Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (49. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.805
Cevap
49
Favori
291.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türksat kablonet bağlatcam hangi modemi istiyeyim arkadaslar ubee mi netmaster mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirtazo01

    Türksat kablonet bağlatcam hangi modemi istiyeyim arkadaslar ubee mi netmaster mı
    Varsa 383 Netmaster iste. 401 sorunlu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vlknmnkse

    Türksat kablonet bağlatcam hangi modemi istiyeyim arkadaslar ubee mi netmaster mı

    Ellerindeki stokta ne varsa onu gönderiyorlar. Ubee iste, ubee yoksa netmaster gelir zaten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ByBaterist kullanıcısına yanıt
    Hangisi daha iyidir hocam çekim.ve hız olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi akşamlar,
    Haftasonu ev değişikliği nedeniyle yeni evime kuruluma gelindi. Ancak kurulum esnasında kablodan kaynaklı bir sorun olduğu belirtildi, uzun süre modem kurcalandı (yani resetlendi, içinde bazı ayarlar değiştirildi vs.) Sonra eski evimdeki ayarlarım (ağ adı, kendi şifrem) haliyle kayboldu. Bugün değiştirmeyi deneyeyim dedim, bana söyledikleri gibi admin şifresiyle girmeye çalıştığımda modem tekrar şifre girme sayfasında kalıyor. Defalarca hem laptoptan, hem cep telefonumdan denedim, sonuç hüsran. Internet explorer'dan denedim, Google Chrome'dan denedim, olmadı. Modemi resetledim, sonuç yine aynı. Default ayarlarla interneti kullanabiliyorum ancak ben böyle kullanmak istemiyorum. Bu sorunu nasıl çözeriz?
    Saygılarımla,
  • cenkoskay kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Mevcut fabrikasyon bilgileri ile giriş yapamıyorsanız modeminizde bulunan reset butonuna 25 saniye kadar basılı tutarak modemi resetlemeniz gerekmektedir. Bu resetleme işleminden sonra giriş yapabilirsiniz. Problemin devamı halinde teknik servisimize ulaşarak bilgi ve yardım alabilirsiniz. Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • merhabalar. bütün konuyu vaktim yettiğince okudum. herkes kablosuz sorunlarından bahsetmiş. benim sorunum ise kablolu bağlantıyla alakalı. yıllarca 383 modem ile eski evimde sorunsuz İnternet kullandım. şimdi taşındığım evde ise sürekli upload dalgalanmalarıyla uğraşıyorum. defalarca ekip geldi fakat sorun yok deyip gidiyorlar. çözüm için infinity modem aldım durum değişmiyor. upload bir anda düşünce mesela radyo yayını yapıyorum kesiliyor, yada anlık kesilmeler oluyor. hız testlerinde de bu durum görülüyor zaten. tarifemi değiştirdim. rakamlar değişti ama sorun dalgalanmadan kaynaklandığından durum düzelmiyor. modemde kurcalamadık ayar bırakmadım ama bilgim dahilinde yapacak bir şey bulamadım. farklı bilgisayarlar ile denedim durum düzelmiyor. müşteri hizmetleri bir sinyal sorunu var diyor fakat çözüm üretilmiyor. gelen ekip ise sorun yok sinyal normal diyor şikayetimi kapatıyor. kablolu bağlantı için tekrar eski modeme geçip yeniden bir mücadeleye başlamalımıyım yoksa infinity yeterli ve bir çözüm bulunabilirmi? bu upload sorununu çözemezsem internet sağlayıcımı değiştirmektern başka bir çözüm gelmiyor aklıma.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • cinezre C kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Yaşamış olduğunuz upload sorunu sadece servis sağlayıcınızın çözebileceği bir sorundur. Hiçbir model modemimiz böyle bir soruna neden olmamaktadır. Modeminizi değiştirmenize gerek yoktur. Modeminizin ayarlarının kontrolü için bizi ararsanız modemle ilgili gerekli kontrolleri yapabiliriz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.
    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Mevcut fabrikasyon bilgileri ile giriş yapamıyorsanız modeminizde bulunan reset butonuna 25 saniye kadar basılı tutarak modemi resetlemeniz gerekmektedir. Bu resetleme işleminden sonra giriş yapabilirsiniz. Problemin devamı halinde teknik servisimize ulaşarak bilgi ve yardım alabilirsiniz. Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
    25 saniye resete basınca düzeldi. Açıkçası tek basmanın yeterli olacağını düşünmüştüm. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkoskay

    25 saniye resete basınca düzeldi. Açıkçası tek basmanın yeterli olacağını düşünmüştüm. Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    O kadar cebelleşeceğine Google'da Netmaster 401 resetleme diye arasaydın ya. Pes yani.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    MajörParite kullanıcısına yanıt
    Bu konuda şikayeti olanlar listesine beni de ekleyin o halde.



