Şimdi Ara

Nasıl Yanlıyosunuz ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
10.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yanlaya yanlara giderik
  • ben köşeden dönecekken 2 den 1e (normal bir şekilde) çekiyorum ve arabayı yavaşlatıyorum ayak debriyajda basılı iken hafif debriyajdan ç.ekip arabayı hareket ettirince yarım debriyaj + son gaz sola doğru yanlıyorum. (araç 87 kasa 1.6 şahin ).araba zaten köşeyi dönüp yan yan girdiğinde biraz gidip düzeliyo. arabanın yanlarkenki sesiyle düzgün halini anlarsın zaten. yanlarken daha az çıkar sesi aam düzelince bagırır.yani olay debriyajda.ne kadar sert çekip gaza yüklenirsen o kadar iyi yanlarsın. (he ben bunu trafikte değil parke taşın üstünde yapıyorum)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hızlı Ve Yımrıhlı

    ben köşeden dönecekken 2 den 1e (normal bir şekilde) çekiyorum ve arabayı yavaşlatıyorum ayak debriyajda basılı iken hafif debriyajdan ç.ekip arabayı hareket ettirince yarım debriyaj + son gaz sola doğru yanlıyorum. (araç 87 kasa 1.6 şahin ).araba zaten köşeyi dönüp yan yan girdiğinde biraz gidip düzeliyo. arabanın yanlarkenki sesiyle düzgün halini anlarsın zaten. yanlarken daha az çıkar sesi aam düzelince bagırır.yani olay debriyajda.ne kadar sert çekip gaza yüklenirsen o kadar iyi yanlarsın. (he ben bunu trafikte değil parke taşın üstünde yapıyorum)

    Hocam 1. vitesde kıyamıyorum arabaya 2. vitesde yapıyorum bende az çok öğrendim.2. vitese takıp ayağımı gaz vermeden debriyajdan çekip hemen sonra gazı veriyorum.Yarım debriyajı denemedim hiç.Sıfır çiziyor musunuz siz ?




  • s.a ben hızlı ve yımrıhlı.bişey oluyor ya 1de.2 de tam kavşağa girecekken yavaşla biraz arabanın burnunu viraja ver ama çok yavaşlama ayağın debriyajda gir kavşağa sonra debriyajı salıp direk gaza yüklen ve ters tarafa direksiyon çevir.ben sıfır çizmedim ama dediğim gibi köşelerden falan.
  • Hocam yanlış anlamyın ama bu videodaki araçta Kilitli Difransiyel var Yani sizin arçlardaki gibi düz difransiyel yok Özel taktırıyorlar ve bu özellikle yanlamak için ve sıfır çizmek için yapılır Ayrı olarak masraf bu şekilde araç kontrolü kaybetmeniz imkansız gibi birşey bu şekilde 1 saat boyunca bu araba aynı eksende döner Düz difransiyelle bu çocuk gibi sıfır çizmek her baba yiğidin harcı değil ki Bu araç Tofaş SAvrulmaması İmkansız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber007

    Hocam yanlış anlamyın ama bu videodaki araçta Kilitli Difransiyel var Yani sizin arçlardaki gibi düz difransiyel yok Özel taktırıyorlar ve bu özellikle yanlamak için ve sıfır çizmek için yapılır Ayrı olarak masraf bu şekilde araç kontrolü kaybetmeniz imkansız gibi birşey bu şekilde 1 saat boyunca bu araba aynı eksende döner Düz difransiyelle bu çocuk gibi sıfır çizmek her baba yiğidin harcı değil ki Bu araç Tofaş SAvrulmaması İmkansız

    Klit takma imkanimizda yok :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayarı iyi yapamazsanız araba önden de kayabilir. Bir seferinde dönüş yaparken gaza aniden yüklendim. Dreksiyonu sola çevirdiğim araba düz gitti.
  • düz yolda viraja yaklaşırken 4. vitesdeyken birden 2 ye çekerseniz yan yan girersiniz viraja.. (viraj çok keskinse yapmayın-denemeyin)
    5 den dörde düşüp devir yüksekliğinde deneyin 2 ye çekin. trafiğe kapalı alanlarda denemeye çalışın arkadaşlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akyurt

    düz yolda viraja yaklaşırken 4. vitesdeyken birden 2 ye çekerseniz yan yan girersiniz viraja.. (viraj çok keskinse yapmayın-denemeyin)
    5 den dörde düşüp devir yüksekliğinde deneyin 2 ye çekin. trafiğe kapalı alanlarda denemeye çalışın arkadaşlar..

    Yanlamaya gerek yok. Rampa inerken vitesi üçten ikiye çekip ayağını debriyajdan hızlı kaldırsan arka tekerler kaymaya başlıyor. Önden çekişli arabada aynı hareketi yapınca öndeki yolcu cama yapışıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Konsey

    quote:

    Orijinalden alıntı: akyurt

    düz yolda viraja yaklaşırken 4. vitesdeyken birden 2 ye çekerseniz yan yan girersiniz viraja.. (viraj çok keskinse yapmayın-denemeyin)
    5 den dörde düşüp devir yüksekliğinde deneyin 2 ye çekin. trafiğe kapalı alanlarda denemeye çalışın arkadaşlar..

