Şimdi Ara

multijet motor hakkında yorumlarınız..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
130
Cevap
2
Favori
121.263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar fiatlarda kullanılan 1.3 multijet motorlar hakkında biraz olumsuz şeyler duydum yok motor ömrü 100bin falan diye..aslı astarı varmı bunların?puntonun test verilerinde arabanın 250bine kadar bakım gerektirmediği yazıyordu..bu multijetler hakkında bildiklerinizi artıları ve eksileriyle beraber yazarmısınız?şimdiden teşekkürler..



    _____________________________
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    1.3 MultiJet Motor: Ayrıntılı Bir İnceleme

    1.3 MultiJet motor, yakıt verimliliği, performans ve emisyonları optimize etmek için tasarlanmış, gelişmiş bir turbo dizel motordur. Fiat Chrysler Automobiles (FCA) tarafından geliştirilen bu motor, binek otomobiller, SUV'lar ve hafif ticari araçlar dahil olmak üzere çok çeşitli araçlarda kullanılmaktadır.

    1.3 MultiJet Motorun Çalışma Prensibi

    1.3 MultiJet motor, yakıt enjeksiyon işleminde yenilikçi bir yaklaşım kullanır. Common rail enjeksiyon sistemi ile birlikte, çoklu enjeksiyon yoluyla yakıtın silindirlere daha hassas ve verimli bir şekilde verilmesini sağlar. Bu, daha iyi yakıt atomizasyonu, daha düşük emisyonlar ve geliştirilmiş performans ile sonuçlanır.

    1.3 MultiJet Motorun Faydaları

    1.3 MultiJet motor, çeşitli faydalar sunar:

    • Yüksek Yakıt Verimliliği: MultiJet teknolojisi, yakıt tüketimini azaltarak yakıt ekonomisini artırır.
    • Düşük Emisyonlar: Hassas yakıt enjeksiyonu, azot oksitler (NOx) ve partikül madde (PM) gibi zararlı emisyonları önemli ölçüde azaltır.
    • Gelişmiş Performans: MultiJet motorlar, yüksek güç ve tork sağlar, bu da daha iyi hızlanma ve tepki verme yeteneği ile sonuçlanır.
    • Rahat Sürüş: Gelişmiş yakıt yönetimi sistemi, daha yumuşak ve daha sessiz bir sürüş deneyimi sunar.

    1.3 MultiJet Motorun Bakımı

    1.3 MultiJet motorlar, düzenli bakım gerektirir. Bununla birlikte, diğer dizel motorlara kıyasla daha düşük bakım maliyetleri sunarlar. Bakım programına uymak, motorun optimum performansını ve ömrünü sağlamaya yardımcı olur.

    Sonuç

    1.3 MultiJet motor, yakıt verimliliği, performans ve emisyonların ideal bir birleşimini sunar. İster yakıt ekonomisini, ister düşük emisyonları, ister gelişmiş performansı önceliklendirin, 1.3 MultiJet motor, çeşitli sürüş ihtiyaçlarınızı karşılayacak esnek ve güvenilir bir seçenektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    arkadaşlar fiatlarda kullanılan 1.3 multijet motorlar hakkında biraz olumsuz şeyler duydum yok motor ömrü 100bin falan diye..aslı astarı varmı bunların?puntonun test verilerinde arabanın 250bine kadar bakım gerektirmediği yazıyordu..bu multijetler hakkında bildiklerinizi artıları ve eksileriyle beraber yazarmısınız?şimdiden teşekkürler..


    250.000 km ye kadar bakım gerektirmiyorsa hemen alırım.
    _____________________________
    2014 VW POLO 1.2 TDI BLUEMOTION, 2016 CITROEN BERLINGO 1.6 HDI 115 SELECTION MODUTOP, XIAOMI REDMI NOTE 8 PRO 6/64, BLACKSYS CF 100
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neco59

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    arkadaşlar fiatlarda kullanılan 1.3 multijet motorlar hakkında biraz olumsuz şeyler duydum yok motor ömrü 100bin falan diye..aslı astarı varmı bunların?puntonun test verilerinde arabanın 250bine kadar bakım gerektirmediği yazıyordu..bu multijetler hakkında bildiklerinizi artıları ve eksileriyle beraber yazarmısınız?şimdiden teşekkürler..


