Şimdi Ara

müşteri hizmetlerinin altyapı var diyerek yalan söylemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba, taşınmak için yeni ev ararken şuanki oturduğum evi buldum ve ttneti aradım ve ben buraya taşınmak istiyorum ancak taşınmadan önce hipernet varmı yokmu diye kontrol ettirmek istiyorum dedim ettiler var dendi, emin olmak için 2 defa arayıp sordum bu evin altyapısını hep var dediler. Bende nasılsa aynı internet var diyerek bunların sözüne güvendim ve buraya taşındım internetimin nakli aynı şekilde hipernet olarak yapıldı önceki evimde 50mbit kullanıyordum 35e düşecek dediler aynı hipernet dediler sorun yok tamam dedim. herşey güzel buraya kadar nakil yapıldı hattım bağlandı ama internet gelmedi. aradım arıza kaydı aldılar ve ekipler arayıp oturduğum evde hipernet olmadığını paketimi 16'ya düşürürsem internetimi açacaklarını söylediler ben adsl kullanmamak için okadar ev bulup altyapı yok diye vaz geçmiştim sırf burada var diye bunlara güvendim kaldık şimdi. bu arada müşteri hizmetleri hayla altyapı var diye iddaa ediyor.

    benım şuan görüşme yapıp altyapıyı sorguladığım tarih belli emlakçıdan bu evi kiraladığım tarih belli kontrat olsun doğalgaz elektirik su aboneliği olsun hepsinin tarihi var. yani taşınmadan önce bana var taşınabilirsiniz dediklerini kanıtlanabilir. şuan bu evde 35mbit hiper paket onaylanmış durumda ve kullanamıyorum altyapı yokken nasıl onaylanıyorsa? müşteri hizmetleri ile ekiplerin birbirinden haberleri yok. aksi gibi müşteri hizmetlerinde vdsl var gözüktüğü için hattımı adsl'e düşüremiyorum kampanyam iptal oluyor. vdsl olarakda altyapı yok diye interneti açmıyolar.

    şimdi ben bunlara ne yapabilirim müdürlüğe gidip çözüm merkeziyle konuştum mahkemeye verin dediler, teknik ekipteki konuştuğum kişi tekrar konuşun cezai bedel ödemeden iptal edersiniz dedi. ne yapacağımı bilmiyorum mahkemeyle uğraşılırmı şimdi bunlarla?







  • Tabiki hakkınızı aramakta fayda var. Fakat o TTnet önüne gelen insanı aptal yerine soktuğu için bir şeylerin değişeceğini sanmıyorum. Ben de adsl'den hipernet'e geçiş yapacaktım. Önce 24mb 100gb kotalı olan tarife sundular bana, 77 tl olarak, daha sonra başka bir müşteri hizmetleri bana bu paketi kullanamayacağımı, 90tl tutarında olan tarifeyi yalnızca kullanacağımı söyledi :)) Halbuki onaylanmıştı ve ertesi gün hattım aftif olacaktı. Bunun yanı sıra bir sürü çelişki dolu şeyler konuştular bana. Şu an 16mb adsl kullanıyorum. Ama altyapı kaldırmadığı için hızım 8mb'e düşürüldü. İyi güzel düşürmesini çok iyi biliyorlar, ama bunun yerine vdsl'ye geçiş yapmamı sağlamıyorlar. vdsl olsaydı hızım 24mb olabilirdi. Şu an 8mb kullanıyorum. Bu arada hızım düşürülmeden önce en az on defa abartısız müşteri hizmetleriyle konuştum, upload hızımın 2mb'e çıkarılmasını talep ettim. Onlarda bana bölgenizde bulunduğunuz telekom çalışanlarına sizi yönlendireceğiz dediler, yani herşey ok idi, fakat yapmadılar. Bahane olarak bana şunu dediler; sadece vdsl ve fiber nette upload değerleri yüksektir. + oyunlarda ping sorunum var. Modem arayüzünde 2 saniyelik anlık kopmalar yaşıyorum. Yine en az 20 defa TTnet'i aradım, 20 defa arıza kayıdı yaptırdım ama evime gelen bir insan olmadı. Sonra bana "dış hatlarınızda sorun yok, iç hatlarda bir problem var." Tamam gelin bakın dedim sorun neymiş öğrenelim dedim. Bu arada modem yeni aldım. Bilgisayara format attım. Kullandığım internet kablosunu yeni aldım, cat6 :) Hayatları yalan, para tuzağı işte. Çünkü gelip bakmaya bile ücret istiyorlar. Dış hatlarda, kutuda mı ne sorun olsaydı 54 TL para ödeyecektim. Sanki dış hatların alt yapısını ben kendim yaptım ? İşte böyle bir şirket bu TTnet. Sözleşmem bittiği gün bir daha TTnet ile asla yeni bir sözleşme yapmayacağım.




