Yüzbaşı
26 Mayıs 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme
Toplam: 132 (Bu ay: 2)
Gönderileri

Arkadaşlar 4 yıla yakın bir süredir millenicom VDSL2 müşterisiyim. 100 mbit'e kadar olan paketi kullanmaktayım. İlk abone olduğum zamanlarda 80 mbit internet hızı alıyordum ancak home office olarak evimde sürekli yüksek hızlara ihtiyacım olduğu için evime ikinci bir vdsl2 bağlattım farklı bir servis sağlayıcı üzerinden (millenicom aynı eve iki bağlantı vermedi). Ancak ikinci bağlantı aktif olduktan sonra hızım 40 mbite düştü sanki iki farklı hat aynı kablodan gidiyormuş gibi hızlar yarı yarıya azaldı. Konu ile ilgili olarak sayısız şikayet kaydı oluşturmama rağmen çözüm getirilmedi. Müşteri hizmetlerine ise bağlanıp bir türlü derdimi anlatamadım. Mecburen internet üzerinden kayıt oluşturdum onu da %99 ihtimalle okumadan çözüldü şekilde saniyeler içerisinde güncellediler. Bu millenicom'a bir şekilde müşteri temsilcisi ile konuşma şansımız yok mu?

Arkadaşlar bugün öğle saatlerinden itibaren yurt dışı olan tüm sunucularda sorun yaşamaya başladım. Speedtest'ten Türkiye dışında hangi sunucuyu seçersem seçeyim, 0.40 MBPs gibi hızlar alıyorum. Müşteri hizmetleri hattımın değerlerinin normal olduğunu söyledi. Zaten hatta problem olsa İstanbul içindeki sunucularda da sorun yaşardım. Şuan DH gibi sunucusu Türkiye'de olan sitelerde sorun yok ancak reddit vs. hak getire. Benzer bir sorun yaşayan var mı?
Arkadaşlar selamlar, kısaca özet geçmek gerekirse imzadaki sistemde 2X4 GB'lık RAM kullanıyordum. RAM miktarını 16'Ya çıkarmak için aynı ram aynı model 2x4 GB daha RAM satın aldım ancak yeni aldığım ram'leri taktığımda rastgele zamanlarda mavi ekran hatası alıyorum. Benzer bir sorun yaşayan var mı? Varsa çözüm yolu nedir? Neler yapabilirim?

Şimdiden teşekkür ediyorum yardımlarınız için.
quote:

Orijinalden alıntı: doominsert

Evet TurkNetdeyim farklı bir departmandayım ama mümkün olduğunca yardımcı olmaya çalısıyorum buradan. Konu teknik ama çözülemeyecek sorun yoktur diye düşünüyorum

Tam olarak sorunu çözmede yetkili kişi o santralde aradığınız kişi. onlarda arıza kaydına göre işlem yapıyor.

Santralllerde bildiğim kadarı ile, 90 lı IP ler bitti. Bu nedenle, 100 sanal IP ler veriliyor diye biliyorum. tüm firmalarda 10 sn kopma bir spoiler olabilir dediğin gibi.

sık sık kopma problemi genelde müşteri iç tesisat kaynaklı olduğu için teknik ekipler önyargılı olabilir. Ben konunun incelenmesi için ayrıca rica ettim arkadaşlarımdan.

Sende bu sırada, olmaz ama ve saçma da olsa aşağıdaki adımlardan emin ol hocam.

Modemin eski mi?
Modemin güç kablosunda problem olma ihtimali var mı?
Ana hatta herhangi bir kablo eki var mı?
3'lü 5 li priz gibi şeyleri minumuma indirim direkt duvardan güç al yada prizi değiştir. Çok güç çeken zımbırtıları devre dışı bırak.

DM den bilgi veririm dostum

görüşmek üzere,



Hocam 3 tane farklı modemim var 2'si sıfır yeni, tamamen farklı adaptörler sonuç aynı. İç tesisatta yine bir sorun olma ihtimaline karşı modemi çıkartıp tamamen daire girişinden bağladık sonuç aynı. IP ile bağlantılı olma ihtimali düştü gibi çünkü ilk yazdığımdan sonra 95'li IP'de de kopma sorunu yaşadım 2 saattir. Elektrik olayında da direkt prize bağladığımda da sorun düzelmedi ne yazık ki. Yani ev içerisinde yapabileceğim herşeyi yaptığımı düşünüyorum ki aklıma artık başka bişey gelmiyor.

