Şimdi Ara

Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU] (82. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
3.567
Cevap
5
Favori
281.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir de araba yarışında senaryo olması saçma bir şey. Bir oyunda senaryo olmasını isteyen varsa gitsin türlü türlü FPS ya da aksiyon oyunu oynasın. Senaryo araba yarışını bozar.
  • senaryosuz araba yarisi olmaz

    TDU,GRID,LOS ANGELES en buyuk eksiklik senaryo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: [DMC]

    senaryosuz araba yarisi olmaz

    TDU,GRID,LOS ANGELES en buyuk eksiklik senaryo
    Sen kendini Most Wanted'a alıştırmışsın tabi araba yarışında senaryo arar olmuşsun. Araba yarışları teknik olarak spor sayılır. Senaryolu FIFA, NBA vb. olması ne kadar saçma olursa senaryolu araba yarışı olması da o kadar saçma olur.
  • Araba yarışlarında kesinlikle senaryo olması lazım demek pek doğru değil bana göre. Yani böyle düşünen elbette bir çok oyuncu var aramızda ama senaryo benim için olmazsa olmaz diyebileceğim bir unsur değil. TDU da basit, sıradan bir hikaye var ama bu durum benim oyunu ilk çıktığı günden beri oynamamı engellemiyor. Nfs serilerinde de daha derin bir senaryo oluşu (Undergraund dan sonrasını kastediyorum) o oyunu devamlı oynayacağım anlamına gelmiyor. Yani burada zevkler ve renkler durumu söz konusu. Kimisi sıkı bir senaryoya sahip araba yarışlarından hoşlanır kimisi de araba yarışında senaryoya falan bakmaz oyun ne kadar kaliteli ve ona hitap ediyorsa o kadar zevk alır oyundan. Nfs Undercover için ise her Nfs oyununda olduğu gibi bu oyunu da makinama kurup oynayacağım ama ne kadar zevk alırım orasini bilemiyorum tabi. Tamam Nfs serisi Undergraund ile yeni bir döneme girdi ve o eski Nfs III Hot Pursuit veya Nfs Porsche 2000 ayarında oyunlar yapmaktan vazgeçti ama en azından bu oyunda kokpit kamerası koyabilirlerdi diye düşünüyorum. Senelerdir bu kamera açısını oyunlarına koymamakta direniyorlar belki bu seride koyarlar demiştim ama yine yok. Oynanışa ise fazla takılmamak lazım yapacak fazla bir şey yok Nfs serisi Undergraund ile girdiği bu farklı yolda oynanışı da iyiden iyiye arcade e döndürdü ama bunun da seveni çok fazla unutmamak lazım. Oyunun çıkmasına çok az bir süre kaldı serinin takipçileri oyunu hemen alıp (veya indirip) oynayacaklardır gerçi bende oyunu çıktığı anda alıp oynamak istiyorum ama çok fazla beklenti içerisinde değilim açıkcası. Umarım bir Carbon faciası daha yaşanmaz.




  • Need for Speed: Undercover tamamlandı

    Electronic Arts yaptığı açıklama ile Electronic Arts'ın Vancouver stüdyolarında geliştirilen yarış oyunu Need for Speed: Undercover'ın tamamlandığını duyurdu. PC, PS2, PS3, Xbox 360, Wii, NDS ve PSP platformları için hazırlanan oyun Kuzey Amerika'da 18 Kasım 2008 tarihinde, Avrupa'da ise 21 Kasım 2008 tarihinde piyasaya sürülecek.


    DMC olm kafan mı güzel lan

    Senaryosuz araba yarışı olmaz mış
  • maglum yerlere dustu..

    buyuk ihtimalle fake..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: *Furious*

    Need for Speed: Undercover tamamlandı

    Electronic Arts yaptığı açıklama ile Electronic Arts'ın Vancouver stüdyolarında geliştirilen yarış oyunu Need for Speed: Undercover'ın tamamlandığını duyurdu. PC, PS2, PS3, Xbox 360, Wii, NDS ve PSP platformları için hazırlanan oyun Kuzey Amerika'da 18 Kasım 2008 tarihinde, Avrupa'da ise 21 Kasım 2008 tarihinde piyasaya sürülecek.


