Şimdi Ara

Nedir bu basık araç manyaklığı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
8.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yok airciyiz , yok basıkçıyız , tıss tıss indirme kaldırma , Allah rızası için şu araca yakıştı mı? Boş yere 5000-6000 veriyorlar bu şeyi aracına taktıran kekodan başka bir halt değildir

    Nedir bu basık araç manyaklığı?
    Nedir bu basık araç manyaklığı?Nedir bu basık araç manyaklığı?Nedir bu basık araç manyaklığı?Nedir bu basık araç manyaklığı?Nedir bu basık araç manyaklığı?Nedir bu basık araç manyaklığı?Nedir bu basık araç manyaklığı?Nedir bu basık araç manyaklığı?Nedir bu basık araç manyaklığı?Nedir bu basık araç manyaklığı?

    BONUS:

    Nedir bu basık araç manyaklığı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pilotaFerrari -- 8 Ocak 2018; 22:54:54 >







  • Eskiden orjinal yayları kesip arabaları yürüyen tabuta çeviriyordu bu arkadaşlar.

    Orjinal yayları kesmek Viraj ve Fren performansına doğrudan etki eder. Dolaylı yoldan yakıt tüketimizi arttırır. Konfor olayına hiç girmiyorum bile.

    Daha sonra soğuk press'çiler türedi :) Orjinal yay soğuk presle kesim yapılmadan 5cm'e kadar alçaltılıyor nispeten kesime göre daha güvenli gibi ama 5cm sınırı olduğu için tutmadı pek.

    Daha sonra air'ciler türedi :) Sistemi anlatmama pek gerek yok herkes az çok biliyordur fakat 2 kritik noktası var bu air'in ilki körüklerde kullanılan kauçuk maddenin kalitesiz olması ve uzun vadede körükte çatlamalar devamında körük yırtığı olarak karşınıza çıkıyor. Şanslıysanız körük araç park halindeyken yırtılır. Şanssızsanız sert bir çukurdan geçer geçmez çuff diye bir ses çıkar ve araç yırtılan körüğün olduğu tarafa doğru yatar. İkinci kritik nokta ise vizeden geçmemesi.

    Ve geldik coilover'a. Son zamanların trendi ve bu işin en iyi yolu bana göre. Sertlik ve yükseklik ayarlı düzgün bir coilover, aracın orjinalinden daha iyi performans vereceğinden size ve aracınıza pozitif yönde etki edecektir.
  • Basik diyince kucuk arac deniliyor sandim, paramiz ancak buna yetiyor demeye gelmistim.

    Yalniz hakikaten kotu duruyor bu sekilde araclar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • danGerfuLL kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle
  • nasıl kullanıyorlar ona şaşırıyorum.ben loganla belediye çukurlarından zor geçiyorum.bu kamiller nasıl geçiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende sevmiyorum basık araç ama hastaları var. Zevkler ve renkler hocam. Bence konuyu silin Onlara sorsanız onlarda oynanmamış arabaya nasıl biniyorsunuz der.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En sinir olduğum konuda çukurdan vs. yavaş geçeceğim diye iyice yavaşlıyorlar kazaya bile sebebiyet verebilirler.



    Kasislerde zaten yolu satın almışlar gibi kendinden başka kimse yok gibi yavaş yavaş çapraz geçmeler falan fitil oluyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genellikle vututu tayfa bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiden orjinal yayları kesip arabaları yürüyen tabuta çeviriyordu bu arkadaşlar.

    Orjinal yayları kesmek Viraj ve Fren performansına doğrudan etki eder. Dolaylı yoldan yakıt tüketimizi arttırır. Konfor olayına hiç girmiyorum bile.

    Daha sonra soğuk press'çiler türedi :) Orjinal yay soğuk presle kesim yapılmadan 5cm'e kadar alçaltılıyor nispeten kesime göre daha güvenli gibi ama 5cm sınırı olduğu için tutmadı pek.

    Daha sonra air'ciler türedi :) Sistemi anlatmama pek gerek yok herkes az çok biliyordur fakat 2 kritik noktası var bu air'in ilki körüklerde kullanılan kauçuk maddenin kalitesiz olması ve uzun vadede körükte çatlamalar devamında körük yırtığı olarak karşınıza çıkıyor. Şanslıysanız körük araç park halindeyken yırtılır. Şanssızsanız sert bir çukurdan geçer geçmez çuff diye bir ses çıkar ve araç yırtılan körüğün olduğu tarafa doğru yatar. İkinci kritik nokta ise vizeden geçmemesi.

    Ve geldik coilover'a. Son zamanların trendi ve bu işin en iyi yolu bana göre. Sertlik ve yükseklik ayarlı düzgün bir coilover, aracın orjinalinden daha iyi performans vereceğinden size ve aracınıza pozitif yönde etki edecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Genellikle vututu tayfa bunlar.

    Sen kafayı vututu ile bozmuşsun her yere yazıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende anlamam işin açıkcası, mantıksız gelir önceden beri. ama seven çok var, sevenlerde orjinal arabaya binmeyi sevmiyorlar. beni rahatsız etmediği sürece ne halleri varsa görsünler.

    ayarlı olanları yani air olanları seviyorum. ama herşeyi kesip kötü yolda önümde tepinenleri ve sıçraya sıçraya gidenleri maalesef sevemiyorum. araba her an ellerinden çıkacakmış gibi oluyor.
  • Honda haricinde hiç bir arabaya yakışmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstisnasız bütün araçlarda tam bir kepazelik. Aracın orijinal yüksekliği gayet hoş. Hadi belki eibach yay ile 3.5 cm alçaltırsın da, air süspansiyon taktırmak nedir ?
  • Bi tümseğe gelince geçmek için 40 takla atıyorlar birde



    Bu tür bi araca binsem utanırım ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apacilik suç değil yaşam tarzidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olsun yol tutusu artiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda, Şahin tamam da R12 sedanı bile yere yapıştırıyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Facia beyler

    Nedir bu basık araç manyaklığı?
  • En çok nefret ettiğim kişilerdir bu kekolar.Marka farketmiyor ama en çok hondada görüyorum bunları.Gercekten yakıştığını mi düşünüyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O degilde tuningicere gisiyorsun abi basalim mi senin arabayi camurluga baksana kafami soksam girecek .... diyorlar



    ya gercekten akli dengeleri yerinde degiller yada ciddi ciddi milleti enayi yerine koymaya calisiyorlar...



    Yuksek hizda herhangi bi cukurda o rl yapimi air dedikleri sey sonuyo patliyor cikiyor kaza yapiyorlar haberlerde aha koruk patladi catladi diye gecmiyorlar tabi yuksek hiz kontrol kaybindan kaza yapti





    Bunlara yay kestirenlerde dahil



    Psikolojik sorunlari var baskalarina guzel gozukme cabasina arabanin canina okuyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Red_Devils_ kullanıcısına yanıt
    Sevabına gözlük almak lazım bunu beğenenlere
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.