Şimdi Ara

N11 11.11 Kampanyası (ilk mesaj güncel)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7.101
Cevap
142
Favori
576.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 1422
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 10 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 142
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • davetsiz07 (218 mesaj) Patren (165 mesaj) neşter61 (103 mesaj) -OFLU- (75 mesaj) BlackLead (72 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3289 mesaj) Mobil (1378 mesaj) Mini (451 mesaj) Uygulama (1983 mesaj)
  • @
11 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> N11 11.11 Kampanyası (ilk mesaj güncel)
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    Yıllardır n11 den 11.11de çok iyi alışverişler yaptım firmayıda kötülemek istemiyorum ama bu sene ihtiyacım olan birkaç ürünü n11 den 222 tlye aldığım 444 tl kuponla aldım sonra baktımki trendyolun hesaplara bedava dağıttığı 300-100 cüzdan kuponuyla alsaydım nerdeyse aynı paraya geliyor. Yani o sabahları n11den kupon toplama telaşları falan bir fiyat araştırması yapıyorsunki farklı sitelerde de fırsatlar iyi. En azından benim ihtiyacım olan ürünlerde kullandığım 3-4 kuponda başıma gelen buydu. N11 in kesinlikle satıcı fiyat politikasını düzenlemesi lazım 100 liralık çekle iki gündür debeleniyorum ne alacağım diye.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Yav he hee,. 300₺ kupon 3300 liralık alışverişleede geçerliymiş. Zaten ürünün fiyatı 3000₺ bile değilken tam bir kamdırmaca



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    28 Mesaj

    11.11de 3800 TL Xiaomi Redmi Note 10 Lite Duos 128GB 8GB RAM - MOR renkli tel aldım.

    Amoled ekran olduğu için vazgeçtim. Ürünü açmadan iade edeceğim. Bu fiyata almak isteyen arkadaşlar iletişim kurarsa direk ona gönderebilirim yoksa iade edeceğim.


    Şuan 8GB versiyonu 4100+ üzerinde satılıyor

  • Er
    14 Mesaj
    Bu indirimler bana pek inandırıcı gelmedi. Bir kaç fiyatını bildiğim ürün daha bile pahalı. Uzunca süre fiyat takibi yapmadığım ürünü asla almam artık.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    213 Mesaj

    Neden vazgeçtiniz hocam? Ben de 6 gb versiyonunu 3650'ye aldım. 3800'ü kaçırdım 8 gb için. Redmi Note 8 pro'dan geçtim. IPS vs AMOLED farkı baya iyi geldi.

    |
    |
    senli27 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    797 Mesaj
    Arkadaşlar n11 den 11.11 de
    kart kampanyası + kupon kampanyası ile televizyon alanlar aldıkları TV lerin kaça geldiğini yazabilirler mi?

    İlgilendiğim birkaç model var. Karşılaştırma yapmış olurum.
    Samsung 50TU8000
    Samsung 50TU8500

    Samsung 55TU8000
    Samsung 55TU8500
    Samsung 55Q70T

    LG50UN74006
    LG50UN81006

    LG55UN74006
    LG55UN81006
    LG55SM8000
    LG55Nano serisi



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    oppo reno4 aldım 3620 tlye siyah renk ürün efsane akıyor kamerası efsane iphone 7 den geçtim tavsiye ederim

    |
    |
  • Yarbay
    6346 Mesaj
    Arkadaşlar 33₺lık altlimitsiz kuponla ürün almıştım. Ürünü iade etsem kuponu da geri yüklerler mi? Ürün kötü çıktı



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    989 Mesaj
    Kupon satışı kampanya şartlarının ekran goruntusu alabilen var mı? İade durumunda uyuşmazlık yaşanmaması adına şartları okuyalım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    576 Mesaj

    Samsung 55Q70T aldım
    8500 dü 500 daha koyup 900 TL lik Çek kullandım fibabank ile ödediğimden puan kazanmadım ama 12 ye bölmüş oldum



