Şimdi Ara

Navara Np300 sola yatışlı duruyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
1
Favori
1.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şubat ayında almış olduğum Nissan Navara aracımda bir sorun farkettiim. Araca arka taraftan baktığımda sola yatisli olduğu anladım. Göz yanılması olmadığını anlayabilmek icin aldım elime metreyi ve aracın sağını solunu ölçtüm. Çıkan sonuç aracın kasası sol tarafta 2cm yere daha yakın. Daha sonra aracı alıp direk aldığım bayiye götürdüm. Dedim bu araç yatışlı duruyor diye. Bana verilen cevap "Bu araçlar multi link süspansiyon sistemine sahip olduğu için zamanla burulmalar olabiliyor ve bu durum gayet normal". Zamanla bir darbe ya da kotü zeminden etkilenmiş olsa haklısınız diyebilirdim ama araç daha sıfır. Iki saat dil dökmemin ardından araç bu şekilde tasarlanmış demekki bir bildikleri vardır dediler. Genel merkezi arayın dediler. Genel merkezi aradım durumu izah ettim. Onlarda aynı cevabı verdi ve yapılabilcek birşey olmadığını gerekirse servise başvurmam gerektiğini söylediler. Dedim ben zaten servisten çıktım. Ve standart müşteri hizmetleri papağan modeliyle aynı şeyleri tekrar tekrar söyleyip herhangi bir çözüme ulaşmamak için elinden geleni yapıyorlar. Japonya müsteri hizmetlerine bile zor bela mail attım. Onlarda bizim yetki alanımız dışinda Türkiye yetkilinizle görüşün diyorlar. Muhtemeln buraya gelen araçlarda böyle bir problem var. Çünkü Ben hayatım boyunca yatışlı tasarlanmış bir tane bile araba görmedim diyince verdikleri cevap "ama bu araç yılın pickup ödülünü aldı öyle olsa alabilirmiydi." belki bu serideki parçaların bir kısmı fabrika hatalı çıkmıştır bi ilgilenin yani diyorum. Yok yapabilceğimiz bir şey yok. Bu kadar kısır döngü yani hizmet anlayışı ben anlam veremedim ve diyecek kelime bulamıyorum. Ama benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu gerçekten. Sizin başınıza da böyle bir durum geldi mi bilmiyorum. Çözüme ulaşabilenler varsa ya da fikri olan varsa yazarsa çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bayi çıkışlı lpg li aracımızda sorun çıktığında da benzer tavırları görmüştük ve sonuca ulaşamamıştık.(toyota)



    Şu sıralar da babam için yeni hilux ve yeni navara arasında gidip geliyorduk , şu ilgisizlik gerçekten düşündürücü.Umarım hakkınızı alabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşhir edin hocam aracın üzerine puntolarla yazın bu araç sorunlu diye günde iki defa da bayinin önünden geçin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kibarlik,insancillik bazı servis calisanlarina yaramıyor.Plazaya gidip bagira cagira hakkını alan insanlar var,bunu yapmaya itiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nissan japon arabası falan değil artık galiba sanırsam kesin heralde...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ön amartisörde takoz unutmuş olabilirler kontrol etseniz iyi olur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bayideki araci da olcun onla ayniysa demekki sola uatisli tasarlanmis demektir. Degilse sizin arac hatali olabilir. Hatada muhtemelen amortisor veya yayla ilgili de olabilir. Dedikleri gibi takozla alakali olabilir. Boyle durumda aklima gelen yollar su birikmemesi icin %2 saga egimli olur yola cikinca duz durmasi icin ab standartlarinda boyle bi ayarda yapilmis olabilir. Anlamanin tek yolu 2-3 bayiye gidin bayideki araclarida olcun. Kucuk bir ihtimal tirdan dusmus bi araci tamir edip bayi caktirmadan size satmis olabilir bir kaporta ekapertizi de yaptirin bakalim degisen parca varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamre

    Bayi çıkışlı lpg li aracımızda sorun çıktığında da benzer tavırları görmüştük ve sonuca ulaşamamıştık.(toyota)



    Şu sıralar da babam için yeni hilux ve yeni navara arasında gidip geliyorduk , şu ilgisizlik gerçekten düşündürücü.Umarım hakkınızı alabilirsiniz