    250.000 km ye kadar bakım gerektirmiyorsa hemen alırım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59


    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    arkadaşlar fiatlarda kullanılan 1.3 multijet motorlar hakkında biraz olumsuz şeyler duydum yok motor ömrü 100bin falan diye..aslı astarı varmı bunların?puntonun test verilerinde arabanın 250bine kadar bakım gerektirmediği yazıyordu..bu multijetler hakkında bildiklerinizi artıları ve eksileriyle beraber yazarmısınız?şimdiden teşekkürler..


    250.000 km ye kadar bakım gerektirmiyorsa hemen alırım.


    http://arabam.milliyet.com.tr/testarsiv3.asp?page=6&rowid=497&yil=2003/10

    walla burda öyle yazıyor..ama benim tahminim ağır bakkım gerektirmemesi..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: neco59


    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    arkadaşlar fiatlarda kullanılan 1.3 multijet motorlar hakkında biraz olumsuz şeyler duydum yok motor ömrü 100bin falan diye..aslı astarı varmı bunların?puntonun test verilerinde arabanın 250bine kadar bakım gerektirmediği yazıyordu..bu multijetler hakkında bildiklerinizi artıları ve eksileriyle beraber yazarmısınız?şimdiden teşekkürler..


    250.000 km ye kadar bakım gerektirmiyorsa hemen alırım.


    http://arabam.milliyet.com.tr/testarsiv3.asp?page=6&rowid=497&yil=2003/10

    walla burda öyle yazıyor..ama benim tahminim ağır bakkım gerektirmemesi..

    Alıntıları Göster
    triger kayışı yerine zincir kullanılıyor yazmış.
    o yüzden sanırım.
    _____________________________
    2014 VW POLO 1.2 TDI BLUEMOTION, 2016 CITROEN BERLINGO 1.6 HDI 115 SELECTION MODUTOP, XIAOMI REDMI NOTE 8 PRO 6/64, BLACKSYS CF 100




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neco59

    triger kayışı yerine zincir kullanılıyor yazmış.
    o yüzden sanırım.

    Alıntıları Göster
    bu araçlar ilk çıktığında çok problemliydi. yani o kadar ki bana multijet yerine 1.2 16V 80hp palio alıp lpg taktıracak kadar. 20 binde 20 kere servise giren multijet palio biliyorum. bi keresinde bir paparazzi arabası, hemde daha 0 km sayılabilecek bir albeanın bebek yokuşunda bi ünlüyü takip ederken arabanın debriyaj sıyırması sonucu yolda kaldığına şahit oldum.(adamlar ne kadar sövmüşlerdi kaçırdık diye) lanet eden taksicilerde çoktu bi ara. en genel sorunları turbo sorunu, pompa sorunu, servisinde anlam veremeyip arızayı bulamadığı bazı sensörlerden olduğunu tahmin ettiğim çekmeme, düzensiz çalışma, çok uzun marşla çalışma hatta hiç çalışmama sorunu, şanzıman kırma sorunu ve en meşhuru bu albeanında başına gelen debriyaj sıyırması sorunuydu. ama şu an sanıyorum bu sorunlar halledildi. ama dizel araba alacak olsam multijetle hayatta işim olmaz. tmm biliyorum çok çok iyi bir motor, çok ileri teknoloji ama zerre kadar güvenim yok...
    _____________________________
    ALMANLAR MERCEDES VE BMW Yİ SATMAK İÇİN, AUDİ-VW İ KULLANMAK İÇİN ÜRETİRLER...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur@

