Şimdi Ara

MyDisk Veri kurtarma sitesine ne kadar güvenebilirim ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
5.451
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konu ciddi bu bölümde çok üye var ondan buraya açmak zorundaydım

    http://www.mydisk.com.tr/ bu siteye ne kadar güvenebilirim 1 TB lık harddisk veriler yok oldu,gizlendi,kayboldu daha önce böyle bir sorunla karşılaşan varmı ?



  • Benim 700 GB verim gitti hiç bir şey olmamış gibi en baştan indirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokselkir

    Bu yazıyı okursanız güvenip güvenmeme konusunda karar verebilirsiniz. Tamamen forumdan alıntıdır

    http://forum.donanimhaber.com/m_67286367/mpage_1/f_/key_//tm.htm#70474834

    Burada bozulan hard diskimin nasıl bozulduğunu, marka ismi MyDisk, resmi ünvanı Maksimum Teknoloji Bilgi İşlem Ltd. Şti. olan firmaya diskimi yolladıktan sonra yaşadığım 2 ayda yaptığımız telefon görüşmeleri ve yaşanan alışverişleri anlatacağım. Amaç insanlar bilgi çağında bilgilensin, benim gibi, bu firma ile ilgili internette gerekli bir bilgi olmamasından dolayı şube sayısına bakıp güvenerek bilgisayarının en mahrem denebilecek parçasını bu insanlara verdikten sonra yaşadıklarımı okusun ve ondan sonra başlarına böyle bir hadise gelirse ona göre davransın diye hatırladığım her şeyi anlatacağım.

    Şimdi bundan 3 ay kadar önce 2-3 defa bilgisayar ile bağlantısı giden ama usb kablosunu çıkarıp taktığımda ulaştığım harici diskime USB bağlantısından hiçbir şekilde artık ulaşamadığımdan dolayı diskin usb 3 dönüştürücü çipinin arızalandığını düşündüm. Harici disk kutusunu açıp içindeki sabit diski çıkardım. Bilgisayara direk sata kablosu ile bağlantısını sağladım. Ve düşündüğüm gibi oldu bilgisayarı açtığımda hemen 2 tb wd disk donanımı bulundu uyarısı çıktı ve win7 kendi disk sürücülerini yükledi. Bilgisayarıma girdim bir sevinçle ama disk orada gözükmüyordu. Sonra düşündüm, bilgisayar yönet bölümünden depolamaya girdim ve diskin orda gözüktüğünü gördüm. Ama formatı diğer disklerim ntsc yazarken bunda raw yazıyodu. Bende herhalde bu format harici diskin dönüştürücü çipinden kaynaklı farklı okunuyor onun adıda raw diye düşündüm ve diski biçimlendirirsem ntsc formatına ulaşabilirim diye düşündüm. Biçimlendirmeyi başlattım ve bir an düşündüm ki bu işlemi yaparsam diskin içindeki tüm veriler gidebilir dedim ve işlemi %1 olmadan sonlandırdım. Ama çok geçti, disk artık bilgisayarımda da gözüktü ama biçimlendirme bitmediği için diskin içine girilmiyordu. Tıklandığında biçimlendirmen gerekiyor uyarısı veriyordu. Benimde kesin olarak bildiğim bilgi, bir diskteki verilerin üstüne bir şey yazmadıktan sonra içindekilerin hep diskte kaldığı idi. Onun için diski tamamen biçimlendireyim, kurtarma programları var onlarla kurtarırım diye düşündüm. Biçimlendirmeyi başlattım ve hiçbir arıza vermeden işlem tamamlandı. Artık diğer sabit disklerim gibi bu diske de erişebiliyordum ama içi tabiî ki bom boştu. Ondan sonra 10 gün boyunca 7’tane programla diski tarattım ama hiçbiri diskin içindeki 1 tane eski verimi bile bana göstermedi. Bende bu işi kendimin yapamayacağımı bu işi yapanlar var ise onlara ulaşmam gerektiğini düşündüm. İçindekiler çok önemli veriler olmasa da 10 yıl boyunca titizlikle düzenlediğim videolardan oluşuyordu. En azından verileri kurtaramasam da, zamanla geri getirebilmek için içinde neler vardı neleri kaybettiğimi görmek istiyordum.

