Şimdi Ara

Motorola Moto Z | Z Force | Z Play | Moto Mods - Ana Konu (99. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.320
Cevap
42
Favori
190.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayalet ekran sorunu garantiye yollasam ekran değişimi yapılır mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zcxxx32 kullanıcısına yanıt
    mecburlar yapmaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayalet ekran sorunu fabrikasyon hatasımı yoksa neden oluyor?
  • moto z2 play turkcel de 2300 tl projeksiyon da hediyeli tavsiye edermisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .i.

    Hayalet ekran sorunu fabrikasyon hatasımı yoksa neden oluyor?

    Ekran teknolojisi ile alakalı. Genellikle Amoled ekranlarda görülüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakangündüz

    moto z2 play turkcel de 2300 tl projeksiyon da hediyeli tavsiye edermisiniz

    2300 TL'ye hiçbir telefonu tavsiye etmem. Paranıza yazık. Moto Z alın, Z play alın yada Lenovo P2 alın. Mis. Artan parayla da istediğinizi yapın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MotoZ2 play in Moto Zye göre artısı hiç yok gibi üstelik Z2 daha yavaş bir model.
  • Moto Z amiral gemisi hala.tek sıkıntı pil oreo gelirse iyilestirme yaparlar die bekliyoruz.hız,stabilite, ekran ,bu fiyat bandında alınıcak en iyi telefon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakangündüz H kullanıcısına yanıt
    Sizi üzmez, hele bataryası 3000mah ama xiominin 3500 mah'ından iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef ben de MotoZzedeler arasına katıldım arkadaşlar. Batarya ve anakart sorunları sebebiyle servise gönderdim telefonu. Bakalım nasıl sonuçlanacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pinokkyo

    Maalesef ben de MotoZzedeler arasına katıldım arkadaşlar. Batarya ve anakart sorunları sebebiyle servise gönderdim telefonu. Bakalım nasıl sonuçlanacak.

    ne sorun var sorun nedir tekrar alabilirim bu cihazı beklemedeyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pinokkyo kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı sorunlarla uğraştım servisten ücret iadesi çıktı, bakalım hala taksitlerini ödediğim telefonun parasını alabilmek için en az bir ay vodafone bayinin keyfini bekleyeceğim. Servis tamir süresi 20 iş günüdür buna cumartesileri dahildir. Bu süreyi aştıkları gün arayın ücret iadesi istediğinizi belirtin öyle olunca yapıyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @hakangündüz

    Hocam en önemli sorun çoğu arkadaşın yaşadığı malum şu bataryanın çabuk boşalması. Son bir aydır günde en az 3 kere şarj etmek zorunda kalıyordum telefonu.
    İkinci sorun sebepsiz kapanıyordu telefon. Hem de şarj seviyesi gözetmeksizin.
    Son olarak ise mesela ana ekranda bulunan google sekmesine bir şey yazmaya çalışırken en az 4-5 kere dokunmak zorunda kalabiliyordum. Ekran titreme yapıyordu. Muhtemelen ya anakart ya da dokunmatik sorunu.


    @G.USTA

    Tekrar aynı şekilde arızalanmayacağını bilsem tamir etsinler göndersinler diyeceğim hocam telefonu, ben razıyım. Para iadesi alsam bu paray bu değerde telefon bulmak sorun. İlla ki üzerine para koyup öyle almak gerek. O kadar alışmıştım ki telefona. Kullanmaktan inanılmaz keyif alıyordum. Olur da tamir olursa ilk için power pack alıp kullanmak olacak.

    Bir de telefonu dün öğlen saatlerinde teslim almış olmalarına rağmen hala sisteme giriş yapmadılar. Bu durum normal mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pinokkyo

    @hakangündüz

    Hocam en önemli sorun çoğu arkadaşın yaşadığı malum şu bataryanın çabuk boşalması. Son bir aydır günde en az 3 kere şarj etmek zorunda kalıyordum telefonu.
    İkinci sorun sebepsiz kapanıyordu telefon. Hem de şarj seviyesi gözetmeksizin.
    Son olarak ise mesela ana ekranda bulunan google sekmesine bir şey yazmaya çalışırken en az 4-5 kere dokunmak zorunda kalabiliyordum. Ekran titreme yapıyordu. Muhtemelen ya anakart ya da dokunmatik sorunu.


    @G.USTA

    Tekrar aynı şekilde arızalanmayacağını bilsem tamir etsinler göndersinler diyeceğim hocam telefonu, ben razıyım. Para iadesi alsam bu paray bu değerde telefon bulmak sorun. İlla ki üzerine para koyup öyle almak gerek. O kadar alışmıştım ki telefona. Kullanmaktan inanılmaz keyif alıyordum. Olur da tamir olursa ilk için power pack alıp kullanmak olacak.

    Bir de telefonu dün öğlen saatlerinde teslim almış olmalarına rağmen hala sisteme giriş yapmadılar. Bu durum normal mi?

