Şimdi Ara

MW3 Multiplayer Prestige Mod ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 46 gün 16 saat 14 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Amaterasu (5 mesaj) Mânâlùx Râpérâ (4 mesaj) lordmehar (1 mesaj) Artizt (1 mesaj) RoaringLion (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    80 leveldan sonra prestige moda geçtim levelım, silahlarım herşeyim sıfırlandı. 80 olduktan sonra bir daha prestige moda geçsem silahlarım sıfırlanır mı ?



  • Evet prestige'in amacı bu zaten.
    Level ın silahların sıfırlanır title amblem gelir logo degisir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldinho6

    Evet prestige'in amacı bu zaten.
    Level ın silahların sıfırlanır title amblem gelir logo degisir.


    Ama bazı prestige moda geçmiş adamların elinde levelı yetmediği halde MP7 taşıdığını gördüm. Yerden aldıklarını hiç zannetmiyorum.
  • Her prestige atladıgında sana prestige shopdan diledigini alman icin bir adet prestige token verir.
    Ordan unlock gear seceneginde istedigin bi primart secondary perk equipment veya lethal acmana imkan verir.Ve bu aldıgın silah vs her neyse tum prestige lerde seninle olur asla gitmez.
    Sana tavsiyem MP-7 cok saglam silahtır hem uzak mesafe hem yakın mesafede.Sakın FAD falan acayım deme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldinho6

    Her prestige atladıgında sana prestige shopdan diledigini alman icin bir adet prestige token verir.
    Ordan unlock gear seceneginde istedigin bi primart secondary perk equipment veya lethal acmana imkan verir.Ve bu aldıgın silah vs her neyse tum prestige lerde seninle olur asla gitmez.
    Sana tavsiyem MP-7 cok saglam silahtır hem uzak mesafe hem yakın mesafede.Sakın FAD falan acayım deme.

    Bunu öğrendiğim iyi oldu. Gerçekten çok güzel silah 74 ten sonrasında hep onu kullandım. Şimdi 63 levelım bir an önce 74 e gelmem gerekiyor.




  • MP-7 cidden iyi.Oyunda 2silah kullanırım ismini suan hatırlamıyorum 2. sniper olması lazım bolt action olan quick scope kasmaya calısıyorum birde MP-7 .tabi arada pp90m1 de kullanıyorum oda iyi silahtır cok uzak mesafeyi nisan almadan bile vurabilirsin.
  • PP90M1 e bir türlü alışamadım yahu ilk önce TYPE 59 u kullandım çok güzel silah değişiklik olsun diye P90 a geçtim bu silahtan da memnunum hani. Ama hedefim MP7 ne yalan söyleyeyim yerde buldukça alıyorum silahı aşığım sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UnT0ucHabLe

    PP90M1 e bir türlü alışamadım yahu ilk önce TYPE 59 u kullandım çok güzel silah değişiklik olsun diye P90 a geçtim bu silahtan da memnunum hani. Ama hedefim MP7 ne yalan söyleyeyim yerde buldukça alıyorum silahı aşığım sanırım.

    pp90m1 kullanıcaksan rush oynaman lazım uçacan kaçıcan zıplayacan falan ve birde perk olarak 3. perk e mutlaka steady aim koyman lazım. cross o kadar kuculuyoki 30m deki adamı nisan almadan vurabilirsin.p90 da iyidir ama TYPE 59 3lü attıgı icin bana gore degil benim icin fire rate yuksek olacak tarayacak karsıdaki adamı




  • kolay silahlarla oynamayın sadece becerinizi köreltirsiniz.

    mp7 aşığı bir arkadaşa 1v1 preset-assault maçı yapalım dedim o kadar kill yapan adam karşımda 100 yıllık nooba dönüştü.
  • UMP45'i unutmayın. O da cok sağlam bir silahtır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordmehar

    UMP45'i unutmayın. O da cok sağlam bir silahtır.

    Ekleme : O silaha asla Rate Fire takmayın silahın sekmesinden nişanı oturtamazsınız. (İsteyen denesin görsün berbat.)


    @ronaldinho6

    FAD, uzaktan iyidir sekmez bile herkesin kendi tercihi.
  • Bu prestij seviyesini kaça kadar kasabiliyoruz ya? Oyunda gördüm 20 yazıyodu. Ben her 80 level olduğumda 20 defa tüm silahlarımı ve seviyemi resetlemek istemiyorum :(((((((( İşkence yha
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06farukbaba06

    Bu prestij seviyesini kaça kadar kasabiliyoruz ya? Oyunda gördüm 20 yazıyodu. Ben her 80 level olduğumda 20 defa tüm silahlarımı ve seviyemi resetlemek istemiyorum :(((((((( İşkence yha

    Resetlenecek mecbur fakat en çok kullandığın silahı açıp hep onunla devam edebilirsin. Bu herhangi bir perk ya da bomba v.s de olabilir.
  • PP90M'u tavsiye ederim MP7 kullanıyordum artık PP90M'in fire ratesi yüksek birde rapidfire + silencer takınca MOAB bile çağırırsın
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.