Şimdi Ara

NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR???? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
12.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O Fiyat nedir
    _____________________________
  • HATUKAY Nestle'yi nerden öğrendi?
    _____________________________
    DonanımHaber Koyu Tema -https://userstyles.org/styles/153466/forum-donan-mhaber-koyu-tema

    01000100 01110101 01101110 01111001 01100001 00100000 01000100 01110101 01111010 01100100 01110101 01110010 00100000 01000001 01100100 01100001 01101100 01100101 01110100 01101001 00100000 01011001 01101111 01101011 01110100 01110101 01110010
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flurry

    Ordu'da Denizciler var bilen bilir,dondurma orada yenir

    bende orduluyum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Honanım Daber -- 29 Mart 2012; 23:18:56 >
    _____________________________
  • oha crunch ın dondurması mı varmış
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brk1001


    quote:

    Orijinalden alıntı: flurry

    Ordu'da Denizciler var bilen bilir,dondurma orada yenir

    bende orduluyum.

    Aynı şekilde onun üstüne dondurma tanımam
    _____________________________
  •  NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR????


     NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR????


     NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR????


     NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR????


     NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR????



     NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR????



     NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR????


     NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR????


     NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR????



     NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR????


     NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi petsiyehable -- 29 Mart 2012; 23:26:08 >
    _____________________________
    ŞEREFSİZCE YAŞAMAKTANSA ŞEREFİMLE ÖLÜRÜM [ŞEYH ŞAMİL]




  • Gece gece çok fena canım çekti.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurdmn

    Gece gece çok fena canım çekti.

    _____________________________
  • rusyada yemişsin ama fiyatlar paris
    _____________________________
    "It matters not how strait the gate,
    How charged with punishments the scroll,
    I am the master of my fate,
    I am the captain of my soul."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeTaXs

    rusyada yemişsin ama fiyatlar paris

    o fiyatlara bakma onun ne olduğu belli değil rusyada 1 lıra 2 lıraydı 20 ruble
    _____________________________
    ŞEREFSİZCE YAŞAMAKTANSA ŞEREFİMLE ÖLÜRÜM [ŞEYH ŞAMİL]
  • O fiyat Rusya'ya ait değil.bize pahalı gelebilir ama adamlarda ona göre kazanıyor
    _____________________________
  • nesquik iyiymiş la
    _____________________________
  • Dondurma yemek istiyorsan taksimdeki Charlie Temmel'e uğra.
    _____________________________


    #8VELİ KAVLAK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PearBear

    nesquik i canım çekti

    sarı nesquik kutusu :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo


    quote:

    Orijinalden alıntı: PearBear

    nesquik i canım çekti

    sarı nesquik kutusu :(

    _____________________________
  • bizim hakiki maraş dondurması yayılsa heryerde gerçeğini bulabilsek ortada nestlemi kalır ya
    _____________________________

    ...intel ivy bridge i5 3570k...Asrock z77 Extreme4...HD7850 1GB...G.Skill RipJawx F3 4X2 8GB...COSMOS 1100 S...
    "Özgürlüğü alınan ahmaklara özel olarak dizayn edilmiş hapishane tadında karizmatik bilgisayarların mucidi(steve jobs) öldü"
    Richard Stallman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackh4wk

    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo


    quote:

    Orijinalden alıntı: PearBear

    nesquik i canım çekti

    sarı nesquik kutusu :(



     NEDEN NESTLE DONDURMASINI TÜRKİYEYE GETİRTMİYOR????


    90larrrrr
    _____________________________




  • Magnum'dan başkası yalan.
    _____________________________
  • bune ya midem bulandı.
    _____________________________
  • Fiyatlara bak ayrıca onlar dondurma değil içlerinde süt bile yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abdullah_C@N -- 30 Mart 2012; 12:25:55 >
    _____________________________
    Bana tepeden bakarsanız bir aptaL görürsünüz.
    Bana aşağıdan bakarsanız tanrınızı görürsünüz.
    Bana tam karşımdan bakarsanız kendinizi görürsünüz.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.