Şimdi Ara

mufflers nedir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba
    arkadaşlar mufflers nedir herhangi bir mufflers her araca uygulanırmı egzoz sistemini açıklayabilirmisiniz
     mufflers nedir ?

    flowmaster egzoz

    camaro ya uygulanan bu egzoz cruze da uygulanırmı teşekkürler
    soruyu sorma amacım tüm egzozlar her arabaya uygulanırmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi corleone_1988 -- 5 Ekim 2011; 15:32:34 >







  • güncel
  • yukarı
  • bilen yokmu arkadaslar
  • Muffler egzostun susturucu kısmıdır. Ben motosiklet firmalarının after-market muffler ürünlerine aşinayım (Yoshimura, Vance Hines, Rinebart Cobra, Bube, D6D, Muzzy's vs.) otomobillerin markalarını pek bilmem ama değiştirilmesinin amacı bir kaç beygir daha kazanmaktır. En azından muffler üreticilerinin iddiları bu yöndedir. Buradaki temel prensip şudur: Otomobil üreticilerinin uymakla yükümlü oldukları gürültü limitleri vardır. Bu limitlere ulaşmak için susturucuların daha etkin rezonans frekansı üretmesi gerekir bu da geri kaçma basıncını (back-pressure) artırarak beygir gücünün bir miktar düşmesine neden olur. After-market dediğimiz aksesuar ve modifikasyon üüreticileri yasal limitlerin bazen bir kaç desibel üstüne çıkan gürültü düzeylerine izin vererek telef olan gücü geri kazanma hedeflenir. Rezonatör kavitesinin tasarımı back-pressure üzerinde çok etkilidir. Çok iyi çalışan bir susuturuca motor egsozu özellikle belli devirlerde atmakta zorlanır. Bunu önlerseniz bu defa da daha fazla gürültü ile karşı karşıya kalırsınız.

    İşte, daha fazla gürültü pahasına küçük bir miktar güç geri kazanılır. Bu işi OEM mufller'larını söküp after-market muffler'ları takarak yapabilirsiniz. Slip-on muffler mamulleri olduğu gibi kaynak gerektiren muffler tasarınmları da mevcuttur.

    Kısacası muffler egzostun sustuırucu bölümüdür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tralles

    Muffler egzostun susturucu kısmıdır. Ben motosiklet firmalarının after-market muffler ürünlerine aşinayım (Yoshimura, Vance Hines, Rinebart Cobra, Bube, D6D, Muzzy's vs.) otomobillerin markalarını pek bilmem ama değiştirilmesinin amacı bir kaç beygir daha kazanmaktır. En azından muffler üreticilerinin iddiları bu yöndedir. Buradaki temel prensip şudur: Otomobil üreticilerinin uymakla yükümlü oldukları gürültü limitleri vardır. Bu limitlere ulaşmak için susturucuların daha etkin rezonans frekansı üretmesi gerekir bu da geri kaçma basıncını (back-pressure) artırarak beygir gücünün bir miktar düşmesine neden olur. After-market dediğimiz aksesuar ve modifikasyon üüreticileri yasal limitlerin bazen bir kaç desibel üstüne çıkan gürültü düzeylerine izin vererek telef olan gücü geri kazanma hedeflenir. Rezonatör kavitesinin tasarımı back-pressure üzerinde çok etkilidir. Çok iyi çalışan bir susuturuca motor egsozu özellikle belli devirlerde atmakta zorlanır. Bunu önlerseniz bu defa da daha fazla gürültü ile karşı karşıya kalırsınız.

    İşte, daha fazla gürültü pahasına küçük bir miktar güç geri kazanılır. Bu işi OEM mufller'larını söküp after-market muffler'ları takarak yapabilirsiniz. Slip-on muffler mamulleri olduğu gibi kaynak gerektiren muffler tasarınmları da mevcuttur.

    Kısacası muffler egzostun sustuırucu bölümüdür.


    tesekkür hocam saol videodaki egzoz camarodaki cruze ada uygulanırmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi corleone_1988 -- 5 Ekim 2011; 17:24:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corleone_1988

    quote:

    Orijinalden alıntı: tralles

    Muffler egzostun susturucu kısmıdır. Ben motosiklet firmalarının after-market muffler ürünlerine aşinayım (Yoshimura, Vance Hines, Rinebart Cobra, Bube, D6D, Muzzy's vs.) otomobillerin markalarını pek bilmem ama değiştirilmesinin amacı bir kaç beygir daha kazanmaktır. En azından muffler üreticilerinin iddiları bu yöndedir. Buradaki temel prensip şudur: Otomobil üreticilerinin uymakla yükümlü oldukları gürültü limitleri vardır. Bu limitlere ulaşmak için susturucuların daha etkin rezonans frekansı üretmesi gerekir bu da geri kaçma basıncını (back-pressure) artırarak beygir gücünün bir miktar düşmesine neden olur. After-market dediğimiz aksesuar ve modifikasyon üüreticileri yasal limitlerin bazen bir kaç desibel üstüne çıkan gürültü düzeylerine izin vererek telef olan gücü geri kazanma hedeflenir. Rezonatör kavitesinin tasarımı back-pressure üzerinde çok etkilidir. Çok iyi çalışan bir susuturuca motor egsozu özellikle belli devirlerde atmakta zorlanır. Bunu önlerseniz bu defa da daha fazla gürültü ile karşı karşıya kalırsınız.

    İşte, daha fazla gürültü pahasına küçük bir miktar güç geri kazanılır. Bu işi OEM mufller'larını söküp after-market muffler'ları takarak yapabilirsiniz. Slip-on muffler mamulleri olduğu gibi kaynak gerektiren muffler tasarınmları da mevcuttur.

    Kısacası muffler egzostun sustuırucu bölümüdür.


    tesekkür hocam saol videodaki egzoz camarodaki cruze ada uygulanırmı?

    valla şirkette video'ya izin vermiyor firewall, o nedenle videonu göremedim, bir şey diyemeyeceğim. Ancak muffler'lar genelde model spesifik üretilir, yani bir model içişn üretilen diğer modele genellikle uymaz.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vanilla Sky Anlayan var mı?
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.