Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

MSI MegaBook M635 AMD Turion64 2.0GHz 1024MB 100GB DVD+-RW

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
1.903
Cevap
1
Favori
136.417
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> MSI MegaBook M635 AMD Turion64 2.0GHz 1024MB 100GB DVD+-RW
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      214 Mesaj
      12 Mayıs 2007 14:30:14
      geçmiş olsun...bende gönderdim servise ikinci defa anakart arızalanmış sanırım şu an eskisi gibi çallışıyor..bir propble yok.
      |
      |
      _____________________________
      a200-1ah
    • Yüzbaşı
      780 Mesaj
      15 Mayıs 2007 12:40:49
      cicidos v3 elime ulaştı isteyenlere gönderebilirim.eline saglık preputium, çok güzel olmuş.sayglıar
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      476 Mesaj
      15 Mayıs 2007 15:19:39
      quote:

      Orjinalden alıntı: pyr@mid

      cicidos v3 elime ulaştı isteyenlere gönderebilirim.eline saglık preputium, çok güzel olmuş.sayglıar

      Rica ederim bi dene senin monster ın driverlarının çoğu enteğre ettiğim driverelarla uyuşuyo. Büyük ihtimal sende de çalışır xp ve vista (vista driverların eksik olabilir.)
      |
      |
      _____________________________
      MONSTER P84Z97V01 ( Montevina ): Nam-ı Diğer "CİCİ 2"
      Intel® Core�2 Duo P8400 ( 1066 Mhz ) ---- 1 GB DDR2 128Bit nVIDIA GF9650M GT ---- 15.4" WSXGA (1680 x 1050)Parlak Ekran ----- 4 GB DDR2 800Mhz HyperX KINGSTON ------ 2 GB Intel Turbo Memory ----- 320 GB 7200 RPM 16 MB SEAGATE ----- Dual Layer DVD RW ----- Intel 5300 Wİ-Fİ ( 3 Anten ) ----- 8 in 1 Kart Okuyucu ----- HDMI + ESATA ------ Dahili Bluetooth Ver. 2.0 -----Yüz Algılama Teknolojisi ------ Biometric Parmak İzi Okuyucu ------- Dahili Camera 2.0 Megapixel

    • Yarbay
      4429 Mesaj
      16 Mayıs 2007 16:50:05
      quote:

      Orjinalden alıntı: pyr@mid

      cicidos v3 elime ulaştı isteyenlere gönderebilirim.eline saglık preputium, çok güzel olmuş.sayglıar

      Hcm PM attım.


      Bu arada benim DVD- RW sapıttı
      herhangibir cd taktığımda deviri inanlımaz yavaş ve mankinayı inanılmaz fena kasıyo!
      700 mb bi cd yazmam 2 saat sürüyo
      DVD yi ise hiç sormayın gece başlıyorum sabah okula giderken hala daha %70 lerde oluyo
      Ve işin kötü yanı CD/ DVD bişiler yazarkende okurkende makina kullanılamıyor Kağnı gibi :)
      Biraz fazla zorlarsam hata verip kapanıyor


