Şimdi Ara

NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
0
Favori
14.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 3 veya 4 kollu kullanırken bence pek farketmiyor.
  • Makyajla birlikte bir çok yerde değişikliğe giden opel o tarihte raflarındaki en iyi direksiyon olan astradakini alarak hem yeni bir bantta tedarikçilere tekrar farklı bir ürün ürettirmeyerek maliyetten tasarrufa gitti hemde farklı ve albenisi daha yüksek olan bir dizaynla makyaj yapıldığını daha fazla vurgulamıştır.

    VW de bu tip ortak malzeme kullanımını çok sefer uygulamaktadır ayrıca 3 dört kolun fonksiyonda bir yararı yoktur az kol olursa direksiyon dönerken göstergeleri daha az perdeler ,önemli olan 9 çeyrekte yaslanılacak yerler olmasıdır.
  • Fazla kola gerek yok, bence 3 kol yeterlidir.
  • Benim de tercihim her zaman 4 kolludan yana olmuştur...
  • Hooorrttt !!!!!
  • arkadaşlar bu hort mevzuu benim canımı sıkıyor.
    ben sadece hort yazdım diye 5 gün ceza aldım.

    arkadaş merak etmiş arama yapmış ve de sonuna mesaj yazmış
    bunu yapmasaydı arama diye bir yer var. konuları arayın vs.
    link vermelerde cabası olmayacak mıydı.

    lütfen kendimizle çelişmeyelim.
    aradan iki sene geçse dahi arkadaşın biri bu konuya mesaj yazınca hemen yeni ..... üşüşen sinekler gibi hort demek için yarış ediyoruz.

    arabalar konusunda bu forumda yazılmamış ne kaldı?
    kimse yeni konu açmasın eski konulara devam.


    gene moralim sinirlendi..

    bu arada benim tercihim her zaman 4 kolludan yana
    yalnız sol elle araba kullanırken ister istemez bir kolun kenarından tutmak gerekiyor.
    3 kolluda el daha yukarıda askıda kalıyor ve uzun yolculuklarda kol ağrımaya başlıyor.
    4 kolluda ise alt kolun oradan el askıda kalmadan daha rahat sürüş gerçekleşebiliyor.

    bu benim deneyimim sonucu kendi tercihimdir..




  • bu konuda takıntılı adamlar tanıyorum
  •  NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?
  • Yanlardaki kollarla uzayla bağlantı kurabiliyor muyuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sportiflik falan hikaye, moda meselesi.. Ona bakarsanız 2010 yılından itibaren ön panjurunun üstüne geniş krom bir çıta olan modeller görmeye başladık.. Ne faydası var o çıtanın?

    Ayrıca 3 kollu yaygın olmakla birlikte 2 ve 4 kollu ralli direksiyonları var..
  • çoğunluğun hemfikir olduğu gibi bence de 4 kollu,uzun yolda en iyisi derim; hele ki VW T4 transporterin 4 kollu direksiyonu,hayvan gibi aracı memlekete gidene kadar ,zorlanmadan tek elimle kullandım
    üç kollu olanı ise sportif görünümünün yanı sıra; ş.içinde,manevra yaparken,kollardan tutmanın daha kolay olması iyi..acuç içiyle çevirenler içinse hepsi paris
    gerçi yeni kuşak araçlarda başparmak oyukları veya çıkıntıları(bende mesela) bulunuyor,bu da uzun yolda kendini affettiriyor..




  • Güzel duruyor.



     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?
  • Genelde daha güzel durup daha az göstergeleri perdeliyor ,artı astrada kullanılan direksiyon ki tek direksiyonu üretmek iki ayrı ürünü üretmekten çok daha ucuz,production of scale.
  • ayrıca 3 kollu direksiyonla genelde üst paketlerde sunuluyor

     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?

     NEDEN 3 KOLLU DİREKSİYON ¿ ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: takma ad

    Yanlardaki kollarla uzayla bağlantı kurabiliyor muyuz?

  • 2008-2011'e kadar Mercedes E serisinde kullanın 4 kollu direksiyon iğrenç geliyor. 3 kollu çok hoş son 2 yıldır üretilen. Haksız mıyım?

    https://www.google.com/search?q=2008+mercedes+steering+wheel&safe=off&client=firefox-a&hs=rHh&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ei=L3juUsmjDeTjywPW8oGoDA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1024&bih=580




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.