Bildirim
n11.com paramı gasp ettikten sonra siteye girişimi engelledi
New Balance 411 Lifestyle Erkek Günlük Ayakkabı - M411BB2 : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CJ5JR51K
22 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
bugün aynı şeyi n11 de yaşadım. duygularıma tercuman olmuşsun -
Merak eden olursa sürece dair bilgi vermek istedim.
Yukarıda n11 müş hizmetleriyle yaşamakta olduğum maceraya konu olan olay bir satıcıdan 20 liralık bir ürün almamla başladı. Ürün çarşıda yoktu. Sipariş verdim. Satıcıyı da arayıp tembih ettim. Sorunsuz bir ürün gönderin diye. Tamam dediler. Buna rağmen kötü bir ürün geldi. Ben de daha güzel bir şekilde paketleyerek geri gönderdim. İade telebi oluşturdum. Satıcı hemen ürün ulaşmadı diye reddetti. Bekleyin talep açık kalsın zaten ürün size ulaşınca onaylayacaksınız dedim. Yine açtım yine reddetti. KBaşka bir kargoyla göndermişsiniz dedi. Kargo parasını siz vermeyeceksiniz n11 koduyla gönderdim dedim. Konuyu uzattı. İadeyi yine reddetti. Durumu müş hiz.ne ilettim. Satıcı işi yokuşa sürünce ben de ürün hakkında ki zaten kötüydü, ve satıcı hakkında yorum yaptım olumsuz tabii ki. Bunu gören satıcı yorumu silin paranızı öyle veririz dedi. Ben de yok ya!:) dedim kısaca. Sonra n11'le maceramız başlamış oldu. Bu arada satıcı tam olarak şu. Reklamını yapalım ücretsiz
Kısaca söylemek gerekirse, n11 yasal hakkım olan 14 gün iade sürecinde aldığımdan daha güzel paketleyerek satıcıya ulaştırdığım ürününün parasını gasp etti ve geri vermiyor. 2 haftadır da bir üst departmana ilettik, aciliyetini bildirdik deyip duruyor. Arada bir kaç defa robota arattırıp süreç devam ediyor diyorlar. Neyin süreciyse 20 liranın. Bu arada tutar önemli değil. Ben son 2 ayda yurtiçi yurt dışı binlerce liralık alışveriş yaptım. 10 bin lirayı geçti. Yani 20 liranın miktarı önemli değil. Önemli olan yaptıkları ahlaksızlık. sikayetvar.com üzerinde de konuyu paylaşmıştım:
https://www.sikayetvar.com/n11/n11-iadede-zorluk-cikariyorlar
Bugün beni aramışlar ulaşamayınca mesaj göndermişler:
Degerli Uyemiz, 14487553 no'lu talebiniz sonuclanmistir. Irtibat numaranizdan size ulasilamadi. Detayli bilgi icin lutfen n11.com Musteri Hizmetlerini arayin. B002
Müş hiz.ne yazdım bakalım nasıl sonuçlanmış öğreneyim diye.
Meğer satıcıyla işbirliğine gitmiş n11, gaspettiği paramı bana vermek yerine. "Satıcı yorumunuzu silerseniz öyle paranızı veririm diyor. Valla biz de aracıyız yapacak bir şey yok minvalinde bir konuşma geçti" n11 paramı iade için yorumumu silmemi sitiyor! İnanılır gibi değil.