      Sanırım servis yolu bana görünmeye başladı
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      427 Mesaj
      18 Mayıs 2007 23:37:51
      ya acıkcası benım de oleydı ama ben reg duzenleyıcı programlardan falan kullanmıştım ona bagladım bı dvd yı 3 saatte cekıod ufalan gerekce olarakda dırect ram connectıon a baglıodu.Ramae dırek baglantı kuramayınca da cacheyı ozrluo dolayısıyla uzuyoda uzuyo format attım gectı su an 12 dk a dvd ım hazır oluo cok sukur .Yedekle formatı bas bence..
      |
      |
      _____________________________
      Oº°‘¨Oº°‘¨insider3¨‘°ºO¨‘°ºO
    • Teğmen
      245 Mesaj
      19 Mayıs 2007 01:37:43
      Ya aynı DVD sürücü sorunu bende de var. Kendi kendine açılıyo, CD okumuyo, DVD CD yazmıyo. saatler sürüyo. CD içinde kalıyo, tuşa bassam da açılmıyo :( Sanırım servise göndericem bunu. aynı sorunu yaşayanlar var mı?
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      167 Mesaj
      19 Mayıs 2007 07:50:39
      Aynı problemler bende de mevcut. Kapağın kendi kendine açılması, bazen aç komutunu almaması, okumada problem çıkarması gibi. Şimdilik sabırla bekliyorum.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4429 Mesaj
      19 Mayıs 2007 14:34:51
      bende açılıp açılmama sorunu yok
      Sadece devir hızı düştü
      eskiden yazarken motorun sesi beni sinir ederdi şimdi ise duyulmuyor bile
      1x civarında yazıyor
      0.6x 0.8x bile oluyo






      Bu arada pyr@mid PM attım gör beni artık



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flexy -- 20 Mayıs 2007; 16:33:40 >
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      167 Mesaj
      20 Mayıs 2007 21:45:05
      Arkadaşlar Cicidos 3.0 la ilgili yaşadıklarımı paylaşmak istiyorum. Öncelikle bu hizmeti sunan olayın mimarı Preputium64'e emeği için teşekkür ederim. Ayrıca DVD'yi bana yollayan BluePrint arkadaşıma teşekkür. Arkadaşlar dün bir cesaretle Vista'yı yükledim. Bendeki Vista görünümlü XP'den de çok memnundum. Ama orijinal olunca daha keyifli oluyor. Temelde iki noktada sıkıntım oldu. Birincisi, Zone Alarm Firewall uyumsuzmuş makinayı kitleyince Ghost 11'le XP'ye yeniden döndüm. Bu gün tekrar kurdum. Bu sefer Fly DVB trio cardbus yazılımı uyum sorunu gösterdi. Ama neyse Dvbprog la sorunu kısmen çözdüm. Ancak, esas problem, Vista güncellemelerinde ortaya çıktı. Ne yazık ki güncelleme hatası veriyor. Hata kod numaraları 80070002 ve 80070003. Windows ve Microsoft destek sayfalarında çözüm için önerilenlerin hepsini yaptım. Ama başarılı olamadaım. Vista'yı tekrar yükledim. Ama sonuç değişmedi. Vista'yı benden önce yükleyenlerin başına bu tür bir olay geldi mi, merak ediyorum. Sıkıntı nereden kaynaklanıyor acaba?ı Ne yapmamı önerirsiniz. Herkese iyi günler dilerim.
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      3142 Mesaj
      20 Mayıs 2007 21:50:54
      Merhaba arkadaşlar
      Bilgisayarda çıkan birkaç sorun yüzünden servise yollayacağım. Mavi bilgisayardan aldım ama oraya mı yoksa şu bimtes'e mi direk yollasam bilemiyorum. Daha önce yollayan arkadaşlar yardımcı olabilir mi? Bir de bu bimtesi arayabileceğim bir telefon numarası var mı?

      Yollarken paketlemeyi filan nasıl yaptınız? Hangi kargoya verdiniz vs. Bir de telefonda görüşmek için tavsiye edebileceğiniz bir isim var mı?

      Bu arada bendeki cihaz da sanırım kaçak var. Birkaç kez kulaklık çıkışından çarpıldım ve sonunda kulaklık çıkışı bozuldu. Ayrıca wireless da çok düşük sinyaller alamaya başladı.

