Şimdi Ara

Neden stationvagon tercih edilmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
2
Favori
712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bakiyorum herkes c sinifi fiyatlarindan sikayetci. B sinifi fiyatlariyla satilan c sinifina gore az yakan, bagaji c sinifi kadar olan station modeller neden ulkemizde tercih edilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Doblo, Tourneo varken ne yapsın bizim millet SW aracı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    Doblo, Tourneo varken ne yapsın bizim millet SW aracı

    Bak o arabalari alanlari hic anlamiyorum zaten her sene muayene derdi konforsuzluk ayri dert, kizilaya giremez vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ibiza st almayi planliyordum satistan kalkmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Station Wagon devri Toros ve Kartaldan sonra bitti be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babamın caddy si var 2011 model. Neden station almıyorsun diyorum tavanı alçak diyor.
  • Ülkemizdeki station wagon sevdası doblo-partner-kangoo gibi araçların ülkemizde çok büyük bir yer edinmesi yüzünden gitmiştir.

    Her şey renault express adlı bir aaraçla başlamıştır.
    Sonra kangoo çıkmıştır ve bunun yerini almıştır.
    1996 yılında pejo partner üretime başlamıştır.
    Fakat kartal gibi araçlar liderlik kaptırmıyordu.
    Sonra 2001 yılında doblo çıkar yollara ve ortalık karışır.
    Fiat-tofaş 2001 krizini doblonun çok satması sayesinde atlatmıştır.
    2000 yılında toros,2003 yılında kartal ve 2002 yılında palio weekend üretimi biter.Artık ülkemizde sw satışı yoktur.
    Bir anda van sevdası ülkeyi sarar.Ford tourneolar ülkeye bomba etkisi yapar.Caddy de gelir ülkemize.
    2008'de fiorino'nun tanıtılmasıyla bereber swlar ve mpvler çok büyük darbe yemiştir.
    Sw araçların satışı birer birer durmaya başlar aynısı mpv için gerçerlidir.
    Çoğu firma türkiye gamında sw araç satmaz artık.Mpv da gama dahil değildir.
    Bu yıl içinde zafira-meriva,ibiza st gibi birçok araç ülkemizden çekilmiştir artık.
    Bir devrim olmadığı sürece swların ve mpvlerin ülkemizde istikrarı yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Audi383848 -- 24 Eylül 2016; 17:21:09 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu hafta da bos gecmedik cok sukur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doblo, kangoo tipi araçlar, diğer araçlara göre daha ferah ve rahar geliyor. Sedan araçlara binince bunalıyorum, sıcak basıyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Neden stationvagon tercih edilmiyor

    Eğer sw tercih etsem ilk tercihim ceed olur
  • Fiyat olarak ortalama %20-30 civarı fark var bu kadar basit.Sıfır km kango,doblo,berlingo,partner 50-60 bin tl aralığında alınabiliyor.Bu fiyata dizel sw araç varmı?Var oda Logan mcv oda o ticari diye gömdüğümüz araçlardan iyimi kötümü siz karar verin.

    Ayrıca herkes istanbulda yaşamıyor.Benim hayatımda köprüyle möprüyle işim olmadı.Bu benim için bir dezavantaj değil.

    B Sınıfı sw ibiza st'den sonra kalmadı gibi birşey.Yurt dışında 1.0 Mpi Fabia Combi var Tr'de olsa bende alırdım ama Burda dizel veya 1.2 tsi'ı bile yok.Clio sport tourer fiyatları evlere şenlik.

    C Sınıfı sw'ler.. Güzel araçlar var Leon ST,Octavia Combi,Ceed SW,İ30 SW vs vs Peki fiyatları?Dizelleri 85-90 BİN TL! Bir doblo veya kango ile neredeyse yarı,yarıya fiyat farkı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 24 Eylül 2016; 18:09:05 >
  • Ben de D sınıfı SW araçları beğeniyorum. Bugün avensis ve mondeo sw arac gördüm, ikisi de çok güzeldi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • doblo vs. bunların radar hız limitleri düşük, her çevirmede mucuklanan birkaç tane ticari görüyorum
  • Sw araçlar Türk milletinin gözüne güzel gelmiyor bu kadar basit.
  • Park sorunuda cabası. Bence etkin sebeplerden biriside bu.
  • Hafif ticariler hem donanım hem tasarım hem de kalite olarak bu kadar "binek" hale gelmişken SW aracı kimseye satamazsınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Peki ben bir soru sorayim, hem sw hem de tek kapıli arac varmidir boylece koltuklar biraz geri alinarak diz mesafesi problemi tavan arkaya alcalarak inmedigi icin bas mesafesi problemi de cozulurdu, veya sol tek sag cift kapi bir sw olsa on numara olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim için hem güzel değil
    Hem de SW araçlar daha cok tek başına iş yapanların kullancağı bir model
    Onlar da zaten kango ve doblo alıyorlar
    Ama her sene muayene ve kamyonet sayılmasına rağmen bu kadar rağbet görmesine benim aklım almıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    benim için hem güzel değil
    Hem de SW araçlar daha cok tek başına iş yapanların kullancağı bir model
    Onlar da zaten kango ve doblo alıyorlar
    Ama her sene muayene ve kamyonet sayılmasına rağmen bu kadar rağbet görmesine benim aklım almıyor


    Her sene muayene derdi cekilir mi yahu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selmand kullanıcısına yanıt
    Fiyat noktasında alırken hem biraz daha pahalı malesef.Firmalar biraz daha uygun fiyatla bıraksalar ,sw araçların aslında bizim ihtiyaclarımızı karşıladığı anlatılabilse bence Türk halkı da tercihlerini sw den yana kullanacaktır.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.