Şimdi Ara

NETBONE TELEKOMUNİKASYON

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
35
Cevap
1
Favori
2.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Netbone hakkında bilmek ya da sormak istediklerinizi buradan paylaşabilirsiniz.




  • - Firmanız kendisine ait bir fiber altyapı kurmayı düşünüyor mu veya ülke genelinde hazır kurulu Telekom-Turkcell-Vodafone-Türksat altyapıları varken bunu gerekli görüyor mu?

    - Bilinen büyük firmalar haricinde FixNet firması kendine ait bir fiber hat (Edirne-EU) çekerek yurtdışı çıkışı yapmaya başladı. İleride sizin de kendinize ait bir hat üzerinden yurtdışı çıkış omurgası kurma planınız var mı?

    - Biz muhterem ve sevgi pıtırcığı müşterilerinizi ne zaman CGNAT sisteminden kurtarırsınız? (Örn. ipv6)

    - Firmanın bireysel pazara girmesinin özel bir nedeni var mı? (Örn. internet özgür olmalı biz onun için şu eksikleri düzeltmeye geldik gibi)

    - Referans sistemi getirip fiyatlara ekstra bindirim yapmayı düşünüyor musunuz?

    - Geçmişte denizli merkezli bir firmanın fanatik trolleri vardı, eleştirince saldırıyorlardı. Az kavga etmedik Firmanızın forumda trolleri olur mu?

    Şuan için aklıma gelenler bunlar, umarım forumun soru sorma rızkını komple ben tüketmemişimdir. Uzun bir süreden sonra bir firmadan memnunum, fatura harici müşteri hizmetlerini hiç aramadım, bağlantı gayet stabil. Özellikle önceki firmada Şükrü arkadaşımızın harika çözümleri yüzünden internete olan inancım bitiyorken ilaç gibi geldiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 4 Haziran 2024; 22:41:6 >




  • Firma yetkilisi misiniz yoksa abone misiniz?

  • NT2L N kullanıcısına yanıt

    Sayın @NT2L,

    sorular gerçekten harika bu sebeple de Bireysel Departmananın affına sığınarak yanıtlama isteği doğdu bende :)



    Firmanız kendisine ait bir fiber altyapı kurmayı düşünüyor mu veya ülke genelinde hazır kurulu Telekom-Turkcell-Vodafone-Türksat altyapıları varken bunu gerekli görüyor mu?


    Cevap : Ağırlıklı olarak istanbul' da Onnet diye tabir ettiğimiz birçok ilçede kendi f/o kablolarımız mevcut ve sürekli olarak da kablo ağımız genişletilmeye devam ediyoruz.

    Bu kablo ağının bireysel pazardaki yansıması olan fttx şebekesi kısmı içinse henüz biraz erken olduğunu düşünüyoruz. F/O yatırımları bizce Türkiye' de henüz çok yeni bir geçmişte ivme aldı.

    Yukarı da saymış olduğunuz büyük operatörlerin hepsinin altyapısını bir araya getirsek halen Türkiye' nin bir çok noktasına fiber hizmet götürmek mümnkün olmamaktadır.

    Bu sebeple f/o yatırımlarının bundan sonra hız kazanacağına inanıyoruz. Burada tek temennimiz regülasyonu belirleyen kurum tarafından konuya bir standart getirilmesi ve mevcut yatırımın olduğu yerlerde yeni yatırım yapılması yerine ücreti karşılığında diğer operatörlerede bu altyapının açılması. Ama şuan malesef mevcut alt yapı sahibi operatörler bir kazanmak yerine on kazanmak peşinde oldukları, tabiri caizse posasından bile birşeyler çıkartmayı hedefledikleri için aynı alt yapı birden fazla operatör tarafından aynı noktaya çekilmekte ve bu yatırımlar belli bir süre sonra malesef ki atıl olarak kalmaktadır.


    Kurumsal ve Toptan segmentte bir çok müşterimize kendi f/o kablolarımız üzerinden hizmet sağlamayı sürdürüyoruz. Yerel operatörün istanbu' da belirlediği ana veri merkezlerinde oluşturduğumuz POP noktalarımızı kendi fiber altyapımız ile birleştirip tek noktada kendi veri merkezimizde toplama çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

    - Bilinen büyük firmalar haricinde FixNet firması kendine ait bir fiber hat (Edirne-EU) çekerek yurtdışı çıkışı yapmaya başladı. İleride sizin de kendinize ait bir hat üzerinden yurtdışı çıkış omurgası kurma planınız var mı?