    Birden fazla kez teknik servis ile görüşme yapmak zorunda kaldım ve her seferinde ‘bu sorunu kara delikler de dahil paralel ve kuantum evrenler üzerinde yaşayan başka canlı türü yok’ gibi yanıtlar verdiniz.



    Hayır var, Infinity modeminizde ciddi bir firmware sorunu var. Ps3, ps4, apple macbook, apple imac dahil hiç bir cihazda var olmayan sorunu windows 10 ile yaşıyorum. Bilgisayar açıldığında erhernet bağlantısından modemi görmüyor. 383 modem kendi kendine reset attığı için Infinity 401 modem kiralamıştım, bu sorun modem geldikten tam 20 dakika sonra başladı ve 2 aydır 10 açılışın 7’sinde aynı şekilde bu sorunla devam ediyor.



    Çözümü ayarlar/ağ bağdaştırıcı ayarları sekmesinden ağ bağlantısını devre dışı bırakıp yeniden aktif hale getirmek. 5-6 denemeden sonra windows 10 yüklü bilgisayar IP almayı başarıyor.


    Ethernet kablosuyla ilgili bir sorun olduğu iddiasında bulunmayın, 33 senedir bilgisayar kullanıyorum, cat5 ve cat6 olarak evimde her daim yedek kablo bulundururum. Sorun kablo kaynaklı değil.


    İnatlaşmak isterseniz hâlâ evimde duran 383 modemle nasıl sorunsuz çalıştığına dair videolar çekip youtube üzerinden dağıtarak firmayı rezil etme yolunu seçebilirim. Sonuçta belediye otobüsü şoförlerinin bilişim uzmanı olarak atandığı bir ülkede ‘bilgisiz’ yerine konulmaktan haz etmiyorum.



    Özetleyeyim ki iyice anlaşılır olsun: Siz kabul etmek istemiyorsunuz ama Infinity modeminiz windows 10 kullanan bilgisayarlara IP veremeyecek kadar dandik.



    Çözüm bulmanızı bekliyoruz, evrende bu sorunu yaşayan 2 paranoyak / şizofren değiliz.





    Saygılar (lazımsa).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Algenthor -- 25 Kasım 2018; 6:37:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Algenthor

    Bu konuda şikayeti olanlar listesine beni de ekleyin o halde.



    Birden fazla kez teknik servis ile görüşme yapmak zorunda kaldım ve her seferinde ‘bu sorunu kara delikler de dahil paralel ve kuantum evrenler üzerinde yaşayan başka canlı türü yok’ gibi yanıtlar verdiniz.



    Hayır var, Infinity modeminizde ciddi bir firmware sorunu var. Ps3, ps4, apple macbook, apple imac dahil hiç bir cihazda var olmayan sorunu windows 10 ile yaşıyorum. Bilgisayar açıldığında erhernet bağlantısından modemi görmüyor. 383 modem kendi kendine reset attığı için Infinity 401 modem kiralamıştım, bu sorun modem geldikten tam 20 dakika sonra başladı ve 2 aydır 10 açılışın 7’sinde aynı şekilde bu sorunla devam ediyor.



    Çözümü ayarlar/ağ bağdaştırıcı ayarları sekmesinden ağ bağlantısını devre dışı bırakıp yeniden aktif hale getirmek. 5-6 denemeden sonra windows 10 yüklü bilgisayar IP almayı başarıyor.


    Ethernet kablosuyla ilgili bir sorun olduğu iddiasında bulunmayın, 33 senedir bilgisayar kullanıyorum, cat5 ve cat6 olarak evimde her daim yedek kablo bulundururum. Sorun kablo kaynaklı değil.


    İnatlaşmak isterseniz hâlâ evimde duran 383 modemle nasıl sorunsuz çalıştığına dair videolar çekip youtube üzerinden dağıtarak firmayı rezil etme yolunu seçebilirim. Sonuçta belediye otobüsü şoförlerinin bilişim uzmanı olarak atandığı bir ülkede ‘bilgisiz’ yerine konulmaktan haz etmiyorum.



    Özetleyeyim ki iyice anlaşılır olsun: Siz kabul etmek istemiyorsunuz ama Infinity modeminiz windows 10 kullanan bilgisayarlara IP veremeyecek kadar dandik.



    Çözüm bulmanızı bekliyoruz, evrende bu sorunu yaşayan 2 paranoyak / şizofren değiliz.





