Şimdi Ara

Neden Volvo (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
6.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.youtube.com/watch?v=GWt5YZNfnoQ

    bunlar emin olun ncap için değil ... otobüsleride aynı testlerden geçiyor
  • ama dikat ettiyseniz otobüslerde de emniyet kemeri şart
  • VOLVO ON CALL NEDİR?

    Tüketici ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap vermeyi hedefleyen Volvo, dokuz ülkedeki Volvo kullanıcıları arasında bir araştırma düzenledi. Araştırma, acil durumda polis ya da ambulansa haber verebilmek için kullanılabilecek cihazların her ülkede önemli olduğunu ortaya çıkardı. Bu noktadan hareket eden Volvo, dünyanın ilk fabrikada monte edilen ve otomobile tam olarak entegre SOS sistemi “Volvo On Call”u geliştirdi.

    Tüketici ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap vermeyi hedefleyen Volvo, dokuz ülkedeki Volvo kullanıcıları arasında bir araştırma düzenledi. Araştırma, acil durumda polis ya da ambulansa haber verebilmek için kullanılabilecek cihazların her ülkede önemli olduğunu ortaya çıkardı. Bu noktadan hareket eden Volvo, dünyanın ilk fabrikada monte edilen ve otomobile tam olarak entegre SOS sistemi “Volvo On Call”u geliştirdi.

    Güven ve tasarımla özdeşleşen Volvo, ilkini 2001 yılında gerçekleştirdiği araştırmanın ikincisini bu yıl, Brezilya, İngiltere, İtalya, İsveç, A.B.D, Norveç, İspanya, Güney Afrika ve Tayvan olmak üzere dokuz ülkede tekrarladı.

    Ülkelere göre farklı ihtiyaçların dile getirildiği araştırma sonuçlarında ilk sıraları, patladığında inmeyen lastikler ve SOS (İmdat) sistemi tüm istek listelerinde aldı.

    Volvo On Call, güvenlik esasına dayanan iki paket ile sürücülerin hizmetinde

    Volvo On Call sisteminde güvenliğin esas alındığı, temel ve ek olmak üzere iki ayrı paket bulunuyor. Sistem, sağlık uzmanları tarafından ‘altın saat’ olarak tanımlanan kritik zaman aralığında, yaralının tedavi edilme şansını yükseltirken, kalıcı etkilerin oluşması riski çok düşük düzeye indirilebiliyor.

    Temel paketin kurulu olduğu araçlarda, hava yastığının açılması ya da emniyet kemerindeki ani gerilme durumunda kaza alarmı otomatik olarak devreye giriyor. Alarmı tek bir düğmeye basarak sürücü de kolayca çalıştırabiliyor. Temel paket aynı zamanda, otomobilin arızalanması durumunda yol yardımı isteklerini de kapsıyor.

    Temel pakette, Volvo'nun entegre GSM telefonu ve bir GPS alıcısı ile 5 yıllık hizmet aboneliği yer alıyor ve, aracın sahibinin değişmesi durumunda paket otomobilin yeni sahibi tarafından kullanılıyor.

    Ek pakette ise, otomobil alarmının devre dışı kaldığı otomotik olarak bildiriliyor. Çalınmış otomobilin takip edilmesi ve polisin harekete geçirilmesine imkan tanıyor. Ayrıca anahtar kaybolduğunda aracın kilidinin uzaktan açılmasına olanak sağlıyor. Ek paket, temel paketten farklı olarak aracın sahibine özel.

    Her iki pakette de araçtan otomatik alarm alındığında, hizmet merkezi tarafından gereken yardım hakkında daha ayrıntılı bilgi için araç aranıyor. Eğer araçta bulunan kişilerden cevap alınmazsa polis ve ambulans çağırılıyor. Hizmet merkezi görevlileri, hava yastıklarının açılıp açılmadığını, pencerelerin kapalı, kapıların kilitli olup olmadığını, yakıt deposunda ne kadar yakıt bulunduğunu ve araç içindeki hava sıcaklığı gibi, aracın konumunu ve durumunu tanımlama olanağına sahipler. Bu bilgiler, hizmet merkezinin, olay yerine uygun yardımın en çabuk şekilde ulaştırıldığına emin olmasını sağlıyor.

    “Ağır hastalar ve ciddi kaza geçirmiş kişiler için her dakika önemlidir”

    Volvo Cars Gelişmiş Özellikler Müdürü Joost Van Den Bosch, ağır derecede hasta ya da ciddi kaza geçirmiş kişiler için her dakikanın önemli olduğu belirtiyor. Acil yardımın hayat kurtardığını belirten Joost Van Den Bosch, bu noktadan yola çıkarak Volvo On Call hizmetini oluşturduklarını sözlerine ekliyor.

