Şimdi Ara

Need For Speed: Shift (ÇIKTI) Team Racing Pack yayinlandi (166. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.351
Cevap
1
Favori
415.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    works yarışları ne kadar saçma yarışlar olmuş ya. murcielago 240 geçemiyor work mod da. düzlükte tokat manyağı oluyor. gerçekten çok realistik bi simülasyon olmuş!!!!!!!!!


    300 basabilmek için hayvan gibi düzlük lazım. Hangi haritada denediniz? O kadar kolay değil gerçekte de o hızlara çıkabilmek. Aracın 0-300 verisi 33 saniye zaten. 33 saniye dümdüz yolda tam gaz giderseniz 300 KM/s hıza ulaşırsınız ki oyunda bildiğim o kadar büyük düzlük yok

    NOT: Hızları KM/sn'ye çevirdim. 300 KM/s = 0.0833 KM/sn

    Aşağıda Murciélago'nun hızlanmasına benzetebileceğin bir eğri uydurdum, başlarda ivmelenme fazla, sonlara doğru doğal olarak azalıyor. Tam bire bir uydurmak için uğraşmam lazım ama bu kadar yeterli İvme değerini exponansiyel fonksiyonla çarpıp elde ettim. Normal 0-100 3.4sn iken benim eğride 4.5 civarı ancak 0-200'ü gerçekte 11 küsur sn, bu eğride tutuyor vb.. Ama ortalarda da ivmelenme normalden fazla görünüyor o açığı kapatır işte.. Neyse ortalama değerler zaten



    Burada hız-zaman grafiğinin altındaki alan yani eğrinin integrali ise sana mesafeyi verir. İntegralin sonucu 1970 metre çıkıyor bi hata yapmadıysam. Yani 300KM hız için sana tamı tamına 1.97 km boyunda bir düzlük lazım ki böyle bir düzlük (düzlükle kastım dümdüz, eğimsiz yol) yok oyunda Şu 20küsur KM'lik pistte baya bi yokuş aşağı düz yollar var ki zaten orda ben 300 bastım Murci ile Yani oyunda tuhaf olan bir şey yok. Öyle her yolda 300 basılmaz

    NOT: Değerler ortalama, yakın değerlerdir. Bire bir gerçek değerler değildir. O yüzden gelip kimse murcielago 16. saniyede tam şu hızda olur demesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***CoNDoR*** -- 29 Eylül 2009; 13:13:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***CoNDoR***

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    works yarışları ne kadar saçma yarışlar olmuş ya. murcielago 240 geçemiyor work mod da. düzlükte tokat manyağı oluyor. gerçekten çok realistik bi simülasyon olmuş!!!!!!!!!


    300 basabilmek için hayvan gibi düzlük lazım. Hangi haritada denediniz? O kadar kolay değil gerçekte de o hızlara çıkabilmek. Aracın 0-300 verisi 33 saniye zaten. 33 saniye dümdüz yolda tam gaz giderseniz 300 KM/s hıza ulaşırsınız ki oyunda bildiğim o kadar büyük düzlük yok

    NOT: Hızları KM/sn'ye çevirdim. 300 KM/s = 0.0833 KM/sn

    Aşağıda Murciélago'nun hızlanmasına benzetebileceğin bir eğri uydurdum, başlarda ivmelenme fazla, sonlara doğru doğal olarak azalıyor. Tam bire bir uydurmak için uğraşmam lazım ama bu kadar yeterli İvme değerini exponansiyel fonksiyonla çarpıp elde ettim. Normal 0-100 3.4sn iken benim eğride 4.5 civarı ancak 0-200'ü gerçekte 11 küsur sn, bu eğride tutuyor vb.. Ama ortalarda da ivmelenme normalden fazla görünüyor o açığı kapatır işte.. Neyse ortalama değerler zaten



    Burada hız-zaman grafiğinin altındaki alan yani eğrinin integrali ise sana mesafeyi verir. İntegralin sonucu 1970 metre çıkıyor bi hata yapmadıysam. Yani 300KM hız için sana tamı tamına 1.97 km boyunda bir düzlük lazım ki böyle bir düzlük (düzlükle kastım dümdüz, eğimsiz yol) yok oyunda Şu 20küsur KM'lik pistte baya bi yokuş aşağı düz yollar var ki zaten orda ben 300 bastım Murci ile Yani oyunda tuhaf olan bir şey yok. Öyle her yolda 300 basılmaz