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Class teacher kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    213 Mesaj
    Xiaomi mi note 10 lite ile Huawei P30 Pro telefonları için aynı kılıf alsam sorun olur mu? Aşağıdaki spigen kılıfı P30 Pro için ama Note 10 Lite a uyumlu ise bunu alacağım. Kullanan var mıdır?

    https://www.amazon.com.tr/dp/B07LCYNN8S/ref=cm_sw_r_cp_apa_fabt1_izbSFb7MSYRX7



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1415 Mesaj

    AmoLED kırıldığında çok üzüyor ondan sanırım.

    |
    |
    maliokan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    213 Mesaj

    Doğrudur hocam ben de ilk defa test edeceğim Amoled i.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    MySun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    797 Mesaj

    Hayırlı olsun hocam. Umarım memnun kalırsınız. 70t 100hz bi cihaz. 60t ye göre daha mantıklı bence.
    5000-5500 liraya 55tu8000 , 55un74006 alırım.

    Şayet olmazsa 7000-7500 arasına 55Q70T alma hedefim var. Bakalım hayırlısı artık.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    gokaykac kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1121 Mesaj

    *Bu kampanyada zaten bir tek alt limitsiz kuponlar iş görüyor. O da kumar gibi resmen.
    *Tık hızında için 10 gün kupon toplamaya hiç gerek yok, 10 gün boyunca dağıttığı tüm kuponları daha fazla miktarda 11.11 günü de verdi.
    *Çoğu ürünü kuponsuz da benzer, yakın fiyata siyah etiketle veriyor.

    Benim gözlemlerim bunlar. Asıl sıkıntı kesinlikle mağazalar. Bir ürünün vardır, satacağın kadar stok ayırır, fiyatını belirler satarsın, stoğunu bitirirsin. Daha stok bitmeden gün içinde üç beş kez fiyat aşağı fiyat yukarı. Bir alan pişman oluyor, bir almayan.

    Fiyat yükseltme yasağı tamamen hayal mahsulü. N11 müşteri hizmetleri; mağazalara fiyat belirleme konusunda müdahale edemiyoruz dedi. Evet 11.11 günü yasak var ama bu yasak bazı mağazalarda geçerli değil diyor. Ne hikmetse en çok takip edilen ürünleri satan mağazalar heralde bunlar.

    Mağazaya soruyorum 1 ay boyunca bu süpürge 2290₺ idi, neden şimdi 2459₺? Eurodolarewuegegw.. Eee kardeşim dolar 2 hafta önce neydi, o gün neydi? Geçeceksin o işleri... Aynı süpürgeyi Amazon ve Trendyol 11 Kasıma kadar 2140'a sattı. 11.11 kuponlarını bekleyip pişman olduk almadığımıza.

    Velhasıl bu kampanya galericilere ve alt limitsiz konusunda şanslı (donanımlı) (ne şans ki her alt limitsiz kupondan alabilmiş) kişilere yarıyor. Normal kupon tayfasına bıraktığı kazanç piyasaya göre %5-10

    Bundan sonraki yıllarda baş ağrıtmaması dileğiyle.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kaptan_tsubasa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Er
    0 Mesaj

    Alt limitsiz kuponla aldığım ürün hasarlı çıktı arkadaşlar iade edersem kuponum geri mi yükleniyor iptal mi oluyor?

  • Binbaşı
    1021 Mesaj

    Hocam 55Q70T benim de hedefimde olan bir TV. 7000-7500 bandına düşeceğine emin misiniz? Beklediğiniz bir zaman mı var.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Class teacher kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    654 Mesaj

    Yükleniyor.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    123dfgh kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    0 Mesaj

    Teşekkürler hocam bilgi için.

    |
    |
    Maestro26 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Masal Oku
kripto para haberleri
En ucuz kedi maması fiyatları
Ekonomi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,156
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.