    bu araçlar ilk çıktığında çok problemliydi. yani o kadar ki bana multijet yerine 1.2 16V 80hp palio alıp lpg taktıracak kadar. 20 binde 20 kere servise giren multijet palio biliyorum. bi keresinde bir paparazzi arabası, hemde daha 0 km sayılabilecek bir albeanın bebek yokuşunda bi ünlüyü takip ederken arabanın debriyaj sıyırması sonucu yolda kaldığına şahit oldum.(adamlar ne kadar sövmüşlerdi kaçırdık diye) lanet eden taksicilerde çoktu bi ara. en genel sorunları turbo sorunu, pompa sorunu, servisinde anlam veremeyip arızayı bulamadığı bazı sensörlerden olduğunu tahmin ettiğim çekmeme, düzensiz çalışma, çok uzun marşla çalışma hatta hiç çalışmama sorunu, şanzıman kırma sorunu ve en meşhuru bu albeanında başına gelen debriyaj sıyırması sorunuydu. ama şu an sanıyorum bu sorunlar halledildi. ama dizel araba alacak olsam multijetle hayatta işim olmaz. tmm biliyorum çok çok iyi bir motor, çok ileri teknoloji ama zerre kadar güvenim yok...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    bu araçlar ilk çıktığında çok problemliydi. yani o kadar ki bana multijet yerine 1.2 16V 80hp palio alıp lpg taktıracak kadar. 20 binde 20 kere servise giren multijet palio biliyorum. bi keresinde bir paparazzi arabası, hemde daha 0 km sayılabilecek bir albeanın bebek yokuşunda bi ünlüyü takip ederken arabanın debriyaj sıyırması sonucu yolda kaldığına şahit oldum.(adamlar ne kadar sövmüşlerdi kaçırdık diye) lanet eden taksicilerde çoktu bi ara. en genel sorunları turbo sorunu, pompa sorunu, servisinde anlam veremeyip arızayı bulamadığı bazı sensörlerden olduğunu tahmin ettiğim çekmeme, düzensiz çalışma, çok uzun marşla çalışma hatta hiç çalışmama sorunu, şanzıman kırma sorunu ve en meşhuru bu albeanında başına gelen debriyaj sıyırması sorunuydu. ama şu an sanıyorum bu sorunlar halledildi. ama dizel araba alacak olsam multijetle hayatta işim olmaz. tmm biliyorum çok çok iyi bir motor, çok ileri teknoloji ama zerre kadar güvenim yok...


    tavsiye etmiyosun demek kardeş..bu motor ödüllü motor değilmiydi yaw hakkaten bukadar sorunlumu?walla soğuyacam en sonunda arabadan(punto1.3multijet)..pazartesiye karar vermem gerekiyor
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    bu araçlar ilk çıktığında çok problemliydi. yani o kadar ki bana multijet yerine 1.2 16V 80hp palio alıp lpg taktıracak kadar. 20 binde 20 kere servise giren multijet palio biliyorum. bi keresinde bir paparazzi arabası, hemde daha 0 km sayılabilecek bir albeanın bebek yokuşunda bi ünlüyü takip ederken arabanın debriyaj sıyırması sonucu yolda kaldığına şahit oldum.(adamlar ne kadar sövmüşlerdi kaçırdık diye) lanet eden taksicilerde çoktu bi ara. en genel sorunları turbo sorunu, pompa sorunu, servisinde anlam veremeyip arızayı bulamadığı bazı sensörlerden olduğunu tahmin ettiğim çekmeme, düzensiz çalışma, çok uzun marşla çalışma hatta hiç çalışmama sorunu, şanzıman kırma sorunu ve en meşhuru bu albeanında başına gelen debriyaj sıyırması sorunuydu. ama şu an sanıyorum bu sorunlar halledildi. ama dizel araba alacak olsam multijetle hayatta işim olmaz. tmm biliyorum çok çok iyi bir motor, çok ileri teknoloji ama zerre kadar güvenim yok...


    tavsiye etmiyosun demek kardeş..bu motor ödüllü motor değilmiydi yaw hakkaten bukadar sorunlumu?walla soğuyacam en sonunda arabadan(punto1.3multijet)..pazartesiye karar vermem gerekiyor

    Alıntıları Göster
    yok yaw
    multijet motorun öyle kronik bir sorunu yoktur..
    tabiki muhtelif arabalarda problemler çıkabilir ama bu mutlijet motorun sorunlu olduğu anlamına gelmez
    multijet sınıfının en iyi motorudur...
    ömrü 100.000 olayına ise inanma...
    dizeller bi kere mantık olarak benzinliden daha dayanıklıdır.. e ödül almış bir dizel motorun 100.000 km ömrü olması akla mantığa uymuyor yani
    _____________________________
    Bırakın adalet yerini bulsun , isterse kıyamet kopsun.. Freud....

