Şimdi Ara

NAVİTECH 7'' NAV75 TABLET+NAVİGASYON (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
4
Favori
16.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • qqww Q kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Clean Master uygulaması Android cihazlarda bu şişme sorununu çözüyor. Hafıza artırma seçeneklerinden iGO'nun karşısındaki tiki kaldırıp kullanırsanız birkaç gün içinde cihazınız stabil hale gelir.

    Uygulamanın hem Bellek artırıcı hem de Gereksiz dosyaları temizleme özelliği var. Tavsiye ederim.

    Saygılar.
  • Önceki yazdıklarımı unutun...

    Neden gps bağlantısı kötü ve sık kopuyor deyince cihazı geri yollayın dediler.. ve bende yolladım yaklaşık 35 gün önce.. 15 tl de kargo ücreti verdim...

    Neyse.. 35 gündür 8 kez söz verildi.. bugün yollayacağız yarın yolluyacağız haftaya yolluyacağız bayram geçince yolluyacağız vs vs.. ismen söz verenlerde oldu.. benim adım falan filan , bugün kesinlikle yolluyacağız vs vs...

    Sonuç:

    Yollanmadı...

    Bugün de tekrar aradım... bu sefer teknik servis değil sorumlu birine bağlayın dedim santrale... Tolga Bey diye birine bağladılar... Tolga Bey de tamam beyfendi ben bugün yollatacağım kesin kez dedi... artık şaka gibi gelmeye başladı... kesin kezi 9. kez diyorlar çünkü... bu arada defalarca mail de attım.. şikayet var.com ada şikayet ettim... şaka gibi ama yollanmadı... ve bugün de Tolga Bey söz verdi.. yine yollanmazsa ve arızalı gelirse tüketici mahkemesine gideceğim...

    ve açıkça bir daha Navitech ürünü almam aldırmam ki...

    Daha önce defalarca almış idim.. aldırmış idim..

    Ama böyle rezil servis ve ilgisizlik düşman başına.. ben bir daha bu servisle muhatap dahi olmam...

    Kısacası bulaşmayın kanımca...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fikretkurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: NAV210

    Fiyat yönü iyi..

    Gps yönü kötü... mevcut igo dışında navitel ve sygec de yükledim... gps sık kopuyor..

    Tablet özelliği androide aşinaysanız idare eder... zira biraz temizlik ve ayar şart... en başta ekran ayarını yapın.. uykuya geçtikçe takılabiliyor.. başta yüklenenlerle yavaşladığı için adamı sinir edebiliyor.. neyseki adroid e fazlasıyla aşina biriyiz... android kutu, android tablet , 3 android cep tel var bende.. bu 7. oldu.. neyse..

    Gps bağlantısı kötü... ekranın büyük olması da negatif gps açısından... zaten aracınızın camına ayarlamak içinde bayağı debeleniyorsunuz.. benim araç opel corsa , cam eğimi 45 derece.. bunda çapraz , ağız gibi tutacak var.. neyse en son ayarladık ama o ayarda dahi ekran adamı yoruyor ve gps de yavaş zaten... deneme amaçlı farklı ilçeye giderken taktım.. mesela sola döndünüz, sonra sağa algılaması yavaş.. ve yine bazen gittiğim yolun paralelinde gösterdi aracı...

    Kısacası gps olarak randıman alamadım ben..

    @NAV210 arkadaşım tespitleriniz doğru.
    O vantuz herkesin elinden birkez mutlaka uçmuştur...
    Ciiivvvvvvuuuuwwwww.....diye arka koltuğa uçmuştur vantuz...
    Ben IGO'yu kullandım,ama GPS fena değildi...
    Araç sistemi ile aux ile verimli sonuç aldım.
    Bluetooth ile verimli bağlantı kuramadım.
    Birkaç temizlik yaptım,başka ne tür temizlik yapabilirim,
    oyunları kaldırdım...
    Başka neleri kaldırabilirim???

    Yav kusura bakma ilk mesajımın ardından yukarda anlattığım gibi cihazı servise yolladık.. 35 günden fazla oldu halen geri göndermediler... bu yüzden şu an içinde ne var ne yok silinecek göremiyorum... yine ilk dosyalarla yollanırsa silinebilecekleri yazarım... ama en temizinden android programların olmazsa olmazı CLEAN MASTER i mutlaka kurun.. ve tüm yazılımları da sd karta atın...




