Şimdi Ara

N11 nasıl bir dükkan bu ?? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
2
Favori
2.345
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro


    quote:

    Orijinalden alıntı: hiickimse

    ben gerçekten bazı arkadaşları anlamıyorum. Şimdi bir malın diyelim piyasası 500 lira. burada 300 lira. elektronikte de malum kâr marjı epey düşük. 80 lira olsun kârı.
    300 e alıyor birisi, sonra firma göndermez hakem heyetine şikayet edeceğim yok benim hakkım filan. İnsanlıktır hata yapılmıştır. Firma sahibinin başına iş gelmiştir şu olur bu olur. Karşı tarafın zarara uğrayacağını bile bile hak arıyorum adı altında bu işin üstüne gitmek bence haramdır. Benim dini fetva verecek bilgim yok elbette ama benim ahlakım ve etik bilgim bu şekilde. Biraz empati ve vicdanınızı da şu ahir zamanda kullanıp bu işlere girmeyin derim nacizane.

    Kolay gelsin herkese iyi alışverişler.

    Bırak bu boş edebiyatları . Bir firma 1 kez bilemedin 2 kez hata yapar . Yılda 10 kere hata! Yapılıyorsa buna hata mı dersin . Yoksa ben parayı alayıp ciromu yüksek tutup o periyottaki primi alayım ayağı yapıyorsa zerre kadar acımasız olacaksın . Dinsizin hakkından imansız gelir

    + 1500

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv


    quote:

    Orijinalden alıntı: d4hi

    Komisyon usulü site yönetenler, mağaza açanlardan 10/20/30 bin gibi banka teminatı alacak kişisel hataları olursa bu teminatlar üzerinden siparişler site tarafından temin edilip gönderilecek, bak bakalım o zaman yanlış yapıyorlar mı? Yayınladıkları ilanı 10 kere tekrar edip yayına sokarlar...

    Mesaj biraz meydanda adamı sallandıracaksın bak bakayım bir daha yapıyorlar mı ya benzedi.

    O zaman bu tarz siteler tam anlamıyla müşterinin yanında olur.

    Bu malum n11 den geçenlerde modem aldık, modem açılmış kullanılmış Wifi ismi "KILIÇ" adaptör amperi farklı.. N11 müşteri temsilcisine durumu izah ediyorum, satıcı ile halledin diyor, satıcıyla görüşüyorum 8 gb ram verelim mi abi diyor.. Yani bu dediğim olacaksa en az 50 senesi var.

    Ram ve modem? n11 pişmanlıktır tavsiye etmem.

    Abi sana rami gönderelim sen al, kullanmassan sat zaten piyasadan 20/30 TL aşağı veriyorum diyor..

    İşin garip tarafı garanti bonus ile almıştım,ürün gelene kadar parapuanin kullanım süresi dolmuş ve sadece n11 de kullanılabilen bir bonustu.urunu iade etsem bonus yanacak.. Mh diyorum mağduriyet ne olacak hani müşterinin yanındaydınız diyorum, çek yükleyin mağduriyetimizi giderin diyorum, elimizden bişey gelmiyor demekten başka bişey diyemediler. En son satıcıyı ikna ettim de ürünü geri kargoladim, oda ürün parasını havale ile gönderdi, n11 panelinden de ürünü aldım onayladıma bastım n11 üzerinden ücret satıcının hesabına yüklendi. 5/10 lira zarar ettim üstüne en az 2 saatte vaktim de gitti..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hirotaro kullanıcısına yanıt
    Japonsun akıllı adamsın ama işte ben zaten bir firma 15 kere hata yapıyorsa demedim, bir fırsat bir hata yakalayıp peşinden koşmak dedim. Kişi kendinden bilir işi, çok rahatsız olmuşsun belli ki. Öteki dünyada hesap verirken dersin ki dinsizin kul hakkını yedim :) Karşıdaki dünyanın en kötüsü de olsa senin ondan (ç)almaya hakkın yoktur. Bariz hatalardan bahsediyorum ayrıca ben. 500 lük malı 300 e verince bu bariz olmaz bir şeydir %40 fark var benim örneğimde. Zaten olmayacağını bile bile şansını denemek için bunu yapıp peşinden koşan zihniyet bence kul hakkı yemiş olur. Görüşüm bu. İsteyen kızsın isteyen bağırsın çağırsın lakin öyle mahalle ağzıyla da bırak bu boş edebiyatları demezse daha güzel olur sanki.
  • N11 ve GG gibi komisyonla ürün satan sitelerin satıcılar iptal yaptığında sorumluluktan kurtulduğuna dair paylaşımlar olmuştu. Hakem heyetleri (en azından benim ikamet adresimdeki heyet) bu yönde farklı görüşler bildirebiliyor.

    Geçen Sene bir ürün 300 küsür liradan satılmıştı. İndirim oranı %50 gibiydi yanlış hatırlamıyorsam. Birçok arkadaş gibi biz de sipariş verdik ve satıcı siparişi iptal etti.

