Şimdi Ara

Motorola Atrix Bire Bir Değişim (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
328
Cevap
8
Favori
17.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrenda

    Arkadaşlar avukat tutmaya falan gerek yok. Aldığımız yer garanti süresi içerisinde garantiyi sağlamak zorunda. Aldığınız yer ile irtibata geçin mutlaka.

    "Yeniden irtibata geçilmiş olup olumsuz bir süreç yaşanması durumunda fatura örneği ille hakem heyetine başvurmanızı rica ederim.

    Sayıglarımla."

    Hepsiburada.com'un onuncu mesajıma cevabı bu.
  • Temmuz başı gibi verdim cihazı, 2 aydan fazladır parça bekliyor yazıyor. Defalarca aradım kavga ettim, sorun çözülmedi. Israrlar parça gelecek diyorlar.
    En son Motorola'yı aradım. Çok ilgilendiler ancak ellerinden birşey gelmiyor.
    Motorola kısaca diyor ki; Bu cihazı ben ithal etmedim, ithal edilirken brightstar'ı da uyardım ama ithal ettiler.
    Şunu da dedi görevli; Biz bir süre baskı yaptık, ücret iadesi veya yeni telefon verilmesi için, başlarda kabul etmiş brightstar ancak sonradan onu da reddetmeye başlamış.
    Yedek parça üretimi falan yok diyor motorola, bana telefonda açık açık teleservice sizi oyalıyor dedi.
    3 yöntem önerdi; 1-brightstar'ı aramak, 2-Satın aldığınız yeri aramak, 3-Mahkeme.
    Ben HB'ye mesaj attım, olumsuz cevap gelirse hakem heyetine gideceğim. Tel'i zaten gözden çıkarmıştım ama bu adi teleservice ve brightstar bit yavrusu ile uğraşacağım.
    Burayı okuyan Teleservice ya da brightstar çalışanı, ilgilisi varsa onların ta..... Anladınız siz onu....




  • quote:

    Temmuz başı gibi verdim cihazı, 2 aydan fazladır parça bekliyor yazıyor. Defalarca aradım kavga ettim, sorun çözülmedi. Israrlar parça gelecek diyorlar.
    En son Motorola'yı aradım. Çok ilgilendiler ancak ellerinden birşey gelmiyor.
    Motorola kısaca diyor ki; Bu cihazı ben ithal etmedim, ithal edilirken brightstar'ı da uyardım ama ithal ettiler.
    Şunu da dedi görevli; Biz bir süre baskı yaptık, ücret iadesi veya yeni telefon verilmesi için, başlarda kabul etmiş brightstar ancak sonradan onu da reddetmeye başlamış.
    Yedek parça üretimi falan yok diyor motorola, bana telefonda açık açık teleservice sizi oyalıyor dedi.
    3 yöntem önerdi; 1-brightstar'ı aramak, 2-Satın aldığınız yeri aramak, 3-Mahkeme.
    Ben HB'ye mesaj attım, olumsuz cevap gelirse hakem heyetine gideceğim. Tel'i zaten gözden çıkarmıştım ama bu adi teleservice ve brightstar bit yavrusu ile uğraşacağım.
    Burayı okuyan Teleservice ya da brightstar çalışanı, ilgilisi varsa onların ta..... Anladınız siz onu....


    monsera 'nın da söylediği gibi Motorola'nın elinden hiçbir şey gelmiyor. Teleservice müşteri temsilcisi, "Motorola'dan yedek parça bekliyoruz" diyor; fakat Motorola yedek parça temin edilemediğini Teleservice'e çoktan iletmiş. Özetle, servis bizi oyalıyor. Tamir için verilen 20 iş günü dolduğu için dün Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurdum. 15 gün içerisinde sonuçlanacağı söylendi.