  • Sonunda cihazı yolladılar.. ama açılamadı henüz.. sarjı bitik sanırsam.. orjinal şarjıyla evde 30dk , işyerinde de 30dkdır usb ile şarja taktım.. henüz ünlem işaretli uyarıyı geçemedik...

    Ayrıca ekran koruyucu çıkarılmış ve bol bol çizilmiş şekilde göndermişler...

    Hayatımda bu kadar soğuduğum firma olmadı...

    Yakın tarihe kadar birçok navitect ürünü aldık aldırdık... övdük.. boşa nexte vs para vermeyin diyordum.. şimdi resmen pişman oldum...

    Çalıştıramadığımdan Gps sorunu çözülmüş mü onu da bilemiyorum...

    35 günden sonra servisten çizik , yıpranmış ve çalışmaz halde geldi.. ya sabır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NAV210 -- 7 Kasım 2014; 13:56:24 >
  • Cihaz sonunda acildi ama Gps olayi duzeltmek bir yana hepten bozulmus. Nickim dahi navitech 210 cihazindan gelme ama bur daha navitech almam ve alditmam. Navitech 75 cihazi navigasyom cihazi degil. Sokaktakine sorun daha iyi. Az once sarj olmsiyla bir hevsle deniyeyim dedim. Uydulara baglanmas 10 dkyi buldu. 3-4 uydu ancak buluyor onda da devamli baglanti kopuyor. Yolda da alakasiz sokakta gosteriyor. Biryerden donduysenizde algilamasi 5 dkyi buluyor. Zileden alaca tarafina gidip dondum ben Zileye donusteyken halen beni fizana gider gosteriyordu . Kisacasi 30 kusur gunluk servis rezaletine ragmen sonucta duzelme yok. Ancak oyun moyun yukler cocuklara oynatirim. Bir daha da bu furmadan urun almam. Yazik. Arkadasa aldiydim. Adama ayip olnasin diye parasini verdim. Kendi cocuklarima verdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nacitechte Tolga Beyi aradim. İyi guzel yollayabildniz ama bu cihaz gps cekmiyor , navigasyon olarak kullanilamaz , biz yapariz yollayin dediniz ama cekmiyor yine. Adam da bu sefer aslinda biz size 5. de yolladiydik. Sormadim ama gecen ayin 5 ini kastettiherhal. Yolladiysaniz cihaz halen nasil sizde oluyorda bana yolladiniz dedim. Cevap verrmedi ama dedigi hepsiburadaya soyleyin yenisiyle degisin dedi. İyide madem oyleydi neden istediniz ve neden 1 ayi askin bekletip yine ise yaramaz sekilde yolladiniz. Bizi ilgilendirmez muhatabiniz hepsiburada dedi ve kapadi. Kisacasi paramizla rezil olduk ve hepsiburayi arayacam simdi onlarda 40 gun olmuz almayiz derlerse sasmiyacagim (36 gun serviste) . Ha navitech e neden 1 ayi gecirdginiz halde yenisini yollamadiniz da aksine yeni cihazi cizilmis yolladinizada cevap alamadim . Yine size yollayayim bana alt model yollayini da kabul etmediler kisaca cihaza kendi bictikleri degeri siz anlayin. Ve yine firmanin karakterini. Neyse hepsiburadan da cozemezsen tutetici mahkemesine gidecem ve burada da paylasacagim. Sahsen bur daha navitech marka urun almam ki nicki dahi nav210 alan ( navitech 210 cihazindan dolayi) biri olarak bu firmadan o kadar huylandim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hepsiburadayi aradim. Pazartesi bana numara vereceklermisler. O numara ile kargo ile onlara ulastiracakmisim. Onarilmasina dahil istem yapmis oluyormusum. Yani ayni cihaz hepsiburada vasitasiyla ayni servise gidecek anlasilan. Yinede yolluyacagim. Ya bana adam akilli cihaz yolluyacaklar ya da parami iade edecekler. 230 tl civar para verip navigasyon ozelligi 100-150 tl arasi navigasyonlarla ayni kulvarda olan ama ek olarak uydu gormekte bulmakta zorlanan kisacasi asla navigasyon amaciyla kullanilamayan kisacasi cihazi bu haliyle kabul etmiyecegim. Hepsiburadayada yollarken onceki servis rezaletlerinide icerecen yazi yazarak yolluyacagim. Gorunen o gps i cekmiyorsa olsun tablet gibi kullana ikna olmam isteniyor.