    Sebep: Tedarik edemiyoruz.
    Aynı ürün ertesi gün 600 küsür liradan tekrar satışa çıktı. Satıcı yine aynı.

    n11'e sorumluluğun kendisinde olduğunu fiyatların denetlenmeden ürünlerin satışa çıkarılamayacağını ve satışı yapılan ürünün de teslim edilmesi gerektiğini belirten bir ihtarname gönderdik.

    İlk başta pek oralı olmadılar. Hakem heyetine başvuru yapınca, hakem heyeti karar bile almadan bizi aradılar ve ürünü göndereceğiz, özür dileriz dediler. Ürün gönderildi.

    Tedarik konusu örnek 2:
    Tekzen'den 1-2 yıl önce bir ürün aldım. Adamlara stok teyiti yaptırdıktan sonra havale ücretini ödedim. Ürün bir türlü kargoya verilmedi. Sonra "ürün artık üretilmiyor, tedarik edemiyoruz, resmi dağıtımcısında da stok yok" gibi bahaneler.

    Önce ihtarname gönderdim. Dedim ki "ürünü gönderin, sıkıntı yaşamayalım". Cevap olumsuz olunca, aynı ürünün temin edilebilirliğini ispat ettim. Resmi dağıtımcısından teyit aldım. Hakem heyetine şikayet ettim. Ürünü de başka mağazadan almıştım. Aradaki farkı da Tekzen'e ödettim.

    Hak arama konusu örnek 3:
    Banka kartları konusunda, aidatların iadesi için hakem heyetine gitmiştim. İlk zamanlar heyet sağolsun herkese red kararı veriyormuş. Elimde Yargıtay kararı var, adamlar emsal kararı bile takmıyor.

    "Siz bu başvuruyu alacak mısınız? Yoksa başka bir şekilde mi anlaşırız" dedim. "Ne şekilde" diye sordular. Doğruca kaymakamın odasına gittim ve memurları şikayet ettim. "Olayların kendi içinde değerlendirilmesi gerekirken" memurların keyfi olarak şikayetimi kabul bile etmediklerini aynen ilettim.

    1-2 telefon trafiği ile başvurum alındı ve kart aidatlarını iade aldım.

    Arkadaşlar bunları marifet olsun diye yazmıyorum. Elimiz biraz kalem tutsa, bir alışveriş yaparken "acaba indirim oranı doğru mu?", "acaba satıcının amacı satış mı reklam mı", "ya gelmezse", "alsam mı, yoksa fiyat hatası mı" diye sorular sormayız.

    Kanunlar açık ve net şekilde, ticari işlemlerin ve tüketici işlemlerinin nasıl yapılması gerektiğini belirtiyor değil mi? Hakem heyetine gitmekten çekinmeyin. Ama olayları açık şekilde izah edin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hiickimse

    Japonsun akıllı adamsın ama işte ben zaten bir firma 15 kere hata yapıyorsa demedim, bir fırsat bir hata yakalayıp peşinden koşmak dedim. Kişi kendinden bilir işi, çok rahatsız olmuşsun belli ki. Öteki dünyada hesap verirken dersin ki dinsizin kul hakkını yedim :) Karşıdaki dünyanın en kötüsü de olsa senin ondan (ç)almaya hakkın yoktur. Bariz hatalardan bahsediyorum ayrıca ben. 500 lük malı 300 e verince bu bariz olmaz bir şeydir %40 fark var benim örneğimde. Zaten olmayacağını bile bile şansını denemek için bunu yapıp peşinden koşan zihniyet bence kul hakkı yemiş olur. Görüşüm bu. İsteyen kızsın isteyen bağırsın çağırsın lakin öyle mahalle ağzıyla da bırak bu boş edebiyatları demezse daha güzel olur sanki.



    işte artık o hata olmuyor , o kasten yapılmış bir hatalı fiyat girme oluyor . Ben paraları alayım ciromu yüksek göstereyim sonra 10 gün içinde iade alırım diyor UYANIK MAĞAZA . 1 kere hata yapanlara bende birşey demiyorum ama nedense ay sonları bu hata!!! çoğalıyor firmalarda .
    buna istinaden bu kesinlikle KUL HAKKI olmaz , boşuna nefes tüketme .




  • n11 ve gg gibi sitelerin mantığını bilmeyen o kadar çok insan var ki.
    bunların satıcıyı koruduğundan haberleri yok.hatta satıcı ne diyorlar.

    o yüzden çevreme n11 ve gg yi asla önermiyorum.
  • alsak mı acaba :) şimdi iade ile uğraşmak istemiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: hiickimse

    Japonsun akıllı adamsın ama işte ben zaten bir firma 15 kere hata yapıyorsa demedim, bir fırsat bir hata yakalayıp peşinden koşmak dedim. Kişi kendinden bilir işi, çok rahatsız olmuşsun belli ki. Öteki dünyada hesap verirken dersin ki dinsizin kul hakkını yedim :) Karşıdaki dünyanın en kötüsü de olsa senin ondan (ç)almaya hakkın yoktur. Bariz hatalardan bahsediyorum ayrıca ben. 500 lük malı 300 e verince bu bariz olmaz bir şeydir %40 fark var benim örneğimde. Zaten olmayacağını bile bile şansını denemek için bunu yapıp peşinden koşan zihniyet bence kul hakkı yemiş olur. Görüşüm bu. İsteyen kızsın isteyen bağırsın çağırsın lakin öyle mahalle ağzıyla da bırak bu boş edebiyatları demezse daha güzel olur sanki.