    Yanlamaya gerek yok. Rampa inerken vitesi üçten ikiye çekip ayağını debriyajdan hızlı kaldırsan arka tekerler kaymaya başlıyor. Önden çekişli arabada aynı hareketi yapınca öndeki yolcu cama yapışıyor.

    Rampada drift nasil yapilir orasi muamma zira taklaya cok musait, el freni daha guvenli olur rampada yanlicaksaniz hangi aracla denediniz bilmiyorum. ama virajlar daha guzel geliyor bana (94 sahin) kolay gelsin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: DH Konsey
    Yanlamaya gerek yok. Rampa inerken vitesi üçten ikiye çekip ayağını debriyajdan hızlı kaldırsan arka tekerler kaymaya başlıyor. Önden çekişli arabada aynı hareketi yapınca öndeki yolcu cama yapışıyor.

    Rampada drift nasil yapilir orasi muamma zira taklaya cok musait, el freni daha guvenli olur rampada yanlicaksaniz hangi aracla denediniz bilmiyorum. ama virajlar daha guzel geliyor bana (94 sahin) kolay gelsin..

    Verdiğim örneğin yanlamayla ilgisi yok. Mesela trafikte seyrederken vites küçülttünüz diyelim. Arabanın ağırlığı önde olduğu için debriyajdan ayağınızı hızlı çekince arka tekerlerin hızı çektiğiniz vitese göre düşüyor ama arabanın kendisi aniden yavaşlayamadığı için arka teker ani frende kayar gibi kayıyor. Halbuki önden çekişte hem çekiş hem de ağırlık aynı yerde olduğu için vites düşürünce tekere yük bindiği için kasa aniden yavaşlıyor ve ön koltuktaki yolcu cama sinek gibi yapışıyor.




  • Öncelikle yanlamak istiyorsan benzine almalısınız. Gazda çekiş kaybı olabiliyor.

    1e atınca vitesi yarım debriyaj ile gazı kökleyin tabi direksiyonuda çevirin, araç zaten arkasını atacaktır daha sonra debriyajdan hafif daha ayağınızı kaldırarak iyice sallayın arkayı artik direksiyon ile arkayi kontrol etmek kaliyor.

    Ben yolun boş olduğu göbekte tam tur cizmistim 1. Viteste.

    Eğer hızli giderken virajda yanlamak istiyorsaniz genelde 3ten 2ye alinir vites ama dikkat edin bu yöntem daha cok tehlikelidir. Arkayi kontrol etmek daha zordur. Elfreni ile hafif kaydirarak yanlamak daha güvenli olacaktır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KacaKTV

    Öncelikle yanlamak istiyorsan benzine almalısınız. Gazda çekiş kaybı olabiliyor.

    1e atınca vitesi yarım debriyaj ile gazı kökleyin tabi direksiyonuda çevirin, araç zaten arkasını atacaktır daha sonra debriyajdan hafif daha ayağınızı kaldırarak iyice sallayın arkayı artik direksiyon ile arkayi kontrol etmek kaliyor.

    Ben yolun boş olduğu göbekte tam tur cizmistim 1. Viteste.

    Eğer hızli giderken virajda yanlamak istiyorsaniz genelde 3ten 2ye alinir vites ama dikkat edin bu yöntem daha cok tehlikelidir. Arkayi kontrol etmek daha zordur. Elfreni ile hafif kaydirarak yanlamak daha güvenli olacaktır

    Virajda 3. Vites kontrolludur. Viraja 4 le girip 2 ye cekerseniz saglam drift atmis olursunuz. 3 den 2 ye kisa surer kaydirma acisindan. Bi de kilitli difransiyel olursa tadindan yenmez..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: KacaKTV

    Öncelikle yanlamak istiyorsan benzine almalısınız. Gazda çekiş kaybı olabiliyor.

    1e atınca vitesi yarım debriyaj ile gazı kökleyin tabi direksiyonuda çevirin, araç zaten arkasını atacaktır daha sonra debriyajdan hafif daha ayağınızı kaldırarak iyice sallayın arkayı artik direksiyon ile arkayi kontrol etmek kaliyor.

    Ben yolun boş olduğu göbekte tam tur cizmistim 1. Viteste.

    Eğer hızli giderken virajda yanlamak istiyorsaniz genelde 3ten 2ye alinir vites ama dikkat edin bu yöntem daha cok tehlikelidir. Arkayi kontrol etmek daha zordur. Elfreni ile hafif kaydirarak yanlamak daha güvenli olacaktır

    Virajda 3. Vites kontrolludur. Viraja 4 le girip 2 ye cekerseniz saglam drift atmis olursunuz. 3 den 2 ye kisa surer kaydirma acisindan. Bi de kilitli difransiyel olursa tadindan yenmez..

    İşin o kadarını bilmiyorum. 3'den 2ye atınca arka tekerler iyice sarıyor ve kopup gidiyor resmen önemli olan kontrolü ele alıp yanlamaya devam edebilmek. Şahinin tek zevkli tarafı yanlamak herhalde




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.