Şimdi Ara

msı mega book m673 kullanan varsa bilgi versin (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
264
Cevap
0
Favori
16.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ya arkadaşlar pil sorunlu ve durum ciddi...siz oyundan bahsediyonuz neyse mutlak olması gereken bişeyde bence öncelik bu olmamalı...ben biosu msi resmi sitesinden güncelledim ama eski sürüm yüklü gelen tarihi daha yeniydi.şimdi siteye eklenme tarihine baktımda martta eklenmiş.yüklediğim bios tarihi daha eski bakalım pil düzelecekmi kendi kendini bitirme sorunu.sizden ricam sizde bi araştırında neden olabilir bi ortak çözüm bulalım...hepinize kolay gelsin.iyi akşamlar.
  • Bu pil konusunda bilgi edinen yada çözüm bulan varsa lütfen yazsın. Almak istiyorum ama gözüm korktu.
  • arkadaşlar birde şu şikayetvar.com bir şikayetlerinizi bildirseniz...... tam alacaağım diyorum mutlaka bir sorun çıkıyor inşallah çözerler de bende alırım bu makinadan
  • arkadaşlar ben makineden memnunum diye geri vermedim henüz ama böyle giderse bi çözüm üretilmezse geri vereceğim.pil sorunu ancak msi yetkilelerinden gelir.mavibilgisayar ve bimtesinde bu konuyla ilgili verecek cevapları yok.makinayı teknik servise götüreceğim artık istanbula.bimtesten gelen açıklamada bu tür şikayetler in yeni geldiği.(tabi doğal çünkü makina daha yeni piyasaya girdi)ve info@bimtes.com.tr adresine eposta yoluyla şikayetleri bildirmenizki alan arkadaşlarada söyledim onlarda form açıp bunu msi global yetkililere bildireceklermiş.anlaşılan yavaş yavaş şikayetler geliyor.ve ben mavibilgisayar gidipte sorunu dile getirmekten utanç duyuyorum hiç alışık değilim bu tür şikayet gibi tavırlara ama üzülüyorum.bakalım bu ürün ile ilgili olarak ne denecek.anlamadığım bişey daha ürün bu halde olmasına rağmen reklamı yapılıp halen piyasada satışta.ve pilinin böyle olduğunun farkına varamayan bi çok msi kullanıcısı bile var.hepinize iyi akşamlar diliyorum.yakında ürün ile ilgili bi açıklama yapılır kanaatindeyim.yoksa msi ciddi bir biçimde kan kaybedecek.




  • forum ikinci sayfaya düşmesin diye mesaj attım sorunlarını çözen arkadaşlar ivedi bilgi versin bir gelişme varmı acaba pil sorununda
  • pil durumu sanırım birkaç güne belli olur. Bugun MSİ yetkili servisiyle konuştum durumu anlattım. bizimkilerle aynı sorunda bir cihaz ordaymış. İnceliyoruz dedi birkaç güne bir sonuç çıkacağını söyledi. MAvibilgisayarın sattığı makinalarda bu durum var galiba..Bilginiz olsun arkadaşlar. Özellikle bu cihazdan elinde olupta istanbulda olanlar servise götürürlerse cihazı daha kolay sonuç elde ederler.Bilginiz olsun.İyi akşamlar
  • bende bimtesle görüştüm artık tek yapmam gereken istanbula gitmekti yarın bi terslik olmazsa istanbula gideceğim.ama bu sroun çözülürse adanadr banada bi bilgi verirsen sevinirim.biraz daha bekleyeceğim elimde olmayan sebelerden dolayı geri veremedim aleti.şartlar zorlanırsa geri vereceğim hemde hiç hoş bi şekilde değil.çünkü bende başka açıdan 2 kez mağdur olmuş olacağım.kimisinde sorun yok deniyo kimisinde var .ve bi ilgi yok bu kadarmı zor be kardeşim açıklama yapmak hepinize kolay gelsin bu konuyla ilgili olduğunuz için görüşmek dileğiyle.
  • pil sorununu çözen arkadaşlar hemen bilgi versin size göre hareket edeceğim arkadaşlar
  • syn adanadr bimtesi takip ediyosun anladığım kadarıyla bir bilgi alırsan bizede haber edersen seviniriz.serkan sanada tavsiyem bekle ürün şimdilik pilen dolayı sorunlu ve sıkıntılı ama genel olarak tavsiye ederim güzel sistem en aından bu fiyata alınacak güzel bir sistem.pil ile ilgili her türlü bilgiyi bizlere iletecek olan tüm arkadaşlarada ilgilerinden dolayı teşekkürler.
  • beklemedeyim arkadaşım ayrıca şikayetvar.com da yazınıda okudum hadi hayırlısı inşallah birşeyler olur k
  • msi sikayetvar ın varlığındna haberdar eğil galiba hiçbirine cevap yok