    Cevap : Hali hazırda bilinen iki tier1 operatörü bulundukları veri merkezleri üzerinden kendi fiber kablolarımız (dark fiber) veri merkezimize taşımaktayız. Yakın zamanda yine kendi kablolarımız ile (dark fiber) omurgamıza taşıyacağımız değerli bir Tier1 operatörün hizmetini de müşterilerimize sunmaya başlayacağız. Bunun dışında düşündüğünüz manasıylada farklı IX ve operatör bağlantılarla omurgamızı çeşitlendirmek için yurtdışı bacağı konusundaki çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.

    - Biz muhterem ve sevgi pıtırcığı müşterilerinizi ne zaman CGNAT sisteminden kurtarırsınız? (Örn. ipv6)


    Cevap : Bizim için öncelikle her zaman dedğimiz gibi sizler bu ailenin bir parçasısınız. Sizlerden gelen her öneriye açığız. Taleplerinizi dinlemekten mutluluk duyuyoruz. Yapılacak herşeye varız.

    Teknik olarak yarın tüm abonelerimizi ipv6 ya geçirebiliriz, hele ki ipv4 konusundaki kısıtlı kaynakları göz önüne aldığımızda bunu yapmaktan mutluluk bile duyarız :)

    Ama basit tabirle ipv6 ya hazırlıklı olmayan dünya geneli çoğunluklu web sunucuları ve içindeki web siteleri ve onlara erişemeyecek olan müşteri kitlesini düşündüğünüz zaman sanırım ki hala ipv6 için biraz erken.

    - Firmanın bireysel pazara girmesinin özel bir nedeni var mı? (Örn. internet özgür olmalı biz onun için şu eksikleri düzeltmeye geldik gibi)


    Cevap : Bireysel Pazar; talepleri, müşteri alışkanlıkları ve değişik tepkimeleri içerisinde barındıran farklı bir alan. Pazarda gördüğümüz bizce bazı koyu alanlardan dolayı bu alana girmeyi istedik. Özgür, limitlerin olmadığı bir internet tabi ki hayalimiz ve bunun için biz Netbone olarak üzerimize düşeni yapmaya çalışıyoruz. Kısa bir zamandır bu segmentte olmamıza rağmen birçok müşterimizden aldığımız dönüşlerde bizi olumlu yönde motive ediyor.


    Mesela ara sıra anlık belirlediğimiz bazı müşterilerimizi telefonla akşamın bir saatinde arıyoruz, sağolsunlar onlar da inmisiniz cinmisiniz demeden bizimle sohbet ediyorlar, farklı bir deneyim olduğunu mutlu olduklarını beyan ediyorlar.

    - Referans sistemi getirip fiyatlara ekstra bindirim yapmayı düşünüyor musunuz?

    Cevap : Bu şekilde bir çalışma ilerleyen zamanda sizlere duyurulucak. Ama bu bi indirim mi olur farklı bir kazanım mı olur duyuru kanallarımızdan sizlerle paylaşılacaktır.

    - Geçmişte denizli merkezli bir firmanın fanatik trolleri vardı, eleştirince saldırıyorlardı. Az kavga etmedik

    Firmanızın forumda trolleri olur mu?


    Cevap : Trol diye tabir edilen yapı/kişilerin bize faydadan çok zararı olduğunu düşünüyoruz. Sizce de bir indirim kodu hazırlayıp yayınlamak bir firmanın ne kadar mesaisini alırdı yoksa.

    Ayrıca şahsen gözlemlediğim kadarıyla forum özelinde hakkımızda olumluyu da olumsuzu da yazan bir kaç arkadaşdan birisiniz fakat karşılıklı hiç teşviki mesaimiz olmadı. Olumlu / olumsuz tüm düşüncelerin bizimle paylaşılması bize yapılacak bir iyiliktir ve bu bizi gerçekten mutlu eder. Saygı çerçevesinde söylenen tüm söylemlere açığız.

    Şuan için aklıma gelenler bunlar, umarım forumun soru sorma rızkını komple ben tüketmemişimdir. Uzun bir süreden sonra bir firmadan memnunum, fatura harici müşteri hizmetlerini hiç aramadım, bağlantı gayet stabil. Özellikle önceki firmada Şükrü arkadaşımızın harika çözümleri yüzünden internete olan inancım bitiyorken ilaç gibi geldiniz.