    Bmw 3.20d M Performance




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    bu araçlar ilk çıktığında çok problemliydi. yani o kadar ki bana multijet yerine 1.2 16V 80hp palio alıp lpg taktıracak kadar. 20 binde 20 kere servise giren multijet palio biliyorum. bi keresinde bir paparazzi arabası, hemde daha 0 km sayılabilecek bir albeanın bebek yokuşunda bi ünlüyü takip ederken arabanın debriyaj sıyırması sonucu yolda kaldığına şahit oldum.(adamlar ne kadar sövmüşlerdi kaçırdık diye) lanet eden taksicilerde çoktu bi ara. en genel sorunları turbo sorunu, pompa sorunu, servisinde anlam veremeyip arızayı bulamadığı bazı sensörlerden olduğunu tahmin ettiğim çekmeme, düzensiz çalışma, çok uzun marşla çalışma hatta hiç çalışmama sorunu, şanzıman kırma sorunu ve en meşhuru bu albeanında başına gelen debriyaj sıyırması sorunuydu. ama şu an sanıyorum bu sorunlar halledildi. ama dizel araba alacak olsam multijetle hayatta işim olmaz. tmm biliyorum çok çok iyi bir motor, çok ileri teknoloji ama zerre kadar güvenim yok...


    tavsiye etmiyosun demek kardeş..bu motor ödüllü motor değilmiydi yaw hakkaten bukadar sorunlumu?walla soğuyacam en sonunda arabadan(punto1.3multijet)..pazartesiye karar vermem gerekiyor

    Alıntıları Göster
    çok doblo kullanıcısı var.çogu multijet motor kullanıyor ama yıne bilmem...
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....BÜYÜK ATATÜRK...TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    çok doblo kullanıcısı var.çogu multijet motor kullanıyor ama yıne bilmem...

    Alıntıları Göster
    heralde problemli olsaydı grande punto da veya corsa da kullanmazlardı dimi?ama ne biliim işte insan olumsuz şeyler duyunca soğuyor arabadan
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    çok doblo kullanıcısı var.çogu multijet motor kullanıyor ama yıne bilmem...

    Alıntıları Göster
    1.3 MULTİJETLİ ALBEALARLA İLGİLİ OLARAK, DİĞER DİZELLERE GÖRE DAHA SESLİ ÇALIŞTIĞINI SÖYLEYEBİLİRİM. BUNU KULLANARAK MI SÖYLÜYORUM. HAYIR.
    AMA KULAĞIM İYİDİR. YOLDA YÜRÜRKEN, ÖZELLİKLE TAKSİLERDE, GAZA YÜKLENİLDİĞİNDE ÇOK TIRMALAYICI BİR SES ÇIKARDIĞINA ÇOKÇA ŞAHİT OLDUM...

    DAYANIKLI MIDIR, PROBLEMLİ MİDİR, BİLEMEM TABİİ. ONU KULLANANLAR SÖYLEYECEKTİR...
    _____________________________
    10 YAŞINDAN KÜÇÜK ÇOCUKLARINIZI MUTLAKA ARKA KOLTUĞA OTURTUNUZ VE KAPILARI KİLİTLEYİNİZ.
    AYRICA; FARLARI AYARSIZ OLUP GÖZLERİMİ YORANLARIN GÖZÜ ÇIKMASIN!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    heralde problemli olsaydı grande punto da veya corsa da kullanmazlardı dimi?ama ne biliim işte insan olumsuz şeyler duyunca soğuyor arabadan

    Alıntıları Göster
    bu motor 400bin yapar bence o da kalitesiz mazottan...

    Ama 70-75Bg az geliyor artık... Yani hadi Corsa ve eski Punto için idare eder de yeni Punto filan artık 90 olmalı... 90 da pahalı...

    Kia ile Hyundainin araçları biraz daha iyi olsa direk 110Bg ama onlarda çok kötü bea...
    _____________________________
    Opel Astra G
    Renault Clio 1.6 RXT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antiochos

    bu motor 400bin yapar bence o da kalitesiz mazottan...

    Ama 70-75Bg az geliyor artık... Yani hadi Corsa ve eski Punto için idare eder de yeni Punto filan artık 90 olmalı... 90 da pahalı...

    Kia ile Hyundainin araçları biraz daha iyi olsa direk 110Bg ama onlarda çok kötü bea...

