Şimdi Ara

Motor sıcakken rölantide titreme --Çözüldü-- (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
60
Cevap
4
Favori
97.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pargalı İbrahim Paşa


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem0537

    sizin yine iyi titreme oluyormuş. benim araba stop ediyor rolantide. her zaman değil tabi. 2-3 günde bir stop ediyor olmadık yerde. yorumların hepsini okudum. önce hangisinden başlasam. araç 1998 VW polo 1.6 aee motor. +lpg

    segman
    vakum hortumu
    ateşleme sistemi
    boğaz kelebeği temizlendi adaptasyon da yapıldı düzelmedi.

    Kac kmde arac?

    Rolantide calisirken hic gaz vermeden biraz bekleyin
    Motor sicak olmali
    Bu sirada baska biride egzosa baksin
    Birden gaza sonuna kadar basin
    O sirada mavimsi bir duman gelir ve hemen kaybolursa rektifiye yapmaniz gerekebilir




    benim araç 1.8 lantis. 206 bin de . 97 model.
    lpg de mavi duman atıyor ama benzinde atmıyor.
    servisde motor yapılmalı dediler. başka da bir şey demediler. ne test yaptılar ne mavi dumana baktılar.
    saece yağ yakıyor dedim. tmm o zaman rektefiye dediler. işçilik hariş 5000 tl fiyat çıkardılar.

    sanayideki ustama götürdüm motorun sağlam dedi.
    ben bir tane dohc motor yaptım ama yağ yakması kesilmedi dedi. yani dohc motor sıfır da olsa yağ yakar dedi.

    hee bi de, motorun bittiğini nerden anlarız dedim, motor ekzosdan siyah duman atar dedi.

    Benim aracımda 1.5 dohc motor var. 245 b,n kmdeydi ve en ufak yağ yakma sorunu yoktu. Subap yatakları bozuldu ama yağ yakma sorunu halen yoktu. Mavi duman, yağ eksiltme vs. sorunları da olmadı.




  • Piyasada satılan yakıtları kullanıp ta silkeleme ya da titreme yapmayan araç olacağını sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pargalı İbrahim Paşa


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem0537

    sizin yine iyi titreme oluyormuş. benim araba stop ediyor rolantide. her zaman değil tabi. 2-3 günde bir stop ediyor olmadık yerde. yorumların hepsini okudum. önce hangisinden başlasam. araç 1998 VW polo 1.6 aee motor. +lpg

    segman
    vakum hortumu
    ateşleme sistemi
    boğaz kelebeği temizlendi adaptasyon da yapıldı düzelmedi.

    Kac kmde arac?

    Rolantide calisirken hic gaz vermeden biraz bekleyin
    Motor sicak olmali
    Bu sirada baska biride egzosa baksin
    Birden gaza sonuna kadar basin
    O sirada mavimsi bir duman gelir ve hemen kaybolursa rektifiye yapmaniz gerekebilir




    benim araç 1.8 lantis. 206 bin de . 97 model.
    lpg de mavi duman atıyor ama benzinde atmıyor.
    servisde motor yapılmalı dediler. başka da bir şey demediler. ne test yaptılar ne mavi dumana baktılar.
    saece yağ yakıyor dedim. tmm o zaman rektefiye dediler. işçilik hariş 5000 tl fiyat çıkardılar.

    sanayideki ustama götürdüm motorun sağlam dedi.
    ben bir tane dohc motor yaptım ama yağ yakması kesilmedi dedi. yani dohc motor sıfır da olsa yağ yakar dedi.

    hee bi de, motorun bittiğini nerden anlarız dedim, motor ekzosdan siyah duman atar dedi.

    Benim aracımda 1.5 dohc motor var. 245 b,n kmdeydi ve en ufak yağ yakma sorunu yoktu. Subap yatakları bozuldu ama yağ yakma sorunu halen yoktu. Mavi duman, yağ eksiltme vs. sorunları da olmadı.



