< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sakın böyle bir şey yaptırma. Michelin Primacy 4 tarzı yumuşak lastik + 17 Jant al.
|
|
Bence bu tamamen D sınıfı araçtan C suva geçmenin etkisi. Sınıf düşünce mecburen malzeme kalitesi de düşüyor. |
|
araç ne, şikayetiniz ne, araca ne yapmak istiyorunuz ? |
|
_____________________________
DH Otomobil Genel: "- x ve y arasında kaldım, hangisini alayım? - x alın. - y'yi tek geçerim. - x çakar. - y takar. - z düşünmez misiniz? - t verelim? - x ile çok güzel yanlanır, buyrun size video. - k alın pişman olmazsınız. - f varken k önerilir mi yuh artık! - doğru konuş! - hadi lan, seni paramla ezerim! - adres ver adres! - cart curt..."
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Eski Kullanıcı adı: FilozofTR & Lee Van Cleef
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
18'den 17'ye geçince aşırı fark hissetmen zor. Lastik hamuru ve tabanı yumuşak karakterli bir şey seçmen lazım. Mevcut lastiğin basıncını düşürmek de kısmen iyileştirir ancak şartlara göre lastiğe hava basman gerekecek. Düzgün aşınmayan lastik de sorun... Çok yumuşak olursa bu sefer çabuk yıpranır. Araç sert ise, süspansiyonlar kaç bin km'dir aynı o önemli. 60.000 km geçtiyse değiştirince kesin fark olur. Ha, genel karakteri sert ise yapacak bir şey yok, aracı değiştireceksin. Çünkü bir yere kadar iyileştirilebilir. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bence bu tamamen D sınıfı araçtan C suva geçmenin etkisi. Sınıf düşünce mecburen malzeme kalitesi de düşüyor. |
|
_____________________________
|
|
Bence biraz daha indirin. Kapıda yazan değerler Türkiye şartlarında hiç iyi sonuç vermiyor. Muhtemelen 38 i bu sebeple denemişsinizdir. hatta 38 basınçta araç düz gitmiyordur diye tahmin ediyorum. 30 a 28 e kadar düşün bence. Hem masrafsız, hemde mevcut aracınızın orjinalini bozmadan yapabileceğiniz en kolay şey bu. Tek dikkat etmeniz gereken çukurlardan hızlı geçmemek. Yanak dar olduğu için çarpma yapabilir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ben bir etkisi olacağını düşünmüyorum. Yakıtı artırır ama. Aracın üstündeki bisiklet tekeri değilki her çukura girsin. Bence ne yaparsanız yapın, bir değişiklik yakalayabilirsiniz ancak mucizeler beklemeyin. Siz çok rahatsız oluyormussunuz. Bu sebeple sonuçlardan memnun kalacağınızı düşünmüyorum. masrafsız ve geri dönüşü kolay lastik basınçları ile oynamak. ayrıca 18 inç kaliteli bir lastik 1500-2000 arasıdır. Zamanı gelmediyse elde edeceğiniz neticeye göre Fuzuli büyük bir masraf. Zamanı geldiyse primacy 4 gibi en konforlu lastikleri tercih edin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Primacy 4 S1 diye bir lastik var. Yanakları Primacy 4'ten daha yumuşak. Tek olumsuzluğu salınım yapabilir. Aynı yumuşaklıkta Debica'da (Goodyear alt markası) bir lastik vardı. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
...Muhacirizz...
|
|
Boşa masrafa girme odun gibi bir araba Para ediyorken sat konforlu birseyler bak < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
MSI PRO Z790-A MAX WIFI
INTEL i7 14700K GSKILL 32 GB DDR5 6400 MHZ CL32 MSI RTX 4080 GAMING X TRIO SAMSUNG 990 PRO 2 TB MSI MEG CORELIQUID S360 FSP Hydro G PRO ATX3.0(PCIe5.0) 1000W |
|
Primacy 4 S1 olan düz Primacy 4'ten daha esnek yanaklara sahip. Konforlu olur, sonuçta taban ve yanak sert olursa süspansiyon bunu bir yere kadar karşılayabilir. Zaten S1 olanın yuvarlanma direnci düşük olduuğu için etiket değerleri daha iyi. Yalnız her ölçüde her lastik modelinden bulamayabilirsin. Senin ölçülerin kaç oradan değerlendirme yap. Mesela 215 55 R17 için; Bu lastik aşırı pahalı ama değerleri çok çok iyi. Hız ve yük endeksi yüksek. Etiketi de BA. 205 55 R16 için en iyi lastiklerden biri ama işte sen kaç kullanıyorsun veya kullanmak niyetindesin? |
|
_____________________________
|