    Alıntıları Göster
    yanlış bilmiosam eski punto daki 1.3multijet motorun torku 180..düşük bir değer değil..peki torkun yüksek olmasının avantajını nerde yaşayabiliriz araba sollamalarında falanmı?çoğu 1.6 benzinlide bukadar yüksek tork yok..peki neişe yarar bu tork?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    bu araçlar ilk çıktığında çok problemliydi. yani o kadar ki bana multijet yerine 1.2 16V 80hp palio alıp lpg taktıracak kadar. 20 binde 20 kere servise giren multijet palio biliyorum. bi keresinde bir paparazzi arabası, hemde daha 0 km sayılabilecek bir albeanın bebek yokuşunda bi ünlüyü takip ederken arabanın debriyaj sıyırması sonucu yolda kaldığına şahit oldum.(adamlar ne kadar sövmüşlerdi kaçırdık diye) lanet eden taksicilerde çoktu bi ara. en genel sorunları turbo sorunu, pompa sorunu, servisinde anlam veremeyip arızayı bulamadığı bazı sensörlerden olduğunu tahmin ettiğim çekmeme, düzensiz çalışma, çok uzun marşla çalışma hatta hiç çalışmama sorunu, şanzıman kırma sorunu ve en meşhuru bu albeanında başına gelen debriyaj sıyırması sorunuydu. ama şu an sanıyorum bu sorunlar halledildi. ama dizel araba alacak olsam multijetle hayatta işim olmaz. tmm biliyorum çok çok iyi bir motor, çok ileri teknoloji ama zerre kadar güvenim yok...


    tavsiye etmiyosun demek kardeş..bu motor ödüllü motor değilmiydi yaw hakkaten bukadar sorunlumu?walla soğuyacam en sonunda arabadan(punto1.3multijet)..pazartesiye karar vermem gerekiyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    bu araçlar ilk çıktığında çok problemliydi. yani o kadar ki bana multijet yerine 1.2 16V 80hp palio alıp lpg taktıracak kadar. 20 binde 20 kere servise giren multijet palio biliyorum. bi keresinde bir paparazzi arabası, hemde daha 0 km sayılabilecek bir albeanın bebek yokuşunda bi ünlüyü takip ederken arabanın debriyaj sıyırması sonucu yolda kaldığına şahit oldum.(adamlar ne kadar sövmüşlerdi kaçırdık diye) lanet eden taksicilerde çoktu bi ara. en genel sorunları turbo sorunu, pompa sorunu, servisinde anlam veremeyip arızayı bulamadığı bazı sensörlerden olduğunu tahmin ettiğim çekmeme, düzensiz çalışma, çok uzun marşla çalışma hatta hiç çalışmama sorunu, şanzıman kırma sorunu ve en meşhuru bu albeanında başına gelen debriyaj sıyırması sorunuydu. ama şu an sanıyorum bu sorunlar halledildi. ama dizel araba alacak olsam multijetle hayatta işim olmaz. tmm biliyorum çok çok iyi bir motor, çok ileri teknoloji ama zerre kadar güvenim yok...


    tavsiye etmiyosun demek kardeş..bu motor ödüllü motor değilmiydi yaw hakkaten bukadar sorunlumu?walla soğuyacam en sonunda arabadan(punto1.3multijet)..pazartesiye karar vermem gerekiyor


    sen benzinli polo almamış mıydın? multijeti bana sorma, benim zerre kadar güvenim yok, servislerde daha 0 km sayılacak çok araba gördüm sökmüşler orasını burasını. ben bir lira vermem, ama sana al yada alma da demem. ortadan kadranlı arabaları hiç sevmediğim halde, grande puntonun multijet motor taşıması bana dizel yaris aldırır...
    _____________________________
    ALMANLAR MERCEDES VE BMW Yİ SATMAK İÇİN, AUDİ-VW İ KULLANMAK İÇİN ÜRETİRLER...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    yanlış bilmiosam eski punto daki 1.3multijet motorun torku 180..düşük bir değer değil..peki torkun yüksek olmasının avantajını nerde yaşayabiliriz araba sollamalarında falanmı?çoğu 1.6 benzinlide bukadar yüksek tork yok..peki neişe yarar bu tork?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    yanlış bilmiosam eski punto daki 1.3multijet motorun torku 180..düşük bir değer değil..peki torkun yüksek olmasının avantajını nerde yaşayabiliriz araba sollamalarında falanmı?çoğu 1.6 benzinlide bukadar yüksek tork yok..peki neişe yarar bu tork?