Bugün kü konuşma:
Destek
Selam11:14:04
n11 Destek Robotu
<i>Değerli Müşterimiz<br/>Yaşadığımız bu süreçte müşterilerimize en üst düzeyde hizmet verebilmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Kargo firmalarında yaşanan yoğunluk nedeniyle siparişlerinizin teslimatında gecikmeler ve aksaklıklar yaşanabilmektedir. İş ortaklarımızla birlikte özveri ile çalıştığımızı hatırlatmak ister, anlayışınız için teşekkür ederiz.</i><br/><br/>Merhaba. Ben n11 Destek Robotu. Sorularınızı cevaplamak için buradayım. İhtiyaç duymanız halinde <b style='color:blue'>Canlı Destek</b> yazarak müşteri temsilcimizle görüşebilirsiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim?11:14:04
Canlı destek11:14:20
n11 Destek Robotu
Sizi canlı desteğe yönlendiriyorum..11:14:20
betul
n11.com Canlı Destek Hizmetine hoşgeldiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim?11:14:32
betul
Merhaba , Size nasıl yardımcı olabilirim?11:14:33
Mrb11:14:47
Mrb11:14:47
Degerli Uyemiz, 14487553 nolu talebiniz sonuclanmistir. Irtibat numaranizdan size ulasilamadi. Detayli bilgi icin lutfen n11.com Musteri Hizmetlerini arayin. B00211:14:51
betul
Teşekkür ederim Kontrol sağlıyorum , Kısa bir süre bekletebilir miyim ?11:15:19
Ok11:15:24
betul
Merhaba müşterimiz arandı telefonu kapalıdır. Hesabım yorumlarım sekmesinden ürün ve mağaza yorumunu kaldırıp iade talep etmesi durumunda mağaza onay vereceğini iletmiştir. Bilgi verilmek adına arandı cebi kapalıdır. Akış sms ile kapandı.// şeklinde kayıt sonuçlanmış olarak görünmektedir.11:15:57
Sonuç11:16:21
?11:16:28
betul
mağazaya yapılan yorum silindiğinde onay işlemi sağlanacağoı belirtilmiş.11:16:46
Şuan satıcıda olan ve parası sizde olan iade ürünün parasını almam için yorumumu kaldırmam gerekiyor bu kadar zamanımı çaldıktan, sıkıntı yaşandıktan sonra satıcı?11:17:43
betul
iade talep etmeniz bekleniyor.11:17:46
betul
Bu şekilde belirtilmiş kayıtta11:18:07
İade talep ettim defalarca11:18:42
Her defasında yalan söyleyerek satıcı reddetti (ürün ulaşmadı deiyerek)11:19:11
Şimdi paramı veriyor musunuz vermiyor musunuz anlamadım?11:19:47
betul
Konu hakkında sonuç bu şekilde iletim sağlanmış fakat dilerseniz daha sonrasında yorum yapabilirisniz.11:19:52
Yanı yorumu sil diyorsunuz öyle mi?11:20:14
betul
kesin bilgi elbette iletim sağlamıyorum sadece sürecinizde önerimi iletim sağlamaktayım.11:20:51
Kötü olan bir ürün ve ahlaksız bir satıcı hakkında milleti uyarı niteliğindeki bir yorumu 20 lira için neden sileyim? Sizin bu teklifiniz ahlaksızca. Bence siz teklifinizi gözden geçirin önce.11:22:16
betul
Sistem züerinde iletim sağlamış oldukları bilgi aktım ile mükellefim elbette konu sürecince sizlere hak verebiliyorum .11:24:10
Kesin bilgi sağlayamıyorum da ne demek? Kim sağlayacak peki? Cumhurbaşkanlığı mı? Siz orada bostan korkuluğu musunuz? Para mı gasp edip bir de ahlaksız bir sözde şarkıcıyla işbirliği yapıyorsunuz?11:24:17
Satıcıyla*11:24:48
Yorumu silmem. Paramı da sizden geri alırım. THH ne durumu ilettim. Şikayetvar üzerinden be bazı sosyal platformlarda durumu paylaştım.11:25:42
Şimdi siz paramı vermeyeceğiz diyorsunuz değil mi? Bunun açıklaması bu.11:26:12
Peki.11:26:18
Son alışverişim oldu sizden11:26:57
Bundan sonra ahlaksız satıcılarla işbirliği yapan gaspçı n11 'le işimiz olmaz. Siz de ahlaksız bir firmasınız.11:28:28
betul
