Şimdi Ara

N11 SAHTE ÜRÜN REZALETİ!(dördüncü edit) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
346
Cevap
4
Favori
34.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
868 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • theVATANSEVER kullanıcısına yanıt
    O halde satıcı yorumu sadece size açık şekilde değiştirebiliyor. Başka bir hesaptan kontrol edin hocam. Üç yorum vardı üçü de silinmiş. Ve yenilerini de silmeye devam edecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanandnexus

    O halde satıcı yorumu sadece size açık şekilde değiştirebiliyor. Başka bir hesaptan kontrol edin hocam. Üç yorum vardı üçü de silinmiş. Ve yenilerini de silmeye devam edecektir.
    FlyTechSattığımız tüm ürünler faturalı ve orjinaldir tüm ürünler Qcy’dan ithal edilmektedir. Arkalarında bulunan kodun yanlış çıkması imkansız arkadaş nereden kodu kontrol etmiş ?
    23.04.2020

    diye cevaplamış sorumu
  • Bu konularda en hassas davranan Amazon diye biliyorum. Abd politikaları ne olursa olsun müşteri haklı üzerine kurulu. Türkiye'de aynı şekilde çalışıyorsa amazondan alınmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu tip urunleri aliexpresten aliyorum kendi saticisindan cok daha guvenli ve ucuz vergi dahil bide

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • theVATANSEVER kullanıcısına yanıt
    Aynı palavraları söylemeye devam edecek hocam belli. Ürün orijinalse kanıtlayın geri alayım dediğimde ağız büküp teknik servis bakacak diyor. Teknik servisiniz kim diyorum flytech diyor. Yahu flytech zaten sensin. Daha iade için gönderdiğim ürünü teslim almadan 25 iş günü erteleme talep edecek ahlaka sahip biri. Gerçekten şaka gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhammetyildirim77 kullanıcısına yanıt
    Kontrol numaraları bazen geç yansıyabiliyor yeni üretim ise hele şu cin de aralık tan beri olan durumu da düşünürsek. Aynısı başıma xiaomi de geldi.

    Başka bir konu bir yasal sürecin olduğu gerçeği ve saygı.
    Yani bunu alan firma qyc den aldık faturası var diyorsa o zaman sende bekleyeceksin. Çocuk gibi sürekli dürte dürte yazmanın bir faydası yok.
    Ha adam ürün orjinal der sana kanıtlayamaz burada bunları yazardın o zaman ok.
    Satıcı ya böyle davranınca satıcı da ona göre davranır.
    Ürünü aldın elinde faturan var zaten mağdur olabileceğin bir yasal durum yok yani azıcık seviyeli sakin düşünceli olmak lazım.
    Sana satan adam da senin gibi bir alıcı sonuçta.
    Benim sinir olduğum husus bu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N11 böyle şeylerle hiçbir zaman ilgilenmiyor satıcının numarasıni bile vermiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N11 üzerinden baskı kurunda iadeyi geri alsın bari. Ben yazdım valla Forum donanım olarak tepene çökeriz bizi ayar etme dedim
  • selocanq S kullanıcısına yanıt
    Kanıtlayamıyor hocam zaten son fotoğrafta görüldüğü gibi ürün gerçekse kanıtlayın ben geri almasını bilirim dediğimde bile adam "hayali" servislerinin bakacağını ve karar vereceğini söylüyor. Ben buraya tüm ses kayıtlarını atsam inanın az bile yapıyorsun dersiniz. Qcy'nin Türkiyede bir resmi distribütörü yok ve satıcı tamamen süreye oynayıp iki üç hafta sonra ürünü geri gönderecek. Bir nevi caydırma politikası uyguluyor aklınca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanandnexus -- 23 Nisan 2020; 17:11:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 mesaj yada arama yaptimi sana

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hasanandnexus kullanıcısına yanıt
    Birşey olmaz hocam o zaman elinizdeki belge ve fatura ve servis fişi ile gidersiniz kaymakamlığa.
    N11 de bu satıcıyı tutacak kadar düşmemiştir herhalde.
    Sürenizin sonunu bekleyin.
    Umarım bir hata vardır da durum düzelir yoksa bu kadar dolandırıcının resmi kanallarla ülkede satış yapıyor olmasını ben artık kaldıramıyorum valla . Herkes bir alavere dalavere ile yolunu buluyor ve hicbir cezai sonuç çıkmıyor bundan bu ülkede.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu gibi olayları gördükçe internetten ürün almaya çekiniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabah arandım hocam n11 yetkilisine durumu anlattım. Kendisi olayın yakından takip edildiğini ve yetkili birime aktarıldığını söyledi. Umarım gereken aksiyonlar alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanandnexus

    Sabah arandım hocam n11 yetkilisine durumu anlattım. Kendisi olayın yakından takip edildiğini ve yetkili birime aktarıldığını söyledi. Umarım gereken aksiyonlar alınır.
    N11 belki kupon falan verir olayi kapatr skma canini

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GittiGidiyor böyle durumlarda satıcının değil, alıcının arkasında duruyor. Yaptığım tüm alışverişlerde müşteri hizmetleri yardımcı olmuştur, 1 kez ürün iade talebim oldu sorunsuz param iade edildi.
    N11 ürün almayı buraya bırakılan yorumlara bakaraktan çoktan bıraktım. Alırsam da cam filmi, saat pili felan alıyorum max 30tl.
    Hepsiburada da tozutmuş durumda. Yapılan yorumları, alıcı uyanacak almaktan vazgeçecek diye yayınlamıyorlar. Sanırsın satın alınan tüm ürünler mükemmel, site ise harika.
    Velhasıl GittiGidiyor diyorum, sırf müşteri hizmetleri için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nikopoll kullanıcısına yanıt
    keske teknoloji magzalarinda urunler 20 tl daha fazla olsa
  • Daha önce hb den airpods aldım be iade sürecindeki sıkıntıları burdada yazdım birkaç konuda kesinlikle bu tarz sitelerden hb n11 trendyol gg almayın diye yine yazıyorum almayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Markanın kendisi çakma duruyor zaten bide bunun mu çakmasını yapmışlar bravo valla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk olarak içinden garanti çıktı mı ? Çıkmadı ise elinde ki fatura ve ürünün ekran görseliyle maliyeye şikayette bulun alacağı cezayı sen bile tahmin edemezsin.
  • aynısı benim başıma bir kulaklıkta geldi. hb dan almıştım. ben sahte ürün şikayeti daha oluşturmadan baktım satıcı firma sayfasını kapatmış, 14 günlük yasal iade sürecinden faydalanıp paramı geri aldım ama o adam allah bilir kaç kişiyi kandırdı orjinal kulaklık diye. namussuz şerefsiz haysiyetsiz dolmuş güzel ülkem
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.