Şimdi Ara

Netflix, Amazon Prime Kasıtlı Yavaşlatma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, uzun süredir netspeed kullanıyorum. Yakın zamanda yeni TV aldım ve netspeed, amazon prime kullanmaya başladım. Geçen hafta netflixden bir film izlerken 4k göstermediği fark ettim. Ortak hesaptı dedim herhalde abonelik değişti. Sordum değiştirmedim denilince sonraki gün baktım sabahtan 4k gözüküyor. Geçen akşam da amazondan bir dizi açtım. Normalde 4k olması gerekirken bazen çamur gibi görüntü oluyordu. TV'ye uygulama kurup hızı test ettim. 50mbit üstü bağlantı gösteriyor. Sadece bahsettiğim uygulamalarda yavaşlama var. Bu da akşam 7 ve sonrası zamanlar için. Sizde de böyle bir sorun var mı? Netspeedten çok memnundum. Bilgisayar ve telefonda kullanırken akşam yavaşlaması pek hissetmiyordum ancak TV aldıktan sonra böyle bir sorun yaşamaya başladım. Günlerdir kopmayan bağlantım vardı. Modemde 20-30 gündür bağlı yazısı görmek de güzel ama yavaşlama uygulanıyorsa hiçbir manası kalmıyor.

    Sizde durum nasıl? Siz de akşamları bu uygulamalarda izlediğini filmlerde falan sorun yaşıyor musunuz?








  • DreamSs kullanıcısına yanıt
    Tarayıcıdan değil uygulamasından açmak lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi corpixx -- 23 Haziran 2023; 11:53:6 >
  • netflix ve disneyde uygulama görüntü olarak daha kaliteli görüntü sağlıyor, microsoft storedan indirip bir deneyip görün, internetinze göre en yüksek kalitede açıyor google chrome tarayıcda 720p görüntü veriyor normalde ben kalitesiz diye uygulamdan izlyiorum

  • Sanırım yanlış anlaşılmış. TVde uygulamadan açıyorum onda görüntü kötü. PCden zaten izlemiyorum. Pcde normal internette sıkıntı yok demek istedim.

    @erkaninn59

  • DreamSs kullanıcısına yanıt

    bant genişliğinde daraltma yapıyor İSS, TürkNet bu konuda en iyi sonucu veriyor. Tavsiye ederim.

  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    Kesin yapılıyorsa Turknet denicem olmadı. Normalde çok memnunum. Bu daraltma işini kesin nasıl kanıtlarız?

    Ekleme: Kayıt açmıştım müşteri hizmetleri biz kısıtlama yapmıyoruz diyor. Yersen




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DreamSs -- 23 Haziran 2023; 15:27:36 >
  • DreamSs kullanıcısına yanıt

    Bir deneyin bakalım ne diyecek bu site. Sizin sorunla çok ilgisi yok ama fikir vermesi açısından gönderdim.

    waveform
    Bufferbloat Test by Waveform
    https://www.waveform.com/tools/bufferbloat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 23 Haziran 2023; 19:34:42 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.