    Sisteme kayıt olunduğunda, yardımın hiçbir zaman uzakta olmadığını belirten Joost Van Den Bosch, “Adım adım ilerliyoruz. Birkaç yıl içinde Atlantik’i aşıp, A.B.D’de tam ölçekli bir sistem kurmayı ümit ediyoruz” diyerek sözlerine devam ediyor.

    Volvo On Call’un gelecekte daha da geliştirileceğini belirten Joos Van Den Bosch, uzaktan arıza teşhisi yapmak, uzaktan yazılım yüklemek ve yol bilgisi yardımı sağlamak üzerine çalışmalarına devam ettiklerini belirtiyor.

    Volvo On Call Avrupa’da 14 ülkede kullanılıyor

    Volvo, Avrupa Birliği’nde 2009-2010 yılından itibaren geçerli olacak kaza durumlarında kullanılan SOS sistemlerini bugün araçlarına yerleştiriyor.

    “Volvo On Call” hizmeti Avrupa’da Belçika, İngiltere, Fransa, İtalya, Lüksemburg, Hollanda ve İsveç olmak üzere yedi ülkede, bu ülkelerde yer alan hizmet merkezlerinden 24 saat sunuluyor. Bunun yanı sıra, Danimarka, Norveç, Portekiz, İsviçre, İspanya, Almanya ve Avusturya’da ise, uluslararası bir hizmet merkezinden Volvo kullanıcılarına ulaştırılıyor.




  • aslında volvonun tartısmaya acık yanı yok güvenlik yönünden.rakipleri ile kıyaslandıgında mercedesle birlikte açık ara önde.gereksiz bi topic olmus
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kajmer88

    aslında volvonun tartısmaya acık yanı yok güvenlik yönünden.rakipleri ile kıyaslandıgında mercedesle birlikte açık ara önde.gereksiz bi topic olmus


    daha gerekli topikler bekliyoruz senden arkadaşım !!!
  • espride götürmüyorsunuz iyi oku espri yapmaya calışmıstım ama demekki becerememişim
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay


    quote:

    Orjinalden alıntı: kajmer88

    aslında volvonun tartısmaya acık yanı yok güvenlik yönünden.rakipleri ile kıyaslandıgında mercedesle birlikte açık ara önde.gereksiz bi topic olmus


    daha gerekli topikler bekliyoruz senden arkadaşım !!!
  • pardon o zaman yanlış anlama için özür dileriz , akşam rehavetine ver
  • Audi reklamında bile güvenlik derken volvo anahtarı koyuyolar daha neyi tartışıoz.
  • aslında amaç tartışma değildi de adamların nasıl test ettiğinin gösterimi ve yorumlarıydı ya neyseee :)
  • konunun aynıları açılıyor
  • volvo abicim volvo işte biz boşuna madencilikte volvo kullanmıyoruz bide volvo s 40 1.6 D alabilirsem tamam olacak Allah nasip eder inş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SLMVER

    volvo abicim volvo işte biz boşuna madencilikte volvo kullanmıyoruz bide volvo s 40 1.6 D alabilirsem tamam olacak Allah nasip eder inş.

    allah kalbine göre versin
    bende v50 istiyorum aslında
    madencimisiniz eğer öyleyse arkadaşlara isveç çeliğinden biraz bahsedermisin , diğer çeliklerle ne farkı var , çelik tencere işi yapan bir arkadaş var o bile isveç çeliğinden yapılan tencerelerin çok daha sağlam olduğunu fiyatlarınında o oranda daha pahalı olduğunu söylemişti ,işte volvolarda kullanılan çelik isveç çeliği imiş sağlamlık birazda onla alakalı heralde.
  • şu isveç çeliğini biri açıklasa sevincem en azından çeliğin kodunu felan verseniz ona göre bende yorum yapabilirim.

