Şimdi Ara

Motosikletle Gürcistan/Azerbaycan seyahatim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
1
Favori
1.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bloğumda yayınlamaya başladığım seyahatin ayrıntıları için link.

    https://motoseyahat.blogspot.com.tr/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meto -- 19 Eylül 2016; 22:25:40 >



  • sayfan açılmıyor hocam :(
  • Link i yeniledim
  • Valla helal olsun size.

    Toplamda kaç km yol yaptınız.
    Yeşil sigorta gürcistanda işe yaramıyor sanırım.
    Yakıt için ortalama ne kadar harcamanız oldu.
    Toplam maliyetiniz herşey dahil ne kadar oldu

    Konakladığınız yerlerin isimlerini gçremedim bilgi verebilir misiniz.

    Özellikle gürcistanda trafikte şoförlerin size tavırları nasıldı. Türkiyedeki gibi ölmenizi mi istiyorlar yoksa daha saygılı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bravo, bence imkani olan herkes bu tur geziler yapmali. Basarilar hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor biraz sert demişsiniz NC750X DCT otomatik vites mi? Kullanımı nasıl, scootera alışkın birisi kolay kullanabilir mi? Nasıl vites değiştiriyorsunuz bunlarda debriyaj ve ayak freni standart motorlar gibi mi?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hollanda vizesi ile Yunanistan
    11 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yaklaşık 2500 km yol yaptık.
    Gürcistanda yeşilkart sigortası yok (Allah'a emanet )
    Yaklaşık 8 depo benzin * 20 lira = 160 TL (Honda NC750 X in bu hacimdeki motorlar arasında en az yakanlardan olduğunu unutmayalım.)
    Çaldırdığım çadır dahil ortalama 1000 TL
    Batumda Hostel Gela, Gencede Hostel Ganja ,Tifliste Umbrella hostel ,Baku de hostel on Gear.
    Her iki ülkede de çoğunlukla motorlu sürücüye saygı ve öncelik gördüm (maganda her ülkede var onlar hariç tabiki.)
    Honda NC 750 X, otomatk vites değil , sertlik yorumum sele ile ilgili ,motorla ilgili hiç problem yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meto -- 23 Eylül 2016; 17:54:48 >
  • 160 tl 2500 km için muhteşem bi rakam. Tabi gürcistan ve azerbaycan benzin fiyatları olduğu için onun da etkisi var.

    Mayıs ayında gürcistan'a gittiğimde çok motosiklet görememiştim trafiği biraz karışık keşmekeş gelmişti bana. Özellikle bazı araçları gördükten sonra çok karışık gelmişti bana trafik. Sağdan ve soldan direksiyonlu araçlardan dolayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tifliste dönüşte güvenlikli otoparkı olan " hostel nako" da kaldık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meto

    Bloğumda yayınlamaya başladığım seyahatin ayrıntıları için link.

    https://motoseyahat.blogspot.com.tr/

    hepsini okudum..yollar nasıldı keyiflimiydi ..
    yol güzelgahından memnunmuydunuz..yoksa daha güzel bir plan yapılabilinirmiydi?
    yemek konusunda yöresel yemekler tadmadınız galıba( sadece pide)
    bu yollculukta NC 750 x DCT olsa daha iyi olurmuydu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aviregal -- 7 Ekim 2016; 0:13:46 >
  • Motorlarımız Enduro olmadığından tamamıyla asfalt yollara bağlı kaldık bu anlamda keyifliydi,
    başka rota olabilirdi ama bayram öncesi dokuz günlük zamanda iki ülke gezilemezdi.
    yemek konusunda Gürcü mutfağını daha önceden gittiğimden biliyorum benim ağız tadıma pek uygun değil,Azeri mutfağı ise bize yakın olduğundan çok da farklı sayılmaz.
    NC 750 X yerine DCT modeli olsaydı fark ne olurdu ; kullanmadığım için fazla yorum yapamam ama vites değiştirmek dışında çok da fazla farkı olmazdı diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meto -- 6 Ekim 2016; 17:57:42 >
  • Heyecanla okudum abi memleketime selamlar.
  • Çok güzel bir anlatım güzel gezi olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 750 s dct kullanıyorum , nasipse

    Gürcistan seyehatim olacak,

    Önerilerinizi bekliyorum .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Hopa/Sarp sınır kapısına yakın oturmuyorsanız öncelikle Türkiye içindeki ve özellikle de Karadeniz sahil yolunda hız limitlerine çok dikkat ediniz.
    Artık Anadolu'da bile her ilçe girişinde motosikletleri de kapsayan 7/24 radar uygulaması var.
    Tabi bu durum uzun yolda 500+ cc motorlarda sürüş zevkini baltalıyor, gözümüz ikide bir km saatine takılıyor ama yapacak bir şey yok.

    Sarp sınır kapısına gelince araba kuyruğu göz korkutmasın, en öne geçebilirsiniz. Motosikletlere öncelik Rusya dahil bütün gümrüklerde geçerli.

    Gürcistan'a girerken kullandığınız ilaçlar varsa hap şeklinde, çantalara koymayıp üzerinize alın.
    Gürcistan'da gece yolculuğuna kalırsanız özellikle tek gidiş/gelişli yollarda dikkatli olun. Aynı durum gündüz için de geçerli.
    Karşıdan gelen trafik yoğunsa sollayan üzerinize geliyor. Gece de tek fardan dolayı yeteri kadar hız yapılamadığında arkadan çok taciz ediyorlar.
    Yani, Gürcü araç sürücülerinin motorlara saygısı yok bizdeki gibi. Hoş orada fazla motor da yok.

    Şimdilik aklıma gelen bunlar.




  • Bende motor alıp uzun yol yapmak istiyorum ama bir sorun var. Uzun yolda arabaya dayanamıyorum. Kafa beyin kalmıyor yolculuk bitince. Motorda da aynısı olur mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.