  • Hepsiburada kendilerini ilgilendirmediğini söyledi, servisle temasa geçin dedi
    şimdi hakem heyeti yolu gözüktü bize.
  • monsera M kullanıcısına yanıt
    Her ne kadar HB onlardan bağımsız gönderdiğimiz için bizi ilgilendirmiyor dese de hakem heyetine onları şikayet ediyoruz.
  • Bende hakem heyetine verdim geldim, şikayetçi oldugum firma d-market yani hepsiburada.
  • 27 temmuzdan itibaren yedek parça bekleyen telefonumla ilgili sizinle benzer süreçleri yaşadım. 20 gün dolunca teleservice firmasına mesaj attım parça siparişi verildiği, gelmesinin beklendiğine dair cevap aldım. Motorola ile iletişime geçtim, benzer sorunu yaşayan 30 kadar kişiye ucret iadesi ya da moto g önerisiyle sorunlarının halledildiğini, 40 kadar ikinci grupta yer alan kişinin işlemiyle ilgili brightstar firması ile görüşmelerin devam ettiğini ve hatta sürecin uzayacağını gördüklerini belirterek başka yollara başvurmamı da tavsiye ettiler. Ben de bunun üzerine fatura fotokopisi, kimlik fotokopisi ve başvuru dilekçesi ile hakem heyetine başvurumu yaptım. Bakalım ne zamana neticelenecek bu hadise. Moto g teklif ederlerse de kabul etmeyi düşünmüyorum. kasım ayı civarında moto g 2. nesili gelecekmiş. Ondan teklif ederlerse olabilir. yoksa versinler paramı ister moto g ister baska bir telefon alırım ya da almam. Süreç hakkında gelişme olursa bilgilendirelim birbirimizi.




  • Tüketici hakem heyetine başvuran arkadaşlar, muhatap olarak kimi yazıcak yani para iadesini kimden talep edicez. bulunduğum yerdeki tüketici hakem heyeti memuru gıcıklık yapıyor sürekli. ereyondan aldım ben teli, orası satıcı sen ithalatçıdan talep etmen gerekir diyor. brightstar mı yazıcaz muhatap olarak?
  • Arkadaşlar Motorola İngilte' den bir yetkili ile görüştüm. Türkiye ' de satılan bütün atrixlerin brightstar tarafından getirildiğini tayland atrix i olduğunu, motorola garantisi altında olmadığını belirtti.

    Mavi kutulu yada kırmızı kutulu ayrımı olmaksızın hepsi aynımı gerçekten sorun bu kadar büyük mü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: starkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: fanatixxx

    Ben de aynı durumdayım. 2 ayı geçti hala yedek parça bekliyor görünüyor, cihaz takipten baktığımda. Bunların telefonu tamir edeceği yok. Ne yenisini veriyorlar ne de para iadesi. Bu resmen dolandırıcılık. Mağduriyetinizi şikayetvaar a yazmayı ihmal etmeyin.

    Tüketici heyetine başvurdunuz mu?

    tüketici hakem heyetini telefon ile aradım. fatura benim üzerime olmadığı için bir şey yapamayacaklarını söyledi. garanti kişi üzerine yapılmaz ki ürüne yapılır. çok saçma. teknik servis bile bunu sorun etmedi. garanti kapsamında telefonu aldı ( ama geri vermedi o ayrı ) şu an hala yedek parça bekliyor görünüyor. hakem heyetine başvuranlar olumlu-olumsuz bir sonuç alırsanız burada da paylaşın.




  • fanatixxx kullanıcısına yanıt
    pendik te hakem heyetine gittim adam bana elinde 4 tane servis fişi var mı dedi yoksa bişey yapamayız dedi ben fıttırdım cahil takımını koymuşlar aklıma geldikçe sinirleniyorum çıktım cuma günü Maltepe telesevice e gittim böyle böyle dedim o da bana daha bugün 20 iş günü olmuş yedek parça bekliyoruz demez mi kafa durdu benim mantıklı düşünemedim gerçi düşünsem ne olacak adamlara laf anlatamıyorsun dedim pazartesi burdayım ne gerekiyorsa yapacak mısınız yine yuvarlak bir cevap verdi kafayı yemeden terk ettim orayı.yarın bir daha gitmeyi düşünüyorum bu sefer hazırlıklı gidecem.olanlardan haberdar ederim unutmazsam.
  • Arkadaşlar benimde yaklaşık 1 ay oldu heryeri aladım motorolayı fln arkadaşın dediği gibi bana resmen teleservice seni oyalıyor dedi. Haklarını savun tüketici mahkemesini başvur dedi bende yarın gitcem inşallah. Bıktım artık yani madem telefonu yapmıcan yedek parçada yok arıyorum hala pişkin pişkin yedek parça bekleniyor herhangi bi vakitte veremeyiz diyo. Valla bıktım artık . Arkadaşlar bişey sorcam yarın şikayet etmeye gitcemde hangi kurumu şikayet etmem gerekio satın aldıgım media marktmı teleservice mi brightsarmı motorola mı kafam karıştı valla . birde şikayet eden arkadaşlar dilekçede ne yazdı acaba ? Herkese iyi günler..
  • Hakem hayetinden karar çıksın icra yöntemi ile alacağım parayı ; icra masraflarını falan da karşılamak zorundaymış oyalamak nedir görsünler .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: monsera