    DMC olm kafan mı güzel lan

    Senaryosuz araba yarışı olmaz mış
    Bu TrGamer'ın haberlerini yapan Emre Acar'a uyuz oluyorum. Robot gibi haber yapıyor. Yaptığı haberlerde kullandığı kelimeler biribirinin aynısı. Merlin'in Kazanı'ndaki Mahmut Saral'ı örnek almalı biraz.




  • NFS klavye ile oynanan oyun yapmaya devam ettiği sürece Piyasaya sürdüğü oyunların hiç biri tutmaz.
    artık similasyona gecmesı lazım klavye ıle araba yarısımı oynanır
  • Bu oyunu oynayabilmek için sistem özelliklerinin ne olması gerek bir laptop için
  • quote:

    Orjinalden alıntı: [DMC]

    maglum yerlere dustu..

    buyuk ihtimalle fake..


    keşke gerçek olsa bir hafta önceden bayram etsek,kim bilir belkide gerçektir farcry2 de kaç hafta önceden düştü
  • quote:

    Orjinalden alıntı: *Furious*

    Oyun tamamlanmış

    Her an gelebilir

    Oyunun multisi iyi olursa orjinal almaya değer.Sende öyle düşünüyor musun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ziwro

    Yapımcılarının zaten %100 gerçek sürüs keyfi yaşatıcaz diye bir iddası yok, NFS'nin hala populer olmasının sebebide budur, tek amaclanan oyuncunun kendini fazla sıkmadan zevk alması. Herkes oyle gercekci oynanış istemez, viraja girerken gaz kes, belirli acılarla dön vs. Gerçekci sürüş istiyorsanız piyasada bir sürü similasyon oyunu bulunuyor, onlardan birini oynıyabilirsiniz.

    NFS'nin tadı hızında ve aksiyonunda, zaten acılımıda oyunun iceriğini yansıtıyor.

    NFS'ye sürüş konusunda serzenişte bulunanların iddiası simulasyon tadında NFS oynamak değil. Kaldı ki bu saatten sonra EA'nın ticari kaygılarından dolayı sim. tarzı bir NFS piyasaya sürmesi de hayalcilik. Kimisi için (mesela benim için) zevk veren şey, sürüş keyfinin gerçekçi olmasıdır. Benim gibi düşünenler de NFS'ye bu yüzden sitem ediyor. Bir diğer sebep de NFS'nin eskiden sahip olduğu sürüş dinamiklerinin son serilerinde tamamen yok olup gitmesi. simulasyon isteyen zaten gitsin GTR2, rFactor vs. oynasın. %100 bir simulatif NFS beklentimiz de yok. Yani TDU gibi bir sürüş dinamiğine sahip olsa ona da tamam derdik. Hatırlarsanız Test Drive henüz 80'lerin sonundaki ilk oyunuyla simulasyondu ve bugünkü NFS kadar arcade olmadı. Ancak şimdi NFS çok farklı bir yerde. Nerede bir Prosche Unleashed nerede bir MW, Carbon vs...

    @[DMC]: Nedir bu yarış oyunlarındaki senaryo aşkı anlamadım gitti. TDU'da senaryo yok, iyi ki de yok! Kullanmak istediğim araç için illa ki kariyer mod kasıp (hilesiz) günlerce beklemem mi lazım? O zaman kariyer mod sizin olsun ben almayayım. TDU'daki gibi farklı görevleri NFS de oynadın mı hiç? Bir de böyle soralım.




  • Araba oyunun arcade'i olmaz; olursa Trackmania gibi olur... Ne olursa olsun, ne tarz olursa olsun 200 km/h ile viraja girilmez oyunda...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: *Furious*

    Şunu izleyin X360 oyun için video

    Yok böyle bir olay yaa

    200 ile giderken 2 sn içinde durup dönüyor saçmalığa bak

    Yok arkadaş PC de adam gibi araba oyunu görmicez biz

    Test Drive Unlimited vardı güzel sadece

    Şu MC LA PC'ye gelse de NFS zulmünden kurtulsak

    http://xbox360.gamespy.com/dor/objects/14234988/need-for-speed-undercover/videos/nfs03_Escape_final.html


    Hocam aynı şey mc ls dede var.
    1 haftadır oyunu oynuyorum ne yalan söylim zevk alamadım oyundan.Aynı şekilde 200 ile viraj dönüyorsun.Dönüşlerde hep aynı açıda oluyor.Araba detayıda son izlediğim undercover modifiye videosunda undercoverin boya rengini ve arabaların çizmlerinin daha güzel olduğunu gördüm...Motor sesleride bütün araçlarda son devirde hemen hemen aynı.Ama oyunun artları eksiğinden çok onu söylim yani..
    Son olarak motorstorm pacific rifti keşke oynayabilsen diyorum.Bir araba yarışı bu kadar mı zevkli olur ya..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GT_55 -- 11 Kasım 2008; 9:15:37 >