Sistem züerinde bilgilendirmenin bu olduğu yönünde iletim sağladım bu statüde ekiplerin kontrol sağlamsı ve bu işlem süresince bu bilgilendirmeyi kabul etmediğinize dair bilgilendirmenizi tekrardan iletim sağlayabilirim mağaza ile yapılan görüşme sonucunda iletim sağlanan bilgiyi görüntüleme sağlayabiliyoruz nasıl bir işlem sağlandığını görüntüleyemiyoruz kayıt süresinde . ne iletim sağlandı ise bizlerde sadece o iletimi görebiliriz farklı departmanalrın işlem sağlamnış olduğu bir konudur sizleri anlayabiliyorum hak ta verebiliyorum yorum silinmez ise iade olmayacak şeklinde işlem sağlanmış .11:29:24
betul
Sizlerden ricam bu şekilde görüşme sağlamamnız olacaktır.11:29:46
Bu arada bu görüşmeyi de sosyal medyada paylaşacağım birazdan. 20 liraya itibarını satan n11 benden 20 lira karşılığında yorum silmemi istiyor. Sizin şerefiniz ve itibarınız bile 20 lira etmez şu saatten sonra.11:30:08
Sanki sizinle ilgisi yokmuş gibi üçüncü şahıs olarak , haberimiz yok, böyle denmiş böyle iletilmiş ler sizi kurtarmaz. Paramı gasp eden sizsiniz. Başkası değil.11:31:42
betul
Mehmet bey sileri alıyorum elbette konu hakkında kayıt sonucunu bilgilendirmesini iletim sağlayacağım bu hususta kontrol sağlanması için tekrardan .11:33:18
Beni yetkili biri arasın.11:33:46
Bu iş bitmeyecek bilginize.11:34:00
betul
Bilgilendirmenizin iletimini sağladım aranmak istediğinize dair.11:35:39
Açıkça söylüyorum. Sahtekar, yalancı, gaspçı , ahlaksız satıcılarla işbirliği yapan, onlara çanak tutan, beceriksiz, beş para etmez bir firmasınız. Bunu da iletin.11:35:47
Teşekkür ederiz.11:36:02
betul
Canlı Destek Merkezimizi tercih ettiğiniz için ve değerli vaktinizi ayırdığınız için Teşekkür ederim. Görüşme sonunda puan ver seçeneğini seçerek görüşmemizi değerlendirmenizi rica eder, sağlıklı günler dileriz.11:36:12
Ürün ve satıcı hakkındaki yorumum da şuydu:
Çinliler bile daha güzel yapar. Berbat bi şey. Geri iade ediyorum amalar iadeyi reddediyor ürün elimize gelmedi diye. Yavaş ol champ, acele etme, ürün gelince iadeyi kabul edersin diyorum. Bu defa bizim istediğimiz kargo firması ile iade etmemişsiniz diyor. Ya diyorum korkmayın kargo parası ödemeyeceksiniz. Çünkü n11 iade koduyla gönderdim farklı bir kargo olsa da. Neyse 3 kuşuşluk ürün olsa da iade ederim ben bunu bu saatten sonra. Ürüne de satıcı ya da bulaşmayın. Dikkatsiz özensiz türk kafası bir satıcı ve üretici işte.
Mağaza biraz beceriksiz. İşi prosedürü bilmiyor. Açıkçası tavsiye etmem. Üstelik sağlam ürün gönderin diye o kadar tembih ettim. Berbat bi şey geldi, şeytan çarpmış gibi. Ama kargolamayı iyi yapın diye tembihlemiştim. Bak onu iyi yapmışlar. Allah var.
Diyeceğim o ki bu ülkede hakkını almak zor iş. Çünkü bunu koruyacak işleyen bir hukuk sistemi yok. Bu arada THH'ne konuyu taşıdım. Onların da bir şey yapabileceği yok. En fazla satıcıya müşterinin parasını iade et diyecekler 5-6 ay sonra derlerse. Şöyle kodumu oturtan bir hukuk sistemin olacak. n11'e milyonlarca lira cezayı dayayacak, teşhir edilecek, satıcı satıştan men edilecek bunun gibi cezalar olacak da caydırıcı olsun.
-
Hatali adres girdikleri bir urun oldu ve ne yaptisaysam adamlara kargoyu adresime gonderemedim inatla hatali adrese gonderdiler hem de samsung turkiye magazasi sozde siz siz olun n11samsung turkiye magazasindan bir sey alirken iki kere dusunun 37 yasindayim yillardir internetten alisveris yapiyorum bu kadar sorumsuzunu ne gordum ne duydum pes.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Ben de böyle haksızlıkları çok yaşıyorum.