    Cevap : Sorularınız için tekrar teşekkür ederiz, umarım ki tatmin edicie cevaplar verebilmişimdir. Bu alanda zaman zaman elimizden geldiğince birşeyler paylaşarak forum havasını estirmeyi umut ederiz.





  • Birkaç soru da ben sorayım.


    - Mobil uygulama geliştiriyor musunuz? Geliştirmiyorsanız planınız var mı?


    - Fatura sistemi henüz düzelmedi sanırım, gelişme var mı bu konu hakkında?


    - Ben C*mnet kullanırken bir ara herkes uygun fiyatlı diye geçiş yapmıştı, ardından doğal olarak çok fazla sorun yaşandı. Olası bir kalabalık geçişte kapasite yetersizliği yaşar mıyız?


    Her seferinde dile getiriyorum, kullandığım en iyi İSS. Umarım bu şekilde devam eder.

  • 10UN kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkürler. Gayet dolgun ve doyurucu bir cevap olmuş. Aslında ilk okuduğumda cevap yazacaktım ama internete ort. 15 dk'lık bir nazar değdi   Geçen de arkadaşa "çok iyisin" dediğimde tramvay çarpmıştı, sanırım bu uğursuzluk benden kaynaklı  


    Neyse, bu arada rastgele aramanız bana denk gelirse muhtemelen ulaşamazsınız. Alt dairede oturan akraba aramasın diye telefonu gerekmedikçe uçak modundan çıkarmıyorum  Olmazsa siz çaldırıp kapatın ben sizi arar sohbet ederim  





  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Merhaba, herşeyin ötesinde evinde Netbone Gpon kullanan bir ferdim :)

  • NT2L N kullanıcısına yanıt

    Yok sizden kaynaklı değildi, Sistem aktarması yapıldı.

    (Gözlerinizi rahat ettirelim dedik bir 10 dakikalığına :) )




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 10UN -- 5 Haziran 2024; 2:4:2 >
  • Kiymalipide kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    mobil uygulamanın bir ihtiyaç olduğunu farkındayız. Planlamalarımız arasında app de mevcut. Ama isterler listemizde üst kısımlarda daha major gereklilikler var şu sıra.

    Fatura sistemi ile alakalı çalışmalar sürüyor. En kısa sürede tamamlanmış olacak.


    Teknik manada şuan için donanım ve diğer argumanlarımızda herhangi bir kapasite yetersizliği söz konusu değil. Fakat sizler de takdir edersiniz ki işimiz ciddi teknolojik yatırımların sürekli şekilde yapılmasını gerektiren bir alan. Tüm imkanlarımızı bu doğrultuda doğru yatırımlara aktarıyoruz.


    Bir diğer önemli hususta referans kodlar, arkadaşını getir vb .. ya da reklamasyon ile suni şekilde müşteri artışı gibi bir düşüncemiz yok. İmkanları mevcut abonelerimize sarf ederek daha istikrarlı bir büyümeden yanayız.


    Aslında "Her seferinde dile getiriyorum, kullandığım en iyi İSS. Umarım bu şekilde devam eder." şu cümleniz bizim için en büyük motive kaynağı. Fiyat için değil de kalite için tercih ediliyor olmak istiyoruz. 3 ay bir operatörde sonra 3 ay bizde 3 ay sonra farklı operatörde olacak bir müşteri kitlesinin oluşturacağı suni büyümeye karşıyız. Biz dengeli fiyat politikasıyla sürekli bizimle olacak bir müşteri portföyüne sahip olabilmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.


    Güzel düşünceleriniz için de ayrıca teşekkürler :)





  • @powerstorm @Nat Alianovna @10UN


    Sayın ilgili eğer firma yetkilisi iseniz;


    Forumumuzda hizmet veren firma hesaplarının rütbe kısmında "firma yetkilisi" yazması gerekmektedir. Söz konusu rütbenin tarafınıza verilebilmesi için;


    Alıntı

    metni:
    Alıntı metni:

    DonanımHaber'e reklam vermek, reklam çeşitleri hakkında detaylı bilgi almak ve istatistiklere erişmek için aşağıdaki form aracılığıyla reklam departmanımız ile iletişime geçebilirsiniz ya da doğrudan sirrikaraaslan@donanimhaber.com veya slat21@gmail.com eposta adresi ve 05413805573 telefon numarasıyla Reklam Müdürümüz Sırrı Karaaslan'a ulaşabilirsiniz.