Edit: Ayrıca Wi-Fi'yı tamamen kapatınca da bişey değişmedi, belki sinyaller karışır falan dedim. Hatta modemin yanında ses sisteminin subwoofer'ı vardı, manyetik falan etki eder deyip onu bile tamamen kapattım yok bana mısın demiyor.
Arkadaşlar merhabalar,

Son 15-16 aydır sorunsuz şekilde kullandığım Türknet aboneliğim, son 1 haftadır rastgele zamanlar 1 ila 9 saniye arası kesintiler yaşıyor. Kesinti sırasında modemin ışıklarında herhangi bir değişim olmuyor. Türknet'i aradığımda sorunun modem kaynaklı olabileceğini söylediler, 3-4 farklı modem ile yaptığım denemeler de sonuç vermedi. Modem'i direkt olarak eve gelen hatta bağladığımda da sonuç aynı oldu. Ayrıca telefon'u tamamen iptal etmeyi, farklı splitter ile denemeler de yaptım ne yazık ki sonuç alamadım.

Aranızda benzer bir sorun yaşayan oldu mu? Türknet'e defalarca arayıp arıza kaydı bırakmama rağmen sorunu çözmüyorlar ve çözeceklerini de pek sanmıyorum.
Arkadaşlar selamlar, masaüstü bilgisayarım üzerinde iki monitör bağlı olarak kullanıyorum. Bu akşama kadar sorunsuz kullanırken, bilgisayarı yeniden başlattıktan sonra ikinci monitörümün çözünürlüğü 1024x768 olarak kaldı. Hiç bir şekilde monitörü 1920x1080 yapamıyorum. Monitörlerden biri HDMI, diğeri DVI'dan bağlı. Ekran kartım 980 TI benzer bir sorun yaşayan oldu mu? Nvidia'nın kontrol panelinden özel çözünürlük oluşturdum ama görüntü berbat oldu. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Arkadaşlar öncelikle merhaba, başlığa şaşırmış olabilirsiniz ama mobilde olduğum için nasıl olduğunu sonra anlatırım, işin içinde küçük bir bebek var onu söyleyeyim.

Havalar sıcak ve soğutma sistemim biraz dandik olduğu için kasa yan bir şekilde kapağı açık çalışıyordu.

Anakartin usb ve girişler kısmına Coca Cola zero (şeker önemliymiş) döküldü. Ekran kartına veya ram kısmına sıvı teması olmadı bilgisayar kapandı ama fanlar dönmeye devam etti. 3 4 saniye içerisinde bilgisayarın fişini çektim ve derhal ekran kartını söktum. Uzun bir süre temizledikten ve kuruttuktan sonra farklı bir ekran kartı takarak bilgisayarı çalıştırdım. Fanlar vs dönüyor ama ekrana görüntü gelmiyor, ayrıca fare veya klavyenin ışıkları yanmıyor.

Şu an için en büyük korkum ekran kartı veya işlemciye zarar gelip gelmediği. Durum biraz uçuk olduğu için nelerin bozulmuş olabilecegi hakkında kafan durmuş durumda. İnternette yaptığım araştırmalar ana kartın yüzde 99 ihtimalle gümlediğini gösteriyor. Anakart gittiyse önemli değil. Alabilecek durumum var. Ama diğer parçalara zarar gelme olasılığı nedir? Fikri olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Arkadaşlar geçtiğimiz dönem yani 2014-2015 öğretim yılında Atatürk Üni. İng. dili ve edebiyatı bölümüne kaydoldum. İlk dönem okula gittikten sonra ikinci dönem okulu bıraktım ve ders kaydı vesaire yaptırmadım. Şuanda resmi olarak okula kayıtlıyım. Merak ettiğim şey ikinci üniversite kapsamında önümüzdeki kayıt döneminde herhangi bir açık öğretim bölümüne kayıt yaptırabilir miyim?
Bu sitelerden birinden alışveriş yapanlar, üzülerek söylüyoruz ki maalesef dolandırıldınız! Himtorya Group ve benzeri adlarla açtıkları siteleri üzerinden sözde uygun fiyatlarla sözde satış yapan şebeke, onlarca kişiyi dolandırdı.