  • Elbette gönül isterdi ki Midnight Club LA pc ye gelsin ama daha önceki oyunları oynamış biri olarak oyunun tamamen arcade bir yapısı olduğunu söyleyebilirim. Son oyunda da sanırım durum böyleymiş bizzat oynamadım ama oynayan arkadaşların yorumlarına bakılırsa durum bu. Zaten MC ilk çıktığı andan beri hep arcade yapısını korudu yani değişen bir şey yok onlar için. Bundan önceki oyunu Psp ve Ps2 de hala oynarım ara sıra ama dediğim gibi tamamen arcade bir yapısı var oyunun ve daha gerçekci bir sürüş bekleyen arkadaşlar bu oyuna boşu boşuna bel bağlamasınlar üç aşağı beş yukarı Nfs ayarında kontrollere sahip bir yarış oyunu MC. Ama zevkli mi derseniz evet çok zevkli
  • Midnight Club en azından NFS'in saçmalıklarını barındırmıyor. Tamamen eğlenceye dayalı bir arcade yarış oyununun nasıl olması gerektiğini mükemmel bir şekilde göstermiş Rockstar elemanları. İlk oynadığımdan beri büyük bir hayranıyım Midnight Club serisinin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: [By]. roLLer cosT

    ozmn bana gercek surus keyfı yasatacak nfs kadarıyı greafıklı bı oyun adı werınız


    Gerçek sürüş mü ? NFS'nin gerçek sürüş falan verdiği yok.

    Git TDU oyna adam gibi sürüş gör.

    Ya çok mu şey istiyoruz ya sürüşü biraz daha adam etmesini istiyoruz.
    Similasyon sürüş gibi olsun mu diyoruz sanki.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cocker


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ziwro

    Yapımcılarının zaten %100 gerçek sürüs keyfi yaşatıcaz diye bir iddası yok, NFS'nin hala populer olmasının sebebide budur, tek amaclanan oyuncunun kendini fazla sıkmadan zevk alması. Herkes oyle gercekci oynanış istemez, viraja girerken gaz kes, belirli acılarla dön vs. Gerçekci sürüş istiyorsanız piyasada bir sürü similasyon oyunu bulunuyor, onlardan birini oynıyabilirsiniz.

    NFS'nin tadı hızında ve aksiyonunda, zaten acılımıda oyunun iceriğini yansıtıyor.

    NFS'ye sürüş konusunda serzenişte bulunanların iddiası simulasyon tadında NFS oynamak değil. Kaldı ki bu saatten sonra EA'nın ticari kaygılarından dolayı sim. tarzı bir NFS piyasaya sürmesi de hayalcilik. Kimisi için (mesela benim için) zevk veren şey, sürüş keyfinin gerçekçi olmasıdır. Benim gibi düşünenler de NFS'ye bu yüzden sitem ediyor. Bir diğer sebep de NFS'nin eskiden sahip olduğu sürüş dinamiklerinin son serilerinde tamamen yok olup gitmesi. simulasyon isteyen zaten gitsin GTR2, rFactor vs. oynasın. %100 bir simulatif NFS beklentimiz de yok. Yani TDU gibi bir sürüş dinamiğine sahip olsa ona da tamam derdik. Hatırlarsanız Test Drive henüz 80'lerin sonundaki ilk oyunuyla simulasyondu ve bugünkü NFS kadar arcade olmadı. Ancak şimdi NFS çok farklı bir yerde. Nerede bir Prosche Unleashed nerede bir MW, Carbon vs...

    @[DMC]: Nedir bu yarış oyunlarındaki senaryo aşkı anlamadım gitti. TDU'da senaryo yok, iyi ki de yok! Kullanmak istediğim araç için illa ki kariyer mod kasıp (hilesiz) günlerce beklemem mi lazım? O zaman kariyer mod sizin olsun ben almayayım. TDU'daki gibi farklı görevleri NFS de oynadın mı hiç? Bir de böyle soralım.