Ama ne ticaret sitelerine, ne hukuka güvenim olmadığı için uğraşmıyorum.Sineye çekiyorum. Yoksa bunlarla uğraşarak, hem zamanım gidiyor, hem de sağlığım bozuluyor.Moralim bozulunca da, etrafımdaki kişilerle olan ilişkilerim olumsuz etkilenebiliyor.Bu ülke böyle, şartları bu.Üzüldüm durumunuza.Bu ülkede bu gibi sorunları yaşamayan var mı acaba? -
Sıcak fırsat neresinde bunun? -
N11 gasp ettikleri paramı iade etmek yerine çözüm olarak sitelerine girişimi engelleme, üyeliğimi iptal etme yolunu seçmiştir. Yaptıkları bu çirkefliği elbette her platformda (twitter,facebook, instagram, youtube kanalları video paylaşım yorumları, sikayetvar.com, trustpilot.com, bilumum forumlar, ekşi sözlük(çalışmalar sürüyor) whatsapp grupları) payalaşacağım. 20 liraya bu kadar yerde bu kadar hızlı reklam. Teşekkür borçlular.
Halbuki iade ettiğim ürün karşılığında benim olan paramı, 1 dürüm fiyatı kadar paramı iade etseler öpüşerek yolumuza devam ederdik. Onlar ne yaptılar? İki haftadır satıcıyı korudular, dolandırıcı sahketar satıcı ile birlikte iş tuttular, yalan söylediler her defasında. İğrenç ötesi, beceriksiz müş hiz.le muhatap ettiler. Oysa 8 yıllık, onlarca ürün almış, binlerce lira kazandırmış bir müşteriyim.
Yakında haber kanallarıyla iletişim kuracağım.
Hukuki olarak da gereken girişimlerde bulunuyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 17 Haziran 2020; 12:56:59 >
-
En güvenli site gittigidiyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
N11 hırsız satıcıların sitesi. Benim de başıma geldi. Bütün sistem hırsızları korumak ve şikayetleri oyalama bıktırma pes ettirme üzerine kurulu. -
N11'den uzak durun.
Gelmeyen ürünün para iadesini alamadım. 2 ay uğraştım. Yapılmayan rezillik kalmadı. Talep oluştur kapat, Talep oluştur kapat. İnceleniyor. İnceleniyor. Telefon görüşmeleri. Canlı destek görüşmeleri. Pişkin robot cevapları.
Satıcı rahat " Nereye istersen başvur" diye yazıyor. N11'e güveniyor. THH ye başvurdum. Savunma istediler. Anında Sürat Kargo sitesinde sahte bir kayıt oluştu "Teslim edildi" diyor. Sahte kayıt diye gene itiraz ettim. Sonra sizi aradık ulaşamadık bahanesi. Kupon teklif etmişler yeniden başvuru yapın bahanesi. Sonunda para iadesi yapıldı. Bu sefer eksik yapılmış. Eksik miktar kargo parasıymış, hizmet bedeliymiş, otomatik iade olmuyormuş, ayrıca talep etmek gerekiyormuş. Hayatımda etmediğim küfürleri ettim. Savcılığa dolandırıcılık iddiası ile suç duyurusunda bulunmak tehdidi ile Kargo parasını da aynı gün aldım.
Sistem satıcıyı sonuna kadar koruma üzerine kurulu. Müşteriler mağdur ediliyor. Güvenli alışveriş palavra Ürün gelse de gelmese de para satıcıya aktarılıyor. Geri alamıyorsun. Sahtekar satıcılar her türlü talebi ret ediyor. Pişkin pişkin alay ediyorlar. Bu yüzden sahtekarlar hırsızlar burada toplanmış. Çoğunluğu Sürat Kargo ile çalışıyor. Danışıklı dövüş olma ihtimali yüksek. Sürat Kargo "Teslim edildi" diye sahte kayıt oluşturuyor. Hırsız satıcılar ile anlaşmış olabilir.
Satıcı ile ağız dalaşında ürünü geri çağırdık sana gelmeyecek dedi. Sonra Sürat Kargo sahte kayıt oluşturunca "Ürünü aldın, para iadesi olmaz dedi". Her türlü rezillik var.
Hepsinin ekran kaydını aldım.
N11, hırsızlar ve Sürat Kargo bu üçlüye dikkat.
En güvenilir "Gitti Gidiyor". Tek itiraz da aynı gün para iadesi aldım.