    NOT: Değerler ortalama, yakın değerlerdir. Bire bir gerçek değerler değildir. O yüzden gelip kimse murcielago 16. saniyede tam şu hızda olur demesin

    Alıntıları Göster
    2. patch ne zaman gelicek acaba oyunu oynamıyorum win 98de oynayınca hiç bir anlamı kalmıyor çok kasıyor patch gelince düzelir inşallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobo1903

    2. patch ne zaman gelicek acaba oyunu oynamıyorum win 98de oynayınca hiç bir anlamı kalmıyor çok kasıyor patch gelince düzelir inşallah

    Alıntıları Göster
    @***CoNDoR***

    Km/sn nedir öyle?

    Bu araç kalkışından itibaren 300 km/saat hızla gitse dahi 30 sn sonra 300 * (30/3600)=2.5 KM=2500 metre yol gider.Biz kalkışından itibaren 300 km/saat hızla gittiğini kabul ettik.Tabi senin gösterdiğin grafikte olduğu gibi aracın hızı azalan bir ivme ile artacaktır.Yani bulduğumuz mesafe 1500 dolaylarında bir değer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -dehşet-

    @***CoNDoR***

    Km/sn nedir öyle?

    Bu araç kalkışından itibaren 300 km/saat hızla gitse dahi 30 sn sonra 300 * (30/3600)=2.5 KM=2500 metre yol gider.Biz kalkışından itibaren 300 km/saat hızla gittiğini kabul ettik.Tabi senin gösterdiğin grafikte olduğu gibi aracın hızı azalan bir ivme ile artacaktır.Yani bulduğumuz mesafe 1500 dolaylarında bir değer.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar yandaki sistemimle 40- 50 FPS alıyorum BİRDEN 20 YE DÜŞÜYOR normalmi ? Yoksa daha fazla mı olmalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmandemi2 -- 29 Eylül 2009; 13:09:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -dehşet-

    @***CoNDoR***

    Km/sn nedir öyle?

    Bu araç kalkışından itibaren 300 km/saat hızla gitse dahi 30 sn sonra 300 * (30/3600)=2.5 KM=2500 metre yol gider.Biz kalkışından itibaren 300 km/saat hızla gittiğini kabul ettik.Tabi senin gösterdiğin grafikte olduğu gibi aracın hızı azalan bir ivme ile artacaktır.Yani bulduğumuz mesafe 1500 dolaylarında bir değer.


    Aman yazım hatası KM/sn KM/s olacak o

    Doğru diyorsun hesaplarda bi hata var tekrar gözden geçireyim. Uykusuz yapınca böyle oluyor

    EDIT: Tamamdır hallettim. Veriyi sunarkenki birimi hesaptada kullanınca öyle olmuş Direkt hesap / sunum verilerini aynı kullandım şimdi doğru hesaba ulaştık. Açıklamayı da güncelledim, yine de benim dediğim noktaya geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***CoNDoR*** -- 29 Eylül 2009; 13:15:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***CoNDoR***

    quote:

    Orijinalden alıntı: -dehşet-

    @***CoNDoR***

    Km/sn nedir öyle?

    Bu araç kalkışından itibaren 300 km/saat hızla gitse dahi 30 sn sonra 300 * (30/3600)=2.5 KM=2500 metre yol gider.Biz kalkışından itibaren 300 km/saat hızla gittiğini kabul ettik.Tabi senin gösterdiğin grafikte olduğu gibi aracın hızı azalan bir ivme ile artacaktır.Yani bulduğumuz mesafe 1500 dolaylarında bir değer.


    Aman yazım hatası KM/sn KM/s olacak o

    Doğru diyorsun hesaplarda bi hata var tekrar gözden geçireyim. Uykusuz yapınca böyle oluyor

    EDIT: Tamamdır hallettim. Veriyi sunarkenki birimi hesaptada kullanınca öyle olmuş Direkt hesap / sunum verilerini aynı kullandım şimdi doğru hesaba ulaştık. Açıklamayı da güncelledim, yine de benim dediğim noktaya geliyor

    Alıntıları Göster
    Nasıl senin hesaba geliyor anlamadım ben orasını.Sanırım oyunda o kadar düzlük yok demek istedin yine de.Bu araçlar çok hızlı gidiyor zaten.Şimdiye kadar hızı bu kadar hissettiğim bir oyun olmamıştı.Gerçekte olduğu gibi bu oyunda da 300 km/s hızla gitmek epey zorlayıcı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -dehşet-

    Nasıl senin hesaba geliyor anlamadım ben orasını.Sanırım oyunda o kadar düzlük yok demek istedin yine de.Bu araçlar çok hızlı gidiyor zaten.Şimdiye kadar hızı bu kadar hissettiğim bir oyun olmamıştı.Gerçekte olduğu gibi bu oyunda da 300 km/s hızla gitmek epey zorlayıcı.