    Ben subabları ölçtürdüm. değerler normal çıktı.
    ayrıca PM ni aldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pargalı İbrahim Paşa


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem0537

    sizin yine iyi titreme oluyormuş. benim araba stop ediyor rolantide. her zaman değil tabi. 2-3 günde bir stop ediyor olmadık yerde. yorumların hepsini okudum. önce hangisinden başlasam. araç 1998 VW polo 1.6 aee motor. +lpg

    segman
    vakum hortumu
    ateşleme sistemi
    boğaz kelebeği temizlendi adaptasyon da yapıldı düzelmedi.

    Kac kmde arac?

    Rolantide calisirken hic gaz vermeden biraz bekleyin
    Motor sicak olmali
    Bu sirada baska biride egzosa baksin
    Birden gaza sonuna kadar basin
    O sirada mavimsi bir duman gelir ve hemen kaybolursa rektifiye yapmaniz gerekebilir


    mesajı ancak görebildim hocam. 169bin de araç. en kısa zamanda deneyeceğim söylediklerinizi. teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerem0537 -- 24 Nisan 2013; 21:19:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerem0537

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pargalı İbrahim Paşa


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem0537

    sizin yine iyi titreme oluyormuş. benim araba stop ediyor rolantide. her zaman değil tabi. 2-3 günde bir stop ediyor olmadık yerde. yorumların hepsini okudum. önce hangisinden başlasam. araç 1998 VW polo 1.6 aee motor. +lpg

    segman
    vakum hortumu
    ateşleme sistemi
    boğaz kelebeği temizlendi adaptasyon da yapıldı düzelmedi.

    Kac kmde arac?

    Rolantide calisirken hic gaz vermeden biraz bekleyin
    Motor sicak olmali
    Bu sirada baska biride egzosa baksin
    Birden gaza sonuna kadar basin
    O sirada mavimsi bir duman gelir ve hemen kaybolursa rektifiye yapmaniz gerekebilir


    mesajı ancak görebildim hocam. 169bin de araç. en kısa zamanda deneyeceğim söylediklerinizi. teşekkürler...

    Ben Ustam ile denedim. Lpg'de Mavi Duman geliyor, Benzinde gelmiyor.
    Motordan motora fark olabilir. ama Ustam Benzinde de Mavi duman gelseydi motora bakmak gerebilirdi dedi.
    Motorun ömrünü tamamlaması da Egzosdan siyah duman atması ile belli olur dedi.
    Ankara'da iseniz, yönlendirebilirim. Ustam Servis ustalarının yapamadığı 6 silindir motorları bile yapmış birisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem0537

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pargalı İbrahim Paşa


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem0537

    sizin yine iyi titreme oluyormuş. benim araba stop ediyor rolantide. her zaman değil tabi. 2-3 günde bir stop ediyor olmadık yerde. yorumların hepsini okudum. önce hangisinden başlasam. araç 1998 VW polo 1.6 aee motor. +lpg

    segman
    vakum hortumu
    ateşleme sistemi
    boğaz kelebeği temizlendi adaptasyon da yapıldı düzelmedi.

    Kac kmde arac?

    Rolantide calisirken hic gaz vermeden biraz bekleyin
    Motor sicak olmali
    Bu sirada baska biride egzosa baksin
    Birden gaza sonuna kadar basin
    O sirada mavimsi bir duman gelir ve hemen kaybolursa rektifiye yapmaniz gerekebilir


    mesajı ancak görebildim hocam. 169bin de araç. en kısa zamanda deneyeceğim söylediklerinizi. teşekkürler...