    Bu arada tableti ne kadar hizlandirilsaniz hizlandirin tablet olarakta alinacak cihaz degil. Yani 230 i birakin 100-150 arasinda bundan iyiler piyasada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada cihazla kafayimi bozdun derseniz evet bozdum. Hani kullanip bozulsaydi sans der gecerdim ama navigasyon amaciyla aldigim cihazi kullanamamis olup parayi resmen sokaga atmis hissediyorum ve 1 ayi askin oyalama faslindan sonra yapmadan yollamalari ustunu ekran ustundeki koruyucu filminde alinmasiyla cizilmis yipranmis sekliyle gelmesi , akabindede sanki ben sucluymusum gibi biz daha once yolladik ( halen nasil onlarda kaldigini aciklayamadilar tabi) , bize yollamasaydin hepsiburadaya yollasaydin ( mail ile ulasinca bize yollayin demislerdi) gibi camura yatmalarini kabul edecek degilim. Ya magdur ettikleri musterinin magduriyetini giderecekler ya da benim gibi hakkini arayanlarin yazmalarina katlanacaklar. yollamak. Tamir edemeyince saglamini yollamayi veya baska modelle degistirmeleri gerektigini anlamalilar. Ayipli urun yollayip bu sekilde kabul edilmesini beklemeliler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NAV210

    Bu arada cihazla kafayimi bozdun derseniz evet bozdum. Hani kullanip bozulsaydi sans der gecerdim ama navigasyon amaciyla aldigim cihazi kullanamamis olup parayi resmen sokaga atmis hissediyorum ve 1 ayi askin oyalama faslindan sonra yapmadan yollamalari ustunu ekran ustundeki koruyucu filminde alinmasiyla cizilmis yipranmis sekliyle gelmesi , akabindede sanki ben sucluymusum gibi biz daha once yolladik ( halen nasil onlarda kaldigini aciklayamadilar tabi) , bize yollamasaydin hepsiburadaya yollasaydin ( mail ile ulasinca bize yollayin demislerdi) gibi camura yatmalarini kabul edecek degilim. Ya magdur ettikleri musterinin magduriyetini giderecekler ya da benim gibi hakkini arayanlarin yazmalarina katlanacaklar. yollamak. Tamir edemeyince saglamini yollamayi veya baska modelle degistirmeleri gerektigini anlamalilar. Ayipli urun yollayip bu sekilde kabul edilmesini beklemeliler.

    @nav210 arkadaşım öncelikle geçmiş olsun.
    Aslında hiç aramanız gerekmezdi.
    İlk gönderdiğiniz kargo yazınızla 30 geçtiğini ispat ettiğiniz anda "ücret iadesi"
    bile alabilirdiniz.
    Fakat sabırlı olmak gerekiyor.
    Neyse arızalı gelirse hemen tüketici hakem heyetine başvurun.
    Ordaki kararı da avukatınıza götürün.
    15 gün geçerse para iadeleri direkt "icra" yolu...
    Ama herkesin mutlaka bir avukatı olmalı...
    Tekrar geçmiş olsun.
    Sizin cihaz arızalıymış,zira ben navigasyonu iyi kullanıyorum,problem yok...
    1 ay önce Muğla'dan İzmir'e gittim problem olmadı...




  • Ya doğrudur , muhtemelen benim cihaza has durum, ama servisi önce bize yolla deyip 35 gün sonra daha da yıpranmış ve onarılmamış haliyle geri yollaması ve bize değil hepsi buradaya yollasaydınız demeleri ve 35 gün içinde de defalarca yapıyoruz, yaptık , bugün yolluyacağız yarın yolluyacağız haftaya yolluyacağız bayram sonrası yolluyacağız vs vs yapmaları ve sonu malum şekilde yollamaları beni sinir etti...

    Yoksa nickimden de anlaşılacağı üzere navitect alan kullanan kişiyim hep.. birçok kişiyede aldırdım ama müşterinin mağduriyetinin farkında olmalarına rağmen tamir etmeden neden yollarlar? ve neden geciktirirler?

    İster istemez insanın aklına şu geliyor.. 14 gün iade hakkımı yaktılar gibi.. en başından hepsiburada geri yollasaydım tamirle uğraşmadan paramı geri alacaktım... ama servis bize yollayın dedi ve gerisin geriyede bozuk olarak yolladılar... ve iade hakkımı da yaktılar...