-
Yorumları ibretle okudum. İnternetten çok sık alışveriş yapan biri olarak N11 kara listemdesin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında hiç yazma isteğim yok. Ama yarım kalmasın diye yazayım.
Kısaca olay:
21 liralık bir ürün aldım n11 üzerinden. Satıcıyı telefonla arayıp bu benim için önemli kontrol ederek sağlam bir ürün gönderin dedim. Tamam dediler. Üretim hatalı bir ürün geldi. Bana gönderildiğinden çok daha güzel bir paketlemeyle ürünü iade talebi oluşturarak n11'in vermiş olduğu gönderi koduyla ürünü geri gönderdim. Satıcı iade talebini ürün eline ulaşmadığı gerekçesiyle reddetti. (Kargo online sistemden ve şubeden ulaştığını teyit ettim.) Bir kaç defa daha satıcı iade talebini reddedince, zaten kötü olan ama hakkında yorum yapmayı düşünmediğim ürün altına ve satıcı yorumuna olumsuz yorum yazdım. Zorluk çıkarıyorlar, üründe kusurluydu gibi. Satıcı yorumu silerseniz paranızı veririz dedi. Ben de kısaca "Yok ya! Bunu öncesinden düşünecektiniz." dedim. n11'e durumu bildirdim. Gerekeni yapacağız, bekleyin üç gün üç gece, üst departmana ilettik, acil olduğunu söyledik gibi bahanelerle 2 haftayı geçkin süre defalarca görüşmemizde oyalamaktan başka bir şey yapmadılar. Halbuki olay çok basitti. Bir ürün almışım. Beğenmemişim, kusurluymuş. Yasal hakkım çerçevesinde aldığım gibi ürünü geri göndermişim. Satıcı yalan söyleyerek iadeyi reddetmiş. Param sizde, n11'de. Paramı vermelilerdi hemen. Belki sadece yurtiçi ve az online alışveriş yapanlar tam bilemeyebilir. Ama 8 yıldır yurtiçi ve yurtdışı farklı ülkelerden ve pek çok platformda on binlerce liralık alışveriş yapan biri olarak söylüyorum çözüm bu kadar basitti.
N11'e kızmam bu oyalamları ve parayı alırken aracı olup sorun olduğunda aradan çekilivermeleri, yalan söylemeleri (şu kadar sürede arayacağız, şu şekilde telafi edeceğiz vaatleri ..), sahtekar satıcıyı koruyup, 8 yıllık binlerce liralık alışverişi olan bir müşteriyi yüz üstü bırakmaları ve bu süreci 2 haftadır yaşatıp pek çok görüşme olmasına rağmen hiç bir çözüm getirmeleri sebebiyleydi. Bu açıdan bakınca neden müş. hiz.le öfkeli konuştuğum anlaşılır.
Neyse sonra sikayetvar.com, trustplot.com, facebook, istagram, twitter, youtube ve farklı sosyal platformlarda bu yaşadıklarımı paylaştım. Saıcıya bu durumu ilettim. Bu arada n11 üzerinden ürün sayfası soru cevap kısmından chatleşiyoruz:) N11 tamam çözüme dair bir işe yaramadı ama sağolsunlar en azından sohbet ortamı sağladılar. Satıcının ürünlerinin altına süreç hakkında bilgilendirmelerde bulunup potensiyel av olabilecek müşterileri uyardım. Ama satıcı bana mısın demiyor. Hala diretiyordu. Halbuki isteğim çok basitti. Ürünü iade ettim paramı geri ver. Bu kadar. Başka bir şey istmedim.
Dün n11 beni sistemden banladı. Tabii VPN ile sistemlerine girebiliyor ve satıcıyla sohbetimize devam edebiliyorduk. Satıcı sonunda "Tamam pes ettik. Sen haklısın. Kusura bakma. Paranı vereceğiz dedi. "Öyle olmaz hemen. Firmanızdan yetkili biri beni yarın öğleye kadar arasın, sözlü özür dilesin. IBAN no vereceğim paramı da oradan gönden. N11'e bu saatten sonra asla güvenmem ." dedim.