    Ben Ustam ile denedim. Lpg'de Mavi Duman geliyor, Benzinde gelmiyor.
    Motordan motora fark olabilir. ama Ustam Benzinde de Mavi duman gelseydi motora bakmak gerebilirdi dedi.
    Motorun ömrünü tamamlaması da Egzosdan siyah duman atması ile belli olur dedi.
    Ankara'da iseniz, yönlendirebilirim. Ustam Servis ustalarının yapamadığı 6 silindir motorları bile yapmış birisi.

    hocam motorda duman atma falan yok. uzun zamandır stop etme sorunum yoktu yalnız son 10 gündür bunalttı beni. servise götürdüm boğaz kelebeği için. onda sorun yok dedi. ustaya gösterirken devir dalgalanma yapmıyor tam isyan. ustanın yanından çıkıyorum stop ediyor. her zaman aynı sorunu yapsa çözülecekte ne zaman ne yapacağı hiç belli olmuyor.

    Kocaelideyim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerem0537 -- 17 Mayıs 2013; 23:20:16 >




  • Rölantide stop etme varsa araç bilgisayara bağlanıp çalışma esnasında rölanti ile alakalı hangi parçalar varsa onların değerlerine bakması lazım.Şüphelendiği parçayı sonra çıkarır voltaj değerlerine bakar ve sonuca gider.Örneğin oksijen müşüründen şüphelenir söker voltaj değerlerine bakar gibi.Kısacası biraz sabır isteyen bir iş,hemen şu parçayı değişttirelim demekle olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_candan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pargalı İbrahim Paşa


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem0537

    sizin yine iyi titreme oluyormuş. benim araba stop ediyor rolantide. her zaman değil tabi. 2-3 günde bir stop ediyor olmadık yerde. yorumların hepsini okudum. önce hangisinden başlasam. araç 1998 VW polo 1.6 aee motor. +lpg

    segman
    vakum hortumu
    ateşleme sistemi
    boğaz kelebeği temizlendi adaptasyon da yapıldı düzelmedi.

    Kac kmde arac?

    Rolantide calisirken hic gaz vermeden biraz bekleyin
    Motor sicak olmali
    Bu sirada baska biride egzosa baksin
    Birden gaza sonuna kadar basin
    O sirada mavimsi bir duman gelir ve hemen kaybolursa rektifiye yapmaniz gerekebilir




    benim araç 1.8 lantis. 206 bin de . 97 model.
    lpg de mavi duman atıyor ama benzinde atmıyor.
    servisde motor yapılmalı dediler. başka da bir şey demediler. ne test yaptılar ne mavi dumana baktılar.
    saece yağ yakıyor dedim. tmm o zaman rektefiye dediler. işçilik hariş 5000 tl fiyat çıkardılar.

    sanayideki ustama götürdüm motorun sağlam dedi.
    ben bir tane dohc motor yaptım ama yağ yakması kesilmedi dedi. yani dohc motor sıfır da olsa yağ yakar dedi.

    hee bi de, motorun bittiğini nerden anlarız dedim, motor ekzosdan siyah duman atar dedi.

    Benim aracımda 1.5 dohc motor var. 245 b,n kmdeydi ve en ufak yağ yakma sorunu yoktu. Subap yatakları bozuldu ama yağ yakma sorunu halen yoktu. Mavi duman, yağ eksiltme vs. sorunları da olmadı.



    Ben subabları ölçtürdüm. değerler normal çıktı.
    ayrıca PM ni aldım.

    Hocam subapları ölçen bir alet mi var?Ben de de sendeki sorunun aynısı var da ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    Çözüldü
    Sorunun kaynağı olarak subap yatakları görüldü. Subaplar çelik olarak değiştirildi ve yataklar yenilendi. Sorun çözülmüş oldu.

    Araç modeli nedir ? Bu işlemi kullanılan parça fiyatları ve işçilik dahil kaça yaptırdınız ?

    Yatakların yenilenmesi için yanlış bilmiyorsam komple üst kapağın değişmesi lazım.Taşlama,yenilenme ile olamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    Çözüldü
    Sorunun kaynağı olarak subap yatakları görüldü. Subaplar çelik olarak değiştirildi ve yataklar yenilendi. Sorun çözülmüş oldu.