    Alıntı

    metni:
    Alıntı metni:

    Reklam ve İş BirlikleriDonanımHaber 10 milyondan fazla kullanıcısyla, Türkiye’nin en büyük teknoloji portalıdır. Bizimle calışmak, reklam modelleri ve olası iş birlikleri hakkında daha fazla bilgi almak için aşağıdaki formu doldurabilir ya da reklam@nokta.com’a mail atabilirsiniz.





    https://www.donanimhaber.com/reklam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 5 Haziran 2024; 16:9:3 >




  • 2 aydır hizmetinizi kullanıyorum.İzmir vdsl kullanıcısıyım.Genel anlamda çok memnunum 1 defa internetim kesilmedi fakat 1 konuda sıkıntı var ve bu yüzden başka iss ye geçiş yapmayı düşünüyorum..


    Online oyun olarak sadece Battlefield 5 oynuyorum.Ping sorunu mevcut.Oyunun amazon aws sunucularına 73 ping ile bağlanıyorum,ve paket kaybı yaşıyorum.Cloudflare warp açınca 48 ping oluyor ama paket kayıpları devam ediyor..Zamanında noc@netbone.com.tr adresinize gerekki bilgileri ilettim.oyun ip adreslerini istendi,tek tek uğraştım verdim ama ip ler değiştiği için yardımcı olamadılar.Aynı adreste fixnet ve sahilnet(netman) ile sıkıntı yaşamamıştım.Oyunda Türk telekom üzerinden trafiğe devam ediyorum.Ricada bulundum cogent veya vodafone yönlendirmesi yapabilirmisiniz diye onda da sonuçsuz kaldık.Şu Aws işine ne zaman el atarsınız? IX konusunda ne zaman gelişmeler olur?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cg-TR83 -- 5 Haziran 2024; 16:59:57 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Merhaba sayın @XpressMusic34 ,


    evet firma yetkililerinden biriyim. Ama şuan için bu şekilde bir rütbe kullanımında bulunmadan merak edilen konulara cevap vermek için kendi userımla burada bulunuyorum. Ayrıca attığım postlarda göründüğü üzere bir reklamasyon bulunmamaktadır. Amacımız sadece firmamız adına açılmış farklı başlıklarda yazılan, merak uyandıran, bazende bilinçsizce paylaşılan içeriklere açıklık getirmekten öte değildir. Bununla alakalı forumda bir kısıt olduğunu düşünmemekteyim.

  • 10UN kullanıcısına yanıt

    XpressMusic34 arkadaşımızın dediği doru bence. Eğer firma yekilisi iseniz bunu nikinizde belirtmeniz lazım.

    Yapacağınız her açıklama, vereceğiniz her bilgi, karşılıklı yaşadığınız her diyalog firmanızı dolaylı ya da doğrudan bağlar. Bununda firmanıza olumlu ya da olumsuz yansıması olacağını unutmamanız gerekir.

    Reklam yapmanızda da bence herhangibir yanlış yok; çok doğal. Bu tip platformların bir amacı da bu zaten. 

    Hizmet numarası oim de veya faturada yazıyor mu?

    Sitede güncel abonelik, geçiş ve iptal formu yok gibi.

    Faturaları pdf olarak indirebiliyor muyuz?

    Ödeme yöntemi olarak sadece oim den ödeme seçeneği mi var? Mesela banka üzerinden (online,atm veya şube), Ptt, Hadi veya Faturamatik'ten ödeme yapma seçenekleri sunulacak mı?

  • 10UN kullanıcısına yanıt

    Bundan 1 ay önce bana konuşmak için özelden yazdığınızda, ad ve soyad isteyip, telefon numaramı istediginizde açıkçası sizi firma yetkilisi sanmamistim.

    Bence firma yetkilisi unvanına sahip olmanız, firmaya geçecek olan veya geçmek isteyen arkadaşlar için de daha iyi bir anlam ifade eder diye düşünüyorum onur bey. Size güvenerek soru sorabilirler. Ben artık, sizin firma yetkilisi olduğunuzu biliyorum fakat bir çok kişi bilmiyor..