      Ayrıca bende de dvd rom zor okuyor,kendi yazıdğını okumuyor hatta bazen kapak kendi kendine açılıyor.
      Teşekkürler.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ataovsky -- 20 Mayıs 2007; 22:00:49 >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3142 Mesaj
      20 Mayıs 2007 23:56:04
      Yahu bis saattir arıyorum internette bimtes diye bir biyomedikalci firma çıkıyor. arkadaşlar yanlış mı yazdınız yoksa nedir yani durum?
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      245 Mesaj
      21 Mayıs 2007 02:56:49
      http://www.bimtes.com.tr/

      adres bu arkadaşım

      Yau şu DVD SÜRÜCÜ sorununu nasıl haletcez? tek muzdarip ben değilmişim. Açılmama, kendi kendine açılma, okuma yazma hızı düşüklüğü bikaç arkadaşta daha varmış...

      Neyse ben bi bimtes'e bi mail atayım bakayım, ne diyecekler...

      Şu an finallerim var, servise falan gönderemem :(
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      245 Mesaj
      21 Mayıs 2007 15:43:58
      Bu yazdığım mail:

      DVD sürücüm kendi kendine açılıyor. Kapatıyorum, tekrar açılıyor. CD yada DVD takıyorum, okumuyor. Bazen okuyor, duruyor, sonra DVD sürücü kapağı açılmıyor. Laptop u baştan başlattığımda ancak açılıyor. DVD yazmaya kalksam saatler sürüyor. CD de aynı şekilde. (bu sorunu yaşayan en az 4 - 5 M635 kullanıcısı daha tanıyorum, lütfen bizi bi şekilde yönlendirin) İkinci bir problem ise bluetooth. Son sürücüleri de yüklememe rağmen (xp kullanıcısıyım - Pro 32 bit) aygıt çalışıyor ama cep telefonunu görmüyor. nadiren görüyor, daha 1 - 2 dosya atıyorum hemen bağlantı kopuyor ve bi daha çalışmıyor. Son problemim ise batarya 1 saat gidiyor. bu normal değil sanırım... Ve ekstra bi sorum olacak. Laptop un alt kapağını kendim açıp fanı temizlesem garanti kapsamı dışında kalır mı? İlginize şimdiden teşekkürler İyi çalışmalar...




      İşte gelen cevap:

      Optik sürücü, bluetooh ve pil sorunlarıyla ilgili cihazınızı teknik servisimize göndermenizi rica ederiz. Aynı zamanda gerekli iç temizlik teknik servise geldiği zaman tarafımızca gerçekleştirilecektir.



      Konuyla ilgili her türlü ek bilgi için bizi arayabilirsiniz.



      Saygılarımızla,

      Oğuz Özler

      Rework ve İş Geliştirme Yöneticisi
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      4429 Mesaj
      22 Mayıs 2007 17:32:23
      Bimtesdir şudur budur nasıl göndercem ne yapcam gibi hertür bilgiyi mavi bilgisayarı 0312 284 1820 den arayıp öğrenebilirsiniz.
      Ben bu gün cihazımı yolladım.
      gönderirken kutusu ve faturası yanımda olmadığı için direk çantasıyla beraber yolladım.
      Zaten önceden mavi bilgisyardan Birsen hanıma bu durumu bildirmiştim sorun olmayacağını söyledi.
      Ortak çalıştıkları kargo ise MNG.

      Finallerimin başlaması göndermem için sebep oldu hadi hayırlısı
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      245 Mesaj
      24 Mayıs 2007 00:43:02
      Flexy sonucu burda bizimle paylaşırsan çok memnun olurum
      Acaba başka bi marka dvd sürücü mü takacaklar
      Bi de içinde kurulu olan işletim sistemine yada dosyalarına bi zarar gelecekmi, silinecek mi, merak ediyorum...
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4429 Mesaj
      25 Mayıs 2007 23:46:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: ozgurcu

      Flexy sonucu burda bizimle paylaşırsan çok memnun olurum
      Acaba başka bi marka dvd sürücü mü takacaklar
      Bi de içinde kurulu olan işletim sistemine yada dosyalarına bi zarar gelecekmi, silinecek mi, merak ediyorum...

