Ama insan bildirim yapar genel ariza var diye hiç bir haber yok bir yerden < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
NETBONE [ANA KONU] - 109,90 ₺'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- 1000Mbps'e kadar Sınırsız-KULLANICI KULÜBÜ (3. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Bildirimi kim kaybetmiş ki ; biz bulaşacağız. Sms de parayla. Genelde durum böyle hocam; firma farketmiyor. Sorun oldu mu derin sessizlik.
-
Geldi bende internet. Iyi bari çok sürmedi, çabuk düzelttiler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim bağlantım da geldi. Nazar boncuğu olsun diyelim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen hocam nazar değdirmeyelim
bendede git gel yaptı modemi aç kapa yapınca şans eseri geldi muhtelemen telekom kaynaklı bir sorundur
-
Hocam siz modeminize bir kurşun döktürün
nazara geldi firma bana kalırsa
-
Çok şükür bencede geldi tt mi yaptı acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Biraz gecikmeli olsa da sonunda katıldım :D ataşehir fiber 100mbps şu an için her şey yolunda görünüyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kaç ping alıyorsunuz hocam?
-
5 kez aradım. İlk aramam dışında hiç bir şekilde telefona bakmıyorlar. e mail adresi verdiler belgeleri doldurup geçmeyi düşünüyordum. Şu an kararsız kaldım. Daha olayın başında böyleyse ilerisi hayrı alamet değil gibi.
-
Hocam firmanın genelde çağrı merkezi yetersiz gelebilir fakat bütün süreçleri email üzerinden işliyor. Evrakları siz ilettiğinizde zaten size anında dönüş sağlanıyor. Bu arada 1 Senedir kullanıyorum uzun süredir sorun yaşamıyorum. Aklınızda soru var ise yanıtlayabilirim hocam
-
Hocam şu an için tarafıma iletilen sözleşmeyi imzalayıp taratıp e mail adreslerine gönderdim. Ben 500 mbit olan tarifeye başvurdum süreç ile ilgili bilgileri bu konu üzerinden paylaşabilirim. Uzun kullanım deneyimlerim de bu konu altında olacaktır. Benim için önemli olan uçuk ping olmaması ve stabilite. Her gün düzenli olarak hız testi yapıyorum ve dalgalanma durumlarından hoşlanmıyorum. Bakalım sonuç ne gösterecek.
-
Hocam lokasyonunuz neresiydi bu arada?
-
Merhaba,
tarafınıza iletilen dokuman mevcut operatörünüzden geçiş talep evrağıdır. Müşteri/Hizmet Sözleşmeniz geçiş tamamlanması ardından paylaşılacaktır. Ayrıca işlemleriniz karşı operatöre iletilmiş ve dönüş beklenme aşamasındadır.
Durumu bilgilerinize sunarız.
-
Samsundayım hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bilgilendirme için çok teşekkür ederim.
-
Stabilize konusunda problem yaşamazsınız hocam emin olabilirsiniz. Ping konusunda ise bir tık yüksek olabilir bu da bütün operatörlerde olan bir durum. Lokasyon uzadıkça ping süreleri artıyor maalesef. Bütün operatörlerin toplama noktası genelde izmir istanbul gibi şehirlerde oluyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imate -- 17 Ocak 2024; 16:27:42 > -
Çağrı merkezi geç cevap verebiliyor, ancak genelde çağrı merkeziyle işiniz olmuyor. Bağlantıları çok stabil, temmuz sonundan beri kullanıyorum sadece 1 defa kısa bir kesinti oldu.
Pinglerimiz aynı olacaktır, bölgemiz sizinle aynı. Firma direk İstanbul'dan çıkış yapıyor arada başka pop yok. İstanbul 18ms.
Bu arada, bizim telefonlardan mı kaynaklı bilmiyorum ama numaralarının başına +90 eklemediğimiz zaman "geçersiz numara" uyarısı alıyorum. Operatör Turkcell.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu churn işlemleri akşamları dahil devam ediyor mu? @Netbone
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X