    Yokuş çıkarken ve araba yüklüyken.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    bu araçlar ilk çıktığında çok problemliydi. yani o kadar ki bana multijet yerine 1.2 16V 80hp palio alıp lpg taktıracak kadar. 20 binde 20 kere servise giren multijet palio biliyorum. bi keresinde bir paparazzi arabası, hemde daha 0 km sayılabilecek bir albeanın bebek yokuşunda bi ünlüyü takip ederken arabanın debriyaj sıyırması sonucu yolda kaldığına şahit oldum.(adamlar ne kadar sövmüşlerdi kaçırdık diye) lanet eden taksicilerde çoktu bi ara. en genel sorunları turbo sorunu, pompa sorunu, servisinde anlam veremeyip arızayı bulamadığı bazı sensörlerden olduğunu tahmin ettiğim çekmeme, düzensiz çalışma, çok uzun marşla çalışma hatta hiç çalışmama sorunu, şanzıman kırma sorunu ve en meşhuru bu albeanında başına gelen debriyaj sıyırması sorunuydu. ama şu an sanıyorum bu sorunlar halledildi. ama dizel araba alacak olsam multijetle hayatta işim olmaz. tmm biliyorum çok çok iyi bir motor, çok ileri teknoloji ama zerre kadar güvenim yok...


    tavsiye etmiyosun demek kardeş..bu motor ödüllü motor değilmiydi yaw hakkaten bukadar sorunlumu?walla soğuyacam en sonunda arabadan(punto1.3multijet)..pazartesiye karar vermem gerekiyor


    sen benzinli polo almamış mıydın? multijeti bana sorma, benim zerre kadar güvenim yok, servislerde daha 0 km sayılacak çok araba gördüm sökmüşler orasını burasını. ben bir lira vermem, ama sana al yada alma da demem. ortadan kadranlı arabaları hiç sevmediğim halde, grande puntonun multijet motor taşıması bana dizel yaris aldırır...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    bu araçlar ilk çıktığında çok problemliydi. yani o kadar ki bana multijet yerine 1.2 16V 80hp palio alıp lpg taktıracak kadar. 20 binde 20 kere servise giren multijet palio biliyorum. bi keresinde bir paparazzi arabası, hemde daha 0 km sayılabilecek bir albeanın bebek yokuşunda bi ünlüyü takip ederken arabanın debriyaj sıyırması sonucu yolda kaldığına şahit oldum.(adamlar ne kadar sövmüşlerdi kaçırdık diye) lanet eden taksicilerde çoktu bi ara. en genel sorunları turbo sorunu, pompa sorunu, servisinde anlam veremeyip arızayı bulamadığı bazı sensörlerden olduğunu tahmin ettiğim çekmeme, düzensiz çalışma, çok uzun marşla çalışma hatta hiç çalışmama sorunu, şanzıman kırma sorunu ve en meşhuru bu albeanında başına gelen debriyaj sıyırması sorunuydu. ama şu an sanıyorum bu sorunlar halledildi. ama dizel araba alacak olsam multijetle hayatta işim olmaz. tmm biliyorum çok çok iyi bir motor, çok ileri teknoloji ama zerre kadar güvenim yok...


    tavsiye etmiyosun demek kardeş..bu motor ödüllü motor değilmiydi yaw hakkaten bukadar sorunlumu?walla soğuyacam en sonunda arabadan(punto1.3multijet)..pazartesiye karar vermem gerekiyor


    sen benzinli polo almamış mıydın? multijeti bana sorma, benim zerre kadar güvenim yok, servislerde daha 0 km sayılacak çok araba gördüm sökmüşler orasını burasını. ben bir lira vermem, ama sana al yada alma da demem. ortadan kadranlı arabaları hiç sevmediğim halde, grande puntonun multijet motor taşıması bana dizel yaris aldırır...