    Heralde yüksek alaşımlı bir çelik ama tam yorum yapabilmek için daha fazlasına ihtiyaç var.
  • en hasında bir çelik türüdür. isveç'in bir yöresindeki demir-çelik fabrikalarında üretilir. bu çeliğin olayı cevherin normalden daha az ama tam kararında sülfür içermesidir. sülfür arttıkça çelik fena gevrekleşir.
  • Volvo ismi Latince kökenli olup, "Yuvarlanıyorum" anlamına geliyor. 1927 yılında ilk Volvo otomobil üretilmeden önce, bilyalı rulman markası olarak kullanılıyordu. Volvo otomobillerinin sembolü, demirin simgesiydi; üzerinden çapraz çizgi geçen bir daire. Amaç, otomobilin, dayanıklılığıyla bilinen İsveç çeliği ile ilişkilendirilmesiydi. O tarihten itibaren, bütün dünyada demir sembolü Volvo ile eşanlamlı sayılmıştır. Volvo için, modernize edilmiş logo sembolü firmanın güvenlik, kalite ve tasarım alanlarındaki başarılarını da temsil ediyor. 2006'dan itibaren demir sembolü, hem Volvo Cars, hem de Volvo AB için ortak bir sembol haline geldi.
  • peki neden euro ncap ta volvo s40 aynı platformda üretilen focustan daha yüksek not alamadı??
  • focus small family cars sınıfında girmiş
    s40 large family cars sınıfında girmiş teste

    artıııı zaten focus sınıfında en yüksek puanı aldı çürük araba değilki
    volvo da fordun zaten

    zaten topiğin başında volvonun kendi yaptığı testlere bakarsanız , adamların ncap ı falan hiç kafalarına takmadıkları belli
    bi yandan birde önden çarpışma testi için hazırlık yapılmıyor orda gerçekten insan hayatını kurtarmak için uğraşıyor adamlar

    bu puanlama kriterleri çok değişik aynı modelin 9 hava yastıklısı 8 havayastıklısından daha fazla puan alabiliyor gibi bişey işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 12 Kasım 2006; 17:46:18 >
  • Ford'un Volvo'yu satın almasının sebebi Volvo'nun güvenlik ve dizaynda sahip olduğu patenlere el koymaktı, yoksa Volvo'nun pazar payını kapmak değil. El koydu mu koydu ve bunun sonucu olarak da Ford modelleri de EuroNcap'ten beş yıldız almaya başladılar. Bundan sonra da almaya devam edecekler. Ford seven arkadaşlar hiç kusura bakmasınlar ama Focus yeni S40'ın tam bir kopyası. Kalitesi düşük S40 da diyebiliriz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay
    focus small family cars sınıfında girmiş
    s40 large family cars sınıfında girmiş teste
    artıııı zaten focus sınıfında en yüksek puanı aldı çürük araba değilki
    volvo da fordun zaten
    zaten topiğin başında volvonun kendi yaptığı testlere bakarsanız , adamların ncap ı falan hiç kafalarına takmadıkları belli
    bi yandan birde önden çarpışma testi için hazırlık yapılmıyor orda gerçekten insan hayatını kurtarmak için uğraşıyor adamlar
    bu puanlama kriterleri çok değişik aynı modelin 9 hava yastıklısı 8 havayastıklısından daha fazla puan alabiliyor gibi bişey işte.




  • Ben de İsveç çeliği hakkında bildiklerimi yazayım. Bu çeliğin hammaddesi İsveç'in Kiruna kentinde bulunan Avrupa'nın en büyük demir madeninden çıkmaktadır. Kiruna madenlerinin özelliği ise dünyada yoğunluğu en yüksek demir cevherine sahip olmalarıdır. Dünyada çelik, ağırlıklı olarak hurdadan üretilirken İsveç çeliği zaten yoğunluğu çok yüksek olan bir maden cevherinden üretildiği için çok serttir. "İsveç çeliği gibi sert" lafı artık bir klişe olmuştur.
    İşte bu çelik, sanayinin aranan ürünüdür. Çünkü çok kalitelidir. Örneğin, İsveç çeliğinden yapılan gemiler "pas bilmez" olarak bilinir ki yıllarca suda yüzen bir gemi için bu neredeyse bir mucizedir. Volvo da araçlarında normal çelikten dört-beş kat daha fazla güçlü olan borlu İsveç çeliği kullanmaktadır. İsveç çeliği sadece kara ve deniz taşıtlarında değil yoğunluğu farklı olmakla birlikte İsveç'in ürettiği her üründe kullanılmaktadır.
    Allah İsveçlilere bu madeni vermiş Onlar da akıllarını kullanıp bunu işlemeyi becermişler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay
    en hasında bir çelik türüdür. isveç'in bir yöresindeki demir-çelik fabrikalarında üretilir. bu çeliğin olayı cevherin normalden daha az ama tam kararında sülfür içermesidir. sülfür arttıkça çelik fena gevrekleşir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: W_R_11
    şu isveç çeliğini biri açıklasa sevincem en azından çeliğin kodunu felan verseniz ona göre bende yorum yapabilirim.
    Heralde yüksek alaşımlı bir çelik ama tam yorum yapabilmek için daha fazlasına ihtiyaç var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 14 Kasım 2006; 22:27:12 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.