    Alıntıları Göster
    Evet onu demek istedim, düzlük yok olayını yani Sayısal hesapları değil yani. Ben de bunu savunuyorum işte hatta koyduğum videoları izlediysen görmüşsündür ne kadar gerçekçi sürüş dinamikleri olduğunu. Ama millete laf anlatamıyoruz burda malesef




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***CoNDoR***

    Evet onu demek istedim, düzlük yok olayını yani Sayısal hesapları değil yani. Ben de bunu savunuyorum işte hatta koyduğum videoları izlediysen görmüşsündür ne kadar gerçekçi sürüş dinamikleri olduğunu. Ama millete laf anlatamıyoruz burda malesef

    Sürüş dinamikleri harika ama herkese hitap etmiyor. O yüzden beğenenler olduğu gibi beğenmeyenler olacaktır. Bu yüzden shiftten sonraki oyunda şehir yarışları ve hikaye modlarına dönmesi de olası.

    Bana göre müthiş bir başarı gösterilmiş, direksiyonla bunu farkediyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***CoNDoR***

    Evet onu demek istedim, düzlük yok olayını yani Sayısal hesapları değil yani. Ben de bunu savunuyorum işte hatta koyduğum videoları izlediysen görmüşsündür ne kadar gerçekçi sürüş dinamikleri olduğunu. Ama millete laf anlatamıyoruz burda malesef

    Alıntıları Göster
    @***CoNDoR***

    Eğrinin fonksiyonun da verseydin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QbLaY!!!

    @***CoNDoR***

    Eğrinin fonksiyonun da verseydin



    v=300/3600; t=33;
    a=v/t; a=a*2.7; İVMEYİ 2.7 ile çarptım exp ile çarpınca sönümlenmemesi için (Tabii ki deneme yanılma ile yaptım)
    t=0:0.1:33;
    v=a*exp(-0.03*t).*t; (Buradaki 0.03'de deneme yanılmayla)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***CoNDoR***

    quote:

    Orijinalden alıntı: QbLaY!!!

    @***CoNDoR***

    Eğrinin fonksiyonun da verseydin



    v=300/3600; t=33;
    a=v/t; a=a*2.7; İVMEYİ 2.7 ile çarptım exp ile çarpınca sönümlenmemesi için (Tabii ki deneme yanılma ile yaptım)
    t=0:0.1:33;
    v=a*exp(-0.03*t).*t; (Buradaki 0.03'de deneme yanılmayla)



    Alıntıları Göster
    Walla ivmelenmenin hesabını bilmem ama bir araç virajda burun verdiği vakit gaz ile aynı anda hafif 1 fren dokunuş ile popoyu savurmayı ve burunun tekrar yola gömülmesini fizik kanunlarından biliyorum ve bunu aracımla gerçek yaşamda uyguluyorum. Tüm yardımcıları kapattığım vakit, aynı bu fizik kanunu çalışıyor oyunda. Bu bana yeter de artar bile. Bilen bilir ne demek istediğimi... ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaanaysel -- 29 Eylül 2009; 14:41:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -BUR@K-


    quote:

    Orijinalden alıntı: venomtrk


    quote:

    Orijinalden alıntı: OFFlee_


    quote:

    Orijinalden alıntı: OFFlee_

    Beyler HD3870 Ekran kartında oyuna girince renkler birbirine giriyor yolda kaplamalar havada uçuşuyor hiç birşey gözükmüyor neden olabilir bu Catalyst 9.9 yüklü directx güncelleştirmeleri tam
    Beyler bu sorunu yaşayan tek benmiyim

    ati 9.10 beta sürücüleri gelmiş onunla bir deneyin.

    http://downloads.guru3d.com/

    ;Bende aynı sorunu HD4850 ile yaşıyordum beta sürücüsü sorunumu çözmüş oldu. Çözülmeyi bekleyen bir sorun daha var, o da bendeki direksiyon takımının berbat olması.

