Bildirim
Nedir bu basık araç manyaklığı?
Stanley Adventure To-Go Food Jar 0,35 l yemek için termos kap, 4 saat sıcak, 4 saat soğuk, sızdırmaz, kolay temizlenir, geniş ağız, bulaşık makinesinde yıkanabilir, BPA içermez, Kutup Beyazı : Amazon.com.tr
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CCPPN7B1
11 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Basik diyince kucuk arac deniliyor sandim, paramiz ancak buna yetiyor demeye gelmistim.
Yalniz hakikaten kotu duruyor bu sekilde araclar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle -
nasıl kullanıyorlar ona şaşırıyorum.ben loganla belediye çukurlarından zor geçiyorum.bu kamiller nasıl geçiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende sevmiyorum basık araç ama hastaları var. Zevkler ve renkler hocam. Bence konuyu silin Onlara sorsanız onlarda oynanmamış arabaya nasıl biniyorsunuz der.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En sinir olduğum konuda çukurdan vs. yavaş geçeceğim diye iyice yavaşlıyorlar kazaya bile sebebiyet verebilirler.
Kasislerde zaten yolu satın almışlar gibi kendinden başka kimse yok gibi yavaş yavaş çapraz geçmeler falan fitil oluyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Genellikle vututu tayfa bunlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eskiden orjinal yayları kesip arabaları yürüyen tabuta çeviriyordu bu arkadaşlar.
Orjinal yayları kesmek Viraj ve Fren performansına doğrudan etki eder. Dolaylı yoldan yakıt tüketimizi arttırır. Konfor olayına hiç girmiyorum bile.
Daha sonra soğuk press'çiler türedi :) Orjinal yay soğuk presle kesim yapılmadan 5cm'e kadar alçaltılıyor nispeten kesime göre daha güvenli gibi ama 5cm sınırı olduğu için tutmadı pek.
Daha sonra air'ciler türedi :) Sistemi anlatmama pek gerek yok herkes az çok biliyordur fakat 2 kritik noktası var bu air'in ilki körüklerde kullanılan kauçuk maddenin kalitesiz olması ve uzun vadede körükte çatlamalar devamında körük yırtığı olarak karşınıza çıkıyor. Şanslıysanız körük araç park halindeyken yırtılır. Şanssızsanız sert bir çukurdan geçer geçmez çuff diye bir ses çıkar ve araç yırtılan körüğün olduğu tarafa doğru yatar. İkinci kritik nokta ise vizeden geçmemesi.
Ve geldik coilover'a. Son zamanların trendi ve bu işin en iyi yolu bana göre. Sertlik ve yükseklik ayarlı düzgün bir coilover, aracın orjinalinden daha iyi performans vereceğinden size ve aracınıza pozitif yönde etki edecektir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Kragen
Genellikle vututu tayfa bunlar.
Sen kafayı vututu ile bozmuşsun her yere yazıyorsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bende anlamam işin açıkcası, mantıksız gelir önceden beri. ama seven çok var, sevenlerde orjinal arabaya binmeyi sevmiyorlar. beni rahatsız etmediği sürece ne halleri varsa görsünler.
ayarlı olanları yani air olanları seviyorum. ama herşeyi kesip kötü yolda önümde tepinenleri ve sıçraya sıçraya gidenleri maalesef sevemiyorum. araba her an ellerinden çıkacakmış gibi oluyor. -
Honda haricinde hiç bir arabaya yakışmıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstisnasız bütün araçlarda tam bir kepazelik. Aracın orijinal yüksekliği gayet hoş. Hadi belki eibach yay ile 3.5 cm alçaltırsın da, air süspansiyon taktırmak nedir ? -
Bi tümseğe gelince geçmek için 40 takla atıyorlar birde
Bu tür bi araca binsem utanırım ben
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
apacilik suç değil yaşam tarzidir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Olsun yol tutusu artiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Honda, Şahin tamam da R12 sedanı bile yere yapıştırıyolar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
En çok nefret ettiğim kişilerdir bu kekolar.Marka farketmiyor ama en çok hondada görüyorum bunları.Gercekten yakıştığını mi düşünüyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O degilde tuningicere gisiyorsun abi basalim mi senin arabayi camurluga baksana kafami soksam girecek .... diyorlar
ya gercekten akli dengeleri yerinde degiller yada ciddi ciddi milleti enayi yerine koymaya calisiyorlar...
Yuksek hizda herhangi bi cukurda o rl yapimi air dedikleri sey sonuyo patliyor cikiyor kaza yapiyorlar haberlerde aha koruk patladi catladi diye gecmiyorlar tabi yuksek hiz kontrol kaybindan kaza yapti
Bunlara yay kestirenlerde dahil
Psikolojik sorunlari var baskalarina guzel gozukme cabasina arabanin canina okuyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sevabına gözlük almak lazım bunu beğenenlere
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Genellikle vututu tayfa bunlar.
|
Eskiden orjinal yayları kesip arabaları yürüyen tabuta çeviriyordu bu arkadaşlar.
Orjinal yayları kesmek Viraj ve Fren performansına doğrudan etki eder. Dolaylı yoldan yakıt tüketimizi arttırır. Konfor olayına hiç girmiyorum bile. Daha sonra soğuk press'çiler türedi :) Orjinal yay soğuk presle kesim yapılmadan 5cm'e kadar alçaltılıyor nispeten kesime göre daha güvenli gibi ama 5cm sınırı olduğu için tutmadı pek. Daha sonra air'ciler türedi :) Sistemi anlatmama pek gerek yok herkes az çok biliyordur fakat 2 kritik noktası var bu air'in ilki körüklerde kullanılan kauçuk maddenin kalitesiz olması ve uzun vadede körükte çatlamalar devamında körük yırtığı olarak karşınıza çıkıyor. Şanslıysanız körük araç park halindeyken yırtılır. Şanssızsanız sert bir çukurdan geçer geçmez çuff diye bir ses çıkar ve araç yırtılan körüğün olduğu tarafa doğru yatar. İkinci kritik nokta ise vizeden geçmemesi. Ve geldik coilover'a. Son zamanların trendi ve bu işin en iyi yolu bana göre. Sertlik ve yükseklik ayarlı düzgün bir coilover, aracın orjinalinden daha iyi performans vereceğinden size ve aracınıza pozitif yönde etki edecektir. |
En çok nefret ettiğim kişilerdir bu kekolar.Marka farketmiyor ama en çok hondada görüyorum bunları.Gercekten yakıştığını mi düşünüyorlar
|
Benzer içerikler
- apartman girişine araba park etmek
- plakada kırmızı tr yasak mı
- sarı site nedir
- şahıstan aldığım araç motoru arızalı çıktı
- stajyer ehliyet alkol 6 ay
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X