    Temmuz başı gibi verdim cihazı, 2 aydan fazladır parça bekliyor yazıyor. Defalarca aradım kavga ettim, sorun çözülmedi. Israrlar parça gelecek diyorlar.
    En son Motorola'yı aradım. Çok ilgilendiler ancak ellerinden birşey gelmiyor.
    Motorola kısaca diyor ki; Bu cihazı ben ithal etmedim, ithal edilirken brightstar'ı da uyardım ama ithal ettiler.
    Şunu da dedi görevli; Biz bir süre baskı yaptık, ücret iadesi veya yeni telefon verilmesi için, başlarda kabul etmiş brightstar ancak sonradan onu da reddetmeye başlamış.
    Yedek parça üretimi falan yok diyor motorola, bana telefonda açık açık teleservice sizi oyalıyor dedi.
    3 yöntem önerdi; 1-brightstar'ı aramak, 2-Satın aldığınız yeri aramak, 3-Mahkeme.
    Ben HB'ye mesaj attım, olumsuz cevap gelirse hakem heyetine gideceğim. Tel'i zaten gözden çıkarmıştım ama bu adi teleservice ve brightstar bit yavrusu ile uğraşacağım.
    Burayı okuyan Teleservice ya da brightstar çalışanı, ilgilisi varsa onların ta..... Anladınız siz onu....

    Aynen motorola dan Sevgül hanım beni de aradı aynı şeyleri söyledi,ben direkt olarak Tüketici hakem heyetine başvurdum,bekliyorum.
    telefonu 17 haziran 2014 te göndermiştim,hala yedek parça bekliyor.




  • swing S kullanıcısına yanıt
    Ne yaptınız bende bugün gidip başvuru yapıcam ama hakem heyeti de çok cahil bir defa gittim derdimi anlatamadım sinirlendim geldim bu sefer sakin bir şekilde anlatacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Al bi de burdan yak bugün hakem heyetiyle uzun tartışmalar sonucunda derdimi anlattım bu sefer de kargodan bana servisin teslim aldığına dair kağıt getir diyor neyse gittim kargoya oda kağıt mağıt yok sipariş Takip nosundan bakın dedi gelde kafayı yeme sipariş Takip sayfasını çıktı alıp Son kez gidicem bakalım ne olacak onu da kabul etmezlerse soğuk su içip bir ümit teleservice den cevap bekleyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nereyi şikayet edeceğini bilmeyen arkadaşlar için yazıyorum. Ben 10-15 gün önce thh başvurdum. oradaki cahil memur ısrarla telefonu ithal eden brightstarı şikayet etmem gerektiğini söyledi. Telefonu aldığım yerin şikayet edilmesi gerektiğini söylememe rağmen. bugün e devletten başvurumun durumuna baktım ve şikayet edilen yer olarak telefonu aldığım yer yazılmış. yani siz de buna göre brightstar veya teleservis yerine aldığınız yeri şikayet edeceksiniz.
  • socialworker kullanıcısına yanıt
    Ben teleservisi şikayet ettim bakalım ne olacak, red olursa hepsiburadayı mı şikayet etcez yani, adamın ne suçu var ki?
  • Teleservisin para iadesi veya değişim yapma yetkisi yok. Yapamıyorsa raporunu yazar o raporla satın aldığın yere başvurursun ve gerekli işlem yapılır. Servisin hatası rapor vermiyor ve süreci uzatma yoluna gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi socialworker -- 21 Ekim 2014; 18:38:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabrım tükendi ve bugün teleservisi arayıp cihazımı geri istedim...müşteri hizmetleri bile o kadar yüzsüz olmuşki artık , lanet ettim...Allah belanı versin teleservis...
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.