Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

NETLİK SORUNU ? SONY DSC-T9 ---- hata: E:62:10

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
4
Cevap
0
Favori
3.110
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Fotoğraf Makineleri ve Video Kameralar >> Dijital ve Analog Fotoğraf Makineleri >> NETLİK SORUNU ? SONY DSC-T9 ---- hata: E:62:10
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1893 Mesaj
      08 Ağustos 2007 12:59:02 Konu Sahibi
      SONY DSC - T9 marka bir fotoğraf makinem var ekranda E:62:10 hatası yanıp sönüyor. Kılavuzdakileri yaptım yinede çözülmedi. Hata yüzünden fotoğraflarım blurize olarak berbat bir netlik veriyor.

      SONY Müşteri temsilcisini aradım. Garanti kapsamında olsa bile onarım için ücret alıyorlarmış ve bu rakamda çok ciddi seviyede.
      Hata mesajını google ettim.

      http://www.camerahacker.com/Forums/DisplayComments.php?file=Digital%20Camera/Sony/E.62.10_on_DSC-T9.html
      http://www.camerahacker.com/Forums/DisplayComments.php?file=Digital%20Camera/Sony/E.61.10_error_message_on_DSC-T1.html

      gibi yerlerde aynı sorunla karşılaşanlar var bazıları çözmüş bazıları hala aynı dertten yakınıyor.

      Kılavuzdaki çözüm sayfası ise aşağıdaki gibi. Initalize ettim makineyi ve yeniden başlattım... Ama hala devam ediyor aynı hata mesajı ve fotoğraflar hiç net değil.
      Benzer sorunla karşılaşan ya da çözüm önerisi olanlara ve de sorunumu okuyup zamanını ayıranlara şimdiden teşekkür ederim.




      |
      |
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      604 Mesaj
      08 Ağustos 2007 17:17:18
      Makinanın başına gelen talihsizlikten dolayı üzüldüm.Keşke bu konu da bilgi sahibi olsaydım da sana yardımcı olabilseydim.
      Yazdığın yorumda benim birşey dikkatimi çekti ve bu yüzden yorum yapma ihtiyacı duydum.
      Yorumundan aynen kopyaladım:
      SONY Müşteri temsilcisini aradım. garanti kapsamında olsa bile onarım için ücret alıyorlarmış ve bu rakamda çok ciddi seviyede.

      SONY gibi bir şirketin verdiği bu nebiçim bir garantidir böyle.Ürünün garantisinin olmadığını düşünelim.Yüksek bir meblağ karşılığı makinanı bu işle uğraşan farklı bir servistede yaptırabilirsin pekala.Peki bu durumda sana verilen garanti ne işe yarıyor?
      Piyasadaki spot makinalarla garantili makinaların arasında ciddi bir fiyat farkı olmasının nededi ne peki?
      Sen zaten makinanı garantili alarak bugün başına gelen o arızanın bedelini peşin olarak ödemiş oluyorsun.Peki ozaman bugün SONY servisinin senden talep ettiği kendi deyiminle CİDDİ SEVİYEDEKİ RAKAM neyin bedeli oluyor?

      Yine aynı firma bir taraftan ise bilmem ne modelindeki kaplamasının kalitesizliği yüzünden tüm dünyadaki o model makinaları toplatıyormuş diye kullanıcılarına çağrıda bulunuyor.
      Bu nebiçim tezat bir durumdur böyle!

      Bugüne kadar pek cok arkadaşımız senin başına gelen durumla veya benzerleriyle karşılaşmıştır.Hatta garanti kapsamında olan makinasındaki bir ağrıza nedeni ile makinasını yenisi ile değiştirip ve değiştirilen o makinada farklı bir arıza veya deforme tespit eden ve bu değişimi iki üç kez yapıpta hala eline sağlam bir makina geçmemiş olan arkadaşlarımız dahi var.
      Hatta satıcının arızalı diye geri aldığı makinayı hiç birşey olmamış gibi yeniden paketleyip vitrinine koyduğunu gören bir arkadaşımız bile vardı.
      Ve daha neler neler...

      Sanırım ülkemizde tüketiciye verilen değer bu kadar.

      Yardımcı olamadığım için üzgünüm.Tekrardan geçmiş olsun.
      |
      |
      _____________________________





    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Ağustos 2007 17:50:05
      sony lerde reset için delik vardı eski modellerinde .
      bunda varmıdır..
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3266 Mesaj
      08 Ağustos 2007 18:23:38
      Sony T7 kullandım bi'süre... (kullanamadım desem daha doğru)! Noise fabrikası gibiydi. iso=50 iken bu kadar noise üretebilen firmayı kutluyorum!

      Zoom düğmesi için servise gitmiştim bir kere... Sürekli elektronik ürünlerle uğraşırım, ben şahsen Sony servisi kadar kötü bir servise daha önceden gitmemiştim.

      Artık Sony'nin hiç bi şeyi yok çok şükür evimde.... :)

      SONY
      (Herkesin tercihine saygılıyım, bu şahsi görüşüm)
      :)


      Edit:
      iso=50 dedim ama tam hatırlamıyorum fakat en düşükte idi... Şimdi biri çıkıp da T7'de iso=50 yok der falan....



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pirekare -- 8 Ağustos 2007; 18:25:46 >
      |
      |
      _____________________________

      Paylaştığım Fotoğraflarım

      Nikon D5000 / Nikkor AF-s 18-55mm VR / Tamron 70-300mm tele-macro / Nikkor AF 50mm f/1.8

      GalaXy SII GT-I9100




    • Yarbay
      2061 Mesaj
      08 Ağustos 2007 20:14:26
      garanti kapsamında olan üründen tamir parası alamazlar, 30 gün içinde onarmak ya da yenisini size vermek zorundalar. Sony müşteri tensilcileri bir işten anlamaz. İstanbuldaysan doğruca servise götür, sorunu anlat, yapmıyorlar diye bir şey yok, yapmak zorundalar.
      ancak şu var, pek çok servis ayak bastı parası gibi bir bedel talep eder. sony pek çok kamerayı onarım için yurtdışına yolluyor, sanırım kargo parasını alıyorlar...
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
Paykasa
son dakika
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
web tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.