Şimdi Ara

Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
556
Cevap
36
Favori
267.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 156
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 204
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 gün 14 saat 52 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 80
  • Favoriye Eklediklerim 36
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • DD252Admin (204 mesaj) celebic (35 mesaj) İmkansız (29 mesaj) r.yılmaz (17 mesaj) kemal1414 (14 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (172 mesaj) Mobil (40 mesaj) Tablet (11 mesaj) Mini (5 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> GPS, Navigasyon Cihazları ve Yazılımları >> Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5515 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    iGO8 cihaz görüntüsü bu; sizin cihazınız için BURADAKİ GİBİ bakacaksınız.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1175 Mesaj
    Tşk2ler dmin yine çok iyi bir çalışma ve faydalı bir konu ile ben dahil olmak üzere bir çok arkadaşımızı aydınlattın
    _____________________________
    YAĞMUR_YÜREKLİM


    SEVDAN BİR ATEŞ OLDU BENDE!!!
  • Yarbay
    5515 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: MAD_TRAMP

    Tşk2ler dmin yine çok iyi bir çalışma ve faydalı bir konu ile ben dahil olmak üzere bir çok arkadaşımızı aydınlattın

    Ben teşekkür ederim; Keyifli navigasyonlar diliyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8730 Mesaj
    Naviextras.com Naviextras Toolbox'a hoş geldiniz!

    Lütfen navigasyon cihazınızı bağlayın!



    Naviextras.com Naviextras Toolbox'u kullanmaya başlamak için cihazınızı veya depolama kartını bilgisayara bağlamalısınız. Cihazın üreticisi tarafından sağlanan kabloyu veya bir depolama kartı okuyucusunu kullanın.

    Cihazınızı bağlamanıza rağmen bir şey olmazsa, cihazınızın gücünün açık olduğuna emin olun. Bazı cihazlar, bağlantının kurulması için cihaz ekranında 'Yığın Depolama' gibi bir ayarı seçmenizi gerektirir.

    Eğer cihazınızı bilgisayara nasıl bağlayacağınıza emin değilseniz, donanım üreticinizin kullanıcı kılavuzuna bakın.


    sabahtan beri deniyorum deniyorum olmuyor, görmüyor. kaydımı da yaptım ama olmuyor...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5515 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Cihazınızın Markası nedir sayın @Gamlı Baykuş

    Next YE-G525 midir, en son mesajlarınızdan bunu anlıyorum.

    Hangi cihaz olursa olsun; USB bağlantınızı direkt bilgisayarınıza yapmalısınız. Next ile gelen orjinal kabloyu kullanın lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DD252Admin -- 15 Şubat 2012; 12:39:31 >
    _____________________________
  • Yarbay
    8730 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DD252Admin

    Cihazınızın Markası nedir sayın @Gamlı Baykuş

    Next YE-G525 midir, en son mesajlarınızdan bunu anlıyorum.

    Hangi cihaz olursa olsun; USB bağlantınızı direkt bilgisayarınıza yapmalısınız. Next ile gelen orjinal kabloyu kullanın lütfen.

    orijinal kabloyu takıyorum, mass storage yi seçtim, takınca bilgisayar algılıyor ama program görmüyor.

    cihaz next ye g525.

    doğrudan bağlantı yaptım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5515 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    1- İşletim sisteminiz sağlıklı çalışıyor mu? Güncellemeler tam yapıldı mı? Başka bir USB donanım bağlandığında aynı porta tepki veriyor mu?

    2- Naviextras Toolbox tamamen kaldırın.
    3- Bilgisayarınızı kapatıp açın.
    4- Naviextras Toolbox 3.1.1 indirip tekrar kurun.
    5- Bilgisayarınızı tekrar kapatıp açın.

    Sonra; Naviextras Toolbox yazılımını çalıştırın. Progran güncellemelerini alacaktır internetten. Daha sonra,

    6- Cihazınızı açın. Massstrorage (Değolama Aygıltl) seçili olsun.
    7- Navigasyon Programını çalıştırmadan önce. Ana menüdeyken USB kablonuzu cihazınıza takın.