    Saygılar (lazımsa).
    Canından bezmişsin belli ki.
    DNS numaralarından birini 192.168.0.1 olarak vermeyi denedin mi?
    Deneyip sonucu bildirir misin?




  • Hâlâ uğraşacak gücüm var demek ki.

    İnsanı canından bezdiren sorunlar olmuyor aslında, var olan sorunlara ‘kedidir kedi’ muamelesi yapılması sinir bozuyor. Milyonda bir olan hastalıklardan biri başımıza gelse “biz böyle bir hastalık görmedik, ilk kez sizde görüyoruz, başka kimse yok, demek siz hasta değilsiniz” demekle aynı bu söylenenler...



    Modem ethernet kablosuyla windows 10’u görmüyor işte birader. 30 TL’lik çin modemini 300 TL’ye satıyorsan “hakkını vereceksin”. Bitti, bu kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Algenthor

    Hâlâ uğraşacak gücüm var demek ki.

    İnsanı canından bezdiren sorunlar olmuyor aslında, var olan sorunlara ‘kedidir kedi’ muamelesi yapılması sinir bozuyor. Milyonda bir olan hastalıklardan biri başımıza gelse “biz böyle bir hastalık görmedik, ilk kez sizde görüyoruz, başka kimse yok, demek siz hasta değilsiniz” demekle aynı bu söylenenler...



    Modem ethernet kablosuyla windows 10’u görmüyor işte birader. 30 TL’lik çin modemini 300 TL’ye satıyorsan “hakkını vereceksin”. Bitti, bu kadar.
    "İnsanı canından bezdiren sorunlar olmuyor aslında, var olan sorunlara ‘kedidir kedi’ muamelesi yapılması sinir bozuyor."

    Aynen katılıyorum




  • Algenthor kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Yaşamış olduğunuz sorun ile ilgili modeminizi ve modeme bağlanan cihazlarınızın detaylı kontrolünü sağlayabilmemiz için bizimle iletişime geçmenizi yada müsait olduğunuz bir zamanda size ulaşabilmemiz için iletişim bilgilerinizi bizimle paylaşmanızı rica ederiz.
    Detaylı kontrollerden sonra yapılan işlemler ve gelinen sonuç doğrultusunda hem siz hem de NetMASTER olarak bizler, forum sitesinde gerekli paylaşımlarımızı paylaşabiliriz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Yaşamış olduğunuz sorun ile ilgili modeminizi ve modeme bağlanan cihazlarınızın detaylı kontrolünü sağlayabilmemiz için bizimle iletişime geçmenizi yada müsait olduğunuz bir zamanda size ulaşabilmemiz için iletişim bilgilerinizi bizimle paylaşmanızı rica ederiz.
    Detaylı kontrollerden sonra yapılan işlemler ve gelinen sonuç doğrultusunda hem siz hem de NetMASTER olarak bizler, forum sitesinde gerekli paylaşımlarımızı paylaşabiliriz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
    Sorunun bende, iç IP numarasını Windows'ta DNS numarası olarak (192.168.0.1) vermek suretiyle çözülmesi size bir ipucu veriyor mu? Firmware'de bakılması gereken yerlere dair fikir veriyor mu?

    Önceki 401 firmware'inde yaşanmayan, kezâ 383 firmware'i ile de yaşanmayan fakat en son ne yapıldıysa artık, aynı konfigürasyonda ortaya çıkan bu soruna dair bu verilerin bir ipucu vermesi lazım yazılımcılarınıza.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MajörParite

    Sorunun bende, iç IP numarasını Windows'ta DNS numarası olarak (192.168.0.1) vermek suretiyle çözülmesi size bir ipucu veriyor mu? Firmware'de bakılması gereken yerlere dair fikir veriyor mu?

    Önceki 401 firmware'inde yaşanmayan, kezâ 383 firmware'i ile de yaşanmayan fakat en son ne yapıldıysa artık, aynı konfigürasyonda ortaya çıkan bu soruna dair bu verilerin bir ipucu vermesi lazım yazılımcılarınıza.

    Alıntıları Göster
    Asıl komik olan da sayfada 24 punto “DNS probe” hatası olduğu yazıyor. En az 10 kez teknik servise durumu bu haliyle bildirmiştim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Algenthor

    Asıl komik olan da sayfada 24 punto “DNS probe” hatası olduğu yazıyor. En az 10 kez teknik servise durumu bu haliyle bildirmiştim.

    Alıntıları Göster
    Sayfa derken? Modem arayüzünün DNS bağlantı ayarları sayfası mı yoksa web tarayıcısı sayfası mı?
  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.