Şimdi Ara

N11 dolandırıcılığı ve yaşadıklarım

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
337
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir klavye alma arayışında girmiştim N11 de buldum 17/11/2023 tarihinde N11 üzerinden GPN Teknoloji firmasından sipariş ettim 20/11/2023 tarihinde elime ulaştı. Dış paketinde hiçbir sorun yoktu fakat içini açtığımda klavyenin tuşlarının üstünde çizikler vs gördüm fotoğraflarını çektim ardından iade talebi oluşturdum iade talebi oluşturduktan sonra da N11'e hasarlı ürün göndermişler diye işimi sağlama almak için mail attım. N11'in bana sağladığı kargoist iade kodu ile ürünü 1 gün sonra gönderdim. Kargoist firması ürünü tam 10 gün sonra teslim edebildi şikayet vs ettim anca teslim ettiler bu arada N11 üzerinden aldığım mağaza iadeyi iptal etti ben de tekrar iade talebi oluşturdum. Her neyse ürün mağazaya teslim edildi mağaza teslim edilmesine rağmen ürün teslim edilmedi diye tekrar iptal etti. Mağazayı arıyorum tabii ki aramalara cevap vermiyorlar sonra soru sorma kısmında ellerine ulaştığını öğrendim iyi dedim bari ürün teslim edildi dönüş yaparlar fakat tabii ki hiçbir şey olmadı ne iade mi kabul ettiler ne değişim sağladılar ürün ortada yok. N11'i arıyorum sürekli çözüm merkezine yönlendirdik deyip kayıt oluşturduk diye oyalayıp durdular hiçbir çözüm sunmadılar artık aramalara da çıkmıyorlar. Ürünü alalı tam 23 gün oldu parasını verdiğim faturası kesilen vs ürünümün ne parasını bana iade ettiler ne ürünü değiştirdiler karşımda bir muhatap yok alanen bayağı koskoca şirket tarafından dolandırıldım 2023 yılında her yere reklamlar veren güvenli alışveriş vs reklam veren firma bu dolandırıcılığa ortak oluyor karşımda kimseyi bulamıyorum sosyal medyadan paylaşarak bu sitenin kullanıcılarına böyle şeyler yaşattığını duyurmak istiyorum kullanmayın kullandırtmayın.








  • thh ile alabilirsiniz paranızı ya da bankaya kart harcama itirazı son çare olabilir.


    alışveriş böyle maalesef; onlarca siparişiniz sorunsuz gelir herşey güllük gülistanlıktır ama sorunlu ürün geldi mi sinir harbi olur.

    işi bilmeyen kullanıcı dolandırılır, parasını geri alamaz. araştırmak lazım. dediğim yolları tüketmek lazım.



    bu işte en güvenilir diye bilinen amazon sitesi sözde, bana ram aldım 2 bin liralık ram yerine 50 liralık usb kablo gönderdiler. kabloyu iade edip yurt dışına gönderip paramı 2,5-3 ay sonra ancak alabildim.


    başta depolarımızda robotlarla otomatik paketleme yapılıyor böyle bir hata olması mümkün değil, herşey kamera kaydı altında zaten buluruz bir onu dediler. en son 2,5 ay geçtikten sonra sordum kamera kayıtları ne oldu buldunuz mu kayıp rami diye, yok bulunamadı dediler. teknocileri de yalan çıktı güvenlikleri de güvenilirlikleri de maalesef.


    sabır da lazım tabi, 2,5 ay beklemek de benim açımdan sabır testi oldu. bazen 3 gün sonra, bazen 2 hafta sonra arayıp sordum hep. en son ürün bulunamadı para iadesi yapıldı.


    amazondan sonra hb-n11 yine en iyileri. en azından eninde sonunda paranı alırsın diye düşünüyorum. ty-ptt-pazar ama neyin pazarı çiçeğin sebeti gibi sitelerde karşında muhatap da bulamıyorsun. oralardan yüksek fiyatlı ürün almak büyük risk resmen.


    siteler bu işin içinden çıkamıyorlar. müşteri de dolandırıcı olabilir. ben paketi hafif görünce video çekerek açtım da elimde ispat var dedim... neler neler.





  • Hayatımda yaşadığım en sorunlu alışveriş deneyimimi yaşattı bu site bana da, üstelik n11 resmi mağazası bunu yaptı. Sitelerinden daha ucuz diye aldığım Samsung galaxy tab A9 plus tableti ürünün fiyatı düştü diye iade ettim. Benim de kargomu kargoist denen saçma bir kargo firması teslim aldı ve tam 10 gün sonra n11'e ürün ulaştı. Tam 14 günlük inceleme sonrasında ürün iademi reddettiler gerekçe olarak ürünü açmış olmamdı ancak zaten bu ürün bana etiketi yırtık gelmişti ama bunu dert etmemiştim. Ürünü yaklaşık 650tl ucuza tekrar satın aldım ve bu ürün kapalı gelince onun yerine bunu göndereyim dedim onu da kabul etmediler. Ürünü bana yurtiçi kargo ile geri gönderdiler ve bingoo ürün ekranı kırık geldi. Neyseki kutuyu açarken videoya çekmiştim hemen kargo tespit tutanağı tutturdum ve tüm kanıtlarımı n11'e gönderdim. Ürün bana hasarlı geleli tam 14 gün oldu ve hala n11 bana konuyla ilgili cevap vermiş değil. her gün arıyorum hep aynı şeyler söyleniyor, ben de daha fazla beklememeye karar verdim THH'ne başvurdum. n11 müşteri memnuniyetini önemsemeyen zerre umurunda olmayan sorunlu bir firmadır. Aman buradan alışveriş yapmayın resmi mağazası bile müşterilerini mağdur etmektedir.





  • hocam klavye bu mu ben de almayı düşünüyordum



    akakce.com
    HP Omen Encoder 6YW76AA Kablolu Mekanik Oyuncu Klavyesi Fiyatları, Özellikleri ve Yorumları | En Ucuzu Akakçe
    https://www.akakce.com/klavye/en-ucuz-hp-omen-encoder-6yw76aa-kablolu-mekanik-oyuncu-si-fiyati,860325253.html
  • bursalıtimsah kullanıcısına yanıt

    Evet dediğim satıcıdan ve n11 den sakın almayın

  • n11 den uzun bir süre sonra telefon için arka kapak almıştım, kapak kırık gelince iade talebi oluşturup ürünü geldiği adrese gönderdim. 1 hafta 2 hafta 3 hafta derken satıcı her talebimi iptal ediyordu ben yeniden oluşturuyordum ki para havuzdan hesabına geçmesin diye, bahsettiğin gibi n11 çözüm merkezine yönlendirdik, tekrar talep oluşturalım gibi söylemlerden fazlasını yapmıyor. iade ve değişim talepleri benim bildiğim kadarıyla 1 hafta içerisinde cevap verilmesi gereken talepler oluyor aksi halde müşteri lehine onaylanıyor, tabi karşımdaki uyanık satıcıya taktığım için ben her iptalinde yeni talep oluşturdum sanıyorum ki iade talebini gözden kaçırdı para havuzdan hesabıma geri düştü. n11 satıldıktan sonra sorunlu mağazalar biraz arttı çevremden de aynı şikayetleri alıyorum


    mağaza ile iletişim senin yararına olmayacak karşı taraf kusurlu ürün göndererek zaten niyetini belli etmiş, elinde olan tek seçenek iptal talebini güncel tutmak olsun.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.