    Araç modeli nedir ? Bu işlemi kullanılan parça fiyatları ve işçilik dahil kaça yaptırdınız ?

    Yatakların yenilenmesi için yanlış bilmiyorsam komple üst kapağın değişmesi lazım.Taşlama,yenilenme ile olamaz.

    Aracım 99 mazda 323 1.5
    Parçalar, yağ, triger seti,işçilik vs hepsi 1700 liraya maloldu. Bazı şeyleri değpiştirmeseydim 1500 lira olacaktı.Ama ben açılmışken aradan çıksın istedim.

    Üst kapak değişmedi.Sadece taşlanmış bildiğim kadarıyla. Bu işi defalarca yapmış bir yerde üst kapak taşlaması yapıldı. Zaten aracı Adem Ustaya bırakmıştım.




  • Bilgilendirme amaçlı ben de yazayım.

    Aracın 2006 model VW polo. LPG yok ve hiç takılmadı. Aracımın motoru ısındığı andan itibaren hissedilir şekilde titreme yapıyor ve buna ustayı inandıramıyordum. En sonunda araca bindirdim ve o da farketti titremeyi. Aracı cihaza bağladığımızda ilk olarak 1. silindirde %50 oranında yanma bozukluğu görüldü. Daha sonra bu değer kendiliğinden normale döndü ama usta bunu gördüğü anda kafayı ilk silindire taktı ve buji üzerindeki bobinin arızalı olduğuna hükmetti. Test sürüsüne çıktığımızda sorunun devam ettiğini gördük ve kontroller sonucu 3. Silindiri ateşleyen buji bobininin sorunlu olduğunu gördük.

    Sonuç olarak bu bobinin değişmesinden itibaren hissedilir biçimde aracın çekişinde iyileşme hissettim ve titreme sorunu çözülmüştü. 30 km kadar yoln yaptıktan sonra titremeyi tekrar hisseder gibi oldum ama evham da olabilir tabi :) bir süre daha kullanıp sonucu buraya yazarım inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Motor sıcakken tekleme sorunu çözümü

    Aracım 1.6 mitsubishi carisma 1999 model otomatik vites, çift ateşleme bobinli.

    Arkadaşlar aracımda motor soğukken az ısınınca da ilk kalkışlarda ve ara hızlanmalarda gaza yüklendiğimde benzinde biraz hissedilir ve lpg de daha çok hissedilir tekleme ve pat pat şeklinde manifoltan hafif patlatma sesi geliyordu. Kısaca yaptıklarımı size anlatayım diğer tüm araçlarda deneyebilirsiniz.

    Benim sorunum ateşleme kablolarından bir tanesinin lpg hortumlarına ark attığından kaynaklanıyordu. LPG hortumlarını ateşleme kablolarından uzaklaştırdım, ve bir ateşleme bobinin de üzerindeki elektrik yalıtım boyası soyulmuştu onu yalıtım bandı ile bantladım. Orjinal buji aralığım 1.1 idi 0.8 mm ye düşürerek lpg ye uyumlu hale getirdim. Ve sonuç mükemmel.

    Yapmanız gereken; Ateşleme kablolarını üzerine bakın yırtık yıpranma varmı. Yoksa etrafında lpg hortumu veya yakın bir metal varmı kontrol edin.
    Sonra karanlık bir ortamda ateşleme kabloları bobin ve etrafına sprey su püskürterek iletkenliği artırın ve gaza basıp çekince herhangi bir yere kıvılcım atıyormu bakın. Kıvılcım atmasını önleyin. Kablolarda yıpranma yok ise kablodan ziyade kıvılcım attığı yeri yalıtın veya kablodan uzak tutun.
    Ateşleme bobinleri kolay kolay arızalanmaz bir çok ustanın söyledikleri palavra, bobinler arızalansa patlar veya hiç çalışmaz, kablolar da kolay arıza vermez.
    Ayrıca bunların dışında bujinizin aracınıza uygun buji olduğundan emin olun. LPG için tırnak aralığını araştırabilirsiniz. Bujileriniz de sağlam ise sorunu başka yerde arayın. Mesela beyinden ateşlemeye yani bobin giden kablo, beyin veya gaz kelebeği arızası. Gaz kelebeğinizi de kutup başını sökmek kaydı ile wd40 ile temizyebilirsiniz. Özellikle ince kesit alanı yani yuvarlak kelebeğin kenarı önemli, çünkü burada biriken kurumlar sıkıntı veriyor.