    EA'nin ticari kaygı ile similasyon tarzı NFS piyasaya sürmesi bencede hayalcilik zira NFS'nin hitap ettiği kitle simislayon veya buna yakın bir sürüş istemiyor. NFS serisinde "Pro Street" dısında olan butun oyunlarından zevk aldım, zaten "Pro Street" istisna başarısızlık abidesiydi, Ozellikle Suruş (ciddi anlamda sorunluydu). Surus tarzını surekli olarak değiştiriyor olabilir fakat bu oyunu daha kotu yapıyor veya ciddiyetsiz bir surus dinamiği kazandırıyor anlamına gelmiyor. Arada dediğim gibi istisnai kotu yapımlar tabi ki cıkacaktır fakat bu yapılan değişiklikler direk olarak piyasanın isteği doğrultusunda yapılıyor. Bu piyasayi kim oluşturuyor diye sorarsanızda ; NFS ciddi fanları (Ozellikle belirli Fan forumlarında birleşmiş kişiller), oyunu orjinal alıp kendi forumlarında oneride bulunan kişiler ve en onemlisi başarılı yapımlardan alınan geri donusler ( Burnout,Flatout gibi oyunlar vs.. ). NFS denildiğinde akla gelen ilk şey sürüş dinamiğinden once aksiyonudur, yapımcılarda bunu dusunerek oyuncuyu en az sıkıntı ile oyundan maksimum zevk almasını sağlamaya calısıyor. Bence başarıyorlarda. UnderGround I-II, Most Wanted, Carbon ; Bu oyunların suruş dinamikleri NFS serisine gayet uygundu, hak ettikleri başarıyıda yakaladılar. Eğer Bu oyunda " Pro Street "de kullandıkları surus tarzını kullanmadılarsa yine başarılı bir oyun cıkacağını dusunuyorum. Video'lara bakarak yorum yapmak pek doğru değil (Pro Street'de Dusulen Yanılgıdan Sonra) fakat oynanış olarak biraz "Burnout,Flatout" tarzına kaymışlar, eğer oyuna iyi entegre edebilmişler ise cok zevkli bir oyun olucağı aşikar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ziwro

    NFS denildiğinde akla gelen ilk şey sürüş dinamiğinden once aksiyonudur, yapımcılarda bunu dusunerek oyuncuyu en az sıkıntı ile oyundan maksimum zevk almasını sağlamaya calısıyor. Bence başarıyorlarda. UnderGround I-II, Most Wanted, Carbon ; Bu oyunların suruş dinamikleri NFS serisine gayet uygundu, hak ettikleri başarıyıda yakaladılar. Eğer Bu oyunda " Pro Street "de kullandıkları surus tarzını kullanmadılarsa yine başarılı bir oyun cıkacağını dusunuyorum. Video'lara bakarak yorum yapmak pek doğru değil (Pro Street'de Dusulen Yanılgıdan Sonra) fakat oynanış olarak biraz "Burnout,Flatout" tarzına kaymışlar, eğer oyuna iyi entegre edebilmişler ise cok zevkli bir oyun olucağı aşikar.
    U2-MW-Carbon'un sürüş dinamiği NFS için uygunsa o zaman hiç kimse Porsche Unleashed ve öncesini beğenmezdi. Porsche Unleashed ve öncesindeki NFS'ler zamanında büyük başarılar yakaladıysa bu başarılarını gerçekçi sürüş dinamiklerinin arcade oynanışla harmanlanmasına borçludurlar.

    Bu arada Undercover'da ne U2-MW-Carbon'un ne de ProStreet'in sürüş dinamikleri var. Gelmiş geçmiş en kolay viraj alınabilen, 1 saniye geçmeden çok kolay bir şekilde U dönüşü yapılabilen bir NFS geliyor önümüze. Bu saydığım şeyler uçak gibi sürüşü olması nedeniyle iğrendiğim Underground 2'de bile yoktu. En azından L ya da M şeklindeki virajları almak için yavaşlamak gerekirdi U2'de. Undercover'da bunlar da yok artık. İğrenç ötesi aşırı saçma bir sürüşü olan, Carbon gibi MW kopyası olan bir NFS 18 Kasım'da bizleri bekliyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: nForcer