    Neyse son durum olarak hepsiburadaya yolladım ve içine de önceki servis öyküsünü yazdığım notu koydum.. kargo makbuzlarıyla birlikte... ve yenisiyle değiştirilmesini olmuyorsa paramın iadesi olarak da yazdım.. ama anladığım kadarıyla aynı cihaz aynı servise birkez daha gidecek.. 20 gün serviste kalacak... ve bakalım sonucu ne olacak?

    ama bu işin peşini bırakmıyacağım...

    ulusal basından tanıdığım da çokça.. gerekirse basına dahi vereceğim.. en başından beri gps bağlantı özelliği bozuk olan cihaz hemen akabinde servise yollamama rağmen görünen o çamura yatılıyorsa , müşteriyi mağdur ediyorlarsa elbet hakkımızı haram etmesini de , hakkımızı aramasınıda biliriz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NAV210 -- 13 Kasım 2014; 19:03:17 >




  • NAV210 N kullanıcısına yanıt
    Babam doğum günü hediyesi olarak almış. İade olayını bildiği için erken vereyim demiş. Cihazı açıp kontrol etmem ile iade etmem 10 dakikamı aldı. Kipada satılan 60-70 liralık tabletlerden hiç bir farkı yok. Navigasyona gelince dakikalarca sürüyor bir yeri bulması. Hemen talepte bulundum kargo kodunu aldım yarın ücretsiz iade edip iki gün içerisinde parayı geri alacağım. Almayın aldırmayın. 100 liralık ömür boyu harita güncellemeli mis gibi cihazlar var. Geçmiş olsun hocam size de.
  • Hepsiburadayı aradım.. malum servise yollamışlar.. 20 günlük süresi varmış...

    Neyse herhangi şekilde yine aynı şekilde bozuk yollanırsa tüketici mahkemesine vereceğim...
  • NAV210 N kullanıcısına yanıt
    Ben parayı geri iade aldım, darısı sizin başınıza.
  • Hayırlısı bekliyoruz işte... iade veya adam akıllı çalışan....
  • DD252Admin kullanıcısına yanıt
    Selamlar,
    Clean master uygulamasını dahi kuramadım ben. Yeterli depolama alanı yok uyarısı veriyor. Apk olarak da attım kuramadı yine.
  • Uygulamalar kısmından , gereksiz gördüğün oyun vsleri silmekle başla...

    Sonra clean master'a yer açılınca tarama yaptır, o zaten gereksiz arkaplan dosyalarınıda sildirecek sana...

    Androidden anlayan arkadaşın varsa da yardımcı olur..
  • Diğer yandan 27 eylulde aldığım akabinde bozuk çıkması nedeniyle önce servise yollayıp 35 günde bozuk olarak geri gönderilen , sonrasında bu sefer hepsiburadaya bu ayın 11inde yolladığım cihaz halen elime sağlam şekilde ulaştırılmadı...

    Kısacası 27 eylülden bu yana 35+ 15: 50 gündür benim cihaz tamir edilecek.. geçen gün de 4+31+25 : 60 gün...

    İşin komik yanı aynı servise yolladı haliyle hepsiburada... yani navitechin kendi servisine...

    35 günde tamir edemeyenlerin tamir edeceğini sanmıyorum.. korkum yine çamura yatıp tamir ettik diye yollamaları...

    Zira sonuçta cihaz çalışıyor, gps de çalışıyor ama navigasyon olarak kullanılamıyacak kadar bağlantısı rezalet... sizi farklı yollarda , fizan da gösteriyor ve yoldan sapsanız vs anlaması dakikaları buluyor , bulsa da ya paralel yolda ya da alakasız yola gecti gibi gösteriyor.. devamlı da bağlantı koptu vs vs..

    Önceki kullandığım navitech ve diğer navigasyon cihazlarında böyle problemler yaşamadım ama bu bendeki kullanılacak gibi değil.

    Bekliyoruz azimle...

    Aynı şekilde yollanırsa tüketici mahkemesine gideceğim artık...

    Bakalım..




  • NAV210 N kullanıcısına yanıt
    gelişme var mı hocam
  • 11.11.2014 de hepsiburadaya yolladığım , basvuru takibinde servise 13ünde yollanan cihazın sanırsam 1-2 gün içinde 20 günlük servis süreside bitecek....

    Hepsiburada 2-3 günde bir '' Değismesini istiyorum '' yazıma cevap verip duruyor ve son cevapta bugün yani 02.12.2014 de geldi.