    9.10 Beta'yı İndirdim Aynı Sorun Gene Devam Ediyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Think Again

    quote:

    Orijinalden alıntı: -BUR@K-


    quote:

    Orijinalden alıntı: venomtrk


    quote:

    Orijinalden alıntı: OFFlee_


    quote:

    Orijinalden alıntı: OFFlee_

    Beyler HD3870 Ekran kartında oyuna girince renkler birbirine giriyor yolda kaplamalar havada uçuşuyor hiç birşey gözükmüyor neden olabilir bu Catalyst 9.9 yüklü directx güncelleştirmeleri tam
    Beyler bu sorunu yaşayan tek benmiyim

    ati 9.10 beta sürücüleri gelmiş onunla bir deneyin.

    http://downloads.guru3d.com/

    ;Bende aynı sorunu HD4850 ile yaşıyordum beta sürücüsü sorunumu çözmüş oldu. Çözülmeyi bekleyen bir sorun daha var, o da bendeki direksiyon takımının berbat olması.

    9.10 Beta'yı İndirdim Aynı Sorun Gene Devam Ediyor


    Alıntıları Göster
    valla bu zamanda ati kart alınmaz tamam fiyat/performans güzel ama yazılımsal olarak zayıflar bunu kabul etmek gerek her yeni oyunda bu tip sorunlar oluyor ve oyunlar nvidia ya özel yazılımlar kullanıyorlar. Physix olayı için bile nvidia almak gerek.bugün sırf bunun için bir arkadaşa zotac gtx 275 aldırdım ati alacaktı bu sorunları görünce vazgeçti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***CoNDoR***


    quote:

    Orijinalden alıntı: QbLaY!!!

    @***CoNDoR***

    Eğrinin fonksiyonun da verseydin



    v=300/3600; t=33;
    a=v/t; a=a*2.7; İVMEYİ 2.7 ile çarptım exp ile çarpınca sönümlenmemesi için (Tabii ki deneme yanılma ile yaptım)
    t=0:0.1:33;
    v=a*exp(-0.03*t).*t; (Buradaki 0.03'de deneme yanılmayla)




    Bide program dilini aldım mı tamamdır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CodeIntegrity

    "Grid'e benzetmeye çalışmışlar o daha gerçekçi diye" Oyunlar geliştikçe gerçekçiliğe yaklaştıkça zaten birbirlerine elbette benzeyecekler.
    Grid'deki Porsche u Shift'te değişik mi çizsinler yada pistlere süs olsun diye detay mı eklesinler...Sürüş bakımından da aynı şeyler geçerli sonuçta bir tane gerçek var hepsi ona yaklaşmaya çalışıyor.

    Alıntıları Göster
    Bu oyunun hastası olarak ilk gün hemen aldım ve PS3 ile oynadım.

    oyun o kadar kötü ki artık need for speed almama kararı aldım. Oyun Sony'nin ünlü oyunu olan ama aslında hiç bi işe yaramayan Gran Turismo'dan farksız.
    Oyun tamamen simülasyon ve gerçeklikle alakası olmayan durumlar var.

    Kesinlikle almayın, oynamayın bile. need for speed adını batırdılar bu adamlar yaa.
    Ahh ahha nerde o eski most wanted lar, underground lar.

    Şu anda kadarki gördüğüm en iyi pist yarışı ise Grid'dir ve üzerine yarış tanımam. Sakın başka oyuna para veripte yazık etmeyin paranıza.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuGuRSuZ

    bu EA neden oyun yapamıyorya eskiden EA neydi şimdi ne yazık valla ben oyunu oynamak için bahane ararken neler görüyorum bundan da vazgeçtim.... EA ya



    kesinlikle katılıyorum sana.

    yazıklar olsun EA Games'e
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QbLaY!!!


    quote:

    Orijinalden alıntı: ***CoNDoR***


    quote:

    Orijinalden alıntı: QbLaY!!!