Bugün baktığımda n11 üyeliğimi de askıya almış. Üyeliğime giremiyorum. Ama tabii ki kısıtlı da olsa teknoloji bilgimle satıcıyla n11 üzerinden yazışmaya yine devam edebiliyordum:)
n11'i aradım. sizin bulduğunuz çözüm bu mu, alıcının parasını gasp edip banlayarak üyeliğini iptal etmek? diye sordum. Biraz sohbet muhabbet. Neyse bir süre sonra üyeliğimi tekrar aktif ettiler.
Bu arada satıcının ismi olan Sarıtaş firmasıyla görüştüm. n11 satıcısı siz misiniz? diye sordum. N11 satıcı sayfasındaki ismin ve bina görselinin kendilerine ait olduğunu ama satıcının kendileri olmadığını, olayı avukatlarıyla görüşüp n11 ve satıcı hakkında girişimlerde bulunacaklarını süreç hakkında beni de bilgilendirecekleirni söyleyerek teşekkür ettiler. Bu durumu satıcıyla paylaşınca hemen biri beni aradı. "Kusura bakmayın, ben firma sahibiyim, şehir dışındaydım, çalışanın yaptıklarından yeni haberim oldu, işine de zaten son verdim vs konuştu. İyi madem öyle dedim İBAN veriyorum paramı oraya transfer edin. Tamam dedi ve paramı transfer etti.
Bir süre sonra n11 çalışanı birisi aradı. İşler nasıl, sorun var mı halletiniz mi aranızda, bizim yapabilecğeimiz bir şey var mı diye :) Görüşme kayıtları var bu arada. Tüm telefon görüşmelerimin. Satıcıya sorularını oluyormuş. Sormanız gereken bir şey var mı? falan dedi. Ben de, "Yoo biz oradan sohbet ediyoruz, chat ortamı gibi kullanıyoruz. Siz işinize bakın. Her şey yolunda minvalinde cevapladım. Sonra n11 hesabıma harcama yapmam için30 LİRA tanımladıklarını ama bir kaç gün sürebileceğini:) söyledi. Dedim ki n11 benim için bitmiştir. 30 değil 30 bin tanımlasan anlamsız.
İşte maceramın özeti budur.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
-
https://forum.donanimhaber.com/bosch-sms68ji06t-8-program-homeconnect-inox-bulasik-makinesi-catir-catir-catladi--140850483
Gittigidiyor kadar pislik bir platform yoktur. Yalancı, sahtekar, ahlaksız bir firma.
Bu isnat ettiğim tüm vasıflara haiz olduklarını tek tek ispatlayabilirim. Hepsinin kaydı mevcut
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 18 Haziran 2020; 22:26:4 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
"Gitti Gidiyor"'da hiç problem yaşamadım. Aynı şekilde gelmeyen bir ürün vardı. Sürat Kargo gene. Paket kaybolmuş, belli. "Gitti Gidiyor"'a itiraz edip para iadesi istedim. Aynı gün iade yapıldı.
Tek başvuru, anında iade.
Defalarca "İnceliyoruz" yok.
Defalarca "Talep oluşturma" yok.
Defalarca telefonda sinir savaşı yapmak yok.
Defalarca "üst birlik bakacak" yok.
Defalarca "3 gün de cevap veririz" yok.
"Ürün satıcıya ulaşmamış, iade olmaz" yok.
"Ancak satıcı onaylarsa iade olur" yok.
Satıcıyla/Kargo ile söz dalaşı/muhatap olma yok.
"Canlı Destek" ile embesil bir muhabbet yok.
Oyalama geveleme yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IlhanGokcay -- 19 Haziran 2020; 8:48:43 >
-
Tam bir ay bana yalan söyleyerek oyaladılar. Hatta daha uzun sürmüştür. Müş hız falan da değil. Daha tepeden birileriyle görüşüyorduk. Hepsinin ses kaydı var.
Gittigidiyor bir
N11 iki
Sonra paramı verdiler mı hayır.
Tüketici hakem heyeti devreye girince yine onlar değil, bosch türkiye hemen iban verin gönderelim dediler de öyle kurtardım 5 bin lirayı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 18 Haziran 2020; 23:15:7 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bu kadar bilincli vatandas gormeyeli cok oldu gozlerim yasardi, biz ne urunler aldik daha garantiye bile gondermedik, kotu de olsa urun olumlu yanlariyla baktik, sizin kadar olayi kovalamak olsa kimbilir ailem nerdeydi 😂
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X