    Servisin eline de 13ünde geçtiğine göre 02.12 veya 03.12 son gün 20.gün için.. Bekliyoruz , yenisinimi yolluyacaklar , yoksa aynı şekilde bozuk olarak mı? Bozuk yollanırsa sonuna kadar tüketici mahkemesinde hakkımı arayacağım... mevzu sadece bozuk olması değil.. özellikle ilk servise yolladığım vakit 7-8 kez oyalayıp 35 gün sonra artık sert tepki verince yine bozuk şekilde yollamaları ve en başta bize yollayın diyen servisin bozuk yollama akabinde, bize yollamasaydınız , hepsiburadaya yollasaydınız diye kestirip atması, bu arada 14 gün içinde iade hakkımı yakmaları... yine 30 gün servis süresini geçirmelerine rağmen yenisini yollamak zorundalarken küfreder gibi bozuk yollamaları , beni kızdıran şeyler bu.. Navitecth den defalarca aldık , aldırdık , yav nickim dahi navitech 210 cihazından gelme.. ona buna çok para vermeyin navitech ürünleri de gayet iyi diye öven biriyken , artık firmanın kapısından geçmiyecek kadar soğudum... bırakın almayı...

    Yoksa cihaz bozuk olur anlarım, ama beklerdim ki , ''yav cihazımızda şöyle sorun var, sorunu halledemiyoruz,sizin mağdur olmanızı istemeyiz, yeni cihaz yolluyoruz'' demelerini.. ama aksine '' bizim cihazdan almanız sizin kabahatınız, bozuksa bozuk , bize yollayın yapamazsak da bekletir bozuk yollarız icabında , olmadı yine itiraz edersek şuna yollasaydınız der kestirip atarız '' muhabbetine uğramak...

    Bekliyoruz..... bu arada servisteki süresi de 35+20gün yani 55 gün oldu.. aynı şekilde bozuk yollanırsa (değiştirmeleri şart diye biliyorum artık) caps ve videolarını (navigasyon esnasında bir başka marka navigasyon cihazıyla birlikte takarak) burada ve youtube de yayınlayacağım... Yani sadece tüketici mahkemesiyle hakkımı aramıyacağım ayrıca eskinin yırtık ayakkabı -esnaf geleneğini de yerine getireceğim.. inşallah bunlara gerek kalmaz ve inşallah firma ,tüketicisini mağdur etmeyi bırakıp , ayıplı ürününü ki olabilir anlarız , değiştirme yoluna gider ve mağduriyetimizden dolayı özür diler.. nasıl ki firmanın yanlışını paylaşıyorsak elbet görürsek iyi davranışını paylaşmasını , yazmasını da biliriz...

    Değerli Müşterimiz,

    11484115 nolu siparişinizde yer alan Navitech, Neo Android NAV75, 7'' ürünü ile ilgili işlemleriniz teknik servis bünyesinde devam etmekte olup, işlem süresi 20 iş günüdür. Bu süre içinde işleminiz kesin olarak sonuçlandırılacak ve tarafınıza geri dönüş yapılarak bilgilendirme sağlanacaktır.

    Ürününüzün takibini sitemizde " HESABIM / KOLAY İADE /BAŞVURU TAKİBİ” bölümünden 20540551 bildirim / takip numarası ile takip edebilirsiniz.

    Firmamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NAV210 -- 3 Aralık 2014; 0:48:51 >




  • Halen haber yok.

    Şaka gibi ama...

    60 küsür gün önce aldığım 58 gün servislerde geçen cihazım halen daha tamir edilmedi, servis süresi kat be kat geçtiği halde değiştirilmedi , mağduriyetimiz giderilmedi.. servis oyalamıştı şimdide hepsiburada ilgileniyoruz temalı kopyala yapıştır mesajlar atmakta...


    Bunun sonu benim hem Navitech Firmasını, hem de Hepsiburadayı tüketici mahkemesine vermeme ve sosyal medya da ve forumlar da bu mağduriyeti yapan firmaların afişe edilmesine gidiyor gibi...

    İşin kötü yanı Navitech cihazlarını en az 7 kez almış veya aldırmış biriyim keza hepsiburadayı da nerdeyse 10 yıldır sık kullanan biriyim..

    2sinden de epey soğudum...

    Şaka gibi..

    Ekleme: Hepsiburadadan arandım. Not alındığını ve gerekenin yapılacağını bildirdiler... inşallah..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NAV210 -- 4 Aralık 2014; 23:28:47 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.