    3 tane veri kurtarma firması ile görüştüm. Sonunda daha kurumsal bir firma olduğuna kanaat getirdiğim mydisk.com.tr site adresli firma ile görüştüm. İlk görüşmemi, sitelerindeki canlı destek bölümünden elif hanım ile sağladım. Numaramı istedi ve teknik konularda bilgi vermek için arkadaşımız sizi arayacak dedi. Gün içinde bana dönüldü ve durumu izah ettim. Arkadaş diskin biçimlendirilmeden dolayı katmanlarına ulaşmanın zorlaştığını, bendeki programların ondan dolayı dosyaları bulamadığını, kendilerinin ulaşmasının da zor olduğunu, biçimlendirmeseydim %99 kurtarabilecekleri vs. 15 dk civarı anlattı. Sonuçta diski göndermeden bir şey diyemeyeceklerini tahmini 2 gün içinde olumlu olumsuz bir şey diyebileceklerini söyledi. Fiyat olarak ta yazılımsal bir arıza ise 200, donanımsal-fiziksel bir arıza ise 300 dolar fiyatlarının olduğunu söyledi. Bende Altunizade şubelerine bu diski götürdüm çalışır, biçimlendirilmiş içi boş halde teslim ettim. Tarih 3 kasım 2012 cumartesi günü.

    Sonraki hafta telefon bekledim aramadılar. Bende 8 kasım 2012 Perşembe günü aradım. Zekeriya bey ile görüştüm. WD disklerin şifreleme yapan bir disk olduğunu, bunu çözmeye çalıştıklarını, kapasitenin de büyük olduğu için image almalarının uzayabileceğini tarzında bir şeyler söyledi. Tamam dedim. Bundan sonra sürekli ben bilgi almak için aralıklarla aradım resimden görebilirsiniz. Sonuç olarak tarih 13 Aralık 2012’ye geldiğinde, yani 35 gün sonraki aramamda, yeşim hanımla görüşmemde bana halen işlemin devam ettiğini, diskin kapasitesinin büyük olduğu için ve şifrelemeli bir disk olduğu için işlemin sürdüğünü söyledi. Bende tamam bunu söylüyorsunuz 35 gündür de hiç mi olumlu olumsuz bir şey yok, yani bana deyin ki; %50 - 60 her neyse ilerledik az kaldı ya da her türlü çabamıza rağmen diskten olumsuz cevaplar alıyoruz deyin dedim. Cevap yine aynı oldu, hiçbir şey diyemeyiz şu an devam ediyor belli olmaz dedi. Bende o zaman 6 ay, 1 senede geçse, sizi arasam yine sonuç alınmama ihtimali olabilir bunumu diyorsunuz dedim. Hiç bir şey diyemem olabilir dedi. Bende o zaman benim o kadar vaktim yok. Diskimi iade edin dedim. Tamam dedi. Ne zaman kargoya verirsiniz dedim. Laboratuvar’la görüşmem lazım ne zaman ürünü bize teslim ederseler o zaman veririz dedi. Tamam dedim. Tarih 13 Aralık 2012 Perşembe Saat: 12:55