    Anlayacağınız, Arıza benzin ve lpg de aynı ise sorun ateşleme sistemi. LPG takarken ustalar her yerden kablo hortum geçiriyor ama ateşleme veya aracın diğer sistemlerine engel olabilecek durumları göz ardı ediyor.

    Arızalarınıza çözüm olbildiyse hayır duanızı eksik etmeyin, Allah razı olsun demeniz bile bir duadır.

    Allah Kaza bela vermesin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim de böyle bir sıkıntım var. Arabam Astra J 1.4 T 76 bin kilometrede. 5 bin kilometreden itibaren LPG ile kullanılmış. Prins kit mevcut üzerinde. Motor sıcakken kırmızıda uzun süreli durduğumda ya da dur kalk trafikte baya bir titriyor devir dalgalanıyor. Bazen aşırı şekilde düşüp çıkıyor sonunda stop ediyor. Bu sıkıntıların hiçbirini LPG'de yapmıyor. Sübap diye düşünüyorum ama sübap olsa aynı sıkıntıları benzinde de yapar, ilk çalıştırmada zorlanır, çekişinde düşüklük olur diyorlar. Henüz neyle alakalı olduğuu çözemedim.
  • Arkadaşlar benim arabadada var motor ısınınca rölanti 750de çalışıyor titreme yapıyor elektrikli camlar 4lüler falan çalışınca titreme oluyor iyice.



    araba benzinli hiç lpg takılmadı.



    geçende -8 de arabayı çalıştırdım 2saniye geç çalıştı(hemen anında çalışıyordu önceden basar basmaz-12 derecelerde) rölanti kademeli olarak yavaş yavaş dk\1000 devirin üstüne geldi.



    rölanti valfi diye süpheleniyorum ben sizce sorun nedir subap ayarından yaparmı acaba düşük rölanti.



    motor ısınınca rölanti dk\750 çalışıyorken titreme oluyor. az gaza dokununca 850-900 arası titreme yok.



    yardım ederseniz teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suvarigokhan

    Motor sıcakken tekleme sorunu çözümü

    Aracım 1.6 mitsubishi carisma 1999 model otomatik vites, çift ateşleme bobinli.

    Arkadaşlar aracımda motor soğukken az ısınınca da ilk kalkışlarda ve ara hızlanmalarda gaza yüklendiğimde benzinde biraz hissedilir ve lpg de daha çok hissedilir tekleme ve pat pat şeklinde manifoltan hafif patlatma sesi geliyordu. Kısaca yaptıklarımı size anlatayım diğer tüm araçlarda deneyebilirsiniz.

    Benim sorunum ateşleme kablolarından bir tanesinin lpg hortumlarına ark attığından kaynaklanıyordu. LPG hortumlarını ateşleme kablolarından uzaklaştırdım, ve bir ateşleme bobinin de üzerindeki elektrik yalıtım boyası soyulmuştu onu yalıtım bandı ile bantladım. Orjinal buji aralığım 1.1 idi 0.8 mm ye düşürerek lpg ye uyumlu hale getirdim. Ve sonuç mükemmel.

