DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Mustafa Ceceli'den İllüminati Söylentisine Cevap
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
46
Cevap
1
Favori
43.389
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Mustafa Ceceli'den İllüminati Söylentisine Cevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      214 Mesaj
      19 Eylül 2011 18:32:30 Konu Sahibi
      Twitter'da takılırken denk geldim, forumda da baya tartışılan bir konu olduğu için ekleyim dedim :))



      Konuyla ilgili Ceceli Twitterda şöyle bir açıklama yaptı :

      Youtube'da bir beyinsizin hazirldigi videoyla ilgili artik soru sormayin lutfen. Abajurdaki göz, aynaya bakinca sende de olandan. :)



      |
      |
      _____________________________

      Düşünün, Yaşayın, Korkmayın!
    • Yarbay
      3299 Mesaj
      19 Eylül 2011 18:34:27
      İllumunatiyle ilgilenenlerin beyinlerinden şüphe etmeye başlamıştım artık anladım ki hakkaten yokmuş.
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      705 Mesaj
      19 Eylül 2011 18:37:11
      Bence oraya istenerek konmuş onu vurgulamaya çalışmış açıklaması samimi gelmedi.
      |
      |
      _____________________________

      Tarih değil, hatalar tekerrür ediyor..
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Eylül 2011 18:37:17
      RA'nın gözü değil mi o? Nereye aynaya baktığımızda bizde olan göz.
      |
      |
      _____________________________

      Apartmanımdan nefret ediyorum,
      Sokağımdan nefret ediyorum,
      Semtimden nefret ediyorum,
      Bu şehirden nefret ediyorum,
      Hepinizden nefret ediyorum,
      İnsanlardan nefret ediyorum,
      Aslında ben bu dünyadan nefret ediyorum.
    • Binbaşı
      1386 Mesaj
      19 Eylül 2011 18:39:44
      quote:

      Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

      İllumunatiyle ilgilenenlerin beyinlerinden şüphe etmeye başlamıştım artık anladım ki hakkaten yokmuş.


      Ulan herşey bariz ortada cool olduğunu falan mı sanıyorsun ? üslubum sert geldiyse kusura bakma ama bukadar kanıttan sonra hala daha yok böyle bişey olamaz imkansız böyle bi topluluk diyen adamdan kusura bakma ama bende şüphe ederim.
      _____________________________

      Tarafsız görüş
    • Yüzbaşı
      705 Mesaj
      19 Eylül 2011 18:42:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: İconic



      Alıntıları Göster



      Ulan herşey bariz ortada cool olduğunu falan mı sanıyorsun ? üslubum sert geldiyse kusura bakma ama bukadar kanıttan sonra hala daha yok böyle bişey olamaz imkansız böyle bi topluluk diyen adamdan kusura bakma ama bende şüphe ederim.


      +1903
      _____________________________

      Tarih değil, hatalar tekerrür ediyor..
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Eylül 2011 18:43:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: crazyceyo34

      Twitter'da takılırken denk geldim, forumda da baya tartışılan bir konu olduğu için ekleyim dedim :))



      Konuyla ilgili Ceceli Twitterda şöyle bir açıklama yaptı :

      Youtube'da bir beyinsizin hazirldigi videoyla ilgili artik soru sormayin lutfen. Abajurdaki göz, aynaya bakinca sende de olandan. :)





      neden RA nın gözü? neden tek ? Neden Her seferinde kameraya dondurulmuş.

      Mustafa ceceli illuminatici HAİnin teki işte anlayın artık bunlar kimseye acımazlar Allah belalırını versin
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3187 Mesaj
      19 Eylül 2011 18:44:01
      Abajurdaki göz, aynaya bakinca sende de olandan

      Burda bir şifre saklı.
      _____________________________

    • Binbaşı
      1386 Mesaj
      19 Eylül 2011 18:45:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: ViCt0R

      Abajurdaki göz, aynaya bakinca sende de olandan

      Burda bir şifre saklı.