    4 gün sonra 17 Aralık 2012 Pazartesi günü aradım. Kübra hanım ile görüştüm. Durumu söyledim. Disk iadesi istemişsiniz dedi. Evet dedim. Diskin gün içinde kargoya verileceğini söyledi. Tamam dedim. Gelen giden yok, sitelerinde de bir bilgi yok. 2 gün sonra tekrar aradım. Yine aynı cevap verildi. Yani bugün kargoya verilecek. Tamam dedim. Yine bir hareket yok. 2 gün sonra bir daha aradım. Bunların dışında sisteme kaydetmedikleri kargo ile ilgilendiğini söyleyen bir beyle de görüştüm o kargoyu kendi yaptığını kesin akşam vereceğini söyledi. Oda vermedi. Veremedi yada. Sonra 21 Aralık’ta bir daha aradım Disk ne durumda vericeğiz bugün diyorsunuz kaç gündür ne oldu dedim. Bu akşam üstü veriyoruz dedi. Bende emin misiniz bu defada yalan olmasın bu kaçıncı kargoya tesliminiz dedim. Beyefendi söylüyorum bugün vericez kesin dedi. İnşaallah dedim. Kapadım. O gün akşam üstü 21 Aralık 2012 Cuma saat: 17:24’de kargoya vermişler. Yani 8 gün sonra. Diskte Cumartesi günü iş yerime geldi. Akşam eve götürdüm. Sata ile bağladım. “Dıt Dıt ıııı” tarzı bir ses geldi. Baktım bilgisayarımda bir hareket yok. Bir daha denedim bir şey yok. Biosa girdim görünen yeni bir disk yok. Bende sonuç olarak bu diski bozmuşlar herhalde, onun içinde tamire çalıştılar 8 gün, bende ısrarlar isteyince tamir edemeden vermek zorunda kaldılar kargoya diye düşündüm. Başka bir pc’de de deniyim dedim. Denedim yine aynı sorun. Sonra diskin sağına soluna baktım. Üstündeki metal tabakanın bir köşesinin hafif eğildiğini gördüm. Diski dark knight kasamın hard disk kızağı ile göndermiştim. Bilen bilir kızağa vidalanıyor disk alttan kasanın ufak kapağını açıp diski kaydırırsanız direk bağlantı yapılıyor. Kasanın içini açıp kablo bağlamanıza gerek yok. O kızağa da baktım. Onunda bir köşesinin baya bir yamulmuş olduğunu gördüm. Düşündüm büyük ihtimalle bu diski düşürdüler bu eğilme başka bir şeyle olmaz ve arıza sebebi de budur dedim. Kargo ile sarılı naylonu bana sağlam görünmüştü yani kargocunun bozma ihtimalini düşünmedim hiç.

    Araya hafta sonu girdiği için pazartesi günü sabah aradım. Durumu Yeşim hanıma anlattım. Oda bana diski ben nasıl gönderdiysem o şekilde geri gönderdiklerini söyledi. Bende sizin altunizade şubenizde diski verdiğimde çalışır durumdaydı ama dedim. Yani aynı durumda teslim etmediniz dedim. Oda bana görüşüp döneceklerini söyledi. 15:40’da Zekeriya bey aradı. Tüm süre zarfında ilk defa mydisk tarafından gelen bir telefondu. Durumu anlattım. Disk bozuk dedim.
    Oda en baştan başladı anlatmaya. Diski benim göndermeden önceki ulaşamama problemimin sebebi, kafalarındaki arızalanmadan kaynaklandığını, yani benim göndermeden önce diskin bozulma sürecine girdiği, ondan dolayı benim ulaşamama sorunumun ortaya çıktığını, sonra kendileride diskteki verileri kurtarabilmek için sonuçta diske müdahale etmeleri gerektiğini, bu müdahale sonucunda da zaten ömrü az kalmış diskin benim elimde değil de onların elinde iken sonunun geldiği tarzı bir açıklama yaptı. Bende bu açıklamayı kabul etmek zorunda değilim, ben size diski nasıl çalışır durumda verdiysem o şekilde istiyorum bozulacaksa benim elimde bozulsun dedim. Oda yapacakları bir şey olmadığını söyledi. O sırada aklıma diskteki ezik geldi. Peki diskte bir ezik var birde yanında yolladığım kızakta. Bu ben yollamadan önce yoktu bu nedendir dedim. Hemen arkadaşlarla görüşeyim dedi ama içiniz rahat edecekse diski bize geri yollatın bakalım durumuna dedi kapattık.
    Ertesi gün Zekeriya bey aradı sorunun kargoyu yapan arkadaşta olduğunu tespit ettiklerini, yeni bir disk almak için ücret belirtmemi ve ücretin yarısını da bu arkadaşa ödeteceklerini söyledi. Bende benim suçum ne ben niye yarısını ödemek zorunda kalıyorum dedim. Oda ben yönetimle görüşeyim bu isteğinizi dedi.
    Bende arızalı gelen diski bu sırada tamir edilebilir belki kafalarda bir bozulma varsa o değiştirilir, dönen aksamda bir sorun yok sanırım diyerek 27 Aralık 2012 tarihinde kargo ile geri yolladım.