    Yapmanız gereken; Ateşleme kablolarını üzerine bakın yırtık yıpranma varmı. Yoksa etrafında lpg hortumu veya yakın bir metal varmı kontrol edin.
    Sonra karanlık bir ortamda ateşleme kabloları bobin ve etrafına sprey su püskürterek iletkenliği artırın ve gaza basıp çekince herhangi bir yere kıvılcım atıyormu bakın. Kıvılcım atmasını önleyin. Kablolarda yıpranma yok ise kablodan ziyade kıvılcım attığı yeri yalıtın veya kablodan uzak tutun.
    Ateşleme bobinleri kolay kolay arızalanmaz bir çok ustanın söyledikleri palavra, bobinler arızalansa patlar veya hiç çalışmaz, kablolar da kolay arıza vermez.
    Ayrıca bunların dışında bujinizin aracınıza uygun buji olduğundan emin olun. LPG için tırnak aralığını araştırabilirsiniz. Bujileriniz de sağlam ise sorunu başka yerde arayın. Mesela beyinden ateşlemeye yani bobin giden kablo, beyin veya gaz kelebeği arızası. Gaz kelebeğinizi de kutup başını sökmek kaydı ile wd40 ile temizyebilirsiniz. Özellikle ince kesit alanı yani yuvarlak kelebeğin kenarı önemli, çünkü burada biriken kurumlar sıkıntı veriyor.

    Anlayacağınız, Arıza benzin ve lpg de aynı ise sorun ateşleme sistemi. LPG takarken ustalar her yerden kablo hortum geçiriyor ama ateşleme veya aracın diğer sistemlerine engel olabilecek durumları göz ardı ediyor.

    Arızalarınıza çözüm olbildiyse hayır duanızı eksik etmeyin, Allah razı olsun demeniz bile bir duadır.

    Allah Kaza bela vermesin.
    Hocam tekleme degil de motorun soğuk yada sıcak olması farketmeksizin titremesi yine ark atlamasından olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • upliftingsky kullanıcısına yanıt
    S.a. kardesim ne yaptin titreme isini cozebildinmi. Benimkide ayni 720 750 devire dusuyor motor isininca. Ve hafif bir titreme. Direksiyon ve koltuktan hissediliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolomar

    S.a. kardesim ne yaptin titreme isini cozebildinmi. Benimkide ayni 720 750 devire dusuyor motor isininca. Ve hafif bir titreme. Direksiyon ve koltuktan hissediliyor
    aleykumselam sorunu soyle hallettim herseyi yaptim olmadi rolanti valfine elle mudale ettik motor sicakken 90 derece rolanti valfini sonuna kadar ayar vidasindan acti servis cozuldu sorun 900de duruyor titreme yapmiyor ama benim bujiler tek tirnak orjinali ciftmis belki ondan yapar onun disinda butun temizlikleri yaptirdim bogaz kelebegi falan simdilik sorun yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    Piyasada satılan yakıtları kullanıp ta silkeleme ya da titreme yapmayan araç olacağını sanmıyorum.
    Son 2 yıldır yakıtlar resmen leş. Aynı araç olduğu halde titriyor son yıllarda yakıt nedeniyle. Komple check up yaptırdım üstelik. Shell V Power dahil titreriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınızın markasını ogrenebilirmiyim. Benim 2010 model citroen c5 aracimdada tipatip aynı sorun var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Bende 2015 2.0 ti caddy aracımda da turbo kesme ve yeni turbo değişimi sonrasında, aynı sorun olmaya başladı. Soğukken sıkıntı yok rolantide anlık yakıt 0.5 l/h iken ısındıkça 0.4 l/h çok 90 dereceden sonra 0.3 l/h düşüyor ver titreme başlıyor. dur kalk yapınca daha çok oluyor. 0.3 yakıtta titrerken yakın kendi kendine 0.4 de çıkıyor sarsıntı duruyor, sonra tekrar 0.3 e düşüyor tekrar sarsıntı başlıyor. bu durum 5 saniye civarı tekrar edip duruyor. Bu durum olurken arka cam rezistansı açınca yakıt 0.5 e çıkıyor motor saat gibi çalışıyor. Bu anlık yakıt durumu turbo sorunundan önce hiç 0.5 den aşağı düşmezdi.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.