      Aynen aynen bende bi sinsilik sezdim
      |
      |
      _____________________________

      Tarafsız görüş
    • Teğmen
      214 Mesaj
      19 Eylül 2011 18:47:57 Konu Sahibi
      Aşağıda fotoğrafta attığı tweet ilk mesaja ekleyecektim zamanım yoktu o sırada..

      |
      |
      _____________________________

      Düşünün, Yaşayın, Korkmayın!
    • Teğmen
      139 Mesaj
      19 Eylül 2011 18:49:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: Quaresma_o3



      Alıntıları Göster



      +1903


      +1907

      mustafa ceceliyide kaybetmişiz meğer.

      illuminati savaşları başlıyor
      |
      |
      _____________________________

      Punta Makinası ve Punta Kaynak Makinaları hakkında destek için benimle iletişime geçebilirsiniz.
    • Yüzbaşı
      912 Mesaj
      19 Eylül 2011 18:50:42
      illuminati üyeliği açılmış beyler koşun

























      şu saçmalığa artık biri dur desin
      _____________________________

    • Yarbay
      3496 Mesaj
      19 Eylül 2011 18:55:08
      quote:

      Orijinalden alıntı: Commander41©

      illuminati üyeliği açılmış beyler koşun

























      şu saçmalığa artık biri dur desin


      şu saçmalığa artık biri dur
      |
      |
      _____________________________

    • MS Lumia 640XL
    • SAMSUNG TAB SM-T287 user
      Famke, Cate, Lucy, Mariah, Susanne
      Jeoloji ile ilgili tüm sorularınız için öm atabilirsiniz
    • Binbaşı
      1114 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      Recep Kalenderoglu


      19 Eylül 2011 18:56:19
      Arkadaslar Sanatcıya Degıl Klıbın Yonetmenıne Bakın Adamın Gunahını Almayın.
      _____________________________




      Bu üye 3 Bant Bilardo aşığıdır..!
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Eylül 2011 18:56:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: Commander41©

      illuminati üyeliği açılmış beyler koşun

























      şu saçmalığa artık biri dur desin


      dur.

      dedim , herkesin düşüncesi kendine. ancak bu bir saçmalık degil kendinizi bişey mi sanıyosunuz bize sacmalık diyince? Aklı yerinde birisi o abjür deki Tek gözün kameraya bilerek donduruldugunu anlayabilir ancak aklından şuphe ettiklerim buna bir saçmalık diyebilir. ve kendini cool sanabilir.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3299 Mesaj
      19 Eylül 2011 20:14:03
      quote:

      Orijinalden alıntı: İconic



      Alıntıları Göster



      Ulan herşey bariz ortada cool olduğunu falan mı sanıyorsun ? üslubum sert geldiyse kusura bakma ama bukadar kanıttan sonra hala daha yok böyle bişey olamaz imkansız böyle bi topluluk diyen adamdan kusura bakma ama bende şüphe ederim.


      Ben yok diye bir şey demedim ki ilgilenenlerden(daha doğrusu kastettiğim kafayı illumunatiyle bozup sürekli illumunati falan diye ortada gezinip, her gün araştırma yapan tipler) bahsettim.
      |
      |
      _____________________________

    • 19 Eylül 2011 20:16:16
      klibin yönetmenini bulmak lazım. mustafa ceceli tanıdığım en temiz sanatçıdır.
      _____________________________


      SAMSUNG GALAXY NOTE 3 - LTE [ N9005 ]
      • Üretim Planlama Mühendisi • FENERBAHÇE • Polonya-Erasmus • Asus N55S Kullanıcısı •
      Şimdi Çatı Katında İnziva VaktiHer aradığınızı bulabileceğiniz mükemmel bir site • Online Gamer •
      Hey sen! Üşengeç değilsin, sadece mutsuzsun ve mutsuz insanlarda yorgun olur. Hiçbirşey yapmak istemezler...
    • Yüzbaşı
      410 Mesaj
      19 Eylül 2011 20:26:39
      paranoyak değiliz şükür ama heraçıdan göz görünüyor
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Eylül 2011 20:29:07
      quote:

      Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal



      Alıntıları Göster



      Ben yok diye bir şey demedim ki ilgilenenlerden(daha doğrusu kastettiğim kafayı illumunatiyle bozup sürekli illumunati falan diye ortada gezinip, her gün araştırma yapan tipler) bahsettim.


      tamam o zaman ben birden patladım. her mesajda boyle yazıyolar artık dayamamıştım




      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      214 Mesaj
      23 Eylül 2011 23:59:31 Konu Sahibi
      Konuyu ateşleyim biraz :P
      |
      |
      _____________________________

      Düşünün, Yaşayın, Korkmayın!
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.