    28 Aralık 2012’de telefon geldi, Zekeriya bey’in sizle görüşmek istiyorlar dediği, sanırım firma sahibi Zarif Atalay ile beni görüştürdü. Bana geri yolladığım diskin çok arıza gördüğünü 3 kenarında ciddi ezilmeler olduğunu söyledi. Bende yollamadan önce tek kenarında olduğunu, yollama sırasında da kargocuların daha fazla zarar vermiş olabileceklerini, ama problem olmadığını zaten diskin yollamadan öncede çalışmadığını söyledim. Oda evet ince bir şeye sarıp yollamışsın tarzı bir şey söyledi. Bende kendimin bir şey bulup sarmadığımı, kendi yolladıkları plastik kaplama ile aynen geri gönderdiğimi söyledim. Sonra tekrar Zekeriya beye telefonu verdi. Bana bu diskin tamirini yapamayacaklarını, son halini de görebilmem için bana tekrar geri yollayacağını söyledi. Bende zaten bozuktu iyice bozulmuştur çöpe atın gitsin o zaman demiştim. Oda hayır size yolluyacağım sizde verilen zararı görün dedi. Bende tamam dedim yollayın. Sonraki görüşmemizde de yeni alıcağım diskin ücret bilgisi ve hesap bilgilerimi mydisk e-mail adresine atmamı ücretin yarısını ödeyeceklerini söyledi. Bende kabul ettim yarısının gönderilmesini. Tamam atıyorum gün içinde bilgileri dedim. Son olarak ta şikayet var sitesine açtığınız şikayeti kaldırırsanız iyi olur dedi. Bende o şikayeti insanlar bilgi alsın diye açtığımı, bu bulduğunuz çözümü de, yani yeni alacağım diskin yarı ücretini karşıladılar diye alta yazacağımı söyledim. Tamam dedi kapattık. Şikayet linki;

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1527414/mydisk-veri-kurtarma-diskimi-bozup-iade-etti/hv23a

    Sonra araya yılbaşı girdi. Herhangi bir ödeme gelmediği için 2 ocak 2013 Çarşamba günü saat: 11:48’de aradım. Kübra hanım açtı. Zekeriya bey ile görüşmek istediğimi söyledim. Kendisi telefonda ben yardımcı olayım dedi. Bende durumu anlattım. Oda sizin şikayet var sitesindeki şikayetinizi kaldırmanız gerekiyormuş. Kaldırın bize bilgi verin, gün içinde ya da ertesi gün size ödemeyi yaparız dedi. Tamam dedim. Bende bu şikayeti kaldır dayatması nerden çıktı ve saçma bir mantık olduğunu, bana bunu dayatırsanız şikayeti kaldırıp ödemeyi aldıktan sonra tekrar açabileceğimi, bu dayatmalarının tamamen düşünülmeden mantık yoksunu bir istek olduğunu anlatmak, tamamen kaldırılmasını istiyorlarsa da bende o zaman ücretin yarısı değil tamamını istediğimi anlatmak için aynı gün 14:45’te tekrar aradım ve Zekeriya bey ile görüşmek istediğimi ilettim ve bağladılar. Bana yönetimin böyle bir karar aldığını, ödemenin yarısını yaptıktan sonra ödemeyi gönderebileceklerini söyledi. Bende bunun saçmalığını anlattım. Orasına ben karışamam dedi. Bende yönetimle görüşelim o zaman dedim. Şu an burada yoklar dedi. Bende tamam o zaman dedim kapattım.

