Şimdi Ara

n11 bridgestone lastik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iyi forumlar arkadaşlar. 205/55/16 ebatında lastik alacağım. bridgestone istiyorum T001 modeli.
    bulunduğum yerdeki bayiye sordum 280 ₺ fiyat verdi. bridgestone kendi sitesinde 300₺.
    n11 de ise 208₺ çok uygun geldi. bir günlük bakınmayla buldum buldum bunları.

    n11 den alan var mı aynı lastiği veya bu fiyatla ilgili görüşü, tavsiyesi olan var mıdır


    n11 deki lastik şu
    n11'de Bridgestone 205/55 R16 91V Turanza T001(Üretim 2017) 280,00 TL yerine 208,90 TL
    http://urun.n11.com/oto-lastik/bridgestone-20555-r16-91v-turanza-t001uretim-2017-P11415900

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • n11 i boşver hocam şurada aynı fiyata 6 taksit yaptır al keyfine bak

    http://kolayoto.com/bridgestone-turanza-t001-205-55r16-91v.html
    _____________________________
  • 180 liralik lastiği n11 de 109 tlye bulmuştum ve hemen almistim ve simdi kullaniyorum.

    Firsatlar dunyasi, firsat ayağına geldim mi kacirmayacaksin!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    https://www.flickr.com/photos/162118719@N03/
  • Testlerde güzel sonuclar vermiş alabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sandero STEPWAY Turbo TCe 90 Gök Mavi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Eray.

    n11 i boşver hocam şurada aynı fiyata 6 taksit yaptır al keyfine bak

    http://kolayoto.com/bridgestone-turanza-t001-205-55r16-91v.html

    e aynı fiyat hocam zaten. n11 gibi bilindik yerden alalım o zaman. linkini verdiğin siteyi ilk defa görüyorum.

    önerin için teşekkürler yinede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    Testlerde güzel sonuclar vermiş alabilirsiniz

    testlerine bakmadım doğrusu. 2011 den bu yana aynı marka lastik takılı. baya dayandı memnunum da. hem emsallerine kıyasla fiyatıda uygun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Qonrul kullanıcısına yanıt
    n11 alışveriş maceralarına hazırsan bilemicem hocam dediğim siteden 4 tane kışlık lastik aldım sorun olmadı ups ile gönderdiler ve üretim tarihi ne yazıyorsa doğru geldi ek olarak alırken anlaşmalı lastikcide seçebiliyorsun lastik başına değişim fiyatları yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Eray. -- 28 Temmuz 2017; 14:39:39 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    N11 Kupon Satışı
    9 yıl önce açıldı
    n11 kupon satışı
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.