    kardeş işlemlere başlayacagımız gün adam aradı ve vazgeçtiğini söyledi..ev alacakmış da kredi çıkmamış o yüzden satmaktan vazgeçti..bende başka araba bakıorum o yüzden..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    bu araçlar ilk çıktığında çok problemliydi. yani o kadar ki bana multijet yerine 1.2 16V 80hp palio alıp lpg taktıracak kadar. 20 binde 20 kere servise giren multijet palio biliyorum. bi keresinde bir paparazzi arabası, hemde daha 0 km sayılabilecek bir albeanın bebek yokuşunda bi ünlüyü takip ederken arabanın debriyaj sıyırması sonucu yolda kaldığına şahit oldum.(adamlar ne kadar sövmüşlerdi kaçırdık diye) lanet eden taksicilerde çoktu bi ara. en genel sorunları turbo sorunu, pompa sorunu, servisinde anlam veremeyip arızayı bulamadığı bazı sensörlerden olduğunu tahmin ettiğim çekmeme, düzensiz çalışma, çok uzun marşla çalışma hatta hiç çalışmama sorunu, şanzıman kırma sorunu ve en meşhuru bu albeanında başına gelen debriyaj sıyırması sorunuydu. ama şu an sanıyorum bu sorunlar halledildi. ama dizel araba alacak olsam multijetle hayatta işim olmaz. tmm biliyorum çok çok iyi bir motor, çok ileri teknoloji ama zerre kadar güvenim yok...


    tavsiye etmiyosun demek kardeş..bu motor ödüllü motor değilmiydi yaw hakkaten bukadar sorunlumu?walla soğuyacam en sonunda arabadan(punto1.3multijet)..pazartesiye karar vermem gerekiyor


    sen benzinli polo almamış mıydın? multijeti bana sorma, benim zerre kadar güvenim yok, servislerde daha 0 km sayılacak çok araba gördüm sökmüşler orasını burasını. ben bir lira vermem, ama sana al yada alma da demem. ortadan kadranlı arabaları hiç sevmediğim halde, grande puntonun multijet motor taşıması bana dizel yaris aldırır...


    kardeş işlemlere başlayacagımız gün adam aradı ve vazgeçtiğini söyledi..ev alacakmış da kredi çıkmamış o yüzden satmaktan vazgeçti..bende başka araba bakıorum o yüzden..

    Alıntıları Göster
    bizde multijet doblo war şirkette kullanıorz araba 20000 de gerçi ama daa sorun çıkarmadı
    _____________________________
    F20 SPORTLİNE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    bu araçlar ilk çıktığında çok problemliydi. yani o kadar ki bana multijet yerine 1.2 16V 80hp palio alıp lpg taktıracak kadar. 20 binde 20 kere servise giren multijet palio biliyorum. bi keresinde bir paparazzi arabası, hemde daha 0 km sayılabilecek bir albeanın bebek yokuşunda bi ünlüyü takip ederken arabanın debriyaj sıyırması sonucu yolda kaldığına şahit oldum.(adamlar ne kadar sövmüşlerdi kaçırdık diye) lanet eden taksicilerde çoktu bi ara. en genel sorunları turbo sorunu, pompa sorunu, servisinde anlam veremeyip arızayı bulamadığı bazı sensörlerden olduğunu tahmin ettiğim çekmeme, düzensiz çalışma, çok uzun marşla çalışma hatta hiç çalışmama sorunu, şanzıman kırma sorunu ve en meşhuru bu albeanında başına gelen debriyaj sıyırması sorunuydu. ama şu an sanıyorum bu sorunlar halledildi. ama dizel araba alacak olsam multijetle hayatta işim olmaz. tmm biliyorum çok çok iyi bir motor, çok ileri teknoloji ama zerre kadar güvenim yok...


    tavsiye etmiyosun demek kardeş..bu motor ödüllü motor değilmiydi yaw hakkaten bukadar sorunlumu?walla soğuyacam en sonunda arabadan(punto1.3multijet)..pazartesiye karar vermem gerekiyor


    sen benzinli polo almamış mıydın? multijeti bana sorma, benim zerre kadar güvenim yok, servislerde daha 0 km sayılacak çok araba gördüm sökmüşler orasını burasını. ben bir lira vermem, ama sana al yada alma da demem. ortadan kadranlı arabaları hiç sevmediğim halde, grande puntonun multijet motor taşıması bana dizel yaris aldırır...


    kardeş işlemlere başlayacagımız gün adam aradı ve vazgeçtiğini söyledi..ev alacakmış da kredi çıkmamış o yüzden satmaktan vazgeçti..bende başka araba bakıorum o yüzden..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani


    kardeş işlemlere başlayacagımız gün adam aradı ve vazgeçtiğini söyledi..ev alacakmış da kredi çıkmamış o yüzden satmaktan vazgeçti..bende başka araba bakıorum o yüzden..


