Şimdi Ara

N11 ÜYELİK İPTALİ MAĞDURLARI (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
2
Favori
9.018
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valihalil V kullanıcısına yanıt
    Bölümün kaldırılmasına gerek yokta kraldan çok kralcılığı bitirsinler yeter
    ayrıca işin boyutu harçlığı geçmiş durumda iyi paralar dönüyor bu işte..bir günlük asgari ücretin 40 TL olduğu ve günde bu paraya 10 saat çalışılan bir ülkede, 100 TL ye kupon satıp bide üzerine ukelalık yapmak doğru değil..
    eğer n11 bu durumu bitiremeyecekse,geldiği gibi geri gidebilir forumdan..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 21 Şubat 2016; 20:15:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • righteous@ kullanıcısına yanıt
    kardeşim ben 1000 tl lik bir ürün aldım ve 100 tl lik kupon kazandım diyelim
    ben bu kuponu bedava mı almış oldum
    o 1000 tl lik alışverişi yapacağım zaman bakarım çek satış sayfasına 100 tl lik çek satan mı var kaç para kardeşim 30 tl 20 tl vereyim derim satarsa alırım satmazsa başka satıcılara bakarım
    geçen hepsiburada 500/100 çekin vardı 20 tl ye ormancı_61 arkadaşa verdim
    adam 80 tl indirim ile almış oldu bebek oto koltuğunu
    bende bir önceki alışverişimi 20 tl ucuza getirmiş oldum
    bunun neresi kötü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valihalil V kullanıcısına yanıt
    senin kafan mı güzel ironimi yapıyosun?
    eğer ironi yapıyosan yeri değil..100 TL lık kuponu 20 TL ye satıyosan kimse sana kızmaz burada..yukarıda ne yazmış bi bak anlamadan yazma bi daha..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 21 Şubat 2016; 21:11:05 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de hesaplarımı 1 yıl önce iptal ettiler. Neymiş 2-3 tane ürün alınca toptan alışveriş oluyormuş.
    Yeni hesap açıyorum. 1 tane ürün alacağım. Yine alamıyorum. Çünkü adımı, kartlarımı vs herşeyimi bloke etmişler.
    Böyle saçma bir sistem görmedim.
  • N11 i bırakalı çok oldu. Bu ne ciddiyetsiz firma kafasına göre iptal ediyorlar.
  • Çek satış kaldırılsın,n11 çekleri iptal etsin,her üyeye 1 üyelik verilsin gibi öneriler hepimize zarar verir ve ayrıca n11 e de zarar verir.N11 özellikle yıl sonlarında neden kampanya yapıyor.Yıllık ciroyu yüksek tutmak için.Ve dikkat ederseniz yıl sonunda artan kupon kampanyasında birçok kişi birden fazla hesap sahibi oldu.Ama kapanan hesap çok nadir oldu.Kapanan hesapların çoğunluğuda yeni yıldan sonra oldu.
    Şu an yine n11 işi sıkı tutuyor.Arkadaşım kartı ile bkm express üzerinden alışveriş yapıyorum n11 saçma sapan nedenlerden dolayı iptal ediyor.Neymiş efendim güvenlik teyidi.Kardeşim bkm express ne diye var.Bkm express üzerinden yapılan işlemlerde şifresiz bir alışveriş yapma şansın varmı?Ayrıca bkm den alışveriş yapmak için 2 defa şifre girmek gerekiyor.Bir bkm üyelik şifresi,iki telefona gelen 3d secure şifresi.Neyin kafasını yaşıyorlar anlamıyorum.

    Ayrıca çek satış kapansın diyen arkadaşlar burada hepimiz bu çekler sayesinde gayet uygun fiyatlı ürünler alıyoruz.Lütfen nankörlük etmeyin.Adam çek üretip satıyorsa bu bedavadan olan birşey değil.Şayet o kadar kolay ise bence alacağınıza gidin kendiniz üretin ve bu satıcılardan almayın.Hepsinin bir maliyeti ve riski var.




  • ceylinnaz kullanıcısına yanıt
    ben arkadaşın tepkisine istinaden kapatılsın dedim
    çek satışta hem çek alıp hem satan biri olarak
    1-genel kullanıma açık çeklerin satışına karşıyım
    2-n11 ücretsiz dağıtıp sınırlı çekleri tüketip karaborsacılık yapanlara karşıyım
    3-100 liralık çeke 70-80-90 lira isteyenlere karşıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üyeyim ama bir defa olsun kupon yakalayıp kampanyalardan yararlanamadım. N11'in dağıttığı kuponlardan yararlanmanın tek yolu bu işin ticaretini yapan sahte hesapçılardan kupon satın almak haline geldi.
    Farklı adres konusunu da iyi akıl etmişsiniz. Kapatın tüm hesapları. Kuponları da şüphe uyandırmayan kullanıcı hesaplarına tanımlayın. Ya da sepetinde ürün olanlara ürüne özel kupon yollayın.


    N11'i bunlar var etmişlermiş, bah bah bah. Gidin maaşla başlayın orada, şu oturduğunuz yerden firma sömürmeyi bırakın.
  • benim de üyeliğimi "geçici olarak" askıya almışlar. Siteleri üzerinden görüşme yaptım ancak onlar da sorularıma cevap veremedi, biz sizi arayacağız dendi. Şuan da hesabımı silmek istedim ancak "geçici olarak" askıda olduğu için hesabımı da silemiyorum. "Geçici olarak" hesabımı açarlarsa hesabımı sileceğim.
  • Benim de hesabımı askıya almışlar. Bu nasıl saçmalık. Müşteri hizmetleri ile görüştüm yeni hesap açın dedi. Hani eski hesapta çek falan olsa tamam. Hesabımın açılmasını talep ettim açılmaz dedi. Siz yeni hesap açın onu kullanın. Amaç ne çözemedim. Müşteri temsilcisine zorla kayıt oluştturdum ama nafile açmadılar. Birden fazla hesap olunca haklı olabilirler ama tek hesabı olanlara karışamazlar. Ben istediğim kişiye istediğim şeyi alabilirim. Buna karışmaya ne hakları var.