    işte artık o hata olmuyor , o kasten yapılmış bir hatalı fiyat girme oluyor . Ben paraları alayım ciromu yüksek göstereyim sonra 10 gün içinde iade alırım diyor UYANIK MAĞAZA . 1 kere hata yapanlara bende birşey demiyorum ama nedense ay sonları bu hata!!! çoğalıyor firmalarda .
    buna istinaden bu kesinlikle KUL HAKKI olmaz , boşuna nefes tüketme .

    Ankarada mi.oturuyorsunuz ankara disi.siparis gecebilirmiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenflash

    N11 ve GG gibi komisyonla ürün satan sitelerin satıcılar iptal yaptığında sorumluluktan kurtulduğuna dair paylaşımlar olmuştu. Hakem heyetleri (en azından benim ikamet adresimdeki heyet) bu yönde farklı görüşler bildirebiliyor.

    Geçen Sene bir ürün 300 küsür liradan satılmıştı. İndirim oranı %50 gibiydi yanlış hatırlamıyorsam. Birçok arkadaş gibi biz de sipariş verdik ve satıcı siparişi iptal etti.

    Sebep: Tedarik edemiyoruz.
    Aynı ürün ertesi gün 600 küsür liradan tekrar satışa çıktı. Satıcı yine aynı.

    n11'e sorumluluğun kendisinde olduğunu fiyatların denetlenmeden ürünlerin satışa çıkarılamayacağını ve satışı yapılan ürünün de teslim edilmesi gerektiğini belirten bir ihtarname gönderdik.

    İlk başta pek oralı olmadılar. Hakem heyetine başvuru yapınca, hakem heyeti karar bile almadan bizi aradılar ve ürünü göndereceğiz, özür dileriz dediler. Ürün gönderildi.

    Tedarik konusu örnek 2:
    Tekzen'den 1-2 yıl önce bir ürün aldım. Adamlara stok teyiti yaptırdıktan sonra havale ücretini ödedim. Ürün bir türlü kargoya verilmedi. Sonra "ürün artık üretilmiyor, tedarik edemiyoruz, resmi dağıtımcısında da stok yok" gibi bahaneler.

    Önce ihtarname gönderdim. Dedim ki "ürünü gönderin, sıkıntı yaşamayalım". Cevap olumsuz olunca, aynı ürünün temin edilebilirliğini ispat ettim. Resmi dağıtımcısından teyit aldım. Hakem heyetine şikayet ettim. Ürünü de başka mağazadan almıştım. Aradaki farkı da Tekzen'e ödettim.

    Hak arama konusu örnek 3:
    Banka kartları konusunda, aidatların iadesi için hakem heyetine gitmiştim. İlk zamanlar heyet sağolsun herkese red kararı veriyormuş. Elimde Yargıtay kararı var, adamlar emsal kararı bile takmıyor.

    "Siz bu başvuruyu alacak mısınız? Yoksa başka bir şekilde mi anlaşırız" dedim. "Ne şekilde" diye sordular. Doğruca kaymakamın odasına gittim ve memurları şikayet ettim. "Olayların kendi içinde değerlendirilmesi gerekirken" memurların keyfi olarak şikayetimi kabul bile etmediklerini aynen ilettim.

    1-2 telefon trafiği ile başvurum alındı ve kart aidatlarını iade aldım.

    Arkadaşlar bunları marifet olsun diye yazmıyorum. Elimiz biraz kalem tutsa, bir alışveriş yaparken "acaba indirim oranı doğru mu?", "acaba satıcının amacı satış mı reklam mı", "ya gelmezse", "alsam mı, yoksa fiyat hatası mı" diye sorular sormayız.

    Kanunlar açık ve net şekilde, ticari işlemlerin ve tüketici işlemlerinin nasıl yapılması gerektiğini belirtiyor değil mi? Hakem heyetine gitmekten çekinmeyin. Ama olayları açık şekilde izah edin.

    çektiğiniz ihtarnameyi paylaşabilir misiniz?




  • Hirotaro kullanıcısına yanıt
    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qantas

    n11 ve gg gibi sitelerin mantığını bilmeyen o kadar çok insan var ki.
    bunların satıcıyı koruduğundan haberleri yok.hatta satıcı ne diyorlar.

    o yüzden çevreme n11 ve gg yi asla önermiyorum.

    Satıcı mı?

    n11 de başıma gelmedi ama GG kesinlikle alıcıyı mağdur etmiyor.
  • Başkasına ait faturanın fotoğrafnı çekip gönderiyor. Ürünü geri iade etmeme rağmen almıyor. n11 para ödemesini iptal etmiyor. Anlayacağın parayı yatırıp sana hıyar gönderseler n11 satıcının arkasında duracak.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.