Şimdi Ara

n11 iptal değişim reddi, ürünün yan sanayi çıkması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar n11 aracığılıyla bir ürün aldım. Telefonumun ekranı bozuk olduğu için yeni ekran sipariş ettim. Ürün general mobile discovery çıtalı ekran. Ekran montajını yapmayı biliyorum. Baloncuklu naylon üzerinde montajımı yaptım. Ekranı açtığımda sol tarafta bir ölü pixel gördüm. 3 kez değişim 1 kez iade talebim reddedildi. Sebep ürünün montajını yaparken zarar vermem bunun sonucunda ölü pixel oluşmasıymış. Montaj yaparken nasıl bir zarar verebilirim? Zaten vidalar hep kayboldu 3 tane vida taktım. 2 haftadır bununla uğraşıyorum. n11 tam olarak yardımcı olmuyor. Teknik servis diye bir numaraya yönlendirdiler. Ürünün pazarlamasını yapıyor bana. Ürün 80 tl bana 40 tl sizden 40 tl bizden yeni bir ürün gönderelim diyorlar. Peki ben bu ürüne 80 tl verdim elimde mi kalacak?
    Sonra general mobile Türkiye resmi teknik servisini telpayı aradım. Ürünün yan sanayi olduğunu söylediler. Bunu n11 ve mağazaya ilettim. Ürünün orjinal olmasının gerekmediğini söylüyorlar. Ama ürün fotoğrafında %100 orjinal yazıyor. Hakkımı nasıl geri alabilirim dh halkı sizden yardım bekliyorum.
    ürün linkihttp://urun.n11.com/ekran/general-mobile-discovery-lcd-ekran-dokunmatik-citali-P126253609
    Sağ üstte %100 orjinal yazıyor...







  • Merhaba BestSniper,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.