    sanıyorum 20 milyar civarı az yakan bişey arıyosun, al bi honda jazz geç git, risk alma...
    _____________________________
    ALMANLAR MERCEDES VE BMW Yİ SATMAK İÇİN, AUDİ-VW İ KULLANMAK İÇİN ÜRETİRLER...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani


    kardeş işlemlere başlayacagımız gün adam aradı ve vazgeçtiğini söyledi..ev alacakmış da kredi çıkmamış o yüzden satmaktan vazgeçti..bende başka araba bakıorum o yüzden..


    sanıyorum 20 milyar civarı az yakan bişey arıyosun, al bi honda jazz geç git, risk alma...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani


    kardeş işlemlere başlayacagımız gün adam aradı ve vazgeçtiğini söyledi..ev alacakmış da kredi çıkmamış o yüzden satmaktan vazgeçti..bende başka araba bakıorum o yüzden..


    sanıyorum 20 milyar civarı az yakan bişey arıyosun, al bi honda jazz geç git, risk alma...


    walla iice sıkıldım 2aydır bakmadıgım araba,bakmadıgım site,incelemediğim test kalmadı..ailede,arkadaş çevresinde herkafadan bir ses cıkıyor kafa corbaya döndü..iyi kötü bitirecem artık bu hafta içi inşallah..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani


    kardeş işlemlere başlayacagımız gün adam aradı ve vazgeçtiğini söyledi..ev alacakmış da kredi çıkmamış o yüzden satmaktan vazgeçti..bende başka araba bakıorum o yüzden..


    sanıyorum 20 milyar civarı az yakan bişey arıyosun, al bi honda jazz geç git, risk alma...


    walla iice sıkıldım 2aydır bakmadıgım araba,bakmadıgım site,incelemediğim test kalmadı..ailede,arkadaş çevresinde herkafadan bir ses cıkıyor kafa corbaya döndü..iyi kötü bitirecem artık bu hafta içi inşallah..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani


    kardeş işlemlere başlayacagımız gün adam aradı ve vazgeçtiğini söyledi..ev alacakmış da kredi çıkmamış o yüzden satmaktan vazgeçti..bende başka araba bakıorum o yüzden..


    sanıyorum 20 milyar civarı az yakan bişey arıyosun, al bi honda jazz geç git, risk alma...


    walla iice sıkıldım 2aydır bakmadıgım araba,bakmadıgım site,incelemediğim test kalmadı..ailede,arkadaş çevresinde herkafadan bir ses cıkıyor kafa corbaya döndü..iyi kötü bitirecem artık bu hafta içi inşallah..


    kaç liran var?
    _____________________________
    ALMANLAR MERCEDES VE BMW Yİ SATMAK İÇİN, AUDİ-VW İ KULLANMAK İÇİN ÜRETİRLER...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani


    kardeş işlemlere başlayacagımız gün adam aradı ve vazgeçtiğini söyledi..ev alacakmış da kredi çıkmamış o yüzden satmaktan vazgeçti..bende başka araba bakıorum o yüzden..


    sanıyorum 20 milyar civarı az yakan bişey arıyosun, al bi honda jazz geç git, risk alma...


    walla iice sıkıldım 2aydır bakmadıgım araba,bakmadıgım site,incelemediğim test kalmadı..ailede,arkadaş çevresinde herkafadan bir ses cıkıyor kafa corbaya döndü..iyi kötü bitirecem artık bu hafta içi inşallah..


    kaç liran var?

    Alıntıları Göster
    17 binytl var ama üstüne çıkamam..bide bi soru daha soracam cevaplarsan sevinirim..2004 punto buldum cok temiz cok da hoşuma giden bir araba..arabayı en az 3-4 yıl satmayı düşünmüyorum bi kaçtane tanıdık puntonuın ikinci elde alıcısı olmadıgını ve satamayacagımı söylediler...benim düşüncende zaten 2.elin durumu belli değil 4yıl bindikten sonra araba 6-7 yaşında olacak 1milyar eksiğine vermişim cokmu?bide hangi arabanın doğru düzgün 2.eli varki zaten 4-5 yıl sonra 2.el olayının avrupayla aynı olacagını düşünüyorum,fiyatlar çok düşecek
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.