Firmayı araştırdığımızda çeşitli sektörlerde dolandırıcılık yapmakta olduklarını görüyoruz. Şebekeye ait bazı bilgiler şöyle;

Kullandıkları telefon numarası 08508404210 – 0850 840 42 10

Şebekenin kullandığı bazı isimler; Himtorya, Estogroup, Esto Group, LİFERLOY, Fimonet Group, Hemitroy, Enka Group. Şimdilik ulaştığımız isimler bunlar.

Alıcı hesap numarası

Banka Adı : FINANSBANK A.S.
Şube Adı : FINANSBANK
Banka Kodu : 111
Şube Kodu : 3663
Hes.No : 47 6298 73

TR68 0011 1000 0000 0047 6298 73

Yaşar Arslan

Bu şebeke, google adwords reklamcılığı ile teknolojik ürünlerden dolandırmaya çalışıyor. Öyle ki anlaşılmasın diye örneğin piyasa değeri en ucuz 1500 lira olan telefonu 1250 lira gibi fiyattan sattıklarını söylüyorlar. Sitede ödeme şekli olarak üstte verdiğimiz hesap numaraları görünüyor. Dilerseniz de Mail Order sistemi ile kredi kartınıza taksit yapabileceğiniz söyleniyor. Kart bilgilerini verdiğinizde de kartınızdan olağanüstü rakamlar çekiliyor. Havale yaptığınızda da zaten şebekenin tuzağına düşmüş oluyorsunuz.

Sizleri bu şebekeye karşı dikkatli olmanız konusunda uyarmak istiyoruz. Tanınmamış sitelerden alışveriş yapmayınız. Önce araştırın sonra alışverişinizi yapın.

Lütfen paylaşalım…

Sizler de bu şebekenin tuzağına düştüyseniz buradan yorum yapabilirsiniz.
Aşağıdaki link de detaylı bilgi bulabilirsiniz..

http://www.tr-portal.ne...y-fimonet-hemitroy.html

Başka bir konu daha açılmış ama gözden ırak bir bölümde olduğu için gözden kalabilir bu hırsızlar şuan setr10.com üzerinden dolandirmaya devam ediyor 4 gün önce 2800 lira dolandırıldık. Neler yapabileceğimiz hakkında bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun.
Arkadaşlar 10 gün önce bir arkadaşımda 10 günlük vodafone garantili lg g2 almıştım. Herhangi bi sorun gözükmüyordu bugün babama da bir lg g2 aldık ancak benim cihazımla onun cihazı arasında ciddi bir parlaklık farkı var onun ekranı benim ekranımdan çok daha parlak beyazlar daha beyaz benimkiler daha kremsi gözüküyor. Onun parlaklığını %85 e getirince ancak eşitleniyor görüntü bu problemi yaşayan var mı varsa çözümü varmı yoksa servise mi gitmeli telefon?


Edit: İki telefonu yan yana koyup resim çekemedim başka bir cihaz olmadığı için ama internette aynı problemden müzdarip başka bir kişi resim koymuş sorun nerdeyse aynı resim aşağıda;



https://store.donanimhaber.com/a1/b8/e0/a1b8e0dc6dde98a82aa868717c591170.jpg~original
Hakkında
Konum: İstanbul, Ataşehir
Meslek: Sosyal Medya Uzmanı
İlgi Alanları: Bilgisayar,Web,Oyun,Tv,Film
Forum İmzası:
iPhone 11 Pro - MacBook Pro M1 16GB
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Intel
Otomobil
Peugeot
Mobil cihaz
iPhone 11 Pro
Operatör
Turkcell
ISS
TTNET
Oyun Platformu
PC
Takım
Galatasaray
World of Warcraft
World of Warcraft
Steam
Steam
TV
Samsung
Ses Sistemi
Logitech
Tablet
iPad Pro 12.9 2020
Notebook
MacBook Pro M1
LOL
Draven
Dünyadan Futbol
Galatasaray
Kulaklık - Amfi
Harman/Kardon
İşlemci
Intel Core i5 5675C ES
Ekran Kartı
Asus GTX 1080 FE
Formula 1
Ferrari
Formula 1
Ferrari
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 6 ay
Mesaj Sayısı: 610
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 880
İkinci El Bölümü Mesajları: 19
Konularının görüntülenme sayısı: 23.924 (Bu ay: 608)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 41 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.