    Benim netbone tarafında en çok istediğim, simetrik internet hizmeti almak. Maliyetler çok yüksek bunun farkındayım fakat en kaliteli hizmeti netbone'nun vereceğinden şüphem yok açıkçası, ütopik bir hayalim desek daha doğru olur 

  • @10UN @Lady-Of-Ice @Keevo @NT2L @powerstorm


    Sayın @10un


    Sizlerin burada firma hakkında sorulara yanıt vermenizin elbette bir mahsuru yoktur ancak firma yetkilisi olduğunuzu beyan ederek bu konuda @Keevo hocamızın da bahsettiği gibi özelden telefon no isim soyisim gibi şeyler talep ediyorsanız bu problemdir. Zira siz diyorsunuz ki "ben firma yetkilisiyim" ancak sizin firma yetkilisi olduğunuzu doğrulayacak tek şey "firma yetkilisi" rütbesidir.


    Bu rütbeyi alıp almamak elbette sizlerin tercihidir ancak sadece sorulara yanıt vermek ile insanlardan isim soyisim telefon gibi şeyler isteyip bir nevi kurumsal hesap gibi davranmanız ve bunu firma yetkilisi rütbesi olmadan yapmanız elbette sorun teşkil edecektir.


    Meselenin sizinle de bir alakası yoktur yani kişisel olarak algılamayın.


    "ben firma yetkilisiyim" diyerek insanları forumda kandıran veya paralarını alanlar çok oldu geçmişte haliyle bizler de üyeler olarak bu gibi konularda hassasiyet gözetiyoruz. Sizin için demiyorum yanlış anlamayın.


    Kurumsal bir kimlik ile forumda bulunmanız sizlerin açısından bir reklam fırsatı olur ama yok biz istemiyoruz diyorsanız bu durumda insanların bilgilerini talep edip bir nevi kurumsal hesap gibi davranmayın sizden ricamdır hocam. Elbette bizler sadece sıradan üyeleriz, en doğru kararı forum yönetimi verecektir bizler sadece fikirlerimizi beyan ediyoruz.


    Geçmişte de başka firmaların firma yetkilisi rütbeli hesapları mevcuttu ama bir süre sonra reklam anlaşması bitenler ya devam etti ya da etmediler bu tamamen forum yönetimi ile sizlerin yani iki ticari şirketin arasındaki şeylerdir ve elbette biz üyeleri bağlamamaktadır.


    Bizler sadece fikirlerimizi beyan etmekteyiz ve sizler de hassasiyetimizi anlayışla karşılarsanız çok seviniriz hocam. Kişisel algılanacak bir şey de değil bu mesele hocam biz her firmaya benzer uyarıları yapıyoruz. Mesela Netgsm firmasının firma yetkilisi ünvanı yok idi ama kendilerini ikaz ettik bu rütbeyi aldılar ve kurumsal vaziyette faaliyetlerini sürdürmekteler.


    Bu rütbeyi almak ücretli diye biliyoruz üyeler olarak, elbette bu ücret yüksektir düşüktür bizim üyeler olarak bu konuda bilgimiz yok. Sizler iki ticari şirket olarak görüşmelerinizi yapıp bu konuyu halledersiniz diye umuyoruz hocam.


    Saygılarımla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 5 Haziran 2024; 23:41:26 >




  • cg-TR83 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim öncelikle. Değerli vaktinizi ayırıp bu çalışmayı yapmışsınız bunu için teşekkür ederiz fakat problem şu ki rotalarda sürekli güncelleme olduğu için paylaşmış olduğunuz ipler de bir süre sonra pek önem arz etmiyor malesef ki. Yurtdışı oyun sunucuları ile alakalı Oim e gelecek yeni büyük güncelleme esnasında kullanıcı bazlı tercihe yönelik bazı adımlar atılması söz konusu fakat bu bir süreç ve bunun için kaynaklarımızı verimli olarak harcamak durumundayız. IX ler konusunda görüşmelerimiz devam ediyor en kısa sürede bununla alakalı bir kaç adım atıyor olacağız. Mevcutta üyesi olduğumuz Global Peer Exchange in yanına 1-2 ix organizasyonunuda ekliyor olacağız.

  • Değerli düşünceleriniz için teşekkür ederim, başta da belirttiğim gibi reklam amaçlı değilde birebir etkileşimde olacağımız bir topic olması için bu başlığı açtık.


    Hizmet numarası oim de veya faturada yazıyor mu?

    Cevap : müşteri numarası yazmaktadır fakat sorunuz xDSL hizmet numarası ise hayır yazmıyor. Bunu email ya da telefon ile talep etmeniz doğrultusunda arkadaşlarımız sizinle paylaşmaktadırlar.


    Sitede güncel abonelik, geçiş ve iptal formu yok gibi.