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ziwro

    NFS denildiğinde akla gelen ilk şey sürüş dinamiğinden once aksiyonudur, yapımcılarda bunu dusunerek oyuncuyu en az sıkıntı ile oyundan maksimum zevk almasını sağlamaya calısıyor. Bence başarıyorlarda. UnderGround I-II, Most Wanted, Carbon ; Bu oyunların suruş dinamikleri NFS serisine gayet uygundu, hak ettikleri başarıyıda yakaladılar. Eğer Bu oyunda " Pro Street "de kullandıkları surus tarzını kullanmadılarsa yine başarılı bir oyun cıkacağını dusunuyorum. Video'lara bakarak yorum yapmak pek doğru değil (Pro Street'de Dusulen Yanılgıdan Sonra) fakat oynanış olarak biraz "Burnout,Flatout" tarzına kaymışlar, eğer oyuna iyi entegre edebilmişler ise cok zevkli bir oyun olucağı aşikar.
    U2-MW-Carbon'un sürüş dinamiği NFS için uygunsa o zaman hiç kimse Porsche Unleashed ve öncesini beğenmezdi. Porsche Unleashed ve öncesindeki NFS'ler zamanında büyük başarılar yakaladıysa bu başarılarını gerçekçi sürüş dinamiklerinin arcade oynanışla harmanlanmasına borçludurlar.

    Bu arada Undercover'da ne U2-MW-Carbon'un ne de ProStreet'in sürüş dinamikleri var. Gelmiş geçmiş en kolay viraj alınabilen, 1 saniye geçmeden çok kolay bir şekilde U dönüşü yapılabilen bir NFS geliyor önümüze. Bu saydığım şeyler uçak gibi sürüşü olması nedeniyle iğrendiğim Underground 2'de bile yoktu. En azından L ya da M şeklindeki virajları almak için yavaşlamak gerekirdi U2'de. Undercover'da bunlar da yok artık. İğrenç ötesi aşırı saçma bir sürüşü olan, Carbon gibi MW kopyası olan bir NFS 18 Kasım'da bizleri bekliyor.


    "Porsche Unleashed" NFS'nin ana temasının dısında bir oyundu, kontroller ve arabaların surusu dinamiği vs. cok iyi olabilir fakat aksiyon ve hız anlamında istenileni vermedi, en azından ben alamadım. Belirli bir kitle tarafından hala gundeme getiriliyor, coğunluk hala Pro Street haricinde cıkan serilerden memnun. Kaldı ki "Porsche Unleashed" bu kadar büyük başarılara imza atmıs, oyuncular tarafından beğenilmiş ve kitle yaratmıs olsaydı EA buna kayıtsız kalamaz aynı tarzda baska bir oyun daha cıkarırdı. Ama yapımcılar oyunun isminede yakışır şekilde seriye devam ettiler.
    Bunun dısında "Porsche Unleashed" den onceki oyunları hiç gundeme getirmeye gerek yok onların eksi noktalarını saysak dağ olur, o oyunlarda surus dinamiği cok mu iyiydi ? Biran ben yanlış oyunlarımı oynadım diye düşündüm. NFS "Porsche Unleashed" ve "Pro Street" dısında butun serilerinde kontroller hemen hemen aynı idi, sadece oyundaki aksiyona gore surusu biraz daha değiştirdiler, değiştirmek zorundaydılar. Oyunun icerisindeki aksiyona uygun surus dinamiği yapılıyor, bunu daha oncede soyledim. Bir onceki yazımı dikkatli okursan anlarsın.Undercover'ın sürüş dinamiğinin farklı olmasından yazımda bahsettim, onuda dikkatli okursan gorebilir ve anlıyabilirsin.
    Eğer sürüşün daha gercekci ( Mevcut 3-4 Oyuna Gore ) olmasını isteniyorsa, aksiyondan vazgecilmeli yada en az seviyeye indirilmeli zira ikisi aynı anda olamaz. Filmlerde bile bu boyledir. "The Transporter", "Taşıyıcı" serisini aranızda izleyen vardır mutlaka, orda yapılan hareketler cok mu mantıklıydı yada "Fast And Furios" " Hızlı ve Ofkeli" serisinde ? Aksiyon işin icerisinde girdiğinde birşeylerden fedakarlık yapmak gerekiyor ki zevk alınabilsin.
    Oyunun sizin beklentilerinizi karşılayıp karşılamdığını ancak 18 Kasımda gorebiliriz, benim beklentim sadece "Pro Street" de ki gibi ciddi anlamda sorunlu bir surus dinamiğine sahip olmaması.




  • 
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.