Şimdi Ara

Msi Dell arasında kaldım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 32 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • lezginka (1 mesaj) EPICA (1 mesaj) gkhngkhn (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> MSI >> Msi Dell arasında kaldım
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    600 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    beyler laptop alıcam ve bütçeye göre eleme yapa yapa alltaki ikisi arasında kaldım. dell in servisi çok övülüyor ama bu modellerin kasalarının sorunlu olduğu söyleniyor. msi'ın ise ne servisi hakkında ne de malzeme kalitesi hakkında pek bi fikrim yok. servisiyle ilgili bikaç şikayet gördüm nette o kadar.serviste sorun çıkmıcak gibiyse msi ı almaya niyetliyim aslında . siz hangisini tavsiye edersiniz ?

    bir de ben elektro gitarı bilgisayara bağlayıp kayıt falan yapıyorum. bunların da ses kartı hakknda da pek bilgim yok. efekt programlarını açarak gecikmesiz kayıt yapılır mı bunlarda acaba ?

    https://www.pcdepo.com/dell-inspiron-n5110-b43f45-8-gb-notebook-urun6645.html

    http://www.pcdepo.com/page.php?act=urunDetay&urunID=7185&name=msi-cx640dx-658xtr-notebook&ref=akakce&v=1.36.1



    |
    |




  • Yarbay
    14141 Mesaj
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhngkhn

    beyler laptop alıcam ve bütçeye göre eleme yapa yapa alltaki ikisi arasında kaldım. dell in servisi çok övülüyor ama bu modellerin kasalarının sorunlu olduğu söyleniyor. msi'ın ise ne servisi hakkında ne de malzeme kalitesi hakkında pek bi fikrim yok. servisiyle ilgili bikaç şikayet gördüm nette o kadar.serviste sorun çıkmıcak gibiyse msi ı almaya niyetliyim aslında . siz hangisini tavsiye edersiniz ?

    bir de ben elektro gitarı bilgisayara bağlayıp kayıt falan yapıyorum. bunların da ses kartı hakknda da pek bilgim yok. efekt programlarını açarak gecikmesiz kayıt yapılır mı bunlarda acaba ?

    https://www.pcdepo.com/dell-inspiron-n5110-b43f45-8-gb-notebook-urun6645.html

    http://www.pcdepo.com/page.php?act=urunDetay&urunID=7185&name=msi-cx640dx-658xtr-notebook&ref=akakce&v=1.36.1


    Bir de bu ürüne bakmanızı rica edicem.Ses kalitesi çok iyi abimin kullandığı notebook.tasarımı da çok hoş.abim bu pcyi özellikle ses kartından dolayı seçmişti fikir olur.

    DELL XPS 502 S45F65 i5-2450M Notebook
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant points
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,139
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.