    Görmesi lazım.

    Olmazsa Farklı bir bilgisayarla aynı yöntem ile tekrar deneyin.

    Kolay gelsin
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    8730 Mesaj
    dediğinizi yaptım olmadı, dışarı çıktım navigasyonu çalıştırdım geri geldim taktım oldu bu sefer...

    teşekkürler.

    şu an en güncel sürüm ne biliyor musunuz? 50 mb lik bir güncelleme yapıyor şu an...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5515 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Navigasyon Programının ilk çalıştırma işlemini yeni yaptığınızı anlıyorum yazdıklarınızdan. Bağlandıysa sorun yok.

    2011.10 Harita Güncellemesini alıyorsunuz şu an, Son sürüm yani.

    Keyifli navigasyonlar dilerim
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    arkadaşlar media tek cihazımın harita güncellemesini nasıl yapacağım bu programda bu cihazı kaydedemiyorum
    _____________________________
  • Yarbay
    5515 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinek101

    arkadaşlar media tek cihazımın harita güncellemesini nasıl yapacağım bu programda bu cihazı kaydedemiyorum

    Cihazınızın Naviextras Toolbox tarafından desteklenip desteklenmediğini BURADAN görebilirsiniz. Eğer Listede yoksa bu aracı kullanamazsınız.

    Keyifli Navigasyonlar
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    o site su anda açmıyo ama listede yoksa ne olacak harita güncelleyemeyecekmiyim.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    büyük hevesle oturdum bilgisayarın başına programı indirdim ama cihazımı bilgisayara tanıtamadım ))))
    cihazım oblio nav plus x
    edit:sorun bendeymiş kendi usb bağlantı kablosunu kullanmamıştım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fozek -- 20 Şubat 2012; 13:52:32 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5515 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Site aktif olmuş arkadaşlar; kontrollarınızı yapabilirsiniz.
    Naviextras Supported Devices
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    malesef mediatek marka bu sitede yok ne yapabilirim
    _____________________________
  • Yarbay
    5515 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinek101

    malesef mediatek marka bu sitede yok ne yapabilirim

    Bir şey yapamazsınız malesef cihazınız tanımlı değilse; cihazınızı satın aldığınız firma ile irtibat kurun lütfen.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5515 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Başarsoft 2011.10 Harita Hataları düzeltilmesi için Fix Yayınlandı arkadaşlar.

    Dikkat: Bu bir yeni harita güncellemesi değildir.

    Önceki Haritada eksik görülen, NNG'ye Raporlanan hataların düzeltilmesi için yayınlanmış Fix'dir.

    2012.Q1 Güncellemesi değildir... Bunun NNG'den FİX olarak yayınlanmasını istediklerini belirtmişti Alim bey (Başarsoft).

    Hatasız haritalarınız hayırlı olsun


    Keyifli navigasyonlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    15452 Mesaj
    Herkese iyi akşamlar dilerim...

    Bundan 1 - 1,5 yıl kadar önce Next YE-GA 4624 navigasyon cihazı aldım. O günden beri sorunsuz kullanıyorum. Daha önce güncelleme yapmak istedim ama şu Naviextras Toolbox'a bağlanmak ne kadar zormuş. Bütün forumlarda her denileni yapmama rağmen " hiç bir cihaz bağlı değil " durumunu aşamadığım için pes ettimve güncelleme yapmadan kullanmaya devam ettim.

    Bugün canım sıkıldı, gidip arabadan cihazı alıp tekrar bir güncelleme yapayım dedim. Demez olaydım keşke bir yerde hata yapmış olmalıyım ki " navigasyon yazılımı bulunamadı " diye uyarı aldım. Herhalde mevcut yazılımı ( igo primo ) bir şekilde yitirmiş olmalıyım. yapılacak bir şey var mıdır? Bu aradawww.nextnavigasyon.com sitesine girmeye çalışıyorum ama orasıda açılmıyor.

