closed diyor.
  • badsay kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Aşağıda belirttiğimiz şekilde port yönlendirme işlemi yaptıysanız fakat hala sorun yaşıyorsanız yardım için Destek Hattımız ile irtibata geçebilirsiniz. Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    PORT YÖNLENDİRME

    Dikkat edilmesi gereken önemli husus
    Modem Web arayüzüne giriş yaptıktan sonra üst kısımda Temel seçeneğine tıklayınız. WAN başlığının altında yer alan IP Adresi 100.XX.XX. ile başlıyorsa öncelikle Kablonet (0850 804 44 44) ile irtibata geçerek Sabit IP başvurusu yapılmalıdır. Aksi takdirde port yönlendirme işlemi çalışmayacaktır. Eğer 100.XX.XX IP dışında farklı bir IP adresi var ise aşağıdaki adımları uygulayarak port yönlendirme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
    Aşağıdaki işlemleri adım adım uygularsanız port yönlendirme işlemini gerçekleştirmiş olacaksınız.

    1. Web tarayıcınızı açınız.
    2. Adres çubuğuna 192.168.100.1 IP adresini giriniz ve Enter tuşuna basınız.
    3. Giriş sayfası açılacaktır. Daha önce arayüz parola değişikliği yapılmamış ise varsayılan kullanıcı adı ve parola ile giriş yapabilirsiniz. 'Varsayılan Kullanıcı Adı' ve 'Varsayılan Parola' Giriş ekranında yer almaktadır ve bu bilgilerle giriş yapılabilir.
    (Mevcut kullanıcı adı parola ile giriş yapamıyorsanız, modeminizin ayak kısmında yer alan reset deliğine ince bir cisim ile 25 saniye basılı tutarak fabrika ayarlarına çevirerek giriş yapabilirsiniz.)

    Port Yönlendirme
    1. Gelişmiş / Yönlendirme alanına tıklayınız.
    2. IPv4 Yarat butonuna tıklayınız.
    3. Lokal IP adresi kısmına modeme bağlı olan istemcinin (Kayıt cihazı, Pc, Oyun Konsolu vs.) IP adresini yazınız.
    4. Lokal Başlangıç ve Bitiş Port adresleri kısmına yönlendirilmek istenen port adresini yazınız.
    5. Harici IP adresi kısmı “0.0.0.0” olarak kalacaktır.
    6. Harici Başlangıç ve Bitiş Port adreslerine aynı şekilde yönlendirilmek istenen port adresi yazınız.
    7. Yönlendirmek istenen port adresinin Protokolü’nü seçiniz. (TCP – UDP )
    8. Tanım kısmına herhangi bir açıklama yazınız.
    9. Etkin alanını “Açık” olarak seçiniz.
    10. “Uygula” butonuna tıklayınız.
    NOT: Yönlendirmek istenen istemcinin (Kamere Kayıt cihazı, Pc, Oyun Konsolu vs.) DNS adresleri mutlaka modeminizde tanımlı olan DNS adresler olmalıdır. Temel seçeneğine tıkladıktan sonra alt kısımda yer alan IPV4 DNS Sunucuları kısmında yer alan IP adresleri tanımlanmalıdır. Farklı bir DNS adresi tanımlanmış ise port yönlendirme işlemininiz çalışmayabilir.
    Oyun konsolu vs. gibi uygulamalarda Port yönlendirme işlemi yapıldığında direkt olarak port kapalı olarak gözükebilir. Oyun ne zaman o portu kullanacak ise o zaman aktif duruma geçer ve kullanımı bittiğinde port kapalı olarak görünür.

    Saygılarımızla.




  • bu gelişmiş ayarlardaki wan engelleme vs. lerin olduğu bölümde ayarlar ne olmalı ping düşürsün diye hepsinin işaretini kaldırdım çoklu yayın nedir ? ipsec nedir ? hangileri yardımcı olur
  • badsay kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Ping problemi ile ilgili olarak modem üzerinden herhangi bir ayar yoktur. Ping problemi hat kaynaklı problem olup konuyla ilgili olarak servis sağlayıcınız ile görüşmeniz gerekmektedir. Wan engelleme, uzaktan modeminizi ping erişimine izin vermek/engellemek için kullanılır. IPsec ve PPTP Sec özellikleri ise VPN geçiş için kullanılır.
    Daha ayrıntılı bilgi için Destek hattımızı da arayabilirsiniz. Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Ping problemi ile ilgili olarak modem üzerinden herhangi bir ayar yoktur. Ping problemi hat kaynaklı problem olup konuyla ilgili olarak servis sağlayıcınız ile görüşmeniz gerekmektedir. Wan engelleme, uzaktan modeminizi ping erişimine izin vermek/engellemek için kullanılır. IPsec ve PPTP Sec özellikleri ise VPN geçiş için kullanılır.
    Daha ayrıntılı bilgi için Destek hattımızı da arayabilirsiniz. Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
    merhaba , yanlış yönlendirme olmamış mı bu yazdığınız ? modemden kanal ayarı değiştirince ping değişiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netmaster yetkilisine sormak istiyorum Allah aşkına böyle berbat bir modem yapmayı nasıl beceriyorsunuz servisiniz deseniz servisiniz 5 kuruş etmiyor ama kablo netin diretmesinden dolayı zorla netmaster kullanmak zorunda kalıyoruz
    Gelelim Sıkıntılara