    @n11
  • n11 de bir satıcı satış iptalini onaylamıyor inatla.
    kargoya vermeden iptal göndermiştim.
    işin yoksa uğraş dur....

    n11



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41F3DB120 -- 26 Şubat 2016; 23:39:39 >
  • ..sizin yüzünüzden kupon kalmıyordu...Ben ce böyle isew çok yerinde hareket bunlar..Bravo N11
  • bende ilginc bir sorun yasıyorum.. 2 haftadır aldıgım seyler hep baska adreslere gidiyor.. firma faturalarında satıcılar hep dogru ama kargo firmaları hem yurtiçi hemde sürat kargo alakasız adreslere gönderiyor.. 2 haftadır hep telefon ede ede ancak eve getiriyorum paketleri... adres düzelttirmekten bıktım
  • n11.com da iki kez sorun yaşadım ikiside çözümsüz kaldı n11 komisyoncudan başka bişey değil kanımca,
    ama buraya gelmeleri güzel olmuş özellikle alışverişin karşılığı olarak hediye edilene indirim kuponlarını tenzih ederek söylüyorum
    şu kadar kupon şu saate kadarlara yetişemedim hiç bazen çok lazım oldu bedavaya dağıtılan çeklere para vermek zorunda kaldık onları bitirirler Komisyonculuğu bırakır satıcının yanında değil müşteriyi korurlar yoksa 5 yıla kalmaz diye tahminde bulunuyorum. Çekirge misali 3 sorunla karşılaşmamak için de alışveriş yapmıyorum.
  • Bugün bana da Mail geldi üyeliğiniz askıya alındı diye. Müşteri hizmetlerini arıyorum sebebini bilmiyorum ticket oluşturabilirim diyor. Tek bir tane hesabım var anlam veremedim. kendileri de bilmiyor ne yaptıklarını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekrem54 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba ekrem54,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Pm attım bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 in nasıl bir işleyişi var adamların nasıl bir dünyası var anlamıyorum. Kendi öz abimin hesabıyla benimkini çoklu hesap olarak algılayıp kapatıyorlar. Ayni evde ayni adresi kullanmamız kadar doğal birşey yok. O abimin bu benim adres aynı diyorum. Tutmuş bir de bunu kapattık diğerini kullanın diyorlar. Diğerini kullanmak istesem gider onu kullanırdım yada başka mail ile açardım. Yakinda ikametgah da ister bunlar her adrese bir hesap diye. Gerçekten takdir ettim. İyi calisiyorsun n11.



    Düzenleme: önce açıp tekrar kapattılar. Ne yaptıklarını bilmiyorlar musteri hizmetlerindeki arayan da resmen çingene kavga etmeye yer arıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekrem54 -- 23 Nisan 2017; 10:21:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    n11.com 21.08.2014 yılında hesabımı "Üyeliğiniz beklemede olduğundan satın alma işlemini gerçekleştiremezsiniz." şeklinde bir ibare bırakıp kapattı. İşlem yapılamıyor, 2,5 yıldır alternatif sitelerden çatır çatır alışveriş yapıyorum, ama n11 sitesini kimseye tavsiye etmiyorum, gerekmedikçe alışveriş yapmayın bu siteden. Çok gereksiz yere hesap kapatıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekrem54

    N11 in nasıl bir işleyişi var adamların nasıl bir dünyası var anlamıyorum. Kendi öz abimin hesabıyla benimkini çoklu hesap olarak algılayıp kapatıyorlar. Ayni evde ayni adresi kullanmamız kadar doğal birşey yok. O abimin bu benim adres aynı diyorum. Tutmuş bir de bunu kapattık diğerini kullanın diyorlar. Diğerini kullanmak istesem gider onu kullanırdım yada başka mail ile açardım. Yakinda ikametgah da ister bunlar her adrese bir hesap diye. Gerçekten takdir ettim. İyi calisiyorsun n11.



    Düzenleme; hesabım açıldı hesabımla bağdaştırdıkları hesapları kapattılar.
    (beş hesap bağdaştırmışlar ama beni ilgilendirmediği için kim ne alaka diye sormadim üstelemedim)

    Forumu okuyup buraya ilgi gösterdiğin için de teşekkür ederiz n11

    Bir hafta sonra aynı mesajımı yineliyorum. Adamlar ne yaptıklarını bilmiyorlar. Önce hesabımı açıp bir hafta sonra tekrar kapatıyorlar. Farklı hesap kullanmışsınız diyorlar. Yakın zamanda ne hesabı ne kartı ne adresi kullanmadım almadım birşey diyorum kullanmissinizdir diyor yaa. Artı çağrı merkezine koydukları çalışanları önce dinlemeyi bilmiyor sonra da konuşmayı bilmiyor. Üç cümle kurdurmadı sürekli böldü lafı ağzıma tıktı otuz saniyede münakaşaya sürükledi. Özellikle de isminin "remziye" olduğunu aktarırsa hiç düşünmeden kapatın bari keyfiniz kaçmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.