    Ne kadar zormuş bu Naviextras Toolbox'a bağlanmak? Zaten bütün forumlarda bağlanamama problemi okuyorum. Buna rağmen bir iyileştirme yapılmaması çok ilginç geldi.




  • Yarbay
    8093 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Herkese iyi akşamlar dilerim...

    Bundan 1 - 1,5 yıl kadar önce Next YE-GA 4624 navigasyon cihazı aldım. O günden beri sorunsuz kullanıyorum. Daha önce güncelleme yapmak istedim ama şu Naviextras Toolbox'a bağlanmak ne kadar zormuş. Bütün forumlarda her denileni yapmama rağmen " hiç bir cihaz bağlı değil " durumunu aşamadığım için pes ettimve güncelleme yapmadan kullanmaya devam ettim.

    Bugün canım sıkıldı, gidip arabadan cihazı alıp tekrar bir güncelleme yapayım dedim. Demez olaydım keşke bir yerde hata yapmış olmalıyım ki " navigasyon yazılımı bulunamadı " diye uyarı aldım. Herhalde mevcut yazılımı ( igo primo ) bir şekilde yitirmiş olmalıyım. yapılacak bir şey var mıdır? Bu aradawww.nextnavigasyon.com sitesine girmeye çalışıyorum ama orasıda açılmıyor.

    Ne kadar zormuş bu Naviextras Toolbox'a bağlanmak? Zaten bütün forumlarda bağlanamama problemi okuyorum. Buna rağmen bir iyileştirme yapılmaması çok ilginç geldi.

    Muhtemelen cihazı pc ye bağlandığında disk biçimlendirme yaptınız.Yapmanız gereken cihazın arkasındaki seri noyu destek@nextnavigasyon.com a maille yazıp lisans talep etmek.Cihazınızla gelen cd de navigasyon yazılımı var,sadece içinde lisans yok.CD deki pnd klasörünü komple cihaza atın gelen lisansı da belirtilen yere atın ve cihazı pc den ayırıp primoya girerek kurulumu tamamlayın.Daha sonra cihazı cihaz ana menüdeyken pc ye bağlayın vee toolbox'ı açıp güncelleyin.

    Ekleme: Cihaz pc ye bağlandığında ana menüde olmalı,ve primoya girmeye çalışmayın cihaz pc ye bağlıyken primoya yani navigasyona girmeye çalışırsanız "yazılım bulunamadı " uyarısı alırsınız.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________




  • Yarbay
    5515 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Sayın @celebic

    Naviextras Toolbox ile güncellemeleri alamamak pek sık gözlenen bir sorun değildir; sıklıkla sorunlar dile getirildiği için burada öyle bir sonuç çıkmakta.

    Cihazınızı kendi USB kablosu ile bilgisayarınıza hiç bir ara aparat kullanmadan bağlamalısınız. Bağlantı yapmak istediğiniz USB portunu farklı bir donanımla (Flash Bellek gibi) test ediniz.

    Cihazınızın Ayarlarında "Depolama Aygıtı" olarak tanımlı olmasına dikkat ediniz.
    İşletim sisteminiz güncellemeleri yapılmış ve düzgün çalışıyor olmalıdır.
    XP için Microsoft tarafından yayınlanmış bir güncelleme var biliyorum; o güncellemenin yapılmış olduğuna dikkat ediniz.
    Naviextras Toolbox yazılımını gerekiyorsa tamamen kaldırıp yeniden temiz olarak kurunuz.

    Bütün bunlar fayda sağlamazsa destek@nextnavigasyon.com 'dan mail atarak teknik destek alınız. Sorununuza çözüm üretilecektir.

    Geçmiş olsun.
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
ankara gülüş tasarımı
Webtures SEO;SEO Nedir?
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,297
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.