    Ertesi günde arızalı diskimi 28 aralıktaki konuşmamızda geri yollayacaklarını söylemeleri üzerinden 6 gün geçmesine rağmen diskim gelmediğini sormak üzere internet siteleri üzerinden elif hanıma iletişim kurdum. Durumu anlattım. Bana Zekeriya beyden bilgi alıyorum diye yazdı. 10 dk sonra kendini firma sahibi diye tanıtan Zarif ATALAY telefonla aradı.
    Tüm yaşadığım süreci benden iyi biliyormuş gibi önündeki notlardan anlatmaya başladı. 15 dk. civarı susmadan konuştu biz o kadar iyi bir firmayız ki 18 yıldır bu işi yapıyoruz, kimse insanların diskini bozmak için firma kurmaz, biz ne diyorsak ilk günden beri aynısını söylüyoruz sen önce kabul ediyorsun ücretin yarısını sonra tamamını dayatıyorsun tarzında araya tehdit olarak algılama ama deyip tehdit cümleleri serpiştirerek anlattı durdu kendi açısından süreci. Bende birkaç şey söyliyim arada susarsa dedim biz ne diyorsak aynısını söylüyoruz sözüne karşılık. Bana ilk başta diskin kendi bozulduğunu, sonra kargodan kaynaklı olduğunun ortaya çıktığını bu neyin doğrusu dedim. Hemen Zekeriya beye attı topu, gereksiz yere ona bağladı, ona anlattım böyle olmadı mı, evet böyle konuştuk dedi. Sonra bir daha zarif beye bağladı, ona da bu sefer kargo iadesini istediğimde her gün verileceğini söylediklerini, bunun mu dürüstlükleri olduğunu söyledim. Oda önündeki nottan bakıp hayır size denmiş ki, eğer laboratuar’dan bugün alabilirsek kargoya verebileceklerini söylediklerini, laboratuar’daki elemanlarının yapılacak işlere öncelik verdiğini, iade edilecek diskin önemsiz, yapılacak diskin öncelikli olduğunu anlattı. Bende baktım ki bu firmada müşteri her zaman haklıdır sözü tersten anlaşılmış, müşterinin her zaman haksız olduğu anlatılmaya çalışılıyor, bende şikayetimi kaldırmamakta direttim. Oda o zaman biz sizle anlaşamıyacağız, size dava açıcağım, hukuk önünde görüşürüz dedi. Bende tamam dedim. Diskimi iade edicektiniz onu geri yollayın dedim. Bana hayır onu da elimde delil olarak tutucam, içindekileri de kurtarıcam tarzı şeyler söyleyince de benim asıl kayış koptu. Konuyu aslen buralara taşıma sebebimde bu son tavırları. Yani eğer diskinizi mydisk’e yollarsanız adları gibi diski sahiplenip disk artık mydisk diyebilirler. Aman dikkat edin. Bilginiz olsun.

    Her şeyi de geçtim sen benim diskimi bozdun da sonra nasıl el koyma zorbalığına girersin, böyle bir kafa ile kurulan bu firma nasıl iş yapabilir onu çok merak ediyorum. Sonuçta ortada sanırım.

    Şu an gerekli hukuksal müracaatlarımızı da yapıyoruz. Gelişmeleri anlatmaya devam edeceğim.


    Hepsini okudum gecmis olsun. insallah urunun yenisini alirlar. ayrica birsey i merak ettim, disk'in markasi neydi? ve kullaniyorken ne kadar surede boyle bir sorun,ariza olustu? yani garantisi devam ederken diyelim boyle bir durumda disk'in ureticisi ile muhattap olmak cozum veya degisim daha iyi olmazmiydi acba? bildigimden degil, sadece oyle dusundum sormak istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hiç güvenmeyin derdim. yaşadığım sorundan sonra kimle konuştuysam firmanin etik değerlerinden söz etti bana.
    onca veri kurtarma firmasi varken mydisk enson tercihiniz olsun.

    tecrubelerimi özetle suraya yazdımhttp://mydisk-verikurtarma.blogspot.com.tr/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara_lahana -- 13 Nisan 2015; 9:35:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara_lahana

    hiç güvenmeyin derdim. yaşadığım sorundan sonra kimle konuştuysam firmanin etik değerlerinden söz etti bana.
    onca veri kurtarma firmasi varken mydisk enson tercihiniz olsun.

    tecrubelerimi özetle suraya yazdımhttp://mydisk-verikurtarma.blogspot.com.tr/



    Firmanın etik değerlerinden bahsedilince aklıma Netfactor-Nethosting'in data center fotoğraflarının kendi laboratuvar görüntüleriymiş gibi yutturulmaya çalışılması aklıma geldi.
    https://mydisk.com.tr/tr/kurumsal/laboratuvar-goruntuleri

     MyDisk Veri kurtarma sitesine ne kadar güvenebilirim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi I001 -- 14 Nisan 2015; 18:14:18 >




  • forumdan bir arkadaş bana ucuza veri kurtarma yapmıştı. son derece sorunsuz bir işlem oldu. sadece 50kb kayıp ile tüm verilerimi ona gönderdiğim sıfır 1 tb diske aktarıp yeni diski ve hasarlı diski geri gönderdi.
  • Benim de WD marka harici diskim düşme kaynaklı arızalanmıştı. data doktoru diye bir firmaya tavsiye üzerine gönderdim. Tüm bilgilerimi eksiksiz kurtardılar. Fiyat olarak da uygundular. Tavsiye ederim kendilerini. siteleri de bu, isterseniz görüşünwww.datadoktoru.com
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • I001 I kullanıcısına yanıt
    dedimya bu süreç dahilinde 2 farklı firma ile görüştüm ne zaman diski mydisk'e gönderdim dedigimde (halen nasil boyle bir aptalik yaptigimi kendime soruyorum ben iyiden iyiye arastirmadan bir is yapmam genelde) "aa evet bak ben anlatmayim ama o adamlari sikayetimvar.com'dan okuyabilirsiniz etik değerleri zayif bir muasese" dedi ve dediler.

