Şimdi Ara

Motorola Moto Z | Z Force | Z Play | Moto Mods - Ana Konu (97. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.321
Cevap
42
Favori
190.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • G.USTA kullanıcısına yanıt
    Faturanın sizin adınıza olması gerekmiyor. Cihazı servise kim bıraktıysa iade/değişim belgesi o kişi adına düzenleniyor ve o belgeyle işlem yapabiliyorsunuz. Cihazı teleservise ben götürdüm, fatura başkası adınaydı. Verdikleri evrakla cihazın alındığı vodafone bayiisine gittim ve para iadesi hesabıma geçti.
  • seglopsi kullanıcısına yanıt
    bende aldığımdan beri samsung 2A lik sarj cihazı ile yaptım ama 1 yıl sonra batarya sorunum oluştu
  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    Bu tarz şikayetleri sıklıkla okudukça, bu durumun iyi ayarlanamamış planlı eskitme metodu yüzünden olduğunu düşünüyorum.
    Bildiğiniz gibi günümüzde her türlü teknolojik alet garantisi bittikten sonra bozulacak şekilde planlı eskitme metoduna göre tasarlanıp üretiliyor. Bu çoğu elektronik ürün için 2 yıl planlanıyor lakin motorola/lenovo firması bu durumu iyi ayarlayamamış ve 1-1,5 sene sonra batarya ömrünü tmamlıyor gibi düşünüyorum.
  • Aynen dediğiniz gibi bu satış politikası yabancı forumlara baktığımda 820 işlemci,nin pili çok yıprattıgını, asıl sorunun işlemci oldugunu yazıyor lar,pili değişse bile, sıkıntı devam edecek.benim teli pil testi yaptım 9 ayda ,%75 göründü yani %25 kayıp var ilerki zamanlarda ne olur, bilmiyorum oreo da pile bi nefes,aldırırlarsa çok iyi olur ki cok şikayet var, inşallah bunu dikkate alırlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar moto z play cihazımın garantisini nereden sorgulayabilirim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinmaster

    Faturanın sizin adınıza olması gerekmiyor. Cihazı servise kim bıraktıysa iade/değişim belgesi o kişi adına düzenleniyor ve o belgeyle işlem yapabiliyorsunuz. Cihazı teleservise ben götürdüm, fatura başkası adınaydı. Verdikleri evrakla cihazın alındığı vodafone bayiisine gittim ve para iadesi hesabıma geçti.

    şöyle diyeyim fatura adına olursa kıvırma şansları yok öbür türlü ugrastırıyorlar vodafone beni ugrastırdı fatura sahibine ulastım tka diyeertesi gün para iadesi yapıcaz belgeleri getirin diye kendileri aradılar:)
  • s_s64 kullanıcısına yanıt
    Vodafone bayii'sinin bilgisizliğinden de kaynaklanıyor bunlar. Ben cihazı büyük bir bayii'den almıştım ve daha önce de iade işlemi yaptıkları için sadece lenovo'dan onay bekleyeceklerini ilettiler. Eğer böyle bir kıvırma ya da işi yokuşa sürme gibi bir durum olursa kendilerine bunun örnekleri olduğunu, gerekirse kendi merkezlerini veya lenovo'yu arayarak onay almalarını isteyin. Zira sizin durumda da önce bir yokuşa sürme olmuş ama sonra kendi hatalarını düzeltmişler.
  • PyRRhiC P kullanıcısına yanıt
    Her alet için geçerli olamaz bu söylediğiniz. O zaman yıllardır aynı telefonu kullanan belki binler milyonlarca kişi ne yapacak? Sadece kendi çevremde yıllardır aynı telefonu kullanan bir çok kullanıcı var. Artık güncelleme yazılımı bile alamayan 3-4 hatta 5 senelik hiç servise gitmemiş telefonlar. Ayrıca bu pil sorununu her kullanıcı yaşamıyor. Şu an 2. cihazımı kullanıyorum ve ikisinde de pil sorunu yaşamadım. Planlı eskitme veya bir süre sonra bozulsun diye bazı özellikler atama teknolojinin tüm alanlarında oluyor haklısınız ama bu pil durumu biraz garip...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olgacxx

    Moto z play cihazımın parmak izi okuyucusundaki titreşimi nasıl kapatabilirim ?

    titreşimle geri bildirimi kapatmanız gerek.
    Ese yada bildirim ayarlarında vardır belki.
  • Arkadaslar telefonu alali 2 hafta olucak. Suan askerden yeni geldigim icin genelde telefon elimde.



    Hard kullaniyorum yani, 5v5 mlbb oynuyorum bilenleriniz vardir.



    Sarj falan hersey mukemmel ama Arkadaki kumasimsi kapakla ilgili olarak;

    Arka miknatisli tirtikli siyah kapagin elimin surekli temas ettigi kenari ,tel surekli elimde oldugu icin hafiften beyazladı.

    Yani kumasimsi arka kapagin malzemesi o kadar da iyi degil.



    Benim gibi fazla oynayanlariniz varsa oyun oynarken kullanmak icin silikon kapak almanizi tavsiye ederim. (Moto Z Play)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerim_61_34_ -- 21 Şubat 2018; 14:36:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kerim_61_34_ K kullanıcısına yanıt
    ahşabımsı arka kapak var onu temin et
  • projektör isteyen olursa satıyorum
  • ne zaman gelecek şu 8.0
  • Arkadaşlar home tuşundaki titreşimi kapatmanın yöntemi yok mu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __nikolaus__ -- 22 Şubat 2018; 21:1:5 >
  • Ayarlar_ses,_diger sesler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muratvarkan1967 M kullanıcısına yanıt
    O değil , ekranı açıp kaparken , geriye falan giderken olan titreşim , galiba bunu kapatmanın yolu yok sadece battery saver modunda oluyor , ne boktan bir özellik ya.
  • Muratvarkan1967 M kullanıcısına yanıt
    servisten ekranı ve bataryası değişip gelen moto z hayal kırıklığı yaratmaya devam ediyor. ısınma sorunu olduğu gibi duruyor. ayrıca pilin sıcaklığı kısa bir zamanda 38.5 c geçiyor, hızlı boşalma da aynen sürüyor. Telefonu sadece konuşmak için kullandığında (internet bazlı hiçbir uygulama çalıştırılmaz ise) bir günden fazla batarya ömrü alınabilir. çok ısınan, bataryası hızlıca boşalan bir cihaz pişmanlığı. kısaca çöp bir cihaz sahibiyim, kimseye alım tavsiye etmiyorum, bir an önce kurtulun.
  • Garanti firmasına bidaha başvursan, biraz sıkıştırsan, para iadesi alabilirsin belki, forumun yukarılarında benzer şikayetlerle garantiye basvurup para iadesi, sıfır cihaz dğişikliği alanlar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kerim_61_34_ K kullanıcısına yanıt
    operatörden satın alımlarda değişim veya bedel iadesi yapılıyor kanımca. perakende mağazalardan alımlarda tamir yolu izleniyor. bir kaç hafta kullanımdan sonra yeniden servise göndereceğim zaten.
  • olgacxx O kullanıcısına yanıt
    https://support.lenovo.com/tr/tr/?tabName=Solutions

    Bu sayfadan imei numaranızı girerek kontrol edebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.