    Hocam ben de aynı şeyden muzdariptim, servise verdim geçen ay ortası aldım, şu an bir şey söylemek için erken ama ilk aldığım günkü gibi. Eğer bu riske girmiyim derseniz ürünü satıp, moto z play alın, daha zayıf moto z ye oranla ama pil kapasitesi olarak daha iyi ve pilden ötürü şikayeti moto z ye oranla yok gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victini


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pinokkyo

    @hakangündüz

    Hocam en önemli sorun çoğu arkadaşın yaşadığı malum şu bataryanın çabuk boşalması. Son bir aydır günde en az 3 kere şarj etmek zorunda kalıyordum telefonu.
    İkinci sorun sebepsiz kapanıyordu telefon. Hem de şarj seviyesi gözetmeksizin.
    Son olarak ise mesela ana ekranda bulunan google sekmesine bir şey yazmaya çalışırken en az 4-5 kere dokunmak zorunda kalabiliyordum. Ekran titreme yapıyordu. Muhtemelen ya anakart ya da dokunmatik sorunu.


    @G.USTA

    Tekrar aynı şekilde arızalanmayacağını bilsem tamir etsinler göndersinler diyeceğim hocam telefonu, ben razıyım. Para iadesi alsam bu paray bu değerde telefon bulmak sorun. İlla ki üzerine para koyup öyle almak gerek. O kadar alışmıştım ki telefona. Kullanmaktan inanılmaz keyif alıyordum. Olur da tamir olursa ilk için power pack alıp kullanmak olacak.

    Bir de telefonu dün öğlen saatlerinde teslim almış olmalarına rağmen hala sisteme giriş yapmadılar. Bu durum normal mi?

    Hocam ben de aynı şeyden muzdariptim, servise verdim geçen ay ortası aldım, şu an bir şey söylemek için erken ama ilk aldığım günkü gibi. Eğer bu riske girmiyim derseniz ürünü satıp, moto z play alın, daha zayıf moto z ye oranla ama pil kapasitesi olarak daha iyi ve pilden ötürü şikayeti moto z ye oranla yok gibi.

    Hocam haklısınız ama şu an ürünün fiyatı zaten oldukça düşmüş. Bir de kafalarda bu kadar soru işareti bırakan bir telefonun ikinci eline kimse adam akıllı para vermez. Verilen paranın da üzerine ekleyip Z Play almak gerek ki o da çok tutar. Dediğim gibi tamir olur da gelirse power pack almayı planlıyorum ben.

    Bir de telefonu dün öğlen saatlerinde teslim almış olmalarına rağmen hala sisteme giriş yapmadılar. Bu durum normal mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Arkadaşlar bu cihazın teknik servis hizmetini Teleservis mi veriyor? öyleyse hangi ilde? BURSA da ikamet ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motomurat -- 6 Mart 2018; 12:8:38 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: motomurat

    Arkadaşlar bu cihazın teknik servis hizmetini Teleservis mi veriyor? öyleyse hangi ilde? BURSA da ikamet ediyorum.

    Evet hocam Teleservice. Bir de Motorola marka cihazlar sadece İstanbul Maltepe şubesinde işlem görmekte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pinokkyo -- 6 Mart 2018; 12:19:23 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de bir memnuniyet mesajı yazayım. Telefonu 2017 ağustos ayından beri kullanıyorum. Kullanım şeklim her akşam yatmadan şarja tak, sabah al şeklinde. Çok nadir durumlar dışında her zaman eve vardığımda cihazın şarjı oluyor. Yaklaşık 54 gündür (1297 saat) telefon hep açık. Herhangi bir takılma, donma v.b. bir durum olmadı. Şehir dışı seyahatlar gibi öngörülmeyen durumlar içinse Moto Turbo Powerpack aldım. Kesinlikle harici taşınabilir şarj cihazlarından daha kullanışlı. Bakalım umarım memnuniyetim bu şekilde devam eder. Cihaz son derece kararlı ve işini sorunsuz yapıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bendede kronik bir sorun hiç yok, yurtdışı motoZdual modeli..

    Çok memnunum ekran çerçeveleri özellikle yukardan aşağıdan küçültülmüş Z3 ya da moto Z4 çıktığı gibi alacağım.

    Süper bir tel..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • muuzoo kullanıcısına yanıt
    bende yeni kullanıcıyım, bende memnunum açıkçası moto z'den ancak pil sorunları ortalama 10. aydan sonra başlıyor. şuanda 7 saat ekran alıyorum ve memnunum.



    sanıyorum kullanılan batarya kalitesi çok kötü. bunun da üzerine s820 gibi 4W tdp'ye sahip bir yonga eklenince batarya 10 ay gibi bir sürede yaklaşık 300~400 şarj aralığında cortluyor.





    umuyorum aynı şekilde kullanmaya devam edersin. bende turbopack almayı planlıyorum. alırsan, şuandaki ekran süresini ve modlu ekran süresini de yazarsan sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.