      Benim bu cihazımı servise 2. gönderişim.
      İLk seferinde klavye tuşları 6 ay gecmesine rağmen yumuşamadı yani sert olduğundan hızlı yazarken bi sürü harf atlıyordum.
      Sorunsuz bir şekilde gönderdim ve aldım. kalvyeyi değişitrmişler.
      Cihazdaki bilgilerimede hiçbirşey olmamıştı!

      Bu sefer garanti olsun diye yine dosyalarımı yedekledim ama birşey olacağını pek sanmıyorum



      Bu arada Cicidos V3 için biri beni görsün artık
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      547 Mesaj
      26 Mayıs 2007 00:25:48
      Ya arkadaşlar bir sitede aşağıdaki msi notebook 945 ytl (599$+kdv) bu laptop nasıl alınır mı? Ram takvisesi yapsam vistaya terfi edebilir miyim? Bilgisayarcı arkadaşım alma boşuna stok eritiyorlar bu makine vista mista çalıştırmaz dedi. Bir de siz söyleyin, boşuna dünyanın parasını vermeyelim bir laptopa.
      Chip Seti NVIDIA Ge Force 6100 Chipset
      İşlemci / Hızı AMD Turion 64 MK38 2.2GHz
      Ekran Özelliği 15.4" / 1280 x 800 WXGA Bright View
      Ekran Boyutu 15.4"
      Ekran Kartı NVIDIA® GeForce™ Go 6100
      Sistem Belleği 512MB 667Mhz
      Bellek Yuvası 2
      Sabit Disk Kapasitesi 80GB 5400RPM 8MB
      Ses Kartı Tümleşik
      Optik Sürücü DVD Dual Yazıcı
      Klavye TR/Q
      Kablosuz İletişim Intel Pro Wireless 3945ABG 802.11a/b/g Entegre WLAN
      Bluetooth Özelliği Yok
      Infrared Yok
      Pcmcia Var
      USB (Adet) ? 4
      FireWire Var
      Seri Port Yok
      Paralel Port Yok
      S-Video (TV-Out) Var
      Fax Modem Var
      10/100 Ethernet Var
      Boyutlar 358 x 259x 27-33mm
      Ağırlık 2.9
      Paket İçeriği Notebook
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      508 Mesaj
      26 Mayıs 2007 13:49:17
      @sukber

      Aslında fiyatına göre çok da kötü değil, hatta o fiyata iyi bile sayılır. Sadece ekran kartı birazcıcıcıcık ağır kalıyor. Vista yüklenebilir. Oyun oynayamazsın. Tabi ki pahalı aletlerle karşılaştırılamaz.

      Şimdi birisi çıkar, "şu daha iyi, onu al" der. Söylediği alet de 1000+kdv'dir. Onlara şimdiden

      Arkadaşın da doğru söylüyor, her yer stok eritmekle meşgul bu aralar.

      Benim tavsiyem; Fiyat uygun, gönül rahatlığıyla al....
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      3142 Mesaj
      26 Mayıs 2007 21:04:39
      Flexy hocam kargoyu sen mi ödüyorsun? Birde ne kadar tuttu kargo? Öğrenciyiz malum para mühim benim için
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4429 Mesaj
      27 Mayıs 2007 20:57:34
      quote:

      Orjinalden alıntı: ataovsky

      Flexy hocam kargoyu sen mi ödüyorsun? Birde ne kadar tuttu kargo? Öğrenciyiz malum para mühim benim için

      telefondan öğrendiğim kadarıyla kargoyu gönderirken ödersen onlarda sana gönderirken ödüyorlar.
      sen ödemezsen onlarda sana geri gönderirken ödemiyorlar.

      Yani bişekilde eşitleniyoruz

      Benim cihazın kutusu yanımda olmadığından çantasıyla yolladım bu yüzden MNG sigorta yapamayız sigortasız gidecek dedi ve 8 YTL ödedim
      |
      |
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Ankara Web Tasarım
SEO
haberler
üniversite
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.