    sorunu bende bimtes e bildirdim..bakalım cevap gelecek mi
  • Arkadaşlar şikayet vara aslında içimi dökmek daha fazla kişi mağdur olmaması içindi.msi türkiye diye bir şirket yok
    datagate şirketi ithalatçı bimtes te teknik servis.sorun adanadr dediği gibi bimteste cihaz araştırılıyormuş bende beklemedeyim.ama halen bu ürün satılıyorya bu ne iş anlamadım.bakalım bu işin sonu nereye varacak.kabak tadı vermeye başladı iyiden iyiye.ve klavyesinede uyuz oldum iğrençççç yazarken elinde kalacak sanki.kahretsinki sistem iyi ve bu paraya değer diye düşünmüştüm.hepinize tekrar iyi geceler.ve teşekkürler.bi cevap verilmezse etkin yöntemlere başvuracağım.
  • sanmıyorum hatalı üretilmiş bir mal tahminen size getirin başka bir model ürün ile değiştirelim diyecekler
  • bimtesden cevap yok
  • Abi Bu Frimaların ciddiyetsizliği ancak yerel gazetelerde ve bi takım anti reklamlarla çözülecek.ve ben bu şekilde msi almamaları için girişimde bulunacam ve teknik servisin ne kadar ilgisiz lakayıt olduğu.sonra bu firmaların halende satış yaparak insanları dolandırdığını çok güzel bi şekilde dile getireceğim.en azından bulunduğum yerde bunu yapabilirim.hepinize iyi akşamlar ve bunu sattıranlarda suçlu.bile bile satış yapıyorlar.
  • mavibilgisayar daki yorumlara yazalım..
    tüketici haklarına mı başvursak??
  • abi cevap vermediler.ben mavinin forum sayfasına yazdım onlar sadece olumlu yazıları dile getiriyolar.e olması normal çünkü halen satıyolar bu ürünü.yapacak bişey var ama en son iş kötü niyet .bekleyelim abi.
  • vay anasını ya işe bak adamlar sadece olumlu eleştirileri dile getiriyor ha bu nasıl iş yaw adam ALLAH'tan korkar ya k..... terler akıyor o paraları kazanmak için adamların umrunda değil
  • siteye bakın hep reklam e tabi sorun oluncada oyalayıp dururlar.sonra teknik servis ay geçer elde avuçta sıfır hiçbişey yok.yaaaa ben pil hariç memenunumda dua ediyom çözüm bulsunlar ve başka sorunlar çıkmasın yoksa garanti olayı vasat yani kaderimize teslimiz anlayacağınız .adamlardaki politikada ne çıkarsa bahtına stratejisi.abi asla ve asla artık ve ben iyi bir müşteriydim kayıtlarına bakarlarsa görecekler .ama artık soru işareti.sorun çözülürse bu memnuyetisizlikte oratadan kalkacak.sana kolay gelsin serkan ama kaderimizle başbaşa kaldık bu kesin.
  • kardeş ben bu aleti alacaktım hemde peşin para verip sonra araştırdım sizinde yazdıklarınızı görünce vazgeçtim dell 1501 alacam kardeş baktım en az şikayet dell garanti servisinden bakalım hayırlısı ya adam üzülüyor kardeş onca para sayıp alıyorsun ondan sonra elinde patlıyor acil çözümler diliyorum kardeşim malı iade etmeyi düşünmüyormusun iade et kurtul ya onun stresini neden yaşayasınki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan0640 -- 1 Mayıs 2007; 20:36:46 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.