    bir bahane ile diski geri istedim. ödeme yapmadiğim icin diskime zarar verme riski dahi var. bunu ispatlamayamada. diski lap diye masaya vurup kutuya koyup bana kargolasa neyı ispatlayabilirim ki.

    şuan diskim kayseride data kurtarma şirketinde.


    bu arada diskin durumuna göre datanin kurtarılma maliyeti ve süresi değişebilmekte. ama bu süre hic bir zaman benim mydisk firmasinda tecrube ettigim gibi 2 sene sürmez süremez.
    finansal veriyi kurtarılmasi icin gonderdiginizde bunu hemen yapiyorlar. ancak resim video anılarimizin oldugu manevi değeri olan islerde anladigim kadari ile süründürüyorlar ki kol gibi faturayi "bak adamlar 2 sene ugrasti" ödeyimde kurtulayim densin diye süründürmekteler.




  • kayserideki firma ile görüştüm.

    disk normalde kendi kendine zarar göremeyecek derecede hasar görmüş. özelikle sordum asiri bozuldugu durumda dahi disk bir sekilde bu hale gelmis olabilir mi? "yok sanmiyorum dedi"
    biz prensip olarak mydisk'e giden diskleri isleme almıyoruz. adamlar kendilerine gelen diski açılmasına gerek olmasa dahi (misal yanlislikla formatlanmis disk) önce açıp sonra islem yapıyorlarmis
    acilan her disk azda olsa hazar gorur. diski actiginizda bu hasari istediginiz kadar yükseltebilirsiniz.



    lütfen sunu anlayın bu olaydan karı olan biri değilim sadece yanlis zamanda yanlis firmaya denk gelmis biriyim.
    benim basima geldi siz mydisk hatasına düşmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara_lahana -- 17 Nisan 2015; 10:18:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: link33

    forumdan bir arkadaş bana ucuza veri kurtarma yapmıştı. son derece sorunsuz bir işlem oldu. sadece 50kb kayıp ile tüm verilerimi ona gönderdiğim sıfır 1 tb diske aktarıp yeni diski ve hasarlı diski geri gönderdi.

    bahsettigin forum arkadasinin bilgilerini verebilir misin
    mydisk'den geri aldigim diskiteki verileri halen kurtarmam gerekli
  • herkese tekrar merhaba

    diskim ile sorun yasadığımdan beri bu konuya biraz vakit ayırdım. youtube'de bir kac video izledim.
    bir kac makele v.s. disklerin nasil bir ses cikardigina göre neresinin bozuldugunu anlayabiliyorsunuz. misal kafa vuruyorsa diskin alt kisminda olan yesil kisim yani kontroluru bozulmus demektir ve 500 dolar ona buna vereceginize donordrives.com ya da benzeri eski disklerin parcalarini satan bir siteden diskin kontrolerinis atın alabilirsiniz. 30 40 dolar istiyorlar. tabi guncel bir disk ise cevrenizdeki bozuk disklerdende saglayabilirsiniz.
    ama dikkat etmeniz gereken bir husus var model ve diger kodlarin oturmesi gerekli burada bilgi bulabilirsinizhttp://www.donordrives.com/hard-drive-pcb-donor-match

    bazen kafa kismıda bozulmus olabilir. ya da sıkısmıs olabilir. youtube'de videoları var. sıkısan kafa nasıl kurtarılır inceleyin ama bu islemi gercekten dikkatli yapmanız gerekli. kurtamaniz gereken veriler cook onemli hele sirket verileri ise bırakın bunu profesyonal firmalar yapsın.
    ancak profesyonal hizmet alacagim diye benim gibi firsatcılere fırsat vermeyin.

    ben kontroleri siparis verdigim geldiginde her sey yolunda giderse diskin okuma hızında verileri kurtaririm diye dusunuyorum tabi diski birileri bozmadiysa




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.