  • Çok az sayıda VDSL portu vardır ve dolmuştur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • müşteri hizmetlerini aramak yerine siteden bakın hocam orada daha iyi sonuç alırsınız internet haritasi var ben oradan bakıyorum
  • İnternet haritasında da var görünüyor nakilde sorunsuz hipetnet olarak yapıldı ama beni arayan telekom yetkılısı dediki bu bölgede kimseye 16 dan fazla verilmiyor paketini düşürüp adsl yaparsan internetini açarım dedi türkneti bile aradım onlarda vdsl var diyor müşteri temsilcileri hayla vdsl olduğunu olmasa naklin tamamlanmayacağını söylüyolar laf anlatamıyosun.



    Hele bugün bitanesine küfretmemek için zor tuttum kendimi sığır oğlu sığır modeminiz vdsl desteklemiyo vdsl modem alırsanız kullanırsınız diyo aptal ben 2 seneden fazladır vdsl paket kullandığımı göremiyecek anlamıyacak kadar mal yurdu bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen sığırlar. İlk başta bana 24mb 100gb kotalı vdsl pakete geçeceğimi, 77 tl tuttuğunu söylediler ve daha sonra bu pakete geçemeyip bir üst pakete 90tl olan tarifeyi kullanacağımı söylediler. Ben de sitelerinde şikayet yazısı yazdım. Ertesi gün beni arayıp sanki .aşşak geçer gibi "beyfendi 71 tl'lik 24mb 100gb kotalı vdsl tarifesine geçebilirsiniz" dediler. Ağzımı zor tuttum o an, çünkü hem sonradan geçemeyeceğimi söylediler + ilk başta 71 tl yerine 77 tl olduğunu söylediler. Gerçekten bu TTnet çalışanlarına esrar içiriyorlar herhalde, kafaları bir dünya, bir dedikleri birbirini tutmuyor. Dört gün sonra vdsl geçiş yapacağım. Ve oyunlarda yaşadığım ping sorunları onlarla alakalı değilmiş. Bu gecikme süresinin sebebi sanırım bağlantının benim beynimden geçmiş olmasıyla alakası var herhalde Ping sorununuz bizi ilgilendirmez diyorlar ya haha! 30 kere telefon açıp SNR margin değerim düşük, bu yüzden oyunlarda kopma sorunu ve yüksek ping alma sorunu yaşıyorum dedim. Bir tanesi SNR margin değerinin ne anlama geldiğini bilmiyor. En sonunda hızımı 8mb'e düşürüp SNR margin değerim yükselmiş oldu. Bunu anlatmaya çalıştım 30 defa ama TTnet çalışanları ısrarla "iç hatlarınızda sorun bulunduğunu tespit ettik" dediler. E tabi bunun bedelide 14 TL. Yani ben aptalım öyle değil mi ? E şimdi sorun neden gitti sevgili TTnet ? Hani lanet olası sorun benim iç hatlarımdaydı ? Sorun kendilerinde oldukları halde benden 14 tl aldılar. Zehir zıkkım olsun.




  • Valla diyecek söz bulamıyorum bunlara ya heryerde aynılar demekki vdsl destekliyor diyo ver kullanayım diyorum veriyolar ekip desteklemiyo diyo arayıp desteklemiyomuş 16 verin diyorum vdsl var gözüktüğü için keyfi geçiş istediğimi sanıyolar cayms bedeli ödersin diyolar bunaldım artık valla dostum ya ne emmeye geliyolar ne gömmeye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bugün türk telekom müdürlüğüne gittim müdür beyle'de görüştürdüler anlattım durumu hiç üstelemedi bile öyle şeymi olur bizim hatamız diyip işlemlere başlaması için aradı alt kattaki beni ona göndereni sağolsun tahaadüt'mü cayma bedeli olmadan iptal ettiler, adsl 16mbit tahaadütsüz pakete geçiş yaptım yeni internet bulana kadar internet olsun diye, Allah vere ki sözleşme yapmamışım 16mbit paket aldım 7mbit hız verebiliyolar. internet hızı 48den 44'e düştüğünde net yavaş diye aradım şimdi ne hallere düştük işin kötü yanı türknet de ttnin altyapısını kullanıyomuş kablonete bakıcam uydudan felan oluyosa ancak öyle kurtarırım artık ben bukadar kötü bi internet hiç kullanmamıştım şimdi anlıyorum milletin halini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bugia -- 6 Haziran 2017; 0:32:17 >




  • TurkNet websitesine girip akn ve hız sorgulamaya göz atın bi.

    Bakın bakalım orada ne gösteriyor destek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BerkDmrc B kullanıcısına yanıt
    ordada vdsl var görünüyor hatta vodafone altyapı sorgulamaya ev telefonu numarasını girip sorguladığımda 76mbit fiber cıkıyor ama ttnet desteklemediği için adsl'e düşürdü benim neti. 16lık paket aldım 7mbiti zor bela verebiliyor Allah korumuşda sözleşme yapmamışım şimdi tek kurtuluş turktelekom altyapısını kullanmayan bi iss bulmak
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.