    1 Müşteri hizmetlerini arıyoruz sıkıntımızı söylüyorsunuz modemi bize göndermeniz gerek diyorsunuz o sürede nasıl bağlanacağım bekleyeceksiniz diyorsunuz.
    2. Modeminiz yan odada Wireles bağlantısında sıkıntı yaşatıyor bırakın yan odayı neredeyse modemle bilgisayar arasında 1 metre şartı getireceksiniz uzaklaştıkça sorun artıyor
    3. Modem durmadan kitliyor sebebi kanal çakışmasıymış
    4. saymakla bitmez saydıkça adamı sinir küpü yapıyor kısacası modemin neresinden tutsanız elinizde kalıyor sırf netmaster modem yüzünden taahhüt süresinden sonra aboneliğimi yenilemeyeceğim yenilesemde yurt dışından adam gibi bir modem getirteceğim netmaster in Teknoloji olarak Türk insanına 3 sınıf muamelesi yapmasından bıktım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lfkaya

    Netmaster yetkilisine sormak istiyorum Allah aşkına böyle berbat bir modem yapmayı nasıl beceriyorsunuz servisiniz deseniz servisiniz 5 kuruş etmiyor ama kablo netin diretmesinden dolayı zorla netmaster kullanmak zorunda kalıyoruz
    Gelelim Sıkıntılara

    1 Müşteri hizmetlerini arıyoruz sıkıntımızı söylüyorsunuz modemi bize göndermeniz gerek diyorsunuz o sürede nasıl bağlanacağım bekleyeceksiniz diyorsunuz.
    2. Modeminiz yan odada Wireles bağlantısında sıkıntı yaşatıyor bırakın yan odayı neredeyse modemle bilgisayar arasında 1 metre şartı getireceksiniz uzaklaştıkça sorun artıyor
    3. Modem durmadan kitliyor sebebi kanal çakışmasıymış
    4. saymakla bitmez saydıkça adamı sinir küpü yapıyor kısacası modemin neresinden tutsanız elinizde kalıyor sırf netmaster modem yüzünden taahhüt süresinden sonra aboneliğimi yenilemeyeceğim yenilesemde yurt dışından adam gibi bir modem getirteceğim netmaster in Teknoloji olarak Türk insanına 3 sınıf muamelesi yapmasından bıktım
    1. Modemi arızaya gönderdiğinde yerine servis modemi bırakıyorlar.
    2. Wifi gücünün düşük olduğu doğru. İlave bir access point vb. alman lazım.
    3. Kanal çakışması sorununu gidermek kolay.

    Asıl sorun, Türkiye'deki hiçbir servis sağlayacının kendi router'ını geliştirmemesi, yazılımını kendi üretmemesi. Çin'e mahkumlar.




  • helluri kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Hız testinde ve oyun içerisindeki ping farklı anlam taşır. Bunu net bir şekilde öğrenebilmemiz ve ona göre yönlendirme yapmamız daha sağlıklı olacaktır. Destek Hattımız ile irtibata geçildiğinde daha net bilgi verebiliriz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • lfkaya L kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Hat kaynaklı sıkıntılarınızda servis sağlayıcı olan Uydunet ile görüşmeniz gerekmektedir. Modeminizde yaşadığınız sıkıntı ile ilgili sorunun kaynağını anlayabilmemiz için modem ayarları, konumu gibi bilgilere ihtiyacımız bulunmaktadır. Destek Hattımızı ararsanız arkadaşlarımız konu ile ilgili gerekli kontrolleri yapıp, modeminiz ile ilgili yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • Modeminizde Cat6 Ethernet kablosu kullanabilir miyim? Iki farklı ethernet kablosunu, iki farklı cihazda denedim (TV ve PS4) iki cihazda da kablo ile bağlantı alamadım. TV DNS ile ilgili hata veriyor, PS4 hata içeriğini söylemiyor fakat hiçbir şekilde kablo ile bağlanmıyor. Yoksa Cat5e mi denemek zorundayım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu nasıl iş buradan yazıyoruz cevap veren yok, müşteri hizmetlerini arıyorum biz sadece kablonete hizmet veriyoruz Vodafone ise yardımcı olamıyoruz diyorlar. KAblosuz bağlantı alabiliyorum fakat hiçbir şekilde ethernet ile bağlantı sağlayamıyorum.
  • superclasss S kullanıcısına yanıt
    Vodafone müşteri hizmetlerine sordunuz mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superclasss

    Modeminizde Cat6 Ethernet kablosu kullanabilir miyim? Iki farklı ethernet kablosunu, iki farklı cihazda denedim (TV ve PS4) iki cihazda da kablo ile bağlantı alamadım. TV DNS ile ilgili hata veriyor, PS4 hata içeriğini söylemiyor fakat hiçbir şekilde kablo ile bağlanmıyor. Yoksa Cat5e mi denemek zorundayım?
    aynı sorun bende de vardı. adaptör arızalı çıktı şöyleki adaptör cihazı çalıştırıyor ama kablo ile bağlantı yaptığım zaman ip alamıyordum. bende adaptöre baktım çok ısınmıştı elimdeki yedek 12 volt 3 amper adaptör ile değiştirdim herşey normale döndü
  • Kablonet Infinity modem kullanan arkadaşlar

    http://www.dslreports.com/speedtest


    üst menüden cable seçeneğine tıklayarak test yapabilir misiniz?
    Bufferbloat değerlerine ihtiyacım var Vodefone - kablonet altyapısı ile kıyaslamak için.

    Ping sorunu için çözülmesi gereken ilk adım burada.
  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.