    Bu gibi islerde sonuc icin direkt mahkemeye gitmek sart. Cok fazka boyle durumlar var. Sifir egeasi olan bi tanidik daha bayiden cikarken calostirirken araci stop etti tamir edelim dediler tanidik arkadasim mahkemeye verirken geri vites yapmaya basladilar. Burasi hukuk ulkesi herkes hakkini arasin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu çözmenin en iyi yolu bayideki araçla karşılaştırmak. Biraz sert çıkıp getirin yan yana koyalım diyebilirsin.
  • Ha birde araci oarkettiginiz yer egimliyse ve bikac gun az yatik pozisyonda orada kaldiysa amortisor belli bir sure gerginligini korur. Yada bivtarafa yuk koyup 1 gun oyle yatik beklediyse de ayni sey olur. 1-2 gune yavas yavas duzelir. Soyle ornek vereyim kislik lastikleri sokturdum bagaja attim 1 gun bagajda kaldi. Ertesi gun indirdim ama arac yinede yere yakin duruyordu. Birkax gune yavas yavas normal yuksekligine geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi tarafin lastik basincini fazla basmis ta olabilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar oncelikle herkese tesekkur ederim. Aracı servise götürmüştüm konuyla alakalı. Lifte kaldirip baktılar herhangi bir problem yok dediler. Takoz unutulmuş olsa farkederlerdi diye düşünüyorum. Ama hala bir ihtimal tabiki. Araç servisteyken başka bir navara araç daha teslim ediliyordu. Alacak kişiyede soyledim gidip ölçtük aynı durum o araçta da vardı. Diyelim ki hepsinde böyle olmuş olsun. Ben ilk defa bir aracın yatışlı tasarlandığına şahit oluyorum. Almadan önce bilgilendirilseydim almazdım. Çok övündükleri yılın pikap inda madem bu durumuda soyleselerdi keske.

    AB standartları durumuyla ilgili pek bir bilgim yok ama Ab standartlarinda tasarlanan 10 larca farkli araca bindim. Hicbirinde boyle bir tasarımda söz konusu değil.

    Madem böyle tasarlandi o zaman tasarımıyla ilgili teknik detaylı bilgi verin dedigimde onunla alakalıda bir bilgi sunamadiklarini iletiyorlar. Kisacasi mal bu yapilacak biseyde yok kabullen kullan diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lastik basıncıda aklıma gelmisti basınçlar esit durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Ha birde araci oarkettiginiz yer egimliyse ve bikac gun az yatik pozisyonda orada kaldiysa amortisor belli bir sure gerginligini korur. Yada bivtarafa yuk koyup 1 gun oyle yatik beklediyse de ayni sey olur. 1-2 gune yavas yavas duzelir. Soyle ornek vereyim kislik lastikleri sokturdum bagaja attim 1 gun bagajda kaldi. Ertesi gun indirdim ama arac yinede yere yakin duruyordu. Birkax gune yavas yavas normal yuksekligine geldi

    Aslında bana yapabildikleri tek açıklama bu ama araca yuk yuklemeyi gectim sıfırken dahi bu durumda. Yapilan aciklama ile problem de birbirini tutmuyor malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alamayacak olsam bile pikap sever ve araştırırım. Yeni pikaplar in içinde en az yakan navaraydı. Bu yüzden dikkatimi çekmişti. Ama bu konudan sonra alacak olsam direkt hilux alırım herhalde.



    Navarada ki dikkatimi çeken önemli bir diğer hususta servisin efsane bir şekilde açıkladığı multi link süspansiyondu.



    Allah aşkına yamuk duracak şekilde tasarlanan bir araba olabir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makas kirilmistir,makaslari kontrol edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oggys


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Ha birde araci oarkettiginiz yer egimliyse ve bikac gun az yatik pozisyonda orada kaldiysa amortisor belli bir sure gerginligini korur. Yada bivtarafa yuk koyup 1 gun oyle yatik beklediyse de ayni sey olur. 1-2 gune yavas yavas duzelir. Soyle ornek vereyim kislik lastikleri sokturdum bagaja attim 1 gun bagajda kaldi. Ertesi gun indirdim ama arac yinede yere yakin duruyordu. Birkax gune yavas yavas normal yuksekligine geldi

    Aslında bana yapabildikleri tek açıklama bu ama araca yuk yuklemeyi gectim sıfırken dahi bu durumda. Yapilan aciklama ile problem de birbirini tutmuyor malesef

    tum araclar byleyse sorun oldugunu zannetmem. nissan dedıgımız fırmanın kalitesi bellıdır. Dolayısıyla arac amortısorlerı rodaj asamasında ve zamanla yumusadkcanormale donecektr. Ama sadece sizin araca has bı durum olsa derdımkı hatalı bır uretım olabılır dıye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rh_plus

    Makas kirilmistir,makaslari kontrol edin.

    2 cm farktan bahsedıyorlar hocam gozle anlasılabılır mı fark cok az. Aracın ıcıne sofo koltuguna 1 kişi oturunca bile o fark olusabılır yanı bana cok garıp geldı
  • Şimdi sofor koltuguna oturdun. SAg mı 2 cm asagıda sol mu?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.