    Cevap : Güncel abonelik sözleşmesi ve geçiş talep formu otomasyonumuz üzerinde mevcut olup verilen bilgilere istinaden otomatik olarak çıkmaktadır. İptal formu sitemizde mevcut değildir ama oldurulması adına arkadaşlarım ile bilgi paylaşıyor olacağım.


    Faturaları pdf olarak indirebiliyor muyuz?

    Cevap : Fatura bilgilendirmeleriniz SMS ile abonelik esnasında vermiş olduğunuz cep telefonunuza gelmekte ayrıca sms içerisinde bulunan link üzerinden o faturaya ait ödemenizi yapabilmektesiniz. Ayrıca yine kayıt esnasında vermiş olduğunuz email adresinize faturanızını pdf halide gelmektedir. Oim deki yeni güncellemede faturalrım kısmında faturanızın pdf halinide görmeye başlayacaksınız.



    Ödeme yöntemi olarak sadece oim den ödeme seçeneği mi var? Mesela banka üzerinden (online,atm veya şube), Ptt, Hadi veya Faturamatik'ten ödeme yapma seçenekleri sunulacak mı?


    Cevap : :uan için sadece oim üzerinden banka kartı, sanal kart, dijital kart ve ya kredi kartınız ile ödeme yapabilmektesiniz.Kart kaydetmenin yanı sıra Hadi, Faturamatik, Sok Marketler vb.. bir kaç alternatif daha yeni güncelleme ile oim üzerinde olacaktır.





  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Değerli düşünceleriniz için teşekkür ederim, hassasiyetinizi anlayabiliyorum.

    Dediğim gibi burada amacımız gün içerisinde bireysel tarafa aldığımız bazı soruların cevaplarını paylaşmak ayrıca karşılıklı etkileşimde olmaktır. Vakit buldukça ben ve diğer birimlerimizden arkadaşlarımızda sorularınıza cevap vermekten mutluluk duyacağız. Hem günün ağır temposundan sonra burada sizlerle bir parça sohbet edebilmek bizlere de iyi geliyor.


    İşi birazda eğlenceye vuralım izninizle ;


    "ben firma yetkilisiyim" diyerek insanları forumda kandıran veya paralarını alanlar çok oldu geçmişte haliyle bizler de üyeler olarak bu gibi konularda hassasiyet gözetiyoruz. Sizin için demiyorum yanlış anlamayın.


    biz son zamanlarda adı hizmet verip para talep etmeyen İSS olarak anılmaya başlandık sanırım, yakında hizmet verip üstüne ödeme yapan İSS olarak da anılmaya başlarsak vay halimize :)


    Vakit ayırıpa uzunca fikirlerinizi yazdığınız için tekrar teşekkür ederim size.





  • Sayın @Keevo ,

    öncelikle telefonda bana vakit ayırıp güzel bir sohbet imkanı tanıdığınız için teşekkür ederim, hatırladığım kadarıyla keyifli bir sohbet olmuştu sizinle :)


    Aslında konuyu en güzel siz özetlediniz tamda yerinde oldu, ütopik hayal dedğiniz şey belki de yeni bir fikirdir belki de yeni birşeyler çıkar içinden.


    Simetrik hizmet dediğiniz bizim (metro ethernet) olarak isimlendirdiğimiz hizmet evet bakıldığı zaman malesef ki mevcut konjüktürde biraz maliyetli, bu sebeple bireysel değilde kurumsal ve toptan segmente daha yakın bir hizmet gibi görülüyor.


    Peki içinizden kaç kişi geniş bant hizmetlere bugün ortalama 500TL ödüyorum, aynı apartmanda 5-6 kiş birleşilse acaba simetrik olan bir hizmet talebinde bulunulsa diye düşünmüştür ?


    Belki de tam bu noktada ÖBEQ sizler için düşünülmüştür, belki ÖBEQ yakında bireysel müşterilere duyurulacaktır. ;)


    Mesajınıza istinaden bu başlığı tam zamanında açtığımızı düşünüyorum birkez daha.


    Lütfen fikirlerinizi, düşüncelerinizi bizlerle paylaşmayı sürdürün. Belki herşeyi bir günde olduramayabiliriz, belki tam manasıyla isterlerinizi de olduramayabiliriz ama fikir fikiri doğurur ve ortak bir payda da güzel şeyler ortaya çıkabilir.





  • 10UN kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler karşılıklı anlayış için, iyi çalışmalar diliyorum  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 6 Haziran 2024; 20:35:4 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.