    @***CoNDoR***

    Eğrinin fonksiyonun da verseydin



    v=300/3600; t=33;
    a=v/t; a=a*2.7; İVMEYİ 2.7 ile çarptım exp ile çarpınca sönümlenmemesi için (Tabii ki deneme yanılma ile yaptım)
    t=0:0.1:33;
    v=a*exp(-0.03*t).*t; (Buradaki 0.03'de deneme yanılmayla)




    Bide program dilini aldım mı tamamdır


    MATLAB
    clear all; close all; clc 

    v=300/3600; t=33;
    a=v/t; a=a*2.7;
    t=0:0.1:33;
    figure('Color',[1 1 1]);
    v=a*exp(-0.03*t).*t; plot(t,v,'LineWidth',2,'Color',[1 0 0]);
    xlabel('ZAMAN (Sn)');
    ylabel('HIZ (Km/sn)');
    trapz(t,v)


    quote:

    Orijinalden alıntı: murattyilmaz

    Bu oyunun hastası olarak ilk gün hemen aldım ve PS3 ile oynadım.

    oyun o kadar kötü ki artık need for speed almama kararı aldım. Oyun Sony'nin ünlü oyunu olan ama aslında hiç bi işe yaramayan Gran Turismo'dan farksız.
    Oyun tamamen simülasyon ve gerçeklikle alakası olmayan durumlar var.

    Kesinlikle almayın, oynamayın bile. need for speed adını batırdılar bu adamlar yaa.
    Ahh ahha nerde o eski most wanted lar, underground lar.

    Şu anda kadarki gördüğüm en iyi pist yarışı ise Grid'dir ve üzerine yarış tanımam. Sakın başka oyuna para veripte yazık etmeyin paranıza.


    Diyecek bir şey yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: showstopper41

    Undercover hezimetinde sonra bu oyunlar iyi olur inşallah.

    Alıntıları Göster
    Nfs 2'den sonra çıkan mostwanted çok etkili oldu gerisi yalan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***CoNDoR***

    quote:

    Orijinalden alıntı: murattyilmaz

    Bu oyunun hastası olarak ilk gün hemen aldım ve PS3 ile oynadım.

    oyun o kadar kötü ki artık need for speed almama kararı aldım. Oyun Sony'nin ünlü oyunu olan ama aslında hiç bi işe yaramayan Gran Turismo'dan farksız.
    Oyun tamamen simülasyon ve gerçeklikle alakası olmayan durumlar var.

    Kesinlikle almayın, oynamayın bile. need for speed adını batırdılar bu adamlar yaa.
    Ahh ahha nerde o eski most wanted lar, underground lar.

    Şu anda kadarki gördüğüm en iyi pist yarışı ise Grid'dir ve üzerine yarış tanımam. Sakın başka oyuna para veripte yazık etmeyin paranıza.


    Diyecek bir şey yok

    diyecek hiçbir şey yok gerçekten. O yüzden tartışmaya gerekte yok bence

    yalnız oyunda bug sayısı bir hayli fazla. Bunların düzeltilmesi şart her yarışta bir sorun farkediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: venomtrk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***CoNDoR***

    quote:

    Orijinalden alıntı: murattyilmaz

    Bu oyunun hastası olarak ilk gün hemen aldım ve PS3 ile oynadım.

    oyun o kadar kötü ki artık need for speed almama kararı aldım. Oyun Sony'nin ünlü oyunu olan ama aslında hiç bi işe yaramayan Gran Turismo'dan farksız.
    Oyun tamamen simülasyon ve gerçeklikle alakası olmayan durumlar var.

    Kesinlikle almayın, oynamayın bile. need for speed adını batırdılar bu adamlar yaa.
    Ahh ahha nerde o eski most wanted lar, underground lar.

    Şu anda kadarki gördüğüm en iyi pist yarışı ise Grid'dir ve üzerine yarış tanımam. Sakın başka oyuna para veripte yazık etmeyin paranıza.


    Diyecek bir şey yok

    diyecek hiçbir şey yok gerçekten. O yüzden tartışmaya gerekte yok bence

    yalnız oyunda bug sayısı bir hayli fazla. Bunların düzeltilmesi şart her yarışta bir sorun farkediyorum.

    Alıntıları Göster
    Bu arada oyunun yapımcısı Slightly Mad Studios'ın başındaki şahıs, aynı zamanda profesyonel bir yarışçıymış sanırım. Nerde, ne zaman okuduydum hatırlamıyorum. Diğer çalışanlar ise GTR2 ve GT legends projelerinde görev almışlar. NFS:Shift oynadıktan sonra, Toca3 bile gerçekçi gelmiyor artık (sürüş fiziği olarak). Şimdi acilen GTR2 oynamam lazım :)




  • 
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.