Şimdi Ara

Msi servisi Servispoint hakkındaki uyarılarım!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ocak ayının başlarında Msi gaming 5 anakartım soket kısmı kırılıp kısa devre yaptığından dolayı servise göndermek istemiştim. Kullanıcı hatası olduğunu biliyordum ama ücretiyle yapacaklarını tahmin ettim. Vatana teslim ettim servise kargolamaları 1 haftayı buldu ve nihayet servise ulaştı 2 3 günde bir servisi aradım sürekli baktınızmı diye en sonunda yetkili biri soket kısmı kırıldığı için yapmıyoruz sizin hatanız dedi ve geri göndereceğini söyledi. Bugün vatan şubesinden aldım bozuk olduğunu bilerekten müşteri hizmetlerindeki çocuğa sordum peki neyi varmış hangi devre yanmış falan bana dediği şey bakmadan yollamışlar garanti kapsamı dışı olduğu için falan. Kağıdındada garanti dışı olduğundan geri yollandığı yazıyor. Neyse öyle böyle 420 tllik duvar süsüm olmuş oldu o zamanlar fiyatı 420 tl civarıydı şimdi 520. Tabiki mecbur gittim vatana yeniden anakart aldım ve aynı anakartı aldım MSİ Gaming 5 şekli görüntüsü hoşuma gidiyordu çünkü ve vatandaki arkadaşların msinin diğer markalardan daha üstün olduğunu falan söylemesiyle aldım geldim sorunsuz kullanıyorum. Yani anakartın bir sorunu yok fakat servisin ilgisiz davranıp geri göndermesi gerçekten anakartı almada tereddüt yaratıyor kime tamir ettircem ben servis yapamıyorsa. Neyse sonuç olarak duvarımda güzel durdu ilgisi için servispointe teşekkür ediyorum. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redtoblack -- 13 Şubat 2015; 17:58:37 >







  • Kullanici hatasi olsa bile yapmak zorunda sana bu hizmeti vermek zorunda yaptirmayacaksan gonder bana bak nasil yaptiriyorum.. Hakkimizi aramadigimiz icin boyle oluyor.. Garanti disi demek ucretsiz yapamayacaklari anlamina geliyor ilgilenmeyecekleri anlamina degil garanti suresi gecse bile sana belli bir sure ucretli servis saglamak zorunda tuketici haklarına göre

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shineon25

    Kullanici hatasi olsa bile yapmak zorunda sana bu hizmeti vermek zorunda yaptirmayacaksan gonder bana bak nasil yaptiriyorum.. Hakkimizi aramadigimiz icin boyle oluyor.. Garanti disi demek ucretsiz yapamayacaklari anlamina geliyor ilgilenmeyecekleri anlamina degil garanti suresi gecse bile sana belli bir sure ucretli servis saglamak zorunda tuketici haklarına göre

    Telefonda konuştuğum kişiye kendi servisine yaptıramayacaksam kime yaptırcam ben bu anakartı falan dedim. Soket kısmını kırdığınız ve kısa devre olduğu için tamirinin çok zor olduğunu çok pahalı olacağını yapsalar bile daha sonra bozulma ihtimalinin yüksek olacağını falan söyledi adam. Başından savmak içinmi yoksa gerçekten böylemi bilmiyorum tabi. Ama bakmadan sadece kısa devre olmuş bu diyerek geri göndermeleri bana çok ilgisiz geldi. Şuan bakıyorum anakarta işlemci pininin 1 tanesi eğik ve ekran kartı soketi kırık başka hiçbi yerinde şişme yanma çizilme falan hiçbirşey gözükmüyo iyice inceledim. İlerde tanıdık bir bilgisayarcı denk gelirse baktırırım artık. Ben bu kadar ilgisiz bi servis görmedim.




  • Anakart fiyatı kadar ücret çıkartırlar bence uğraşma derim
  • ServisPoint firması ile yaşadığım bir iki tecrübenin hepsinde gayet ilgililerdi; belki de gerçekten astarı yüzünü geçecektir. Bu arada, ikinci el forumuna ve diğer satış sitelerine ilan açın derim. Deney amacıyla almak isteyen çıkabilir.

    shineon25, yasal kaynak gösterir misiniz? Ben de buna benzer bir şey hatırlıyorum; ancak mevzuatta var mıydı, bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redtoblack

    Arkadaşlar ocak ayının başlarında Msi gaming 5 anakartım soket kısmı kırılıp kısa devre yaptığından dolayı servise göndermek istemiştim. Kullanıcı hatası olduğunu biliyordum ama ücretiyle yapacaklarını tahmin ettim. Vatana teslim ettim servise kargolamaları 1 haftayı buldu ve nihayet servise ulaştı 2 3 günde bir servisi aradım sürekli baktınızmı diye en sonunda yetkili biri soket kısmı kırıldığı için yapmıyoruz sizin hatanız dedi ve geri göndereceğini söyledi. Bugün vatan şubesinden aldım bozuk olduğunu bilerekten müşteri hizmetlerindeki çocuğa sordum peki neyi varmış hangi devre yanmış falan bana dediği şey bakmadan yollamışlar garanti kapsamı dışı olduğu için falan. Kağıdındada garanti dışı olduğundan geri yollandığı yazıyor. Neyse öyle böyle 420 tllik duvar süsüm olmuş oldu o zamanlar fiyatı 420 tl civarıydı şimdi 520. Tabiki mecbur gittim vatana yeniden anakart aldım ve aynı anakartı aldım MSİ Gaming 5 şekli görüntüsü hoşuma gidiyordu çünkü ve vatandaki arkadaşların msinin diğer markalardan daha üstün olduğunu falan söylemesiyle aldım geldim sorunsuz kullanıyorum. Yani anakartın bir sorunu yok fakat servisin ilgisiz davranıp geri göndermesi gerçekten anakartı almada tereddüt yaratıyor kime tamir ettircem ben servis yapamıyorsa. Neyse sonuç olarak duvarımda güzel durdu ilgisi için servispointe teşekkür ediyorum. :)

    Eğer devre kartında tamiri mümkün olmayan bir hasar varsa teknik servis bunu onaramaz. Bu durumda yurtdışına dahi gönderse, hiç bir firma bu tür bir hasarı onarmaya kalkmaz/uğraşmaz. Kartın yenisi ile değiştirilmesi gerekir. Kullanıcı hatası olduğu için teknik servis garanti dışı demiş.

    Bu durumda sen zaten yapman gerekeni yapıp yeni anakart almışsın. Sadece MSI için değil, tüm marka/ürünler için bu prosedür geçerlidir. Nereden mi biliyorum? Anakartın üzerine bir bardak su döktükten sonra öğrendim :)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ASUS Teknik Servisi yorumlar.
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.